Jump to content

KTM 790 Adventure S


hora09
 Share

Recommended Posts

Prea putin din păcate,  dar tot e binișor si la noi mai nou 

In București poti testa:

BMW - full line up

Yamaha - parțial dar ce m-a interesat pe mine a fost ok

Honda - idem Yamaha

Suzuki - idem Yamaha

Kavasaki - idem Yamaha

Harley - tot ce au in showroom 

Indian - idem Harley 

Aprilia - idem Harley

Moto Guzzi - idem Harley 

KTM - 2 modele acum 2 luni, ziceau ca vor sa aducă mai toata gama la test

 

Multi nu sunt chiar atat de deschisi sa te lase sa testezi, dar daca le explici ca produsul lor este pe lista scurta de achiziții reușești sa faci un test 

Cel putin BMW, Yamaha, Indian sunt foarte ok din punctul asta de vedere 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 505
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ză Ghieș Doișpe sute și cinci zeci (de bani)

 

image.thumb.png.15ad75890a19668151fcf9ac660756d5.png

 

Doua ore si aproape spre jumate de ploaie si iara ploaie si numa ploaie.

Plecat de pe loc - ma asteptam sa fie mai mare, mai multa, mai mai mai.. nu e cazu, e cat trebuie.
Pe autostrada am pertrecut destul de mult timp, desi ploua rau, stateam constant la viteza trecute de legal si ma simteam perfect ok.

Saua neasteptat de moale, pozitia scaritelor si ghidonul (asa cum era el din fabrica) impreuna cu parbrizul setat pe sus, faceau experienta una foarte relaxata in care nu ma deranja nimica si puteam sa stau acolo pana se termina rezervorul.
Cu siguranta te obisnuiesti cu boxerul ala de trage spre stanga si cu cardanul care face.. ce face el, in special la down shift mai serios, in rest senzatia permanenta este ca e o motocieleta ok, super ok.. si atat.

Motoru era echipat cu ce se poate, din nou nu am inteles ce se intampla cand comuti intre diferite setari la suspensie, la plaja de putere e clar intre moduri.
Evident ca daca as avea motocielta 2 zile - 1 saptamana - 1 an as vedea altcumva cum sta treaba si alte ar fi concluziile mele - legat de orice motor, eu zic acuma si aicea sincer si fara perdea care sunt concuziile mele trase intr-un timp mult prea scurt, dar cu ceva km in spate de-a lungul anilor, iar cand pun fundu pe o sa mai inteleg si eu un pic cum ar putea sta treaba.

Revenind la cel mai vandut motor, am fost intradevar impresionat pe niste drumuri de pamant care erau inundate cat de bine absoarbe suspensia si cat de usor te misti cu motoru, iti da multa incredere ca poti sa te bagi unde nu ai fi tentat initial
Dar! mi-am tras niste tibii in cilindrii aia cand mai dadeam sa ma echilibrez cu picioarele da am zis ca urlu ca in desene.. era si vina mea ca aveam ghete si nu cizmele mx sau macar cizmele sport touring care sunt inalte. Te obisnuiesti, din nou, cu cilindrii aia acolo, da na.. pentru ceilati care nu are boxere poate deveni intalnirea destul de dureroasa.
Plus ca nu imi iese din minte ca trebuie bagat bani serios sa ai totusi siguranta ca nu belesti capetele alea cand faci poc.

QS la fel ca la 850 nu imi place, acceleratia de oameni care asteapta pensia dar inca vor sa fie activi, frane super! - no comment.
Displayul #1 comenzile la fel ca la celelalte bavareze, fara surprize si totul "unde trebuie".
Ma mir ca mansoanele incalzite au doar 2 trepte fata de 850 care aveau 3, iar la treapta 1 era perfect la cele 14 grade si ploaie; la 1/2 imi era prea fierbinte..

