Jump to content

Motociclete respinse la certificarea Retrromobil


Recommended Posts

Am inaintat Retromobil-ului o cerere in vederea obtinerii certificatului de vehicul istoric pentru cele doua M72 ale căror proprietar sunt.

La o discutie prealabila cu persoane din cadrul clubului mi s-a spus ca motocicletele nu trebuiesc sa fie restaurate 100% ci sa respecte llitera si spiritul timpului cand au fost consttruite

Motivul respingerii este acesta:

POZE NECLARE , LIPSA DOCUMENTE , RESTAURARE SLAB CALITATIVA SI NECONFORMA

 

Nu am pretentia de a fi motociclete restaurate, nu sunt originale 100%, au cutiile de viteza de DNEPR pentru a beneficia de avantajul marsarierului iar carburatia este updatata pentru a le putea folosi in conditii optime, aprinderile sunt integrate tipul SOVEK.

Una dintre motocicleta este inmatriculata la zi iar in cazul celei de-a doua am fisă fiscala.

La RAR mi s-a spus ca ar fi important pentru eliberarea CIV-ului prezentarea certificatului de Vehicul Istoric iar Retromobilul dorește prezentarea CIV-ului.

Le doresc succes celor care doresc sa obtina certificatul istoric de la acest select club.

 

 

Capture bis.PNG

Capture3.PNG

IMG-20200514-WA0014.jpeg

IMG-20190725-WA0014.jpg

Link to post
Share on other sites

Pt ce vrei s-o inscrii? Nu sint ironic, sint curios. Auzisem ca la ce trece de 30 de ani nu se mai plateste impozit, sau asa ceva; nu stiu daca vorbim aceeasi limba sau tu ai alte interese.

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, VyXxer a spus:

Pt ce vrei s-o inscrii? Nu sint ironic, sint curios. Auzisem ca la ce trece de 30 de ani nu se mai plateste impozit, sau asa ceva

Da.

Doar că la Rumunica se mai poate găsi câte un deştept (sau o deşteaptă) care să (te) pună la îndoială (şi pe drumuri şi taxe), cum că el nu ar fi abilitat şi că nu îşi poate da (sau face) seama.

Tu trebuie să îl ajuţi la asta, pe osteneala ta!  :D

Şi să fii permanent pregătit   :lol:

Acum 3 ore, m72story a spus:

Motivul respingerii este acesta:

Citeşte textul printre rânduri:  LIPSĂ (ŞPAGĂ ÎNTRE) DOCUMENTE.  :lol:

Link to post
Share on other sites

Tip B – MODIFICAT IN EPOCA

 

Modificari acceptate:

a.      toate cele de la Tip A – acceptate

b.      conversii automobile de rally, circuit, raid sau echivalente

c.      conversii efectuate de carosieri independenti

d.      conversii in automobile show car sau unicate cu destinatie speciala

e.      conversii militare

f.       inlocuiri de motoare /transmisii/ frine cu unele montate de acelasi producator pe modele similare aflate in productie sau echipare de uzina

 

Modificari neacceptate:

   a. inlocuiri de motoare/transmisii/frine cu unele neoriginale, chiar produse in epoca

Link to post
Share on other sites

"Refuzul Dvs. de a trimite documentele de identificare solicitate în termenul indicat, echivalează cu renunțarea la calitatea de membru al asociației Retromobil Club România și pierderea tuturor drepturilor aferente.

Nota: Veți putea redobândi calitatea de membru în baza unei noi cereri, însoțită de documentele necesare și achitarea taxelor prevăzute ..."

https://retromobil.ro/

"Refuzul Dvs. de a trimite documentele de identificare solicitate în termenul indicat, echivalează cu renunțarea la calitatea de membru al asociației Retromobil Club România și pierderea tuturor drepturilor aferente.

Nota: Veți putea redobândi calitatea de membru în baza unei noi cereri, însoțită de documentele necesare și achitarea taxelor prevăzute ..."

https://retromobil.ro/

Am scris şi altceva dar transmisia este uneori de oligofren (cu balbism).

Acum 16 minute, Tzitzicat a spus:

Modificari neacceptate:

   a. inlocuiri de motoare/transmisii/frine cu unele neoriginale, chiar produse in epoca

Mmmm  :D

Decă să montez saboţii de frână originali (uzaţi, îi mai am) şi cu ei montaţi să în caut pe preşedintele ... :lol:

Decât (nu Decă, mea culpa).

Dacă dau peste el (fără frâne) sua culpa.

