Sari la conținut

KTM 790 Adventure S


hora09

Postări Recomandate

@hora09: exact! Naveta mea la munca e scurta și pe drumuri C întortocheate, SM-ul e în elementul lui. În concediu pe motor, repede nu mai merg. Doar urmează concedii cu motorul pe remorca și ma dau unde ajung. Odată puse pe hârtie toate, am renunțat la idee. Când cresc mare(și fiul meu la fel) voi lua cu aiguranta o vaca mare de mers departe, doar asa, de fun. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 524
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pantru mine logistica de a plimba moto pe remorca pana unde vreau sa ma dau e prea "complicata". nu exista motocicleta perfecta care poate sa le faca pe toate si on si off road. de exemplu la Tiger 800 al meu daca incerc sa merg constant peste 150km/h motorul intra in voblaj. asa ca limitarea e: constant ~140. am mers cu el si 180, dar in depasire. e ok pe gaz, dar cand incerc sa-l tin constant nu-mi mai ofera siguranta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, ioio_viola a spus:

se referea la 1200gs

Eu asa m-am prins, da am vrut sa o servest pe aia cu enfildul.
Nu e nici gs-ul chiar taticul la toate intrebariile, motoare bune si misto foara daor si poate, dar hai sa facem un exercitiu de imaginatie si sa luam in calcul ca the Long Way Round ar fi fost facut cu un 990, sau V-Strom.. cum vedeam noi azi GS-ul?! ca un Stelvio?!

Baiatu ala care in 2004 a zis da-va dracu' ca nu sunteti in stare voi de asa ceva unui Ewan si unui Charlie a fost direct cel care a tinut brandul ktm ca fiind foarte de nisa si gs-ul de la bmw mare revelatie care duce orice middle age man la aventura vietii cafenea.
Nu stiu ce e s-a intamplat cu omu ala, dar tare sunt curios sa aflu cum a fost atuncea, dupa si azi. Oameni slabi, fara viziune, fara putere de a intelege mai mult decat are in fata.

Intorcandu-ma la ale mele, maine schimb ulei si sa vad cu ce supriza ma intorc acasa 

Spoiler - aduce a: image.thumb.png.a4dbce35d9a031c5dbd86de04ff77269.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Am dat jos aripile de sub far, parca mai bine cu ele, dar nu sunt convins Inca.

IMG_20200704_192138_6.thumb.jpg.90aa09d2eb8cac12c354a7185daa5cb7.jpg

 

Schimbat ulei si filtru ulei.

Facut recall la frana spate - cablu sensor si conducta lichid frana.

IMG_20200704_192310_8.thumb.jpg.507b7d215ff9d184c67fa0818e2b99b2.jpg

 

IMG_20200704_192334_7.thumb.jpg.e864e5d2f0197bf5d3c4715a85a59e45.jpg

 

Schimbat capac rezervor, parea ca sigiliu de cauciuc nu mai tinea perfect.

IMG_20200704_192253_6.thumb.jpg.90113805fae2f6669c880c401165edb4.jpg

 

Schimbat lichid frana fata - spate.

 

Quick Shifter Plus - pentru misto

IMG_20200704_192117_1.thumb.jpg.32e7a35897bbdf786d83ef6c1fa8517b.jpg

 

Rally Pack - pentru ca accelearatia aia on/off de aduce aminte de 990 si TC care mere schimbat din mers.

 

Astea doua am zis ca vreau dupa ce am mers sambata trecuta cu R-ul.

 

3 luni de utilizare, cam asa arata uzura cosmetica:

IMG_20200704_192821_5.thumb.jpg.99261b1e35c23349d412c16a0de6b2ac.jpg

 

IMG_20200704_192616_1.thumb.jpg.6232d0ca8ded8df72ae3a24d9927e9a1.jpg

 

IMG_20200704_192637_1.thumb.jpg.2b053eb15d149f5d1824f739323bb5e5.jpg

 

IMG_20200704_192631_5.thumb.jpg.366f95abcccc069964897d22b316525a.jpg

 

IMG_20200704_192710_9.thumb.jpg.293a463fa71427c26897e51a4f8a22d4.jpg

 

IMG_20200704_192654_2.thumb.jpg.5c10ddfde147a58774007ecee3f7e42b.jpg

 

IMG_20200704_192749_1.thumb.jpg.ecea3545ecfbef949adf9bb4acdbb025.jpg

 

