Jump to content
psy

Reparare rezervor

Recommended Posts

Caut pe cineva sa imi repare un rezervor de gsxr 600 2004-2005

Dupa ce am lucrat f mult la motocicleta, ridicand, coborand rezervorul, am observat ca a inceput sa curga benzina de undeva.

Puteti sa imi recomandati un service/o  persoana ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vezi in primul rand pe unde curge benzina si din ce cauza. E strapuns de rugina, e atins, conteaza foarte mult.

Daca e strapuns de rugina in locul tau m-as uita cu o camera endoscopica in interior, iar daca e afectat serios cred ca mai bine iti cumperi altul. Eu asa am procedat.

Initial l-am curatat electrolitic, a mai mers un sezon si apoi a inceput sa se umfle vopseaua pe el fiindca aparusera pori.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Sau se inspectează interiorul și, dacă nu-i grav, se aplică tratament cu POR-15. Se face ca sticla la interior. Am aplicat la rezervorul meu, avea rugină.

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, te rog frumos spune-mi unde cumpar POR-15 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In București ai userul @zdrikicare făcea tratament cu POR15. Mie mi-a făcut un rezervor de IJ49 care era sită și a ieșit perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 ore, Lucian_M a spus:

Sau se inspectează interiorul și, dacă nu-i grav, se aplică tratament cu POR-15. Se face ca sticla la interior. Am aplicat la rezervorul meu, avea rugină.

Nu i-am spus de por15 pentru ca sunt niste probleme cu el:

 

1. E atat de scump incat poate ajunge la jumtate din pretul unui rezervor sh in stare buna sau foarte buna.

2. El face acea bariera ca sticla cum spuneti voi, insa nu opreste continuare ruginirii tablei. Iar asta e o porblema.

3. Exista riscul sa nu iti iasa lucrarea cum te asteptai si sa scoti por-ul dupa aia bucata cu bucata, suspinand ca daca mai cumperi odata deja aveai de alt rezervor :)

Insa asta deja depinde foarte mult de ce model de motocicleta ai, daca gasesti rezervor sh care sa merite cumparat si cat costa acesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă pregătești cum scrie în prospect rezervorul, nu cred să apară probleme. Am urmat exact pașii, nu ar trebui să fie ceva în neregulă. Cât despre kit, m-a costat vreo 115 lei acum doi ani, luat de pe forum. Dacă îmi găsești rezervor FĂRĂ rugină la 250 lei, îl cumpăr ACUM!

Share this post


Link to post
Share on other sites

115 lei e foarte bun pretul. Cand ma uitam eu, tot acum doi ani, gaseam pe la 250 peste tot. Ai un link de unde ai luat? poate ajuta cuiva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un coleg de forum l-a vândut, întrucât nu a mai avut nevoie de kit. Atunci mi s-a părut afacere bună, la jumătate de preț, acum costă de trei ori mai mult. Rugină mi-a înfundat filtrul de înaltă presiune din pompă, când trăgeam de gaz, puterea scădea și era livrată în șuturi. După recondiționate și curățare pompă, nu a mai făcut figuri. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am vazut rugina la rezervor, nu imi dau seama exact pe unde curge, pare ca ar curge dintr-un scai lipit de rezervor..

 

IMG_20200507_091451.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, Lucian_M a spus:

Un coleg de forum l-a vândut, întrucât nu a mai avut nevoie de kit. Atunci mi s-a părut afacere bună, la jumătate de preț, acum costă de trei ori mai mult. Rugină mi-a înfundat filtrul de înaltă presiune din pompă, când trăgeam de gaz, puterea scădea și era livrată în șuturi. După recondiționate și curățare pompă, nu a mai făcut figuri. 

Deci daca luam in calcul pretul cu care poate fi procurat astazi in mod normal, rationamentul meu e corect :P

Acum 1 oră, psy a spus:

Nu am vazut rugina la rezervor, nu imi dau seama exact pe unde curge, pare ca ar curge dintr-un scai lipit de rezervor..

 

IMG_20200507_091451.jpg

Vezi ce este sub acel velcro! Dezlipeste-l!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Rationamentul meu a fost urmatorul: in urma accidentului, rezervorul a fost usor avariat (nu ceva grav). Profitand de situatie, am decis sa-l dau jos si sa-l reconditionez. De ce? Pentru ca risc sa iau un rezervor care de asemenea sa aiba rugina. Astfel incat am procedat la reconditionarea lui, iar operatiunea a avut succes total (mai putin un deget taiat in marginile rezervorului, ca mai bine de jumatate de ora l-am rotit pe toate partile, pentru a uniformiza solutia finala pe peretii interiori). Nu mai am pozele , dar a iesit cum trebuie. Un alt rezervor ar fi costat mai mult de 300 lei. Cu riscul de a-l lua deja ruginit. Si oricum trebuia vopsit. Basca riscul de a-l primi indoit de la transport. Un rezervor de Vstrom nu costa 300 lei, in mod sigur. Asta daca se gaseste la vanzare.

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dupa ce am dezlipit tot, a tasnit un jet mic de benzina dintr-o fisura ~1-2 mm deci e clar unde este problema...

 

Inserează atașament existent

IMG_20200507_120905.jpg

Edited by psy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Oho! Fântâna arteziană!

 

Acolo cred că merge cu MIG/TIG.

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 46 minute, Lucian_M a spus:

Oho! Fântâna arteziană!

 

Acolo cred că merge cu MIG/TIG.

Eu am acasa asa ceva ? Merge ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 minute, psy a spus:

Eu am acasa asa ceva ? Merge ?

inainte sa te apuci de oarece suduri goleste rezervorul de benzina, umple cu apa ...pana la refuz, apoi goleste apa... abia apoi apuca-te de sudura...... alfel o sa lucrezi orbeste ....(dupa ce o sa bubuie rezervorul )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Se face rezervorul ca broasca umflata la compresor. Nu-i de joacă.

 

 

Ca o paranteză...

Tata a avut Dacie. Ca mai tot omul. La un RK zice meșterul că rezervorul are pori și să-l sudeze la autogen. Tata ce să zică: sefu', cum știi matale. Bagă ăla apa, nu știu ce operațiuni (nu eram acolo și oricum aveam vreo 10 ani, cred), când pune flacăra, mi-a zis tata că a bubuit puternic, iar rezervorul era minge. Halt, rezervor nou! 

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Poate umpli cu apa cât de mult poți ținând fisura în sus și așa sudezi. Altfel garantat faci un cimpoi, și îți mai sare naibii și în mufă! Sau cositoresti fain frumos, sau pui poxifloci, sau la telefonul firmei. 

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cositorit e mai simplu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Am si cositor dar va tine ? A incercat cineva ?

Pentru benzina sunt solutii speciale pentru curatat

Edited by psy

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cositor secretul e decaparea și ai nevoie de un ciocan de lipit mare, gen care se încălzește la foc. Dacă nu are putere suficientă nu încălzește tabla și nu faci nimic. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...