Link to post
Share on other sites

Tu poti sa montezi si frane aerodinamice, treaba ta

Doar ca nu se mai incadreaza in tipologia de vehicul istoric

Ca fapt divers.....dupa ce iti vine atestatul de vehicul istoric (contracost), te prezinti la RAR care confirma sau nu........asa ca mai bine iti da flit de la inceput

Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, Tzitzicat a spus:

Tu poti sa montezi si frane aerodinamice, treaba ta

Doar ca nu se mai incadreaza in tipologia de vehicul istoric

Ca fapt divers.....dupa ce iti vine atestatul de vehicul istoric (contracost), te prezinti la RAR care confirma sau nu........asa ca mai bine iti da flit de la inceput

Nu ai înţeles.

Frânele sunt cele originale, saboţii sunt pe modelul original (replika) şi sunt noi. Motocicleta funcţionează perfect.

Dacă nu intră în contact cu "ideile" altora   :lol: şi rămâne fără frâne.

 

 

Link to post
Share on other sites

Am inteles f bine

Tu vb de consumabile

Nici astia nu sunt complet idioti sa te puna sa mergi cu sabotii din 1940

Exemplul era pt initiator ....cutie schimbata 

Totusi, nu asta e motivul refuzului

Probabil lipsa unor documente

Starea tehnica a vehiculului se verifica la RAR

Atestatul se elibereaza pe baza documetelor si a avizului reprezentantului zonal, care nu e chiar doxa de vehicule vechi

 

 

Edited by Tzitzicat
Link to post
Share on other sites
Acum 41 minute, Tzitzicat a spus:

Nici astia nu sunt complet idioti sa te puna sa mergi cu sabotii din 1940

Asta este prezumţia ta, în spirit de bun simţ (verba volant):

Acum 1 oră, Tzitzicat a spus:

Modificari neacceptate:

   a. inlocuiri ... /frine cu unele neoriginale, chiar produse in epoca

Se pare că sunt complet ......: nu acceptă inlocuiri de frâne cu unele (componente) neoriginale!

Aşa au scris! (Greşit=puşcat).

"Dovada cu martori nu poate fi primită împotriva sau peste ceea ce conţine un înscris"  :lol:

741-162007-0.jpg

Произход: Унгария

Link to post
Share on other sites

Facem trafic...

Nu iti desface nimeni franele sa iti numere placutele

E pur si muove...

 

Grupa 2 – AUTENTICE

Un vehicul istoric uzat, dar niciodată restaurat, în conformitate cu specificaţiile de origine şi cu un istoric cunoscut, aflat în starea sa iniţială, sau deteriorata. Piesele  uzate in mod normal   pot fi înlocuite cu altele cu caracteristici conforme celor originale

 

Grupa 3 – RESTAURATE

Un vehicul istoric avand o identiate certa  total  sau parţial demontat, reconditionat si reasamblat. Sint acceptate numai  diferenţe minore de la specificatiile producatorului, atunci când nu sunt disponibile piesele de schimb sau a materialelor originale, dar pot fi înlocuite de altele cu caracteristici similare. Finisaje interioare si exterioare ar trebui să fie cât mai fidele posibil  specificaţiillor originale ale epocii.

Link to post
Share on other sites
Acum 21 minute, Tzitzicat a spus:

Nu iti desface nimeni franele sa iti numere placutele

Posibil.

Şi dacă desface careva capacul la cutia electrică ca să numere tranzistorii montaţi discret în aprindere şi releu sau LED-urile puse discret în lampa stop şi far?  :)

Pe dinafară nu se vede nimic dar ...

Link to post
Share on other sites
Chiar acum, easy ride on! a spus:

Posibil.

Şi dacă desface careva capacul la cutia electrică ca să numere tranzistorii montaţi discret în aprindere şi releu sau LED-urile puse discret în lampa stop şi far?  :)

Pe dinafară nu se vede nimic dar ...

Iti bati prea mult capul

Ce e pe afara poate sa sara in ochi

Link to post
Share on other sites

azi,maine ajungem ca si in Mad Max, si atunci toate motocicletele si automobilele vor fi ok....cu sau fara retromobil.Rabdare!

Link to post
Share on other sites

Doar ca in cazul de față vom fi Mad Dorel.

Ne vor alerga aștia cu arcanul numa numa să ne scoată de pe drum.

Suntem o frână în calea progresului, a unei națiuni europene  multilateral dezvoltată.

