lorddanu Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 Eu as incerca din prima un vn2000 e pe curea, e usurica (340 sau 360 kg, nu mai stiu exact) si e dementiala din toate punctele de vedere si maine mi-as vinde vn-ul si mi-as lua vn-ul de 2000. (din pct-ul meu de vedere e "ultimate cruiser") si e cu sub 3000 de euro mai scumpa decat ce vrei tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 Mircica vrea cardan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Februarie 22, 2007 Autor Share Postat Februarie 22, 2007 Eu as incerca din prima un vn2000 e pe curea, e usurica (340 sau 360 kg, nu mai stiu exact) si e dementiala din toate punctele de vedere si maine mi-as vinde vn-ul si mi-as lua vn-ul de 2000. (din pct-ul meu de vedere e "ultimate cruiser") si e cu sub 3000 de euro mai scumpa decat ce vrei tu poti sa definesti usurica?? dupa vn 2000 urmeaza cu siguranta rocket, ca ultim cruiser de incercat parerea mea. darian, multumesc pentru precizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorddanu Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 pt mtorul de 2000 340 kg mi se pare foarte putin a mea are 250 kg si motor de 800 asa ca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Februarie 22, 2007 Autor Share Postat Februarie 22, 2007 pt mtorul de 2000 340 kg mi se pare foarte putin a mea are 250 kg si motor de 800 asa ca? 340 kg si 100 cp: check this out: 142 cp si 320 kg rocket hm da cam la fel, da parca mai degraba rock... vrod: 275 kg si 115 cp etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 nivelul de tehnologie la care s-a ajuns permite folosirea unor aliaje usoare in constructia cadrului/motorului etc....plus plasticul = light weight+hp=high performance. sau gresesc? B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 Mie diferenta de 20 de kile intre intruderul de 800 si vn de 800 mi se pare maricica, in sensul ca veneul mi se pare mai greu, iar intruderul bicicleta. Cat despre veneul de 2000, desi vreau sa-mi iau asa ceva (ori asta, ori sportster/dyna), reflectez serios. E ca si cum as calarii un porc mistret mare, ca numa usor nu e vn de 2000. Motor serios pentru oameni seriosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Februarie 23, 2007 Autor Share Postat Februarie 23, 2007 nivelul de tehnologie la care s-a ajuns permite folosirea unor aliaje usoare in constructia cadrului/motorului etc....plus plasticul = light weight+hp=high performance. sau gresesc? B. and your point is? dai un exemplu de...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 and your point is? dai un exemplu de...? Iti explica pur si simplu de unde apare greutate mica si cp multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Februarie 23, 2007 Autor Share Postat Februarie 23, 2007 Important e sa fii tu multumit ca ai facut cea mai buna alegere PENTRU TINE. asta mi-a placut bobberele nu sunt pe gustul oricui. Performante din anii 50 60, mie unul nu-mi ajung. Dar e un feeling diferit, cine vrea performanta pura isi ia supersport, asa ca.... Imaginea conteaza fara indoiala. totusi as sactifica o parte din performanta, dar sa stiu ca e mai putin plastic si mai mult metal. Recunosc , la vtx e destul plastic de pozeaza in crom... Mie diferenta de 20 de kile intre intruderul de 800 si vn de 800 mi se pare maricica, in sensul ca veneul mi se pare mai greu, iar intruderul bicicleta. Cat despre veneul de 2000, desi vreau sa-mi iau asa ceva (ori asta, ori sportster/dyna), reflectez serios. E ca si cum as calarii un porc mistret mare, ca numa usor nu e vn de 2000. Motor serios pentru oameni seriosi. pai vn de 2000 deja e powercruiser. Cine radea mai devreme de chopper cu anabolizante? oricum, iti doresc sa ti se intample cat mai repede, sa iesim la joaca. Iti explica pur si simplu de unde apare greutate mica si cp multi. gata, m-am prins asa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Februarie 24, 2007 Share Postat Februarie 24, 2007 (editat) Iti explic eu live ce am vrut sa zic. Nu conteaza asta aici, oricum. Dezvolta! Ce e plastic pe Veta? In principal sunt curios de neste lucruri: aparatoarea fata, farul, bordul, capac filtru de aer. Da, dar are si varianta Classic, si varianta LT, pe care poti pune bagaje destule si sa cutreieri. Just cruising! pai iti spun eu...ce nu e de plastic...rezervorul...la 1300 doar asta nu e din plastic...in rest ...aripi,capace...tot... Editat Februarie 24, 2007 de magg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Februarie 25, 2007 Autor Share Postat Februarie 25, 2007 pai iti spun eu...ce nu e de plastic...rezervorul...la 1300 doar asta nu e din plastic...in rest ...aripi,capace...tot... corect, dar nu asta ma deranjeaza neaparat. La compartimentul motor sunt o gramada de capace si se aparatori de plastic, de altfel cromate, dar ca sa le schimbi pe toate te costa o groaza. E un tip in Buc , a mai luat piese doar pentru design de 6000 euro ( arata super, dar bugetul a fost enorm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Februarie 26, 2007 Autor Share Postat Februarie 26, 2007 Vai, sa mi-o sug singur. Pacat, mare pacat. It's a free country. dar vestea buna e ca veta de 1800 e mai metalica... Il stiu si eu, dar parca totusi, la banii astia... Pana mea, eu sunt sarac, asa gandesc. nu conteaza cati bani ai, sunt si motoare foarte frumoase care nu costa mult(SH). Important este sa fii bogat la suflet, nu sa ai ultimul racnet de harley si sa tii nasul pe sus.