Sari la conținut

KTM 790 Adventure S


hora09

Postări Recomandate

La oglinzi sunt si eu pe treaba sa le schimb - ma uit la astea:
image.thumb.png.16b39b6a0f5638f0be4aad56359a5a76.png

Se aschund dupa hand guarduri, ma aseptet sa sufar un pic din cauza dimensiunii cand vine vorba de vizibilitate, deci o sa intorc capu mai mult.
Dar ca sa le montez astept sa imi vina hand guardurile alea cu bara de alu de la powerparts.

Daca nu merge ok cu astea mici nu e panica ca sunt ceva peste 100lei.

Legat de parbriz, stiu de care Givi zici, este AirFlow-ul lor la 7-800lei - arata ca o ceapa, nu se potriveste de loc la estetica. Daca isi face treaba atuncea nu am problema, il folosesc doar la drum si atata, insa prefer sa il testez undeva, nu ma simt in pozitia sa iau parbrize de 200coco unu dupa altu si sa vad daca sunt bune au ba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 524
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Adica asta?

Eu sunt multumit de el, l-am luat de pe un site din IT, ~100 de EUR plus transport,  am luat si niște mansoane de burete ProGrip.

Cand ies cu mobra pe aratura dau jos partea de sus, este ok doar cu baza, nu sunt turbulente, dar te bate vantul bine la viteze mai mari. 

Pt mine la 175 cm, partea de sus o tin coborâtă la cea mai joasa setare cand merg doar asfalt.

Sincer, cele mai mari turbulente le experimentez cand nu am tankbag-ul pe rezervor, parerea me este ca de acolo se creaza aceste turbulente, cum imi pun tankbag-ul nu mai vibreaza casca absolut deloc, doar vânt si atât. Am un Enduristan Snadstorm 4h.

Ma interesau si pe mine o pereche de oglinzi cu montare in interiorul handguardurilor, ce optiuni se gasesc prin Europa?

20200501_134533.jpg

20200501_134540.jpg

20200501_134520.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta este parbrizul, zici care e paga de unde l-ai cumparat te rog.
Oglinzile astea sunt in state 20 usd, cam pe acolo, deci 20 euro sa zicem, cauta vezi cine aduce (profil enduro)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.accessorimotostore.com/index.php?main_page=product_info&cPath=65_81_32934_32937&products_id=28794&zenid=i7el3fpp3cim5ts13b1r8qa3a7

A durat ceva pana l-au trimis, bine, l-am comandat cand era totul inchis in IT..😄

Pe 2 Aprilie plasat comanda, livrat undeva pe 25 Aprilie, parca...

E urat, dar își face treaba f bine și îmi place versatilitatea lui.

Mai are un dezavantaj...are un sistem de prindere foarte puternic se fixează de far foarte bine, iar la vibrațiile generate de drumurile proaste se misca tot ansamblul de bord/far, asta atunci când este si partea de sus montată. 

Din acest motiv mi-am.luat un sistem suplimentar care consolidează prinderea farului de cadru, cică au fost cazuri cu sistemul de prindere rupt..

https://uk.tripleclampmoto.com/collections/ktm-790-adventure-r/products/headstraight-for-the-ktm-790

IMG_0691_1080x.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este cunoscuta prinderea oarecum slaba si triple clam cred ca e cea mai populara solutie. Nu stiu astia de au ajuns sa rupa prinderea ce fac exact, sar cu ele ca si cand ar fi crosuri... ?!
As aprecia daca poti sa pui poze cu prinderea asta suplimentara de la givi, merci!

 

https://powermadd.com/star-series-handguard-mirror-set.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar in weekend voi ajunge la moto, ii fac mai multe poze cu sistemul de prindere si le postez.

Ideea este ca parbrizul Givi se prinde in 4 puncte de un cadru metalic solid, in forma de x. Acest cadru metalic se prinde de suportul motocicletei atat in cele 2 puncte ale parbrizului original, cât și de suportul de GPS...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, UNAS_M a spus:

Sincer, cele mai mari turbulente le experimentez cand nu am tankbag-ul pe rezervor, parerea me este ca de acolo se creaza aceste turbulente, cum imi pun tankbag-ul nu mai vibreaza casca absolut deloc, doar vânt si atât.

 

De asta ziceam 

Turbulentele le experimentezi si cu acest parbriz fără tankbag?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: Ati incercat sa mergeti cu parbrizul mic (cel de pe 790R) sau chiar fara parbriz ? Mai exista turbulente.

