pasquinel Postat Februarie 21, 2021 Share Postat Februarie 21, 2021 (editat) Nu merge linkul. Nu mai contează. Nu mă interesează prea tare ce se întâmplă în alte țări. Da' mă enervează românia tot mai mult. În ultima vreme trebuie să fii cu ochii în patru ori patru când te aventurezi în trafic. Nesimțirea, ignoranța și tupeul de ghiolban au ajuns la un nivel incredibil. Așa că eu aș da vina pe motociclist. Ce dracu', a uitat în ce țară trăiește?! Editat Februarie 21, 2021 de pasquinel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Februarie 21, 2021 Share Postat Februarie 21, 2021 8 hours ago, AdrianB1 said: Este conforma, a fost un caz la Iasi: Cum pot fi condamnaţi pentru omor şmecherii din trafic. Cazul şoferului care a transformat maşina în „armă a crimei” | adevarul.ro si mai e unul in curs, inca se judeca. Pare ca trebuie sa existe niste circumstanțe agravante serioase. Ca sa aplici aici logica instantei din Iasi ar trebui macar sa demonstrezi (cu inregistrari de pe camera respectiva) ca soferul in cauza face zilnic manevra asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 21, 2021 Share Postat Februarie 21, 2021 Acum 9 ore, AdrianB1 a spus: Este conforma, a fost un caz la Iasi: Cum pot fi condamnaţi pentru omor şmecherii din trafic. Cazul şoferului care a transformat maşina în „armă a crimei” | adevarul.ro si mai e unul in curs, inca se judeca. Surprinzatoare (in sensul bun) decizia tribunalului. E un inceput. De fapt mai este si avocatul ala beat manga care a zdrobit niste oameni care stateau cuminti in masina la semafor, cred ca in Vaslui. A primit si ala vreo 5 ani prin 2018, din care a facut jumatate si acuma este liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 22, 2021 Share Postat Februarie 22, 2021 Acum 3 ore, XaeL a spus: Pare ca trebuie sa existe niste circumstanțe agravante serioase. Ca sa aplici aici logica instantei din Iasi ar trebui macar sa demonstrezi (cu inregistrari de pe camera respectiva) ca soferul in cauza face zilnic manevra asta. Nu ai inteles logica instantei, dar nici nu are sens sa intram in discutii prea adanci. Si in cazul de la Miorita l-au condamnat la 5 ani pe sofer plus confiscarea masinii fara sa fie fapta cu repetitie. Ideea e ca in aceste cazuri intentia de a incalca regulile de circulatie a fost un factor determinant in a considera ca nu e un simplu accident de circulatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 22, 2021 Share Postat Februarie 22, 2021 Si accidentul de la Miorita cu asta de fata au in comun faptul ca ambele s-au intamplat pe aceeasi planeta...cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 22, 2021 Share Postat Februarie 22, 2021 Acum 4 minute, cuki a spus: In DE, landul NRW...weekndul asta au fost 15 grade celsius...3 bikeri morti + 1 pieton. depasire cu atingere de masina - dead neacordare de prioritate la intrarea pe drum cu prioritate - dead motor cu motor accident frontal - ambii dead https://www.bild.de/regional/koeln/koeln-aktuell/odenthal-much-drei-motorradfahrer-verlieren-in-nrw-ihr-leben-75482574.bild.html Nu conteaza tara...ca esti in RO sau DE, tre sa fi cu ochii in patru pe motocicleta. Nu ar trebui sa te enerveze chestia asta, ar trebui sa fie motivul pentru care te dai pe motor. Daca vreau sa casc in timp ce merg pe drum, pe sui in masina...bag in D si dau drumu la masaj in scaun. Adica daca nu au dat masini peste motociclisti , s-au dat motociclistii cap in cap Germania are o rata de accidente moto mai mare decat Romania (procent din motociclisti, nu valoare absoluta). Au undeva pe la 1,2% la noi este sub 1%. Adica dupa statistici este chiar mai periculos in DE decat in RO. Diferenta este ca in Germania numarul de persoane decedate in accidentele moto este mai mic. Acuma se pare ca din pacate au inceput in forta. Ala de la pozitia 2 nu a fost neacordare la intrare pe drum cu priotitate ci fix ca la Timisoara: un pustiulica de 19 ani cu remorca dupa el a virat la stanga si a taiat calea nefericitului care s-a infipt in remorca. Atentie cat cuprinde si scenarii fataliste pina la limita paranoiei si cel mai important noroc cu carul. Si ajungi intreg la destinatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 22, 2021 Share Postat Februarie 22, 2021 Probabil la nemti scapa mai multi pt ca au infrastructura mai buna si sistem medical. Omul tot om si tanarul tot tanar. Am citit intr-un jurnal ca principala cauza pt deces la masculi intre 14-33 este prostia. Este in dna-ul tanarului sa aiba comportamente riscante . Motoreta este doar o florica peste ordinea naturala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 22, 2021 Share Postat Februarie 22, 2021 Acum 45 minute, goe 75 a spus: Probabil la nemti scapa mai multi pt ca au infrastructura mai buna si sistem medical. Omul tot om si tanarul tot tanar. Am citit intr-un jurnal ca principala cauza pt deces la masculi intre 14-33 este prostia. Este in dna-ul tanarului sa aiba comportamente riscante . Motoreta este doar o florica peste ordinea naturala. Salutam! Probabil ca asa cum spui scapa mai multi in DE pentru ca nu ''se mai accidenteaza'' cu sistemul medical performant cum este cel din RO. Si poarta si echipament de protectie corespunzator. Treaba asta cu tinerii inconstienti este cunoscuta in WW2. Tinerii piloti de 18-25 de ani nu aveau bine definit conceptul de moarte, si de aceea astia au fost carnea de tun la aviatie, ca si la submarine. Cand ma gandesc si eu cate tampenii am fost in stare sa fac pina pe la vreo 25-30 de ani . Asta nu insemana ca nu ca nu mai fac si acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdglasfk Postat Februarie 22, 2021 Share Postat Februarie 22, 2021 2 hours ago, easy ride on! said: Cu alte cuvinte, pe drum cu prioritate şi semafor pe verde este înţelept să frânezi şi să te asiguri că nu îţi trece de-a pâlcu' un ... "master" (în Ro). Adică nici măcar semafoarele nu mai prezintă încredere. E o intersectie, da, e intelept (mi-e lene sa caut acum in cod daca nu cumva e si obligatoriu) sa reduci si sa te uiti in jur. Vizibilitatea acolo mi se pare foarte buna, probabil l-a vazut pe ala cu masina de foarte departe dar s-a bazat ca are patru bilute, ca toti motociclistii. Eu reduc si cand am prioritate si ma intersectez cu cedeaza, daca nu am vizibilitate sa fiu sigur ca nu vine vreun meserias. Nu am patru bilute, recunosc. Da’ cu atitudinea asta nu am ajuns inca la stiri. Eu am scris bilute, nu bilute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.