In configuratia cu toate draciile de electrica dar fara protectii, genti etc.. nu stiu cum sa pun problema: mult domnule sau eu nu castig cat trebuie (eu zic ca aicea amandoua ;) )
Nu m-a convins, nu m-a facut sa ma gandesc la el, dar apreciez ca este foarte primitor si asezat.
Banii mei sunt pe Tiger 1200 fara nici un gand extra, despre marele alb vorbim data viitoare (ca asa zicea la enciclopedia)

Link to comment
Share on other sites

Acum 15 ore, hora09 a spus:

Banii mei sunt pe Tiger 1200 fara nici un gand extra, despre marele alb vorbim data viitoare (ca asa zicea la enciclopedia)

Sunt foarte curios, cum il vei compara cu gsul.

Te rog sa ne spui, cand vine momentul:

-cum ti se pare ca si greutate-top heavy?

-vibratii? se plang unii de ele.

-caldura, se plang ca  atunci cand ai afara 30 de grade, se incinge rezervorul, si iti da caldurica fix la bijuteriile coroanei

-confort, la drum lung. CIca i cea mai cea , din clasa, la acest capitol.

-manevrabilitate

-motor, 3 cil vs boxer cu shif cam. 

 

Eu cu tiger am tot cochetat, dar scump, scump. Nu am pretentii de off, ci de tourer cu pozitie adventure. SI daca e sa fie cu jante spitate, poate si drumuri fara asfalt.

Momentan actuala isi face treaba pe asfalt, dar cine stie ce idei imi mai vin in 2021 2022 :))

Link to comment
Share on other sites

Am mers cu Tiger 1200 inainte de GS1250, de aia zic ca eu tot pun banii la 3 cilindrii, am sa scriu cum mi s-a parut in zilele ce urmeaza

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 minute, ioio_viola a spus:

KTM 1290

Am scris, vezi pagina 2
Pe scurt in mintea mea este un 990SMT din 2020 (am mers cu s-ul), poate daca ai ceva specific de intrebat, altfel nu prea am mare feedback din o ora de mers. 

Eu initial cand am fost la ktm am vrut sa iau 1290, nu aveau la test, aveau 790s - facut proba, revenit la proba = fun fun fun - am cumparat - nu regret de loc decizia!

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, hora09 a spus:

Am mers cu Tiger 1200 inainte de GS1250, de aia zic ca eu tot pun banii la 3 cilindrii, am sa scriu cum mi s-a parut in zilele ce urmeaza

cand o faci, pune te rog un tag/reply la intrebarile mele, sa imi sara si mie in ochi, te rog :D

Link to comment
Share on other sites

 image.thumb.png.f3235ad6bf0c38765decaa2eac1fec4a.png

 

Ceea ce vreau si nu imi trebuie vreau!

O locomotiva!
Este ceea ce mi-as fi dorit sa fie Varadero daca se face model nou azi - venind pe Varadero injectie.

Prima impresie: impunator, pe de-afara si cand stai pe ea. Totul ma face sa ma gandesc ca este premium/scump.
Am mers de doua dori in zile diferite, pana in o ora si jumate de fiecare data, doar pe strada - nu am intentii de offroad legat de motocielta - pentru asta agreez alte agregate. 

Am mers pe modelul incarcat cu toate, cxa parca.
Urcat si mers - in permanenta senzatia ca motocielta asta a fost facuta exfectiv dupa croiul meu, imi dadea cu virgula, nu era nimic sa nu imi fie asezat perfect, nu ma sacaia nimica, nu ma deranja nimica.
Si condus din picioare - la fel, pozitie pe care nu am intalnit-o la nici o alta motocicleta.

