john17 Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 (editat) Acum 8 minute, Cristian C. a spus: uzat inegal, starea lui fiind aproape noua Twilight zone! Cred că ai o motoretă foarte rea care rupe lanțu'! Acum 8 minute, Cristian C. a spus: uzat inegal, starea lui fiind aproape noua Suficient să fie întins prea tare și să facă suspensia câteva curse mai lungi că e gata treaba. Reglat de dorel. Când îți spun mai mulți că esti beat iei în considerare varianta de a te duce la nani. Editat August 30, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat August 30, 2020 Autor Share Postat August 30, 2020 Acum 19 minute, john17 a spus: Suficient să fie întins prea tare și să facă suspensia câteva curse mai lungi că e gata treaba. Reglat de dorel. Când îți spun mai mulți că esti beat iei în considerare varianta de a te duce la nani. Pe seama acestui fapt (reglat necorespunzător) am pus uzura vechiului kit (asa am cumparat motorul, cu mai multe chestii uzate pe care le am inlocuit) insa cum am precizat, dupa asta, am incercat sa am grija de kit cat sa nu aiba aceeasi soarta. De aici am tot eliminat cauze. Inca ceva, reglat usor mai slab poate uza lantul la fel ca atunci cand este mult prea strans? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Da' în manual sau pe basculă/apărătoare nu scrie cât trebuie să fie slack-ul? Propun să treci pe cardan. Să vezi cum uiți de lanț. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Am avut si eu un lant ,chipurile EK,ce se intindea mereu ,desi era nou si el si pinioane,reglam lunar;acum ,DID-ul asta m-a plictisit,nu am ce regla la el(;DID cumparat aici pe forum) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Acum 21 ore, Cristian C. a spus: Topicul a fost deschis pentru impartasire de pareri si poate se mai regaseste cineva in situatia asta. Nu ma plang pentru cele întâmplate, e consumabil, dar am sa acord mai multă atenție pe viitor aspectului astuia. Primul lant din fabrica a tinut ~24-26k, urmatoarele, unul OEM si altul nonOEM ~17k-15k. Din primavara am avut recomandarea sa-l schimb si pe asta, mai astept pina anul viitor. :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.