Wolfman Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 @wolfman, ai putina rabdare, nu citiesc toti forumul non-stop daca are cineva iti va spune, dar iti recomand sa te orientezi si spre sectiunea de dezmembrari Caut everywhwre, chiar si la dezmambrari. Problema e ca la noi in tara se dezmembreaza numa' vitezane, cruiseristii au grija de mobrele lor si nu ajung la dezmambrari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Caut everywhwre, chiar si la dezmambrari. Problema e ca la noi in tara se dezmembreaza numa' vitezane, cruiseristii au grija de mobrele lor si nu ajung la dezmambrari true L.E. membrana comandata la harley ieri a ajuns azi (repet, vs 3 saptamani la kawa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 OK. Got it! Cat ar face kitul de carburatie pe care l-ai montat matale? Ca tot am zis ca vin sa discutam dar o gramade de belele pe cap m-au oprti sa ajung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 OK. Got it! Cat ar face kitul de carburatie pe care l-ai montat matale? Ca tot am zis ca vin sa discutam dar o gramade de belele pe cap m-au oprti sa ajung. pai nu mai stiu exact, dar cred ca undeva la 150 ron, +/-, pentru pilot jet, main jet si main jet holder (asta-i tot "kit-ul") da sa mai asteptam sa vedem daca se si ridica la inltimea asteptarilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
putin Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 salut, vand pentru VN 800 Clasic : ghidon si ornament roata fata, la 150 euro. separat cate 80 euro. Discutii pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Pun si eu doua imagini cu Drifterul care a ajuns in posesia mea de prin decembrie anul trecut. Sunt pe cale sa-i montez acelasi kit de re-jet in carburator, in rest, un neo-clasic cu tema de Indian Chief destul de rar prin RO. Suficient de rar ca sa nu ma incumet sa fac un topic separat - in fond e un Vulcan modificat "din fabrica"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Frumos Vulcan. Sa te bucuri de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Pun si eu doua imagini cu Drifterul care a ajuns in posesia mea de prin decembrie anul trecut. Sunt pe cale sa-i montez acelasi kit de re-jet in carburator, in rest, un neo-clasic cu tema de Indian Chief destul de rar prin RO. Suficient de rar ca sa nu ma incumet sa fac un topic separat - in fond e un Vulcan modificat "din fabrica"... Frumoasa jucarie ai, sa ai parte numai de placeri cu ea, din punctul meu de vedere sunt niste motoare extraodinare. Am reusit sa merg cu unu de 800cc si m-a cucerit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Pun si eu doua imagini cu Drifterul care a ajuns in posesia mea de prin decembrie anul trecut. Sunt pe cale sa-i montez acelasi kit de re-jet in carburator, in rest, un neo-clasic cu tema de Indian Chief destul de rar prin RO. Suficient de rar ca sa nu ma incumet sa fac un topic separat - in fond e un Vulcan modificat "din fabrica"... pai ii fix un vulcan, si arata intr-un mare fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 (editat) Pun si eu doua imagini cu Drifterul care a ajuns in posesia mea de prin decembrie anul trecut. Sunt pe cale sa-i montez acelasi kit de re-jet in carburator, in rest, un neo-clasic cu tema de Indian Chief destul de rar prin RO. Suficient de rar ca sa nu ma incumet sa fac un topic separat - in fond e un Vulcan modificat "din fabrica"... Finally, inca unu'. Bucura-te-ai de el 1000 de ani. Daca vrei tips&tricks despre intretinere, sau sa consulti vreodata manualul Haynes pentru el, da-mi un semn. Eu si Drifterul meu suntem impreuna da 6 ani, si ne cunoastem bine Editat Iunie 1, 2012 de Wolfman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 SUPERB !!!!!! Iarãsi,motiv sã m-oftic,cã-mi merge prost,si nu pot sã-mi iau si eu,acuma...Totusi,zic mersi cã prin mila Fox-ului,am cu ce sã mã misc si eu,vara asta....VN800 classic....Pe-aproape de Drifter.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
swoboda Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 (editat) salutare ..sper sa nu deranjez..sunt Adi din Bistrita..am de vanzare urmatoarele piese .. de la un vn.. preturi mici.. trimit prin posta sau fan courier multumesc. nr.tel : 0740 388 473 mail : swobo2001@yahoo.com ID Yahoo mess : swobo2001 (am si poze detaliate) Editat Iunie 1, 2012 de swoboda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 salutare ..sper sa nu deranjez..sunt Adi din Bistrita..am de vanzare urmatoarele piese .. de la un vn.. preturi mici.. trimit prin posta sau fan courier multumesc. nr.tel : 0740 388 473 mail : swobo2001@yahoo.com ID Yahoo mess : swobo2001 (am si poze detaliate) ei ce bobbereala ai tras tu acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