Multe butoane ceea ce o face ori practica ori de rahat - e fix de preferinta si punct. E fain sa ai comenzile curate, dar e fain sa nu umblii prin meniu si sa ai la fix o atingere de buton.
Parbriz electric - overkill - desi parbrizul era versiunea mai inalta si imi era absolut perfect
Mansoane incalzite - da!
Sa incalzita -da! si ce ma bucur ca am optat si la motoru meu, este mare lucru (ca si mansonul) pe neprobalte stiu ca suna de neam prost ca atatea si ce e cu astea, dar iti ofera atuncea cand trebuie un confort care te ajuta sa mergi mai mult / mai in siguranta / sa faca drumul mai placut si usor.
Buton integrat pentru luminile suplimentare - misto, mai bine fata de a avea un buton care arata in plus
Joystickul pentru mine este cea mai buna varianta de navigare prin meniu - nu trebuie sa explici la nimeni - vede batu si intelege imediat (experienta pentru sistemele de info- 1ktm / 2triumph / 3bmw - pe altele serioase nu am pus mana, deci nu imi dau cu pareara din youtube)
Bordul misto - reglaj pe inclinare - poti sa alegi moduri diferite cum sa iti fie reprezentata vizual si informativ datele (abea astetp sa pot sa imi fac custom pe a mea - aicea e partea cea mai misto - ca in teorie ar fi super usor sa faci ui/ux nou). Calitate inca indoielnica la grafica, sub bavaria, peste austria
Suspensiile reglabile - nu am simtit diferenta, desi dealerul tragea tare ca ce mare diferenta este pe confort si tot asa..
Moduri de condus - prea multe :) Dar poti face cam ce combinatie vrei - deci aicea e bine.
QS cel mai fain zic eu, foarte fin, merge sa schimbi fara nici un fel de drama cam in toata plaja de turatii.
CC- este si functioneaza, doh

Singurul 3 cilindrii pe care am mai condus este Tiger Sport, ei la Explorer nu se simte la fel - daca nu ma uitam sau stiam putea sa zic ca e poate si un 4 in line sau si un V (dar dezamagitor daca ar fi fost)

Bai da trage! si trage! si trage intruna! Nu te da pe spate si iti taie respiratia, dar de la inceput pana (nu am mers mai mult de 170 nici constant nici in accelerari - da da toate motarele trec de 200 bla bla) la capat. 90/100 treapta 4/5/6 - accelrezi: pleaca si nu se mai opreste; 130 accelerezi iara se duce de zici ca trebuie sa arunci ancora de pe el.

Singurul motor care m-a facut sa ma simt ca pot trece printr-un zid si o sa fie ok (o prostie de altfel, dar senzatia tot aia a ramas)
Cardanul cuminte si fara sa faca gat nici la accelerari mai sanatoase sau la frana down shift mai serios, frana de motor ok!
Vorbind de frane -bune! am tras un pic mai mult la franat urgenta maxima combinat - doar fata - doar spate de la 30 pana in cam 60 la pe loc.
Teste cum pleaca la fel in diferite trepte, tras ge gaz mai mult, mai lejer.
Am insistat pe mai multe ca vroiam sa il iau, nu era pe lista, dar dupa ce am mers am zis da tati! the new Varadero fara sa fie unul.
In fine am mers pre rational, am zis pas pana la urma ca ma uitam sa iau masina si pretu asteia era aproape cat o masina la care ma uitam - din nou rationament, alea alea. Da tot nu am luat masina :P
Service-ul cel mai scump fata de restu. Dar aveau super oferta - gentiile alu originale laterale cu prindere la 500euro :)

Peste speedbumpere no problem, in sens giratoriu (am gasit cateva goala in care am fortat de mai multe ori) - lejer, pe autostrada precum salteaua.
Vibratiile de care se mai pomeneste.. nimic sa ma faca sa bag in seama.
Altfel la miuns daca vrei sa il pui este ca se simte grea sus fata de 1290 1250, iti trebuie un pic grija la o parcare, la o panta cand dai din picioare, nimic nemaivazut.

Revenind la motor, nu il cunosc, nu stiu alte 3 cilindrii cu ceva cm2 cum merg, dar cu asta m-a impacat si intre masini si la stat pe sosea.
Nu te sperie dar sigur nu te adoarme, echilibrat si cuminte, scoate puterea si cuplu foarte elegant cumva, o linie care merge in sus dar fara varfuri.


Cand o fi sa mi se faca chef de motor mare si greu pentru drumuri lungi si nu numa - aicea am sa ma uit prima data!