Suruburile nu sunt conforme și strânse la cuplul adecvat, lacul este zgâriat și janta este pâtată de noroiul de la Cuca.

Există pete pe rezervor de la amestecul cu motorina care a dat pe afară precum mustul la dospit .

Mergem prin vaduri și le solicităm amortizoarele excesiv, pe scurt restaurarea nu corespunde , mi-o asum pe deplin.

Stimabilii și selectivii domni responsabili cu selecția genelor de la Retromobil au uitat că noi facem fix același lucru doar că avem stiluri diferite.

Probabil că întradevăr motocicliștii aștia care mirosim a ulei ars, avem pete pe haine și pe mânecă,ne depanăm motoarele în șanțul drumului și plecăm mai departe cu orice preț, nu ne încadrăm în profilul dumnealor, rămânem proscriși, outlow in Estul Domestic și domesticit.

Stimă tuturora!

 

Link to post
Share on other sites
La 30.10.2020 la 13:07, easy ride on! a spus:

Da.

Doar că la Rumunica se mai poate găsi câte un deştept (sau o deşteaptă) care să (te) pună la îndoială (şi pe drumuri şi taxe), cum că el nu ar fi abilitat şi că nu îşi poate da (sau face) seama.

Tu trebuie să îl ajuţi la asta, pe osteneala ta!  :D

Şi să fii permanent pregătit   :lol:

Citeşte textul printre rânduri:  LIPSĂ (ŞPAGĂ ÎNTRE) DOCUMENTE.  :lol:

Scrii niste tampenii mai mari ca tine. Toata documentatia este pregatita si incarcata online. Exclus spaga.

 

 

Dragii mei, eu sunt presedintele Sectiei Moto de la Retromobil.

Nu eu stabilesc cine indeplineste conditiile de atestare, dar motocicleta aceasta a fost respinsa, in principal, pentru "lipsa actelor".

Romeo (initiatorul), inteleg ca in loc de acte a trimis o adeverinta medicala (sau ceva de genul).

Asa ca mai usor cu pietrele. Daca am vrea sa fim exigenti, nu ar fi atestate 60% din solicitari. 

Romeo, trimite pozele postate pe formularul RCR  la oricare club serios din Vest si vezi daca ti-o atesta ei.

Edited by mihai_prd
Link to post
Share on other sites

Voi verifica actul trimis, la momentul cererii motocicleta nu avea CIV, avea talon vechi din 70 si CVI cu stampila fiscala ceea ce stiam ca am incarcat pe site. Intre timp am reusit ca fac CIV-ul, asadar voi trimite si copia CIV-ului.

Voi verifica actul trimis, la momentul cererii motocicleta nu avea CIV, avea talon vechi din 70 si CVC-ul cu rolul fiscal ceea ce stiam ca am incarcat pe site. Intre timp am reusit ca fac CIV-ul, asadar voi trimite si copia CIV-ului.

Si cu toate astea, in cazul M-ului verde aveam CIV-ul iar situatia a fost similara.

Link to post
Share on other sites

:moron:

1 oră în urmă, mihai_prd a spus:

Scrii niste tampenii mai mari ca tine. Toata documentatia este pregatita si incarcata online. Exclus spaga.

 

 

Dragii mei, eu sunt presedintele Sectiei Moto de la Retromobil.

...

 

Nu scriu de la mine! Doar un copy/paste din https://retromobil.ro/

Respectiv am citat (exact "conceptul" pretins retro):

La 30.10.2020 la 13:21, easy ride on! a spus:

https://retromobil.ro/

"Refuzul Dvs. de a trimite documentele de identificare solicitate în termenul indicat, echivalează cu renunțarea la calitatea de membru al asociației Retromobil Club România și pierderea tuturor drepturilor aferente.

Nota: Veți putea redobândi calitatea de membru în baza unei noi cereri, însoțită de documentele necesare și achitarea taxelor prevăzute ..."

Refuzul (Dvs.) trebuie să fie expres, în scris şi nu un pretins refuz prezumat arbitrar de terţi din oarece birou cu scopul evident al pretextului de încasare a "taxelor prevăzute".

Dovadă:

(LEGE nr. 287/2009)
EMITENT:  PARLAMENTUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 505 din 15 iulie 2011 (Cod civil)

ART. 13
Renunţarea la drept
Renunţarea la un drept nu se prezumă.

