john17 Postat Februarie 16, 2021 Share Postat Februarie 16, 2021 Acum 4 minute, goe 75 a spus: mai bine lua una bună Fixed! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert1995 Postat Februarie 17, 2021 Autor Share Postat Februarie 17, 2021 Decat sa iau una "buna" mai bine fac eu una buna din asta cu banii care ii dadeam pe una "buna" si cu 30k km in 20 de ani. Am zis eventual sa imi verifice si supapele. Nu cred ca iti mai ia inca 1000lei pt un joc de supape verificate. App ce inseamna un mecanic bun?. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 17, 2021 Share Postat Februarie 17, 2021 (editat) Acum 45 minute, Albert1995 a spus: Decat sa iau una "buna" mai bine fac eu una buna din asta cu banii care ii dadeam pe una "buna" Raționamentul ăsta poate funcționa atunci când te pricepi și 1. faci singur reparațiile fără să plătești bani pt manoperă și 2. - f important - ai abilitatea de a evalua de la început natura defectului și costul reparațiilor. Și și atunci poți da greș, uite, eu am luat acum vreo 3 ani o mașină cu distribuția ruptă, am făcut calcule cât costă piesele (având firmă de piese beneficiez de niște discounturi). Ei bine, când am demontat am găsit un arbore cu came gripat, am căutat câteva luni piesele sh, am pus pompă de ulei 9, am demontat și baia să mă uit la cuzineți și în final s-a lăsat cu o reparație generală de motor care a costat mai mult decât mașina. Bașca muncă, niște zeci de ore. Drept că acum e perfectă, dar m-a costat mai mult decât aș fi plătit pe una funcțională. Iar dacă ar fi trebuit să plătesc un mecanic, fie el și "ok la preț", clar ar fi fost un mare chix dpdv financiar. Să fi făcut lucrarea pt un client? Exclus, clar ar fi plătit omul mult mai mult decât valoarea mașinii, ar fi meritat poate la un exemplar de colecție. Asta ca fapt divers. Mecanic bun = unul care nu e dorel și e capabil să facă o reparație de calitate. Mult mai complicat de găsit decât pare, și probabil mult mai scump decât te aștepți tu! Nu pt înlocuit un întinzător, ci pt o reparație de mai mare anvergură care s-ar putea să te pască. Succesuri! Apropo, cât estimezi tu că ar trebui să coste manopera pt înlocuirea distributiei, verificarea ȘI REGLAREA jocurilor termice ale supapelor? Editat Februarie 17, 2021 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert1995 Postat Februarie 17, 2021 Autor Share Postat Februarie 17, 2021 (editat) Pai presupun ca piesele o sa le cumpar eu. Intiznzator+lant aprox 1100lei +manopera fix pt distributie intre 500-800lei zic eu. +inca 200lei sa imi verifice supapele. (Ca tot e desfacut capacul) daca ar trebuii sa schimbe pastilele, asta numai stiu..inca 200lei zic. Nu sunt afon, am idee cu ce sa mananca. Zic asta pt ca imi repar singur masina acasa. Din astea uzuale, nu sa imi bag mana prin motor. Nu ca nu as avea idee ce si cum dar nu vreau sa risc. Dar la motor cred ca este cu totul altceva. Tinand cont la ce turatii merge fata de o masina obisnuita. Eu am spus ca o lucrare din asta ,vb fix de manopera sa ma duca undeva la 1500lei. Acum chiar nu stiu daca e ok sau nu. Nu prea ma intereseaza vreo factura la lucrare. +ca nu e nevoie sa dea motoru jos. Editat Februarie 17, 2021 de Albert1995 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 17, 2021 Admin Share Postat Februarie 17, 2021 Dăm în bobi și vorbim vorbe. Nu mai bine spui de unde ești și poate îți recomandă cineva un mecanic moto? Și abia după discuți toate cele cu el.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert1995 Postat Februarie 17, 2021 Autor Share Postat Februarie 17, 2021 Acum 43 minute, l.u.v a spus: Dăm în bobi și vorbim vorbe. Nu mai bine spui de unde ești și poate îți recomandă cineva un mecanic moto? Și abia după discuți toate cele cu el.. Am mentionat mai sus. Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 17, 2021 Admin Share Postat Februarie 17, 2021 https://goracing.ro/ https://zenklawa.ro/ https://www.grantmoto.ro/ Ordinea e aleatorie. Toți fac treabă bună, au mecanici cu experiență, dar nu lucrează pe bani de semințe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert1995 Postat Februarie 17, 2021 Autor Share Postat Februarie 17, 2021 (editat) Acum 24 minute, l.u.v a spus: https://goracing.ro/ https://zenklawa.ro/ https://www.grantmoto.ro/ Ordinea e aleatorie. Toți fac treabă bună, au mecanici cu experiență, dar nu lucrează pe bani de semințe. Multumesc pt recomandari. Editat Februarie 17, 2021 de Albert1995 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert1995 Postat Februarie 17, 2021 Autor Share Postat Februarie 17, 2021 1 oră în urmă, easy ride on! a spus: Un "electrician" bun ar fi unul care ar fi absolvit Electro ... pe la Politehnică Un "mecanic" bun ... similar. (Regele Mihai era inginer) Şi îşi repara singur "jucăriile", de la cele "umblătoare" la cele zburătoare. Cam asta ar fi soluţia "king-size" (D.I.Y.) Tu vrei sa o stric mai rau Chiar imi placea cand eram mic sa imi desfac masinutele sa vad ce se afla acolo. Intotdeauna ramaneam cu niste suruburi sau piese in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Februarie 17, 2021 Share Postat Februarie 17, 2021 Un mecanic bun (bine, aici nu e vorba de alegzen, cu...guru la montoncinclente) nu iti va schimba intinzatorul "ca poate e de acolo". In functie de producator si/sau model uzura "distributiei" se masoara in anumite feluri. La unele se masoara distanta intre pini, la altele lungimea arcului (nu e cazul aici, nu e arc din ala) si tot asa... Iar schimbul pastilelor e fix munca de distributie, se da jos intinzatorul, se dau jos axele (cu toate suruburile alea minunate), se schimba garnitura de la intinzator, distractie... La modelul asta se verifica sa se miste liniar intinzatorul. Nu e mare lucru, pentru ca in 20 de ani arcul ala cel mai probabil a obosit. In plus se da jos radiatorul ca sa poti umbla la axe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert1995 Postat Februarie 20, 2021 Autor Share Postat Februarie 20, 2021 Salut. Am revenit. Am defacut capacul mic de la distributie ca tot ma uitam pe forumuri si ma ingrozeam de cat de slab era lantul la altele. Intradevar este slab in partea dreapta. 20210220_091135.mp4 Edit: l.am dus in tdc si lantul sa mai strans deci eu refuz sa cred ca este vreun sunet de biela, ca se aude de sus in dreapta unde sunt axele. saptamana viitoare o duc la mecanic, momentan astept intinzatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 20, 2021 Share Postat Februarie 20, 2021 Acum 8 ore, Albert1995 a spus: este slab in partea dreapta Da, și când faci pană cauciucul se dezumflă doar la partea de jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert1995 Postat Februarie 20, 2021 Autor Share Postat Februarie 20, 2021 (editat) Acum 3 minute, john17 a spus: Da, și când faci pană cauciucul se dezumflă doar la partea de jos. Chestia e ca l.am rotit si s.a mai strans, banuiesc ca intinzatorul nu este hidraulic. S.a strans dar tot il mai pot ridica un pic dupa cum se vede in poza. Mai are o culoare ciudata , parca sa calit in zona aia. Editat Februarie 20, 2021 de Albert1995 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert1995 Postat Februarie 25, 2021 Autor Share Postat Februarie 25, 2021 (editat) Ce parere aveti despre aceste placute de frana?. Fostul prop a spus ca dupa ce a inlocuit placutele pe spate nu mai tine frana. Am facut o aerisire, am curatat etrierul..pistonasele se misca ok. Dar frana pe spate tot "spongioasa" este. Si nu tine. Editat Februarie 25, 2021 de Albert1995 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert1995 Postat Februarie 25, 2021 Autor Share Postat Februarie 25, 2021 Acum 56 minute, Christian 1 a spus: Ce conducte de frana ai?Din cauciuc sau metalice? Par din cauciuc. Ma gandesc ca poate sunt placutele, pt ca dupa schimbarea placutelor nu mai tine. Nu cred ca avea rost sa minta fostul propietar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert1995 Postat Februarie 25, 2021 Autor Share Postat Februarie 25, 2021 Acum 10 minute, Christian 1 a spus: La fel aveam si eu