@Adrian M. hai ca am zis-o si pe asta

Link to comment
Share on other sites

Am pus protectia de far poweparts, prefer fata de cele metalice - ma astept ca alea sa interfereze cu ledurile

IMG_20200716_192438_1.thumb.jpg.d2b2f3d94f3d9e9fd91e2ad64ba41edd.jpgIMG_20200716_192434_5.thumb.jpg.78d136110e20014e74cd3b3f991a464b.jpg

 

Garniturile de la tevie care trag are spre filtru au fost schimbate. Alea originale au crapat...

IMG_20200716_192331_2.thumb.jpg.320f6bd435438e2c6faaaed96b8ab423.jpgIMG_20200716_192335_8.thumb.jpg.051b55cba6a74dd0023abf2bf0bc28d2.jpg

 

Prefiltrele sunt muradre doar la "gura", in rest sunt curate pana in capat

IMG_20200716_192415_1.thumb.jpg.f3f1ad9b47090e99d0dc087e57d4e078.jpg

 

Schimbat de asemenea capacul de la baterie

IMG_20200716_192316_9.thumb.jpg.28cc1ee6398b431445491a068431ae7e.jpg

IMG_20200716_192331_2.jpg

IMG_20200716_192345_9.jpg

Link to comment
Share on other sites

La 14.07.2020 la 17:55, peu a spus:

La BMW mie mi-a placut doar tableta, imi pare cea mai buna, nu am vazut inca Triumph 

Testeaza si Triumphul de 900 daca ai posibilitatea, din păcate eu nu am unde, as fi chiar curios cu iti pare.

Poți testa Tigerul de 900 la Motoexpert, in București (Electronicii 19). Eu l-am încercat acolo, in urma cu vreo luna. Aveau pentru teste varianta Rally Pro. Acum strâng bani. 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Oglinzi cu prinderi ram:

1 sa nau Mai Scot trusa de scule de fiecare data cand day de o creanga Mai serioasa sau dau motoru pe jos.

2 am sa experimentez Pana gasesc o pozitie in care sa am minim de cand turbulenta produs de oglinzi.

 

IMG_20200717_171807_1.thumb.jpg.af7111ac87f0386eba1ae7ab16f03639.jpg

Link to comment
Share on other sites

Le lasi pe motor mereu ? Ca le poate demonta oricine...

Anul trecut m-am uitat la solutia asta de la Doubletake, dar probabil ar disparea din prima zi chiar in buricu targului cand las mobra in fata cladirii la servici.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 21 ore, ovi_ice a spus:

le poate demonta oricine...

Dupa ca sunt paranoic dupa orice sunset sau miros la motor Mai pui pair pe foc acuma 🤫

 

Sunt constient, am sa imi iau in loc de Robinette sistemul ram de inchidere cu o cheie cu dinti, nu cheie clasica.

 

Dar eu folosesc motoru in plimbare si dupa parcat, nu sta pe Strada sau dinastea, evident daca opresc sa manc ceva o sa fie motoru lasat in parcare..

 

Am Mai pus ceva PowerFarts 

Manete care se rabateaza cu maner care se poate lungi-merg pe minim ca Asta era idea.

 

Protectie maini alu.

Terapia mea - surubareala

IMG-20200718-WA0008.thumb.jpeg.087e01945dcdc3e04ebbcef2af5bc251.jpegIMG_20200718_134911_6.thumb.jpg.91f7e2279c95b4ad132d2bfdd295f9c3.jpgIMG_20200718_134834_2.thumb.jpg.6af00f9c4d32825b5bf686bebd14ef64.jpg

 

IMG_20200718_163655_8.thumb.jpg.565ccea741250948aa68cd1629da0652.jpg

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, hora09 said:

Dupa ca sunt paranoic dupa orice sunset sau miros la motor Mai pui pair pe foc acuma 🤫

 

Sunt constient, am sa imi iau in loc de Robinette sistemul ram de inchidere cu o cheie cu dinti, nu cheie clasica.

 

 

 

Pai si atunci nu e mai bine sa pui de la Touratech cele rabatabile? Daca nu le rabatezi, arata ca orice oglinda.

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 ore, Patrick_M a spus:

Touratech cele rabatabile

Pentru ca am uitat complet de ele.. acuma e oarecum irrelevant.