 

De fiecare data cand am incercat sa obtin "liniste totala" pe oricare dintre mobre, am ajuns sa construiesc un intreg "turn" (parbriz mare de touring + extra spoiler in pozitia cea mai de sus) pentru acest lucru (si nici atunci nu era 100% efectul dorit). Iar cand le scoteam pe toate aveam ce-i drept vantul de la piept in sus, dar nu mai existau turbulente (huruit din acela naspa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, ovi_ice a spus:

fara parbriz

Pana acuma asta este cel mai bun rezultat - naked style
Am sa incerc sa scot si delectoarele de sub far sa vad care e treaba

Desi nu am incercat inca tankba, as da dreptate in teorie - spre exemplu daca pun telefonu pe suport (ghidon) este aproape imposibil sa merg, parca sunt in spatele la un avion care decoleaza (daca tin tel pe dreapta - turbulente pe dreapta si vice versa); deci vine vand puternic de jos inspre barbie si daca ii sta ceva in cale e jale

Eu acuma.. fosta motocicleta a fost varadero cu parbriz after market (11cm mai inalt fata de origial) + deflector, de lat era oricum sufieicent. Aveam vant doar la varful getelor si un pic fix in varful umerilor, in rest linsite (desi cand era prea cald eram ca in masina fara ac, scoteam capu un pic pe lateral sa mai iau vant..) dar faceam destul de des 800-1250km/zi - adica cat ii ziua pe motor si eram ok, doar na un pic oboseala ca totusi.
Stiu ca 790 nu e goldwing dar vreau sa ajung la solutia care sa imi permita si multe ore de pers pe sosea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, peu a spus:

Turbulentele le experimentezi si cu acest parbriz fără tankbag?

 

Da, indiferent la ce inaltime am setat parbrizul, aveam turbulente, cum pun tankbag-ul pe rezervor dispar turbulentele. Am citit ca sunt multi care au eliminat aripioarele din jurul farului, atat cele 2 de sub far care vin spre motor, cat si cele 2 integrate in far, cica se mai elimina din turbulente, eu nu am incercat asta, sunt multumit cu tankbag-ul.

 

Am mers si fara parbriz, tot sunt turbulente, dar cu tot vantul in fata, nu-ti mai dai seama cat de tari sunt....

 

 

Astept sa vad cum se va prezenta acest kit, inteleg ca scopul principal va fi eliminarea vantului (turbulentelor) cat si estetic...vedem cat or costa :)

 

https://www.advpulse.com/adv-news/new-plug-n-play-fairing-kit-for-the-ktm-790-adventure-is-coming/

Editat de UNAS_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, UNAS_M a spus:

Astept sa vad cum se va prezenta acest kit, inteleg ca scopul principal va fi eliminarea vantului (turbulentelor) cat si estetic...vedem cat or costa :)

 

https://www.advpulse.com/adv-news/new-plug-n-play-fairing-kit-for-the-ktm-790-adventure-is-coming/

 

Mama, cat de bine arata :)

 

p.s.: ar mai fi si varianta de parbriz Rally de la Rade Garage.

 

 

 

 

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Nu am KTM 790, dar am avut si eu probleme legate de turbulente la un CB5OOX, mare parte din acestea fiind din cazua tunelului de la furci. Cand mergeam cu viteze de peste 100 km/h o mare parte din turbulente veneau dispre zona ghidonului. Mi-am facut un fel de protectie de vant in prelungirea rezervorului astfel incat sa blocheze curentul de aer de la furci...sper ca o sa iti dai seama din fotografii. Nu stiu daca e si cazul la tine, dar la mine a avut efect.

843560275_WhatsAppImage2020-05-13at13_41.23(1).thumb.jpeg.96eaba3a2f6f5bfafbd66cb457fc2101.jpeg355316553_WhatsAppImage2020-05-13at13_41_23.thumb.jpeg.000fdb26e4a067bf1a4b445e60308497.jpeg

 

De asemenea, am schimbat unghiul parbrizului prin adaugarea unor distantiere de plastic (1 cm jos si 2 cm sus). In acest fel s-a creat si un spatiu intre parbriz si bord si nu mai exista efectul de vid pe care il creea parbrizul la limita superioara. Turbulentele de aer create de partea exterioara a parbrizului sunt anulate partial de curentul de aer dinspre partea interioara...sper ca intelegi ce vreau sa zic din poza asta:

1868301357_WhatsAppImage2020-07-02at15_17_38.thumb.jpeg.e4c94dc1cda960afdde28c9865352765.jpeg

 

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, UNAS_M a spus:

Umbla vorba'n sat ca o sa fie intre 3 si 500 usd, deci euro - preturile sunt dictate cam dupa cat s-ar arunca lumea sa dea pe oricare ar fi produsul.
 