IMG_20200704_192754_8.thumb.jpg.a565224f69828567a3f4940b3c954f85.jpg

Restu e boboc 🙃

IMG_20200704_192054_6.jpg

IMG_20200704_192803_5.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut buba.
Bine e cand meri singur ca nu vede nimeni ca esti prost si dupa povestesti cum ai mers pe-o roata de toata ziua

IMG_20200709_184717_5.thumb.jpg.30d0b95a8455fed47b17e545b4f791ed.jpg  IMG_20200709_184617_5.thumb.jpg.3396e62fbbad0e81f2f86d12ef51050f.jpg

 

Partea buna e ca am comandat barkbustere, partea mai putin buna e ca nu au venit

IMG_20200709_184704_0.thumb.jpg.30056de94fa2d5e9875b373ec8c60029.jpg

 

La asta.. no comment, capacul de la baterie care e fix intre picioare 

IMG_20200709_200117_1.thumb.jpg.6071891b0b19a16feada8fc5feeefe00.jpg

 

Asta rezista cu brio

IMG_20200709_200140_2.thumb.jpg.18e50e2265d2e4aa8193d7e901d0c8d8.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Handguard-uri cu cadru de alu au si cei de la KTM pt 790, in jur de 100€ perechea. Chiar f ieftine, comparativ cu BMW, unde cele similare ca si constrctie sunt ~250€. 
Chiar si asa, sfatul meu e sa-ti pui si manete rabatabile (orice din China pe la 50€ e decent ca si calitate). Nu se stie niciodata cum se rupe/indoaie handguardul si ramai “descoperit”.

 

De curiozitate, cum te descurci cu ridicatul mobrei de jos pe coclauri? (vad ca o scapi destul de des) Nu ti se pare grea, mai ales de unul singur ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singuru lucru care inca ma face sa merg solo, desi chiat nu e ce imi doresc, da nici acasa nu vreau sa stau, e ca motoru l-am ridicat tot timpu fara nici o bataie de cap, am coloana belita a se nota
image.thumb.png.6859604a79be49c96c5016952232e86f.png
ghidonu in jos si rottile in sus, dar acuma imi dau seama ca nu era unde am desenat, ci la santul din spate
m-au motivat roiul infernal de tantari extrem de agesivi, cand am dat casca jos efectiv s-a facut aproape negru in jur, jale!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde cat oferi :)

In toata polonia este doar un S la vanzare cu 11K, fara CC, QS sau RallyMode, geni sau orice altceva inafara de motocicleta in sine - 9600euro.
Varianta R daca vezi undeva de vanzare te inchini, iar varianta Rally.. nici nu are rost, 500 bucati in toata lumea la 20K bucata 😐

Editat de hora09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea gasesti SH in RO 

 

uite aici o oferta buna https://www.olx.ro/oferta/ktm-adventure790s-r-nou-nout-leazing-pentru-firma-ktm-duke690-790-125-IDdvDtH.html#4d0529eacd

Model 2020 S 790 Adventure 10100 EUR Portocalie ALB Stoc
Model 2020 R 790 Adventure 11000 EUR Stoc

Totuși, pentru ca esti aproape de Bucuresti eu zic sa mergi si la Dementor sa discuți, sigur primești oferta buna

 

@hora09 - gata te-au convins băieții pe forumul de XT ca aia e ce trebuie  :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@peu
deci :) 
curios sunt; de condus, as vrea pe toate sa le pun sub fund, chiar si un test drive - adica chestii de o ora

am asteptari mari de la motoreta aia, asta e blestemu chestiilor care au renume in spate ca fiind za best si dinastea, dar stiu ca o sa  fiu neimpresionat pe sosea, si nu stiu cat de mult mi se/imi permit sa o scot inafara asfaltului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa-ti zic eu ca m-am dat putin cu ea, in comparatie cu R-ul meu si binenteles fara pretentii de ofroader (sunt varza la capitolul asta)

 

+ protecție la vant mai buna

+prețul de achiziție 

 

- motorul -  pe strada plictisitor de mori cel putin pentru mine  (doar mobre peste 100 cp pana in prezent). măcar la KTM ai Rally la trottle response care după mine face motocicleta vie 

- suspensia - sum KTM binișor cel putin dupa cum am simtit-o eu 

- electronica  nu cred ca este cazul sa discutam - pentru cei ce zic ca nu au nevoie, din punctul meu de vedere,  este aceeași discuție,  precum discuția despre cutia automata la mașina

 