 

Am sa iau suruburi cum are ichy, astea:

Screenshot_20200719-222036.thumb.png.e1d5f98b18ac8998af11d1b5c9281e8a.png

 

Azi am fost inspre sud si am inceput sa vad dealuri si drumuri care fac in sus si jos, imi era destul de pamant plat

IMG_20200719_164210_1.thumb.jpg.84301981ea239c9696bc4586cc22b4bd.jpg

 

IMG_20200719_153904_5.thumb.jpg.66c70bfc27b7be64a1ae26507829076e.jpg

 

IMG_20200719_164758_0.thumb.jpg.da0ae29142475074d933a2cb421fdc4d.jpg

 

IMG_20200719_164534_2.thumb.jpg.bb6c56f78381e70f4f733788190788bc.jpg

 

Am avut Mai multe situatii de unde am facut cale intoarsa: mlastina sau vegetatie crescuta in drum in asa fel incat devenea greu de patruns.

IMG_20200719_151902_7.thumb.jpg.479f52b6261435fc60cb555903fa7527.jpg

 

IMG_20200719_151723_1.thumb.jpg.32a03a3ad60ac7a5620cba1103bd5cbe.jpg

 

IMG_20200719_151739_6.thumb.jpg.93e6a37b08ea0b3cf5699ec6813f03a6.jpg

 

Edited by hora09
Link to comment
Share on other sites

Am ajuns aseară și eu cu jucăria mea la dealer la Kosice. Intrând prin magazin am văzut și 790ul. La prima vedere e grasa aaaa tare acolo în zona scutului motor. Haioasa în schimb ca aspect pe viu. 😁

Link to comment
Share on other sites

Yamasuka Nike

IMG_20200725_114254_6.thumb.jpg.4110628c588a9aa7eb56423294a498df.jpg

Ia ziceti saracilor, tot cu 2 roti?!

 

Nu stiam la ce sa astept dar aveam niste supozitii, dar a iesit bine Pana la urma - dupa o ora de mers parea ca e totul in regula si normal.

 

Am avut-o trei ore la dispozitie, da m-am intors dupa 2 si cam plictisit 😐

 

Daca te astepti la ceva sport te inseli Amar, daca si asteptari de touring linistit, atuncea e la fix.

 

Cu viratul a fost dubios rau Pana am iesit din curte si primele manevre pe Strada, dupa cateva minute de mers si daca iti scoti din cap ideea ca si o singura roata, totul a devenit "natural"

 

Accleratie rapida oarecum Pana in 140, dupa stai cu maneta la capat ca sa se Mai intample ceva.

Frantul foarte slab pe fata sau spate singur - in oras la franat doar cu soarele intra imediat abs si sare roata - sigur sag-ul e foarte gresit setat pentru mine.

 

Protectie la vant nasoala, are parbriz zici ca e de Moto sport.

Oglinziile sunt hazlii, senzatie de cum erau pe vremuri la unele masini- montate pe capota in fata.

 

Nu iti da trairi de loc, pe autostrada scaritele vibreaza de iti desurubeaza tija de pe tibie.

 

Comfort Mai bun ca pe orice tourer, mergi cu Asta de te saturi fara sa te oboseasca, scaritele ma asteptam sa fie Mai jos.

 

In traffic am stat ca masina 🙂

 

Nu am chestii prea interesante despre cum e motorul, desi e super inginerit.

Ce s-a intamplat si nu am vazut Asta Pana acuma: biciclisti si soferi iti arata ok, toti carnatii (adici iosc femei) te fixeaza. Tatal duce fata de Pana pe Strada si se opreste sa se uite. In benzinarie in tip cu un Harley gen in Electra Mai bagger facut zambea la mine si arata ca super.

Pai cand unu cu Harley a zambit la time!?

Fantastic cum se bolbeaza lumea dar totul cu zambet, adica nu se uita de-a crucisu.

 

Daca vrei atentie - nu e panigale sau cel Mai cromat Indian - e dracia Asta.

Altfel am impresia ca si putea face misto Europa pe asa ceva.