( harley este un exemplu, nu mai dati cu pietre) eu imi iau moto noua din alte motive( recuperari tva, garantie, frica de motoare umblate etc), nu ca n-as avea ce sa fac cu ei. dar mofturile intotdeauna costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Vorbim de cruisere...deci performante aproximativ la fel, confort la fel, fiabilitate la fel....asa ca ramine doar aspectul care sa le departajeze. Eu doar in functie de asta as alege. You are so wrong, my friend!! 80 cai, 135 Nm cuplu (identic cu al Busa), manevrabilitatea cea mai buna (nu am poze cu scaritele mele polizate la 50%) si doar 275 kg (fara benzina). De look nu mai vorbesc. Ce motor e? Yamaha Warrior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 ...Adica motoru' cu mitraliera Gatling (6 tevi rotative)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 ...Adica motoru' cu mitraliera Gatling (6 tevi rotative)... Eh, Dariane, nu look-ul e totul. Mai conteaza si manevrabilitatea. .doar omu cu topicu a vrut sa vada ce poate fiecare power cruiser. . Eh, Warrioru poate asha. .da conteaza si rider-ul. Dar trebuie sa mergi la stilul asta, ca sa faci pagubele de mai sus. . PS: I-am dat Warrioru lui Denis (SBZ guru) si mi-a zgariat CADRUL?!?!!?(la spate) pe drum spre Cheia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 (editat) o fi vrut sa vada daca merge si la enduro,sau poate se gandea sa-l transforme chiar in cros...! Problema Warrior-ului e pretul...Vreo 21 000 Euro,daca nu ma insel...Adica mai mult decat Rocketul (ah,mon amour...) ! Editat Martie 6, 2007 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 o fi vrut sa vada daca merge si la enduro,sau poate se gandea sa-l transforme chiar in cros...! Problema Warrior-ului e pretul...Vreo 21 000 Euro,daca nu ma insel...Adica mai mult decat Rocketul (ah,mon amour...) ! How about 12 mii $? http://www.powersportstv.com/2007/Yamaha/W...torcycle/23409/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 7, 2007 Share Postat Martie 7, 2007 How about 12 mii $? http://www.powersportstv.com/2007/Yamaha/W...torcycle/23409/ sal,completeaza-ti datele la profil. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Martie 7, 2007 Share Postat Martie 7, 2007 How about 12 mii $? http://www.powersportstv.com/2007/Yamaha/W...torcycle/23409/ eu am cautat citeva luni bune Warrior...foarte rare...ce am gasit au fost si scumpe... la noi una e peste 15 000 euro fara taxe...sau asa era cind am intrebat eu...prin 2005...deci una peste alta in jur de 20 000 euro...parca e prea mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 7, 2007 Share Postat Martie 7, 2007 Carcelu' a studiat intens "problema",de-aia a ales VTX-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Martie 7, 2007 Share Postat Martie 7, 2007 how about Warrior la 9 mii si ceva de euro? http://www.mobile.de/SIDoGBt7hL9cNmC--yxkv...1247048088& Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Martie 7, 2007 Autor Share Postat Martie 7, 2007 how about Warrior la 9 mii si ceva de euro? http://www.mobile.de/SIDoGBt7hL9cNmC--yxkv...1247048088& how about VN 2000? azi m-am urcat pe el. E mare si pare vanjos, designul este demential( clar peste vetele de 1300 si 1800) warriorul de 1700 pare o pisicuta neitarcata, murdara de laptic degresat pe mustati... Nou, pret aprox 15000 euro cu tva inclus. curea Ma gandesc foooarte mult sa o comit.... PS nu -mi vine sa cred ca incep sa fiu chiar eu contra.. eu am cautat citeva luni bune Warrior...foarte rare...ce am gasit au fost si scumpe... la noi una e peste 15 000 euro fara taxe...sau asa era cind am intrebat eu...prin 2005...deci una peste alta in jur de 20 000 euro...parca e prea mult... Cautai pe net? Sau te-ai dus dupa ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 am vb cu citiva...care aduc moto...kurti...etc... si din ce stiu unde scrie "privat"...este mai complicat... in italia kiar am fost dupa motor...in jermania nu cred ca o sa mai ajung... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Martie 19, 2007 Autor Share Postat Martie 19, 2007 am vb cu citiva...care aduc moto...kurti...etc... si din ce stiu unde scrie "privat"...este mai complicat... in italia kiar am fost dupa motor...in jermania nu cred ca o sa mai ajung... gata oameni buni, m-am hotarat la intruderul de 1800. Sper ca am facut o alegere buna, iar dupa 25 aprilie va voi saluta cu farul in trafic... Oricum, cred ca si vtx ar fi fost o alegere buna( si 1300. si 1800) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.