Bineînțeles, mergi si testează, după sigur o sa cumperi R urmatarea mobra,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, peu a spus:

o sa cumperi R

nope
doar am sa schimb suspenssile (nu neaparat cu aceleasi WP - intr-un sezon/doua pana cand simt ca trebuie sa fac asta ma astept sa fie oferta generoasa la capitolu asta) si cricul

 

 

Strom 650 - ala pe spite

 

- moale si confortabil
- am mers 4 ore si am senzatia ca poti merge ziua intreaga si sa nu te rupa 
- scaritele cam in fata si sus pentru corpu meu
- saua mare mare sa imi incapa fundu ala a meu mare, dar in fata super dubios - mare disconfort la bijuteriile familiei, cumva m-am bucurat cand la- mdus inapoi ca ma terminau oole
- parbrizul cu cele 3 pozitii de prindere (4 suruburi care cer munca) au sa satisfaca cea mai mare parte a oamenilor, daca nu un deflector si ai terminat treaba
- putere si cuplu pe drum suficeint cat sa nu fi lasat in urma, fata de motoru de strom 1000, asta de 650 inca mai face ceva cand treci de 5K rotatii
- bordul o durere de cap, o gramada de cifre ingesuite, dar viteza cu cutia si turometru sunt ok, restu e tragedie
- electronica cat impune ue minim
- impresia de motor care te duce oriunde (pe sosea), ajungi la destinatie vazand tot ce a fost pe drum si nu iti va ridica pulsu neam
- frane normale, manevrabilitate corecta
- pe teren, adica doar drum de paman nimic special am ajuns cu suspensiile imediat spre capat (mes usor, fara vitejii)
- am vazut cum se scoate TC, dar nu am gasit sa poti scoate ABS, sau cel putin pe spate, daca nu se poate de loc... dubiaoasa combinatie
image.thumb.png.481e9dabaabe9e27f13bd2e4bc1d3883.png

Prima motocicleta a mea a fost GSR 2007 nou (livrata 2008), observ cheia identica si trusa de scule :) - amintiri frumoase, indicatorul de benzina indica fix la fel inte cele doua modele, ceea ce ma face sa cred ca sunt aceiasi pompa, acelasi calculator etc.
Clar fara doar si poate un motor care nu il duci la service inafara de a schimba consumabile, te duce de fiecare data negresit la destinatie, nu ridica pulsu, nu intoarce capete, dar e aliatul tau in orice imprejurare ❤️

 

 

Daca sunt interesati/curiosi

http://www.moto-land.ro/index.php?page=contact&lang=ro

Screenshot_20200711-101450.thumb.png.265ebc28de0ba417807fe3116171e93d.png

 

Vazut la intamplare pe fb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Te Șespe
Purrfect
image.thumb.png.53bfad963bf966a2d401a22a720cd341.png

 

Ma apropii, daui un ochi, pun o mana, trago concluzie de om simplu: e ieftin, da ce trebuie.. si mai departe ma astep sa ma dau un pic, sa ma intorc si sa zic meh, o alta mobra.

Ma sui pe ea - perfect! (1.86/a bit on the heavy side) - ergonomia parca a fost facuta aproape dupa mine, inalta da nu cat sa imi puna nici un fel de problema, mainile stau perfect ca inaltime si adancime.
Saua neasteptat de moale, scaritele pozitionate numa bine.
Ma las de cateva ori pe ea sa vad cum reactioneaza arcurile, motorul pe loc, din nou mai moale decat ma asteptam dar fain.

Am mers acuma doar o ora jumate, nici nu stiam de loc zona si nu am gasit doar niste drumuri mici de pamant. Prima data cand (inafara de cand am incercat 790-ul) vroiam sa stau mai mult in test drive, de fel dupa o ora asa nu am problema sa ma intorc, sunt multumit.

O motocicleta fantastica, care se vede cu adevarat ce este doar cand mergi pe ea, este peste asteptari si totusi aveam cateva, nu enorme.
Am sa mai vin la oamenii astia dar sa o inchiriez pe o zi sa merg un pic pe ceva forestier, nisip alea alea, nimc grav dar sa vad comportamentul ei si inafara asfaltului.

Are cuptere exact cat trebuie (pentru solo sau solo cu bagaj, la 2 sau 2 cu bagaj cred ca o sa se simta un pic - normal de altfel). Pe drum de pamant si griblura evident ca se ducea fundu in directii cand trageam gazu mai cu viata, pe asfalt destui cai dar nu asa de multi incat sa devina musai TC.
Franele sunt cam mmmm, nimic sa te marcheze, opreste si atat.