frane"elastice" si dupa ce am trecut de la conducte de cauciuc la conducte metalice, fenomenul a disparut.Era vechi cauciucul conductelor si se "cam" umflau la presiunea facuta prin actionarea franei. Multumesc de sfat. Eu ma gandeam la pompa ca nu mai face presiune, sau placutele. Ai gasit conducte metalice pt modelul tau sau ai adaptat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert1995 Postat Februarie 25, 2021 Autor Share Postat Februarie 25, 2021 Acum 15 minute, Christian 1 a spus: Masori lungimea lor si sa aiba prinderea la capete la fel.Decat ceva chinezarii no name fain vopsite in ceva culoare cool,mai bine cauta la ceva bani in plus de firma.Discutam de frane,nu te zgarci cu siguranta ta(si a celorlalti)din trafic. absolut. multumesc de sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Februarie 26, 2021 Share Postat Februarie 26, 2021 (editat) Având în vedere că motocicleta are 76k sunt foarte mari șanse că patinele să fie tocite și lanțul întins și recomandat este să fie schimbat totul, lanț, patine, întinzător. Este foarte cunoscută problema întinzătoarelor la Yamaha. Distribuția o schimbi in 20 de minute, să ajungi la ea este lucrul dracului, carene, radiator ( nu neapărat, doar dacă vrei să ai mai mult loc), carburatoare, etc. Pompa de ulei este pe lanț, lanț care nu are patine sau întinzător, cu timpul uzura lanțului face ca acesta să devină zgomotos, acolo este bună mare, motorul trebuie desfăcut obligat forțat! Sunetul din video este dat de lanțul de distribuție care "ronțăie". Lanț-patine-întinzator nou, verificat reglat joc supape, bujiile noi dacă tot umbli, curățat sincronizat carburatoare dacă tot umbli, ulei filtre noi (dacă nu au fost schimbate în prealabil), o pasiune destul costisitoare atât timp cât vrei ca atelajul să îți mergea cum trebuie și să o ducă mulți ani fără probleme! Conform bulinelor albe de pe patine ele sunt cele originale de fabrică, deci, au uzură în ele cât cuprinde. Editat Februarie 26, 2021 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert1995 Postat Februarie 26, 2021 Autor Share Postat Februarie 26, 2021 Acum 1 oră, claudeel a spus: Având în vedere că motocicleta are 76k sunt foarte mari șanse că patinele să fie tocite și lanțul întins și recomandat este să fie schimbat totul, lanț, patine, întinzător. Este foarte cunoscută problema întinzătoarelor la Yamaha. Distribuția o schimbi in 20 de minute, să ajungi la ea este lucrul dracului, carene, radiator ( nu neapărat, doar dacă vrei să ai mai mult loc), carburatoare, etc. Pompa de ulei este pe lanț, lanț care nu are patine sau întinzător, cu timpul uzura lanțului face ca acesta să devină zgomotos, acolo este bună mare, motorul trebuie desfăcut obligat forțat! Sunetul din video este dat de lanțul de distribuție care "ronțăie". Lanț-patine-întinzator nou, verificat reglat joc supape, bujiile noi dacă tot umbli, curățat sincronizat carburatoare dacă tot umbli, ulei filtre noi (dacă nu au fost schimbate în prealabil), o pasiune destul costisitoare atât timp cât vrei ca atelajul să îți mergea cum trebuie și să o ducă mulți ani fără probleme! Conform bulinelor albe de pe patine ele sunt cele originale de fabrică, deci, au uzură în ele cât cuprinde. Multumesc mult de raspuns. Schimb tot ce e nevoie ca mobra sa mearga ok. Daca scap cu distributia sunt cel mai fericit Revin cu un update. Azi mi.a sosit intinzatorul. Si daca tot mi.a venit am zis sa il si montez, ca rau nu are ce sa ii fac. L.am scos pe cel vechi, blocandul cu o siguranta sa vad cam pana unde ajunsese. Era cam la jumatate. Cert este ca dupa ce i.am scos siguranta ma asteptam sa nu se deschida la fel de mult ca cel nou. Nu parea sa aiba vreo problema..am tot apasat pe el, am zis ca poate nu mai tine. Am zis ca daca tot l.am desfacut, sa il pun pe cel nou. Dupa ce l.am pus pe cel nou, a disparut sunetul ,lantul sta mult mai intins. Cu toate ce cel vechi iesea la fel de mult ca cel nou. (Poza cu el blocat pe poziția in care a fost). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.