swoboda Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) da.. in curand va fi gata.. o sa pun si poze dupa..daca vreti. Editat Iunie 5, 2012 de swoboda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 da.. in curand va fi gata.. o sa pun si poze dupa..daca vreti. apoi normal ca vrem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Salut . In loc de busonul de la ulei , am un termometru (nu stiu cum ii spune) . Ideea este ca mai mult de 70 grade , nu s-a ridicat . Care stiti la ce temperatura ar trebui sa stea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorcycles_die Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Salut . In loc de busonul de la ulei , am un termometru (nu stiu cum ii spune) . Ideea este ca mai mult de 70 grade , nu s-a ridicat . Care stiti la ce temperatura ar trebui sa stea ? E bine asa. La mine la 70-80 grade se mai ridica temperatura in oras si porneste termocupla. mai mult de 80 grade nu am vazut pe busonul-termometrul ala Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 E bine asa. La mine la 70-80 grade se mai ridica temperatura in oras si porneste termocupla. mai mult de 80 grade nu am vazut pe busonul-termometrul ala Bafta ok. . Mersi ! M-am linistit . La vitezana am avut doar la apa si termocupla isi facea datoria , doar la 102 grade . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcip Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Salutare, am si eu o problema cu moto (VN800 din 97) Nefind in tara abia azi am pornit-o. A pornit normal, cu socul tras, am lasat-o cam 10min sa se incalzeasca apoi am incercat sa imping socul. S-a oprit motorul. Fara soc tras nu vrea sa porneasca iar cand incarc sa accelerez "moare motoru". Alta problema e ca dupa aprox 20min de functionare (doar cu socul tras la maxim) s-au incins foarte tare tobele (nu poti atinge cu mana protectiile stock) si cam toate piesele motorului . Nu stiu daca ceva din toate astea e normal tinand cont ca pe tobele le mia atingi cu piciorele... Are cine idee ce probleme ar avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 pai mergand cu socul tras inseamna ca i-ai dat mai multa menzina, deci a merg mai bogat, deci a SCAZUT temperatura de functionare. Ca a mers 20 minute la relanti, e normal sa se incinga, probabil nu esti tu obisnuit cu temperatura de functionare. Cu muritul la acceleratie, mi-e sa nu ai ceva mizerie in carburator (cel mai probabil, daca zici ca a stat mult) sau o mica gaurica in diafragma de la slide assembly (mai rar, dar da exact acestsimptom, si ustura putin la portofel) ideea e ca ar trebui desfacut in principiu carbul, curatat, verificat si pus inapoi bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcip Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 (editat) doar ce i-am curata carburatoru, am schimbat cuiul pontou si plutitorul , am curat rezervorul ca avea rugina pe interior si am montat un filtru de benzina de la louis (http://www.louis.de/_2093dd29a8d90347c9d5ca3346fe2b591a/index.php?topic=artnr&artnr=10050007. iar cu temperatura posibil sa nu fiu obisnuit, dar nu mi se pare normal sa te atingi de protectia de la toba si sa te frigi..... Daca impingeam socul se oprea motorul, chiar daca frigea pe exterior. Editat Iunie 8, 2012 de bcip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Guys, I'm in trouble! Mi s-a topit contactul. Are careva vreun contact de VN 800? Ma intereseaza partea interna, carcasa + partea de cheie-s OK la al meu. LE: Merge si de VN 900. Ca sa fie mai clar, ma intereseaza partea interna (contacte, etc) de la butucul cu cheie. Sau orice butuc de cruiser cu montare externa (nu d-ala inglobat in cadru/rezervor/bord) Mai nou, am descoperit ca s-ar putea sa mearga si de EN 500. Cererea ramane deschisa, cine are asa ceva si ii prisoseste, sa dea un semn, ne intelegem noi la pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 doar ce i-am curata carburatoru, am schimbat cuiul pontou si plutitorul , am curat rezervorul ca avea rugina pe interior si am montat un filtru de benzina de la louis (http://www.louis.de/...artnr=10050007. iar cu temperatura posibil sa nu fiu obisnuit, dar nu mi se pare normal sa te atingi de protectia de la toba si sa te frigi..... Daca impingeam socul se oprea motorul, chiar daca frigea pe exterior. relantiul reglat corespunzator? daca da, probabil reglajul la pilot screw nu este cel bun. ar trebui sa incepi de undeva de la 2,5 ture inapoi de la complet inchis si vezi de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnynebunul Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Salut, am un vulcanel de 800, dar din păcate am Âşi un toc de cizmă de gagica topit pe tobă. Mă poate ajuta cineva cu un sfat cu ce să curăț topitura aia întărită fără să mi afecteze toba Âşi să arate ca înainte? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 http://www.blue-job.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.