Am luat-o la "plin" si am adus-o plina (ca la orice test cu orice motor), greutatea este irelevanta, desi niste kile peste a mea, a fost ca si cand nu este nici o problema.
Aerodinamica fenomenala, ma asteptam sa fie mai greu la subiectul asta, si la 170, eu cu casca mea cu cozoroc si parbrizul ala mic din doatare nu erau in conflict, la vitez ca autostrada 130-140 este perfect! Evident ce e sub e si mai bine.

Pe un drum dinasta de pamant era o zona cu mai multe sleauri si gropi si am dat un pic mai repede pe acolo, suspenssile absorbeau foarte placut ce era sub roti, la fel la speed bumperer (de astea am avut parte de multe pe strazi mici prin sate).
Dupa 7K ture mi se pare ca nu mai are rost sa tragi, cam asa e si displayul ala odios, pana in 7K intr-o linie dupa es afisat pe alta linie.
Pe sosea peste 140 incepi sa tragi de motor, evident ca nu asta e scopul ei, dar am incercat si am tras o concluzie. La accelerari pe sosea la viteza cam mergeam cu maneta la capat.

Ce e de cacao: bordul! dupa ce e cai de sufletu lui, cum e impartita informatia si .. in fien, mai si vibreaza una-n truna, in special can stai pe loc; nasol ca mie ii cam dadea senzatie de rau cand ma uitam la el - pui ceva in spate si posibil ai rezolvat.
O protectie in partea dreapta la motor, in dreptul cablului de ambreaj, imi intra in picior, este asimetric cu stanga si ma jena tot timpu.
Multe chestii - cablu acceleratie, tija schimbator si altele ar fi bine sa fie protejate daca intrii bine in paduri - mie mi se par un pic cam vulnerabile/expuse

De afara motoru mi se pare la buget, adica fara jena zic ca e de 6-7K euro, cand mergeam pe el 10K euro mi se pare mare deal!
Daca motoru asta avea ceva electronica la zi si era undeva la 11-11.5-12K cred ca rupea, in ideea sa ai de baza fara jucarii dar sa poti sa iti iei si cu ce ar trebuii sa fie ne SF in 2020.

 

Toba!

image.thumb.png.629b0a174aa200cab8b43699d81f537f.png
Full Akra si cu silencer scos - satana! diaolul in persoana! moarte boxelor si jena screaming eagle-urilor.
Efectiv de neam prost, in viata mea nu am vazu asa ceva (sincer!) te uraste abosolut toata lumea, sperii ursii din alt judet, m-a tras politai pe dreapta la filtru si am zis ca e la test si mi-au zis sa ma duc dracului, moartea sigura a timpanelor si tot asa! Nu m-as satura de ea - m-a transformat intr-un neandertalian - tragi de băț si da tunete in spate.
Distractia costa aproape de 2000coco, dar pe sosea nu poti merge fara silecer, efectiv este ca si cand ai in spate un vas plin cu cei mai vichingi dintre vighingi care parjolesc si violeaza tot, zeii urla, avioanele cad si tot asa.
De aia pot spune azi ca am mers cel mai repede din viata mea, cam șase milioane de kilometrii la ora, cam asa se traduce, este greu de descris, dar sincer e prea mult oricum ai pune roblema.

Costa cat S-ul meu, 10K, reviziile si intervalul service la fel ca la cam toate.
Un motor care l-as cumpara la instinct, cum am facut cu a meu.

Cand m-a intrebat omu daca vreau, primu lucru mi-a trecut prin cap ce o sa zica nevasta mea cand se intoarce din concediul ei (cam peste aproape o luna) - aia a fost prima mea reactie, nu altceva! 
Sigur cand m-a intrebat tipu, fata mea cred ca debita niste grimase greu de citi, dar a linistit el treaba repede si a zis ca oricum sa nu ma stresez ca nu au nici una in polonia disponibila - na - s-au vandut :) dar sa incer tracer 900 ca o sa imi placa mai mult - lol.