 

Cu alte cuvinte, dacă dumneata deţii cumva un certificat de naştere personal emis sub antet de R.P.R. sau R.S.R. şi nu îmi trimiţi un document actualizat în termenul indicat ... echivalează cu faptul că nu te-ai născut, nu exişti sau eşti mort (radiat din "circulaţie")   :moron:

De acord că asta este "retro-retro"?  :lol:

 

 

 

 

 

1 oră în urmă, m72story a spus:

la momentul cererii motocicleta nu avea CIV, avea talon vechi din 70

Deci "naşterea" motocicletei a fost înregistrată în Republica Socialistă România (1970) şi dovedită cu înscris autentic (talon).

Pe care există menţiunea "Valabil până la schimbarea deţinătorului".

Da?

Cu observaţia (de bun simţ):

"Legea civilă este aplicabilă cât timp este în vigoare. Aceasta nu are putere retroactivă." Art.6 (1).

:D

De acord?

Adică, după nicio lege nouă nu poate fi radiat retroactiv nici actul de independenţă al României.

La 30.10.2020 la 9:49, m72story a spus:

Le doresc succes celor care doresc sa obtina certificatul istoric de la acest select club.

 

Link to post
Share on other sites

Iarta-ma, dar esti total incoerent. 

Te-am citat cand ai scris ca nu s-a dat spaga si de asta a fost respins Romeo. Acolo ti-am scris ca vorbesti bazaconii.

In rest, cui nu-i place RCR, nu are ce cauta in el.

La 30.10.2020 la 15:56, m72story a spus:

IMG-20200514-WA0020.jpeg

IMG-20200706-WA0018.jpeg

La o bere Retro

Asta e motocicleta pe care vrei sa o atesti ca istorica?

Link to post
Share on other sites

Mihai, (La multi ani!)

Si ca sa fim si coerenti insa mai ales consecventi:

Pe 9 aprilie ti-am trimis pozele cu motocicleta, ai considerat ca nu vezi vreun impediment in obtinerea certificatului si am depus cererea.

Dupa respingea solicitarii mi-ai spus ca nu esti tu arbitrul si am inteles pe deplin.

Nu inteleg acum de ce te arati neplacut surprins de motocicleta mea si incerti sa justifici actiunile colegilor tai.

Toate bune!

 

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, mihai_prd a spus:

Iarta-ma, dar esti total incoerent. 

Iartă-mă dar sunt perfect coerent şi în perfect spirit de "free rider".

Cooperativizarea fie şi cu RCR produce ierarhii, ierarhiile produc pretenţii de subordonare, subordonările produc pretenţii de conformare, conformismul produce ... comunism.

Cât despre "şpagă" mascată sub forma: "unei noi cereri, însoțită de documentele necesare și achitarea taxelor prevăzute ..." i se poate spune tribut, cotizaţie, impozit, taxă, zeciuială, cum vrei. 

Adică orice formă de supunere a unui "vasal" de către un "imperiu".

Link to post
Share on other sites

Ca participant la evenimentul retro din anul 1999, ca posesor a opt motociclete retro ( doua MZ-uri ES, doua Simson-uri 425, doua M-uri si doua Kawasaki KZ) imi permit sa fac urmatoarele remarci:

Din Romania la inceputul anilor 90 au plecat Zundapp-urile si BMW-urile, ceva Triumph, NSU-uri si tot ceea ce a reprezentat valori prin muzeul care s-a chemat Republica Socialista Romania.

In anii 2000 s-a facut curat de AWO , BK-uri, DKW-uri.

In 2010 a inceput prigoana Simson-urilor care deja au inceput sa devina o raritate, cautate in special de cei nostalgici din DDR.

In concluzie s-a facut curat, ograda a fost maturata.

Frati romani voi achizitionati cu incredere Logan-uri, Corse, Astre, Golf-uri, Q-uri , CB-uri, RT-uri GS-uri, XLV-uri si tot ceea ce doriti 

Suntem o tara bogata cu populatie saraca iar asta se reflecta si in ceea ce ne permitem.

Insa una este sa fii sarac iar alta este sa fii prost fara istorie.

In acest context Retromobil Club Romania ar fi trebuit sa isi inteleaga menirea-De a inlesni, incuraja si facilita pastrarea in proprietate si circulatie a ceea ce a fost ADN-ul automobilistic romanesc.

In relatia cu statul roman va plangeti ca sunteti slabi, nu aveti putere de legiferare pentru ca nu va asculta nimeni. In relatia cu mine sunteti puternici si obraznici.

Iar eu sunt ghinionistul din cei 40% picati la testul de restaurare neconforma cu cele doua M-uri respise la testul genetic.

 

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...