bursyllac Postat Ianuarie 17, 2021 Share Postat Ianuarie 17, 2021 Salutare. Am un carburator Mikuni BST40 cu teava incercuita in imagine fisurata: Cu ajutorul unui prieten am dedus ca motocicleta merge prost (mai mult nu merge) din cauza acelei fisuri si ca sa confirm treaba asta am inconjurat-o cu mastic. Merge, insa masticul ala pare cam flexibil si se mai misca avand iar momente cand merge prost, si daca strang de mastic isi revine. No, acum ca am descoperit problema asta, stiti pe cineva care ar putea sa cositoreasca teava? La cum e prinsa in carburator nu pare ca s-ar putea schimba. Sau sa o invelesc in poxilina si aia sa fie rezolvarea? Nu stiu cum ar rezista poxilina la caldura generata de motor (monocilindru cu racire pe aer) De preferat prin jurul Bucurestiului. Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 17, 2021 Share Postat Ianuarie 17, 2021 se poate suda , dar cam greu sa gasesti un sudor destept care sa si aiba un aparat de sudura adecvat pt operatiune , daca incerci sa o cositoresti o poti infunda foarte usor alta optiune e sa o tai si sa pui un furtun rezistent la benzina de sectiunea potrivita ... depinde unde este fisurata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Ianuarie 17, 2021 Share Postat Ianuarie 17, 2021 Salut! Carburatorul este dat jos de pe motor? Poti sa masori diametrul tevii? Sau cauta-ma si poate reusim sa il rezolvam. Numai bine! Vlad Tel.0722702892 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Ianuarie 17, 2021 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2021 Asta e poza de pe net. Cum eu am invelit teava in mastic pentru confirmarea sursei problemei, din poza carburatorului meu nu s-ar intelege nimic. Problema e ca fisura este la cotul de sus. Deci nu e fezabila taierea si inlocuirea cu furtun. 2 hours ago, thvlad said: Carburatorul este dat jos de pe motor? Nu, dar nu e greu de dat jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Ianuarie 17, 2021 Share Postat Ianuarie 17, 2021 20 minutes ago, bursyllac said: Problema e ca fisura este la cotul de sus. Daca e doar fisura (nu gaura) se poate cositori, cositorul nu va intra in interior ci va face o pelicula pe deasupra fisurii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Ianuarie 18, 2021 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2021 9 hours ago, easy ride on! said: D.I.Y.! Chiar tu poţi face asta. nenea @easy ride on!, eu-s de-ala micu', crescut la calculator. nu numai ca nu am vazut vreodata cum se fac o gramada din pasii descrisi acolo, dar mai trebuie sa si caut pe google o parte din termeni. acuma, nu ma dau inapoi din a pune mana sa imi rezolv eu problema: dimpotriva, incerc in ultima vreme sa fac cat de mult posibil singur mentenanta si mici reparatii. macar m-am apucat de desfacut carburatorul pentru a detecta problema. dar nush daca as incerca sa invat cositorirea direct pe carburator, ca iar ma-ntreaba nevasta daca eu repar sau stric sa aiba altii ce repara mai mult. trecand peste tentativa de umor de mai sus, neavand experienta si cam tot ce inseamna indemanare la mine trebuie exersat mai intai, marea emotie e sa nu blochez teava incercand sa o repar. Oricum, multumesc frumos pentru explicarea procedeului. o sa incerc sa deslusesc ce e acolo, macar sa stiu pentru mine cum se poate rezolva. sau sa incerc sa fac chestii de genul pe miza mai mica. 15 minutes ago, einstein1984 said: picaturi de rasina epoxidica si e rezolvata treaba alta chestie de care trebuie sa ma apuc sa ma documentez este sa aflu care e diferenta de aderenta dintre poxipol, poxilina, rasina epoxica - mai auzeam de ceva adeziv din asta special pentru metale. tot ce stiu pana acum e ca diferenta dintre poxipol si poxilina este la modul de modelare. poxilina fiind mai spre plastilina, poxipolul fiind mai spre lipici. 18 hours ago, mobiletron said: Daca e doar fisura (nu gaura) se poate cositori, e o taietura in teava, sa zic pe o lungime de 40-50% din circumferinta cercului. suficient cat sa bolboroseasca daca suflu aer prin teava si dau cu spray de frana pe deasupra. Multumesc tuturor pentru sfaturi. Incerc sa invat de la fiecare. Avand in vedere riscurile si experienta mea, plus faptul ca nu ma intereseaza ca rezolvarea sa fie deosebit de estetica, cel mai tentat sunt sa aplic solutia cu poxilina / poxipol / rasina epoxidica. Mi se pare ca e mai putin eleganta / academica, dar cu riscuri mai mici sa o dau in bara. Daca e sa apelez la cineva, probabil ca as prefera varianta cu cositorire / sudura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 18, 2021 Share Postat Ianuarie 18, 2021 Acum 11 ore, easy ride on! a spus: Primul test este dacă conducta ta este din material cositoribil (alamă sau cupru) şi nu altceva. Dacă da: 99% sanse sa fie din otel nichelat ... poate sa verifice cu un magnet. daca incerci sa cositoresti e foarte usor sa infunzi tevusca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Ianuarie 18, 2021 Share Postat Ianuarie 18, 2021 ia si un kit de reparatie, nu iti inchide socul bine! ala este circuitul de benzina pt. soc, daca ar inchide socul bine nu ai simti nimic in mers cu motorul cald. cand nu inchide trage benzina cu el bagat la loc, in cazul tau aer fals ca e fisurata conducta vietii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 18, 2021 Share Postat Ianuarie 18, 2021 1 oră în urmă, easy ride on! a spus: După culoare, ţevuşca din poză pare a fi alamă. pare ... vrei sa cumperi niste haur? am eu de vanzare iti trimit o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Ianuarie 18, 2021 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2021 1 hour ago, MotoS Garage said: ia si un kit de reparatie, nu iti inchide socul bine! Am luat. Am schimbat toate oringurile venite in kitul de reparatie, plus cel de sub ghidul de slide care nu vine in kitul de reparatie. in plus, am pus piulita aia de la soc de plastic noua, am pus jiglere noi, ac nou, cui pontou nou, tubul in care se aseaza acul si de infileteaza jiglerul principal. Nu cred ca e de la reglaje / jiglere pentru ca mergea f bine cu aceste reglaje, doar cu probleme din cand in cand. Pe masura ce a trecut timpul a crescut frecventa incidentelor pana cand a ajuns sa fie continua. a pornit din nou si a mers bine dupa ce am acoperit fisura. Ba mai mult, la un moment dat a inceput sa faca iar figuri, am strans un pic din masticul ala si nu a mai dacut deloc. pana la alte dovezi, trebuie sa rezolv problema cu teava asta. 3 hours ago, easy ride on! said: Eu am "crescut" în laborator şi garaj Pare ca ai putea sa te distrezi cu motocicletele noastre dupa turele astea pe offroad. Ai avea ceva treaba 3 hours ago, superbec said: 99% sanse sa fie din otel nichelat ... poate sa verifice cu un magnet. O sa fac testul asta si revin cu update. 3 hours ago, easy ride on! said: După culoare, ţevuşca din poză pare a fi alamă. Toti astia de-am vazut-o am avut aceeasi impresie, dar e adevarat ca n-am pus magnetul pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.