 

Acum 32 minute, ovi_ice a spus:

parbriz Rally de la Rade Garage.

Nu am incredere ca face nimic la inaltimea mea, m-am uitat dar din nou nu sunt dispus sa incer parbrize scumpe pe banii mei.
Toti care le lauda sunt de inaltimea nevestei mele (<--insert jokes here)

 

Acum 10 minute, mihai.i a spus:

un fel de protectie de vant in prelungirea rezervorului

Misto! simplu si eficient. In cazu 790-lui nu prea e nici un fel de carena.. rezervor si turn cu niste bucati de platic pe langa insurubate care cica sa tina de vant

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, UNAS_M a spus:

 

Da, indiferent la ce înălțime am setat parbrizul, aveam turbulente, cum pun tankbag-ul pe rezervor dispar turbulentele

 

Bine ca nu am dar click sa-l cumpăr, aproape ma obișnuisem ca e urat dar face treaba, cel putin din reviewurile de pe adv forum

Acum o sa stam așteptam kitul de la rebel X,  încă ceva il plus sa spargem, măcar sa facă treaba 

 

LE: ai încercat si cu parbriz stoc si tankbag sa vezi cum e ?

Pe mine vântul nu ma deranjaza,  turbulentele in schimb sunt destul de enervante 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Givi vs stock este incomparabil, nu te gandi ca la Givi , fara tankbag ai aceleasi turbulente ca si la stock, sunt foarte mici, dar sunt, eu am ramas putin surprins si nu intelegeam de ce inca mai simt in casca mici lovituri de vant, pana am mers si cu tankbag-ul.

Esti din Bucuresti, nu? Poate reusim sa ne intalnim, mergem pe A2 si faci un test cu mobra mea, cu Givi-ul, cu si fara tankbag, vorbim si vedem cum fac sa aduc mobra in București, acum o tin la țară,  la vreo 70 km de B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, din București,  mulțumesc frumos pentru oportunitate, chiar as vrea sa vad cum este înainte sa dau banii pe el.

Cand ai timp ne putem deplasa chiar si la locația motocicletei, facem un schimb, poate chiar si o tura pe undeva 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pftiu  nene... Dar 790ul asta nu ar trebui sa nu creeze atâtea probleme pe partea de protecție la vant/turbulente? 

Pana mea, eu am sora mai dezbracata(690smcr 2019), si merg oriunde la orice viteza fără turbulente. Vânt în piept și pace. 🙄😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai aia e, cand e total dezbracata totul e ok, oglinziile si ele iau parte la problema turbulentelor.

Parbrizul e cam in misto aruncat pe motor, forma protectie si prindere.

Nu vreau sa arunc cu rahat in cei care au lucra la productie ca e munca dracului si cine stie ce e in spate la poveste, dar le cam umplu frigideru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, eu am spus-o în spirit de gluma comparația.

 

Am început pe naked, trecut pe ss, acum ss-ul e de duminica și SM-ul de "frecat" zilnic. Cu câteva derapaje prin toate clasele de moto.😁 Am termen comparativ, sa zic asa, bine definit. 

 

Oricum mi se pare de porc ca un dual/adv sa creeze asemenea probleme într-o zona care se cere, prin definiție, a fi "aproape perfecta" de cand iese motorul pe poarta fabricii. 

 

 

Urmăresc cu interes topicul tău, ma bătea gândul la un moment dat sa iau și eu 790ul dar mi-am dat seama ca nu l-as folosi pt ce e gândit nici 30% din timp. 

👍

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa-l încerci, o sa-ti dai seama cat de versatil este 

Din punctul meu de vedere, singurul minus al acestei motociclete, este problema turbulentelor, la peste 120km/h.

Editat de peu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, george05 a spus:

l-as folosi pt ce e gândit nici 30% din timp

Daca mergi pe R sau Rally si faci naveta cu el sau concedii civilizate atuncea putem zice ca alegerea agregatului nu a fost cu inspiratie.

 

S-ul, adica Standard, nu Sport cum ar vrea multi sa creada este.. ceva interesant, clar inafara de protectie vant daca si peste 1.86.

 

Dupa cum explicam la inceput, eu initial umblam sa cumpar tiger1200, ktm1290, alta marie cu alta palarie. Am dat o tura cu Asta doar asa ca a fost foarte recomandata de cineva in care am incredere, si am dat banu si luat motoru. M-a cucerit cu destule pe care nu le mai gasisem in alte motoare. 

Eu am luat doar cu intentia de mers pe Strada, acuma m-am dat la inafara asfaltului, nu eram pregatit, dar ma adapted din zbor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...