Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Ea o intrebare la baieti chiar daca n-are legatura cu motocicleta kawasaki vulcan, da' nu prea mi-a venit sa deschid un subiect nou.

 

Cine merge vineri seara (18/07/2008) dupa serviciu (ora 17:00 - 18:00) la ArtMania la Sibiu? Eu plec vineri intre orele specificate si o iau probabil pe transfagarasan. Ceva amatori?

 

@AWD mai mergi?

 

va rog administratori sa nu dati cu parul ca am scris aici. va multumesc!

N-o lua pe Transfagarasan decat daca ti-ai dat VN-ul pe un enduro. Am vorbit de curand cu cineva care a fost pe acolo si nu e drum de cruiser.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

N-o lua pe Transfagarasan decat daca ti-ai dat VN-ul pe un enduro. Am vorbit de curand cu cineva care a fost pe acolo si nu e drum de cruiser.

 

 

Hmm...

ce-i drept n-am mai fost de doi ani si ultima oara cand am mers pe-acolo drumul era decent, zici ca s-a stricat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm...

ce-i drept n-am mai fost de doi ani si ultima oara cand am mers pe-acolo drumul era decent, zici ca s-a stricat?

N-o zic eu, o zice ala care-a fost (recte @ianachim, daca il cunosti)

 

Iar daca mai ai vreun dubiu, iata colea:

 

/index.php?...=239823&hl=

Editat de sorinavram
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-o zic eu, o zice ala care-a fost (recte @ianachim, daca il cunosti)

 

Iar daca mai ai vreun dubiu, iata colea:

 

/index.php?...=239823&hl=

 

mah, nu-l cunosc pe tip dar am citit ce mi-ai dat tu aici, merci.

ma mai gandesc daca ma duc sau nu.

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

@AWD - Ok. O sa-ti spun cum a fost :baldy:

 

@AWD m-am intors si a fost tare frumos, cu exceptia faptului ca primii 30 - 40 km de transfagarasan din Curtea de Arges sunt cam nasoi, nu sunt gropi dar te zgaltaie sa te sature.

Am vazut leaves'eyes, ce ma interesa si a fost super!

 

bafta! asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu n-am stat la gammaray ca nu-i stiu, da' imi voi face lectiile.

am stat la pensiunea Belascu daca-ti spune ceva :lol:

 

Mare pacat ca n-ai stat. Vocalistul este Hansen fost la Helloween, au cantata si din Helloween, si sunt super meseriasi, clasic Heavy Metal.

 

Acum sa trecem on topic.

 

Vreau sa-mi vand Vulcanasul si nu duc lipsa de clientela, insa vreau sfaturi de la voi asa ca fiti atenti.

 

Este acest model: http://www.kawasaki.com/Products/detail.aspx?id=278

 

Se numeste Kawasaki Vulcan? 1600 Mean Streak? si am sunat la United Motors si nu il pot aduce. Planuiesc achizitia pe la anu. Se pare ca intr-adevar este facut pt piata americana, insa il vreau neaparat, sentimentul este chiar mai puternic decat acela cand am avut prima motoreta. Daca aveti idee cum sa fac sa-l am, atunci da-ti-mi sfaturi. L-as lua nou, insa nici un second la vreo 15.000 km nu m-ar deranja. Eu aduc motoare din Germania si din Italia, insa asa ceva n-am gasit. Trebuie sa fie vreunul printre voi care stie cum se aduc de prin state motoare. Ma interesez din timp poate la anu o sa-l am.

 

Va multumesc !

Editat de tudor@manowar.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi daca iti place... :lol: Mean strike !

 

Wow, ce raspuns prompt ! Imi place motoreta, insa as vrea sa-mi iau modelul negru cu rosu din 2008 (1600) si daca se poate cel din 2007 ar fi extraordinar pt ca-mi place mai mult, are discret niste modele de flacari rosii ( uite aici linkul - http://www.kawasaki.com/Products/detail.aspx?id=210 )

Oricum, eu mai tin 800-le sezonul asta se pare. Oricum iti multumesc mult pentru ca mi-ai raspuns foarte rapid !

