Sari la conținut

Vtx 1300 - Pro Si Mai Ales Contra!


circel
 Share

Postări Recomandate

Eu as incerca din prima un vn2000

 

e pe curea, e usurica (340 sau 360 kg, nu mai stiu exact) si e dementiala din toate punctele de vedere

 

si maine mi-as vinde vn-ul si mi-as lua vn-ul de 2000.

(din pct-ul meu de vedere e "ultimate cruiser")

 

si e cu sub 3000 de euro mai scumpa decat ce vrei tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 122
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu as incerca din prima un vn2000

 

e pe curea, e usurica (340 sau 360 kg, nu mai stiu exact) si e dementiala din toate punctele de vedere

 

si maine mi-as vinde vn-ul si mi-as lua vn-ul de 2000.

(din pct-ul meu de vedere e "ultimate cruiser")

 

si e cu sub 3000 de euro mai scumpa decat ce vrei tu

 

:nono: poti sa definesti usurica??

 

dupa vn 2000 urmeaza cu siguranta rocket, ca ultim cruiser de incercat

 

parerea mea.

 

darian, multumesc pentru precizare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt mtorul de 2000 340 kg mi se pare foarte putin

 

a mea are 250 kg si motor de 800

 

asa ca?

 

340 kg si 100 cp:

 

check this out:

 

142 cp si 320 kg rocket

 

hm da cam la fel, da parca mai degraba rock...

 

vrod: 275 kg si 115 cp etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie diferenta de 20 de kile intre intruderul de 800 si vn de 800 mi se pare maricica, in sensul ca veneul mi se pare mai greu, iar intruderul bicicleta.

Cat despre veneul de 2000, desi vreau sa-mi iau asa ceva (ori asta, ori sportster/dyna), reflectez serios. E ca si cum as calarii un porc mistret mare, ca numa usor nu e vn de 2000. Motor serios pentru oameni seriosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nivelul de tehnologie la care s-a ajuns permite folosirea unor aliaje usoare in constructia cadrului/motorului etc....plus plasticul = light weight+hp=high performance.

sau gresesc?

B.

and your point is?

 

dai un exemplu de...?

:nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Important e sa fii tu multumit ca ai facut cea mai buna alegere PENTRU TINE.

asta mi-a placut

bobberele nu sunt pe gustul oricui. Performante din anii 50 60, mie unul nu-mi ajung. Dar e un feeling diferit, cine vrea performanta pura isi ia supersport, asa ca....

Imaginea conteaza fara indoiala.

 

totusi as sactifica o parte din performanta, dar sa stiu ca e mai putin plastic si mai mult metal. Recunosc , la vtx e destul plastic de pozeaza in crom... :rose:

 

Mie diferenta de 20 de kile intre intruderul de 800 si vn de 800 mi se pare maricica, in sensul ca veneul mi se pare mai greu, iar intruderul bicicleta.

Cat despre veneul de 2000, desi vreau sa-mi iau asa ceva (ori asta, ori sportster/dyna), reflectez serios. E ca si cum as calarii un porc mistret mare, ca numa usor nu e vn de 2000. Motor serios pentru oameni seriosi.

 

pai vn de 2000 deja e powercruiser. Cine radea mai devreme de chopper cu anabolizante?

 

oricum, iti doresc sa ti se intample cat mai repede, sa iesim la joaca.

 

:nono:

 

Iti explica pur si simplu de unde apare greutate mica si cp multi.

 

gata, m-am prins :rose:

 

asa fac

:rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti explic eu live ce am vrut sa zic. Nu conteaza asta aici, oricum.

Dezvolta! Ce e plastic pe Veta? In principal sunt curios de neste lucruri: aparatoarea fata, farul, bordul, capac filtru de aer.

Da, dar are si varianta Classic, si varianta LT, pe care poti pune bagaje destule si sa cutreieri. Just cruising!

 

 

pai iti spun eu...ce nu e de plastic...rezervorul...la 1300 doar asta nu e din plastic...in rest ...aripi,capace...tot...

Editat de magg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai iti spun eu...ce nu e de plastic...rezervorul...la 1300 doar asta nu e din plastic...in rest ...aripi,capace...tot...

 

corect, dar nu asta ma deranjeaza neaparat. La compartimentul motor sunt o gramada de capace si se aparatori de plastic, de altfel cromate, dar ca sa le schimbi pe toate te costa o groaza. E un tip in Buc , a mai luat piese doar pentru design de 6000 euro ( arata super, dar bugetul a fost enorm)

 

:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vai, sa mi-o sug singur. Pacat, mare pacat.