 

Mai ieftina decat ma asteptam si are 3 ani de intretinere inclusa la tot inafara de consumable fara limits km.

 

 

 

 

 

 

 

Cam 770km intr-o Zi, cel Mai mult Pana acuma cu 790-ul. Drumul la intors apeox 300km din care 2/3 autostrada m-au terminat curu, ceva de nedescris, peste iarna as trimite saua originals la motovis sa face ce pot Mai moale si confortabila din ea.

IMG_20200726_135703_4.thumb.jpg.6c5936db0ab6f38dcc358a8aa0a35f79.jpg IMG_20200726_135150_8.thumb.jpg.3bc2d362f77e78008e6c531ec317c589.jpg

 

Am prins o Gramada de sectiuni de drum de access tractoare pe campuri, da erau uneori as apante abrupte de nu stiu ce tractor trece pe acolo, o Gramada de crevasse adanci de the lua dracu DACA intrai in ele.

IMG_20200726_152355_9.thumb.jpg.b00d71c6563ba58cc0d4d9f8cb82aa2d.jpg

 

IMG_20200726_112927_4.thumb.jpg.09140e42837091297370be0daf8476c7.jpg

 

Cu Mai mult gaz si mult balans am trecut ok de toate, sa Raman intepenit nu era optiune, granita cu Ucraina, departe de drumuri sau sate.

 

Mi s-a infundat roata spate si cam am ramas intepenit, trebuit sa o culc si sa trag de ea, prima data nu am reusit ca atuncea cand am ridicat-o s-a dus inapoi in Sant - vezi injuraturi.

IMG_20200726_123751_5.thumb.jpg.ef512157c1137a41f00010a5796a258f.jpg

 

IMG_20200726_121752_3.thumb.jpg.7520ab1e6b32190a69e15589eb19b1c8.jpg

 

Am scos sa spal prefiltrele ca erau numa tarana. De data Asta m-am intors Mai prafuit ca niciodata.

IMG_20200727_204015_4.thumb.jpg.6b120d8ad74aba06177e1c54cce46704.jpg

 

IMG_20200726_152916_6.thumb.jpg.86b3eb0d941f07cd7035f369fab230b8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Roata scoasa si dusa la atelier pentru spitat, pacat ca azi si Maine e super creme, dar inchid oamenii atelierul pentru vacanta.

1596281463635.thumb.jpg.3c639f740a58b9bc2e2b7df2bb5838cf.jpg

 

690SM -Boys with Balls

1596281493091.thumb.jpg.45eaeaa073ea1859e9010b8f9b0f1daa.jpg

Isuse e rapida! Daca pui harta pe 1 scoti abs si TC e golaneala faina. Oras si drumuri mici e nebunie. Da rusine Pana in 130 asa la multe motoare de 600 si nu numa.

Mi-e clar CA nu stiu cum sa conduc cum se cuvine un sm, dar clar daca e sa fie un al doilea motor ar fi asa ceva.

Mi-a placut! 

 

890duke the nuke

1596281492984.thumb.jpg.6392f2b544e596ffad8120a7281e7094.jpg

Nu pot sa imi dai seama ca are Mai multi cai fata de 790 si e Mai usoara, dar pozitiva parca esti si Mai aplecat peste roata fata si clar rezervorul are Alta forma, numa bun sa iti faca omleta din oo.

 

Putere, putere, putere, cat tragi tot Mai are ceva de dat.

Imediat ajungi sa iti faci probleme cu legea, in a 3-a, dai, te uiti in bord si esti peste limita de autostrada..

 

Are niste nebunii de gume de fabrica, Miki 2ct, dar CE imi place si Mai mult la 890 cat si la 790 e toba stoc - frame, frana de motor, inchis gazu: bubuie si pufaie, sfârâie si tot asa, un deliciu! Ce mi-ar placea si pe a mea..!

 

Inafara de putere si stabila ca o Ancora apreciez cat de precise este, nu stiu sa to mers Pana acuma pe ceva care sa ma faca sa ma simt ca in jocuri.