 

7126.38 EURO (am facut paritatea USD/Euro la cursul de azi) - daca e sa ma iau dupa site-ul Kawasaki.com, atunci asta ar fi suma de platit pentru modelul nou nout. Sunt insa 2 probleme:

 

1. United Motors nu-l importa.

2. Nu locuiesc in statele unite.

 

Este valabil pentru orice marca de motor japonez. Nu inteleg de ce sunt atat de ok preturile acolo si noi nu putem beneficia de ele... In plus au exclusivitate pe anumite modele. Sa le avem macar in Europa undeva, nu neaparat la United Motors. Ii pupa pe americani ca sa intre mai mult peste Harley, insa sansele sunt mult prea mici sa schimbi mentalitatea americanilor si nu vor reusi niciodata sa intre peste Harley avand in vedere ca acestia au o traditie si este un oarecare farmec sa calaresti un Harley. Cred ca ar trebui sa traga mai tare pe piata noastra Europeana si sa ne dea noua exclusivitate pe anumite modele. Suntem mai deschisi la minte decat americanii si chiar daca ne place Harley, cantarim mai mult o achizitie, dpdv tehnic, optic, costuri si asa mai departe!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia legatura cu Aquilla.El aduce motociclete,din State.Anu' trecut,avea un Rocket III,cu numar de State.L-am vazut,mai bine zis ,m-am urcat si eu, pe "monstru".Asa ca nu spun povesti,auzite de la altii. Mai poti sa vorbesti si cu Liviu Durbac,are un Vulcan 2000 si-un GSXR 1400,ambele aduse din US.Si-i le-a adus chiar cu avionul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! mi-am luat si eu un vn 800 de vre-o 2 zile. am observat ca se aude un sunet ciudat ........cand plec cu treapta a doua de viteza de pe loc se aude un fel de bataie .....nu localizez sunetul f bine dar parca vine din dreptul pinionului de atac....... post-30480-1217919125_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia legatura cu Aquilla.El aduce motociclete,din State.Anu' trecut,avea un Rocket III,cu numar de State.L-am vazut,mai bine zis ,m-am urcat si eu, pe "monstru".Asa ca nu spun povesti,auzite de la altii. Mai poti sa vorbesti si cu Liviu Durbac,are un Vulcan 2000 si-un GSXR 1400,ambele aduse din US.Si-i le-a adus chiar cu avionul...

 

Multumesc mult !

 

salut! mi-am luat si eu un vn 800 de vre-o 2 zile. am observat ca se aude un sunet ciudat ........cand plec cu treapta a doua de viteza de pe loc se aude un fel de bataie .....nu localizez sunetul f bine dar parca vine din dreptul pinionului de atac....... post-30480-1217919125_thumb.jpg

 

Pai tocmai ca pleci cu treapta a doua ! Pleaca cu a-1-a ca d-asta exista. Nu sunt foarte bun tehnic, insa vitezele stiu ca au o turatie minima si maxima atunci cand trebuie sa fie cuplate/decuplate. Este astfel logic ca daca pleci cu a doua de pe loc, pana la ajungi la turatia potrivita, se va auzi acea bataie. Daca gresesc sa ma corecteze baietii cu mai multa experienta. Deci pleaca cu viteza 1-a, nu mai chinui baiatul :lol:

 

Si apropo: Bine ai venit !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! mi-am luat si eu un vn 800 de vre-o 2 zile. am observat ca se aude un sunet ciudat ........cand plec cu treapta a doua de viteza de pe loc se aude un fel de bataie .....nu localizez sunetul f bine dar parca vine din dreptul pinionului de atac....... post-30480-1217919125_thumb.jpg

 

 

 

Salut!

 

De ce pleci tu, cu treapta a doua de pe loc? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, mi-am tras VTX de 1300. 75 CP, 123 Nm, 300 kg gol, cardan. Iata primele impresii dupa 400 km, in comparatie cu VN 800:

- vitezele se schimba la viteze mai mari, n-o sa mai torc prin oras cu 60/h intr-a cincea. Abia dupa 100/h pot schimba a cincea fara sa am senzatia ca-i subturata.

- desi e cu 65 kg mai grea, centrul de greutate mai jos face sa o pot tine la verticala pana aproape de oprire.