 

It's a free country. dar vestea buna e ca veta de 1800 e mai metalica...

 

Il stiu si eu, dar parca totusi, la banii astia... Pana mea, eu sunt sarac, asa gandesc.

nu conteaza cati bani ai, sunt si motoare foarte frumoase care nu costa mult(SH). Important este sa fii bogat la suflet, nu sa ai ultimul racnet de harley si sa tii nasul pe sus.( harley este un exemplu, nu mai dati cu pietre)

 

eu imi iau moto noua din alte motive( recuperari tva, garantie, frica de motoare umblate etc), nu ca n-as avea ce sa fac cu ei. dar mofturile intotdeauna costa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vorbim de cruisere...deci performante aproximativ la fel, confort la fel, fiabilitate la fel....asa ca ramine doar aspectul care sa le departajeze. Eu doar in functie de asta as alege.

 

 

You are so wrong, my friend!! :bounce:

 

80 cai, 135 Nm cuplu (identic cu al Busa), manevrabilitatea cea mai buna (nu am poze cu scaritele mele polizate la 50%) si doar 275 kg (fara benzina). De look nu mai vorbesc.

 

Ce motor e? Yamaha Warrior. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Adica motoru' cu mitraliera Gatling (6 tevi rotative)... :drink:

 

Eh, Dariane, nu look-ul e totul. Mai conteaza si manevrabilitatea. .doar omu cu topicu a vrut sa vada ce poate fiecare power cruiser. .

 

Eh, Warrioru poate asha. .da conteaza si rider-ul.

 

Dar trebuie sa mergi la stilul asta, ca sa faci pagubele de mai sus. .

 

PS: I-am dat Warrioru lui Denis (SBZ guru) si mi-a zgariat CADRUL?!?!!?(la spate) pe drum spre Cheia. :bounce: :)

post-3394-1173212699_thumb.jpg

post-3394-1173212785_thumb.jpg

post-3394-1173212842_thumb.jpg

post-3394-1173212882_thumb.jpg

post-3394-1173212915_thumb.jpg

post-3394-1173212954_thumb.jpg

post-3394-1173213005_thumb.jpg

post-3394-1173213080_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bounce: o fi vrut sa vada daca merge si la enduro,sau poate se gandea sa-l transforme chiar in cros...! :)

Problema Warrior-ului e pretul...Vreo 21 000 Euro,daca nu ma insel...Adica mai mult decat Rocketul (ah,mon amour...) !

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

eu am cautat citeva luni bune Warrior...foarte rare...ce am gasit au fost si scumpe...

la noi una e peste 15 000 euro fara taxe...sau asa era cind am intrebat eu...prin 2005...deci una peste alta in jur de 20 000 euro...parca e prea mult... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

how about Warrior la 9 mii si ceva de euro?

http://www.mobile.de/SIDoGBt7hL9cNmC--yxkv...1247048088&

how about VN 2000? :)

 

azi m-am urcat pe el. E mare si pare vanjos, designul este demential( clar peste vetele de 1300 si 1800)

warriorul de 1700 pare o pisicuta neitarcata, murdara de laptic degresat pe mustati...

Nou, pret aprox 15000 euro cu tva inclus.

curea :drink:

Ma gandesc foooarte mult sa o comit....

 

PS nu -mi vine sa cred ca incep sa fiu chiar eu contra..

 

eu am cautat citeva luni bune Warrior...foarte rare...ce am gasit au fost si scumpe...

la noi una e peste 15 000 euro fara taxe...sau asa era cind am intrebat eu...prin 2005...deci una peste alta in jur de 20 000 euro...parca e prea mult... :bounce:

 

Cautai pe net? Sau te-ai dus dupa ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vb cu citiva...care aduc moto...kurti...etc...

si din ce stiu unde scrie "privat"...este mai complicat...

in italia kiar am fost dupa motor...in jermania nu cred ca o sa mai ajung... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am vb cu citiva...care aduc moto...kurti...etc...

si din ce stiu unde scrie "privat"...este mai complicat...

in italia kiar am fost dupa motor...in jermania nu cred ca o sa mai ajung... :D

gata oameni buni, m-am hotarat la intruderul de 1800. Sper ca am facut o alegere buna, iar dupa 25 aprilie va voi saluta cu farul in trafic...

 

Oricum, cred ca si vtx ar fi fost o alegere buna( si 1300. si 1800)

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...