 

 

 

Edited by hora09
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca Inca nu am motoru meu - serviceul unde trebuie spitata nu se grabeste am luat peste weekend 1290, multe chestii as avea de comentat in continuare dar plm, sunt pe-o roata efectiv cu fiecare ocazie posibila 🤫

IMG_20200808_163811_3.thumb.jpg.588f44ce004966722675e9c3a20436a7.jpg

In continuare sustin ca e cel Mai muther fucker far de pe piata.

 

In Alta nota: Rocket 3R

IMG_20200808_115759_3.thumb.jpg.f77ef090a2e505e96e3903282e3b64e4.jpg

 

Impresionant, parca sunt cu vechiul meu allroad cu motor 3L DIESEL 🙃

Pozitia agresiva un pic la condus, picioarele stau super, la ghidon in pic cam rastignit.

Saua foarte confortabila si cu super sustinere la spate.

Bordul in deliciu si foarte bine realizat ux-ul. Acelasi butoane foarte calitative.

QS de la triumph fara gluma este mierea lui dumnezeu, nu stiu cum ceilalti producatori Mari dau asa mizerii comparat cu Asta.

 

Trage si nu se Mai opreste, nu te sperie sau iti da voma in gat, nu au idee si esti la 140 efectiv si doar dupa merits sa bagi in 6.

Sta super bine pe sosea si impresia este ca pot sa ma pun sa fac peste 1000km Zi si o sa fie ok.

 

Desi 0 protectie vant si EU cu casca si echipamentu gresit nu am ce comenta, aerul trece ASA curat de zici ca la viteza mare esti in oras.

La viteza de autostrada mult current la genunchi si stat.

 

Frane ok cred, cel Mai bine in combinatie cu frana de motor, la frana de urgenta concluzia mea e ca Mai bine sa nu ai parte.

 

Motoru Asta avea ceva peste 8mii km si guma era patrata pe spate, ma luptam in curbe, groazni.

Toba suna si rasuna super misto, numa bun incat sa fie tot timpu prezenta dar sa nu te innebuneasca.

 

Rocket 3GT

IMG_20200808_123406_1.thumb.jpg.2db6b89a0d710bb08a5f403173c2a045.jpg

 

A fost super de treaba omu si a zis CA trebuie neapart sa vad si cum e gt-ul dupa R, difetenta este parbrizul absolut inutil, in ghidon mult spre tine care face manevrarea la viteza mici usoara, motoru e greu nu gluma.

In plus are si comenzi avansate - nasol! Foarte USA style, dai de o denivelare si iti termina coloana, de fel cu Asta cand treci peste speed bumps.. naspa.

 

La viteza de autostrada talpile picioarele iti sunt impinse inapoi si genunchi parca for sa zboare, nu mi se pare combinatie buna.

 

Cand am luat gt-ul s-a aprins imediat lampa de benzina si am oprit sa tranche, doar14L au intrat, la un consum usor de 8% te opresti des, dar Asta sa fie problema 🙂

 

Asta avea ceva peste 4mii km si guma spate era ok , dadeai pe curbe si se apleaca si tine bine.

 

Impresionant de CE inseamna 2500cc, da cardanu nu prea ii place cu tras tare de gaz, cu frane mai serioase, stie doar cruising. Frane CA guma dar na cantareste cat restu motoarelor din salon... Frumoasa foc si deosebita de fel.

 

Tiger 900 cred ca Luna ce vine o sa am timp de ea, aveai o Gramada in salon si este faina rau, no comment.

 

 

 

🥳

IMG_20200808_105243_3.thumb.jpg.c4df27a6d6c9d1f3086e1a2fe1ce1e06.jpg

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

12 ore de condus si Una si ceva in plus de pauza.

Doar asfalt si drumuri mici, sate din spate pierdute si uitate.

 

Ma gandeam ca o sa ma omoare lipsa de comfort la drum lung, dar nu a fost nici o tragedie, chiar ok si relax.

 

Prima data folosesc gentile

IMG_20200814_101201_1.thumb.jpg.135eaa8430335c537ab05fc0dad9be72.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...