- busonul de la benzina se desprinde, nu are balama. Trebuie sa ai si grija lui cand alimentezi.

- pozitia centrala pe rezervor a gaurii de alimentare face sa tii motorul drept daca vrei sa umpli rezervorul pana in buza.

- cand semnalizezi/anulezi semnalul nu se simte un clic ca la Vulcan, e oarecum derutant.

- saua e mai moale si mai lata, posteriorul zice bogdaproste.

- accesul la bujii (2 pe fiecare cilindru) e mult mai simplu, dor inlaturi niste capace laterale cromate.

- ca si Vulcanul, are un singur carburator - scapi de sincronizare.

- i-am facut un consum extraurban la viteze moderate (drumurile din sudul Dobrogei) si a luat 5,2%. Cam In aceleasi conditii Vulcanul lua 4,7%.

 

E deja dotat cu crashbar, sissybar, portbagaj, suporti coburi, parbriz. talpici la pasager. Voi schimba parbrizul ca asta e mic si cam ineficient, suportii de coburi ca sunt prea departati si motorul devine prea lat (am curte ingusta si trebuie sa ma strecor pe langa masina vecinei) si ii voi pune proiectoare. Culoarea e violet (ca si Vulcanul, pana sa-l fac negru mat) si deocamdata il las asa.

 

Trec diseara pe la arc cu el, care sunteti prin zona mai schimbam impresii.

Editat de sorinavram
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, mi-am tras VTX de 1300. 75 CP, 123 Nm, 300 kg gol, cardan. Iata primele impresii dupa 400 km, in comparatie cu VN 800:

- vitezele se schimba la viteze mai mari, n-o sa mai torc prin oras cu 60/h intr-a cincea. Abia dupa 100/h pot schimba a cincea fara sa am senzatia ca-i subturata.

- desi e cu 65 kg mai grea, centrul de greutate mai jos face sa o pot tine la verticala pana aproape de oprire.

- busonul de la benzina se desprinde, nu are balama. Trebuie sa ai si grija lui cand alimentezi.

- pozitia centrala pe rezervor a gaurii de alimentare face sa tii motorul drept daca vrei sa umpli rezervorul pana in buza.

- cand semnalizezi/anulezi semnalul nu se simte un clic ca la Vulcan, e oarecum derutant.

- saua e mai moale si mai lata, posteriorul zice bogdaproste.

- accesul la bujii (2 pe fiecare cilindru) e mult mai simplu, dor inlaturi niste capace laterale cromate.

- ca si Vulcanul, are un singur carburator - scapi de sincronizare.

- i-am facut un consum extraurban la viteze moderate (drumurile din sudul Dobrogei) si a luat 5,2%. Cam In aceleasi conditii Vulcanul lua 4,7%.

 

E deja dotat cu crashbar, sissybar, portbagaj, suporti coburi, parbriz. talpici la pasager. Voi schimba parbrizul ca asta e mic si cam ineficient, suportii de coburi ca sunt prea departati si motorul devine prea lat (am curte ingusta si trebuie sa ma strecor pe langa masina vecinei) si ii voi pune proiectoare. Culoarea e violet (ca si Vulcanul, pana sa-l fac negru mat) si deocamdata il las asa.

 

Trec diseara pe la arc cu el, care sunteti prin zona mai schimbam impresii.

 

* felicitari!

acuma am un motiv sa vin diseara pe la Arc :lol:

sa-l stapanesti sanatos si fara peripetii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, cria! iata si o poza:

Frumoasa rau! sa o stapanesti sanatos! candva vorbeai ca urmatoarea ta motoreta va fi un vn2000! gresesc?

 

Ia legatura cu Aquilla.El aduce motociclete,din State.Anu' trecut,avea un Rocket III,cu numar de State.L-am vazut,mai bine zis ,m-am urcat si eu, pe "monstru".Asa ca nu spun povesti,auzite de la altii. Mai poti sa vorbesti si cu Liviu Durbac,are un Vulcan 2000 si-un GSXR 1400,ambele aduse din US.Si-i le-a adus chiar cu avionul...

adica un zx14! ce dracu e aia gsxr 1400? gsxr ai luat de la suzuki si 1400 de la kawasaki. tare! cu avionu am adus zx14. vn-ul nici daca as fi vrut nu intra in avion. sau poate cu avioanele alea de cara tancuri care le are nato, dar tata nu mai lucreaza acolo! pe unde mai umbli si cu ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa rau! sa o stapanesti sanatos! candva vorbeai ca urmatoarea ta motoreta va fi un vn2000! gresesc?