Cine si-a luat si cine isi ia sa il stapaneasca santos! O foarte misto motocielta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, hora09 a spus:

 

Te Șespe
Purrfect
image.thumb.png.53bfad963bf966a2d401a22a720cd341.png

 

 

Toba!

image.thumb.png.629b0a174aa200cab8b43699d81f537f.png
Full Akra si cu silencer scos - satana! diaolul in persoana! moarte boxelor si jena screaming eagle-urilor.
Efectiv de neam prost, in viata mea nu am vazu asa ceva (sincer!) te uraste abosolut toata lumea, sperii ursii din alt judet, m-a tras politai pe dreapta la filtru si am zis ca e la test si mi-au zis sa ma duc dracului, moartea sigura a timpanelor si tot asa! Nu m-as satura de ea - m-a transformat intr-un neandertalian - tragi de băț si da tunete in spate.
Distractia costa aproape de 2000coco, dar pe sosea nu poti merge fara silecer, efectiv este ca si cand ai in spate un vas plin cu cei mai vichingi dintre vighingi care parjolesc si violeaza tot, zeii urla, avioanele cad si tot asa.
De aia pot spune azi ca am mers cel mai repede din viata mea, cam șase milioane de kilometrii la ora, cam asa se traduce, este greu de descris, dar sincer e prea mult oricum ai pune roblema.

 

Deci da! M-am spart de ras. 🤣🤣🤣🤣 Meserie de tot descrierea evacuării. Genial, mi-ai înseninat ziua(seara) care mi-a fost fwututa de 690-ul meu care pleacă la dealer în garanție. 😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, peu a spus:

la asta ajungi

sa il incerc, da

Dar! pentru ca e la aceiasi bani cu S-ul, nu as alege diferit.
T7 putea sa fie lansata in 2010 sau si mai de mult, acolo se afla in timp, misto de altfel. Dar ktm este la zi, iar eu vreau o motocicelta sa ma distrez, sa ma simt bine, sa imi puna zambet pe fata. Sunt in gramada de +99% din oameni care nu merg in jurul lumii.
Ce ma incata este ergonomia, la a mea este drept, a trebuit sa dau inca ceva bani din buzunar sa o aduc cam pe unde trebuie. 

Amandoua sunt super motorete, dar au clar caractere diferite

 

 

Daca e sa vorbim de caractere, sau mai exact.. mm.. lipsa lor: F850GS
image.thumb.png.b2c6ab50e95cfb7eed3ea07827176e0b.png

Sincer cam numa asta imi trece prin cap in cam cele doua ora jumate de incercat: Siguranta si Incredere, sa traiti!

Un fel de strom 650 adus la zi.
- comfortabil, sa moale dar nu exagerat, 
- pozitia buna sa mergi mult, asta a fost senzatia mea ca poti merge mult si bine si nu o sa ajungi rupt, in tot timpu asta am oprit doar la poza asta, altfel nu am simtit de loc nevoie de pauza
  scaritele mi-ar trebuii totusi o idee mai jos
- bordul #1, ca asa e la bemve, printre prea putinii care au inteles ziele de azi cand vien vorba de subiectul asta, info distribuita super bine si totul intuitiv.
- suspensii un fel de mix intre ferm si moale.. na.. sa nu fie nici asa nici asa
- era modelul cu de toate, desi suspensia aia reglabila (doar spate) este perfect irelevanta
- protectie la vant ok, daca sa ma gandesc la un mic deflector extra, restul numa bun
- putere cat sa nu sperie pensionarii, undeva incepand cu 140 parca nu mai era in zona de comfort, peste 6-7K ture nu prea are rost in principiu
- frane oarecare
- pe drum de tara (pamant, aratura, gropi, denivelari) nu imi place ce se intampla,  dar speedbumperele erau abosrbite foarte fin 
- QS imi place de fel la bmw, sigur te obisnuiesti oricum ar fi, tot cel de la Triumph mi se pare cel mai ok pana acuma
- in curbe stranse unde am mers o idee mai repede, sta neasteptat de bine si fara emotii
- un motor nou, fara sare si piper, cu tehnologie, dar motorul ala ne avand cick, ma cam lasa rece tot.
- pe autostrada prea mult din timp mergeam cu maneta la capat


image.thumb.png.93e242cdcd7aecf90f9c2b80fe20485e.png

Bani multi in configuratia asta, fara o geanta sau altceva de genu.
Nu e de mine dar evident ma bucur ca am vazut ce se intampla cu 850, astept sa vad cand aduc si varianta Adv

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La BMW mie mi-a placut doar tableta, imi pare cea mai buna, nu am vazut inca Triumph 

Testeaza si Triumphul de 900 daca ai posibilitatea, din păcate eu nu am unde, as fi chiar curios cu iti pare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tare ca poti testa atatea modele. pacat ca la noi sunt prea putine optiuni sa faci test ride. cumva si piata isi spune cuvantul, desi sunt vanzarile de moto noi au crescut putin si la noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...