 

 

adica un zx14! ce dracu e aia gsxr 1400? gsxr ai luat de la suzuki si 1400 de la kawasaki. tare! cu avionu am adus zx14. vn-ul nici daca as fi vrut nu intra in avion. sau poate cu avioanele alea de cara tancuri care le are nato, dar tata nu mai lucreaza acolo! pe unde mai umbli si cu ce?

 

Pai spune-mi si mie in ce conditii ai putea sa-mi aduci un Vulcan 1600 Mean Streak eventual din 2007. Poti sa imi trimiti pe mail raspuns. Sigur voi face ceva si la anu o sa incer sa-mi iau unul, insa asa cum am facut si cu asta de-l am acum, incep sa-l caut din timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a facut careva copie dupa cheia care merge la rezervor? ( ce-a complet metalica ). Eu am doar una...si imi este frica ca o s-o pierd candva...Am tot umblat in diverse ateliere, inclusiv cel din Cora, si toti mi-au zis acelasi lucru...ca nu o poate duplica, ca ar fi mai subtire decat o cheie obisnuita! Deci daca va-ti confruntat cu problema asta si ati rezolvat_o cumva, dati-mi si mie de stire. Ms! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a facut careva copie dupa cheia care merge la rezervor? ( ce-a complet metalica ). Eu am doar una...si imi este frica ca o s-o pierd candva...Am tot umblat in diverse ateliere, inclusiv cel din Cora, si toti mi-au zis acelasi lucru...ca nu o poate duplica, ca ar fi mai subtire decat o cheie obisnuita! Deci daca va-ti confruntat cu problema asta si ati rezolvat_o cumva, dati-mi si mie de stire. Ms! :kiss:

 

Huh? 2 chei? Una de contact si una de rezervor? Inseamna ca ai contactul schimbat. Eu si toti care ii stiu cu VN800 au doar o cheie ptr contact si rezervor (a 2-a fiind cea de la blocajul de ghidon). Ia vezi, incearca si prin targ la Vitan la aia care fac duplicate. Poate ai noroc. Daca nu, chiar ar fi interesant de unde se pot achizitiona chei brute de moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Huh? 2 chei? Una de contact si una de rezervor? Inseamna ca ai contactul schimbat. Eu si toti care ii stiu cu VN800 au doar o cheie ptr contact si rezervor (a 2-a fiind cea de la blocajul de ghidon). Ia vezi, incearca si prin targ la Vitan la aia care fac duplicate. Poate ai noroc. Daca nu, chiar ar fi interesant de unde se pot achizitiona chei brute de moto.

 

 

Da , 2 chei! Una care se potriveste la contact si la blocajul dupa ornamentul care prinde aripa spate ( ala unde poti prinde casca ) si cutiuta aia mica din lateral , si cealalta este de la rezervor , si cutia de scula din cealalta parte!

Asa este am un prieten cu vn1500 si la el o sg cheie asemanatoare celei de la rezervor a mea merge la tot...si chiar merge si la rezervor la mine :kiss:

Ms ... o sa incerc si si prin Vitan

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am duplicat cheile de Vulcan (contact/rezervor/cutie scule si blocare roata) la o dugheana, acolo unde se intersecteaza Maria Rossetti cu linia de tramvai ce duce la Piata Galati.

 

@liviudurbac: nu am vrut VN2000, ci VN900. Dar am probat putin unul si nu prea am simtit cresterea de 18 Nm la cuplu, probabil din cauza curelei, care transmite mai soft, nu are brutalitatea cardanului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am duplicat cheile de Vulcan (contact/rezervor/cutie scule si blocare roata) la o dugheana, acolo unde se intersecteaza Maria Rossetti cu linia de tramvai ce duce la Piata Galati.

Merci ...o sa incerc si acolo ca doar imi este in drum spre casa !

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...