mihai_prd Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Niste jigodii!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Niste jigodii!!!!!!!! Dar daca ne-am lua Harley cum am fi? Am intrat pe un forum al VTX-istilor din State si sunt multi care au prieteni cu Harley, dar cu care nu pot iesi la plimbari. Si nu pentru ca Harley-istii ar fi cu nasul pe sus, ci pentru ca trebuie sa munceasca din greu ca sa le plateasca. De altfel, acolo disputa Harley-japo e mult mai acuta decat la noi. Un VTX-ist a spus foarte clar: sustin HD pentru ca sunt americani, dar imi voi lua un HD cand le vor face la fel de ieftine si bune ca japonezii. Iar altul a zis: I don't want to ride a legend but a bike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Nu bre de HD ma luam eu, ci de faptul ca renuntati la vulcane. Sa-ți traiasca vetexu, e luat de pe pro-bike, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Sa-ți traiasca vetexu, e luat de pe pro-bike, nu? Da, bre, greseala mea a fost ca nu mai intrasem de mult pe pro-bike, ca omul se chinuia din februarie sa-l vanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Daca nu, chiar ar fi interesant de unde se pot achizitiona chei brute de moto. Am gasit un atelier care au chei brute de moto..orice model! Au catalog ...le trebuie doar marca moto si anul. Aduc doar pe comanda si cica dureaza cam o saptamana! Ma costat 10 ron bucata! Atelierul se afla intre Baba Novac si P-ta Muncii, pe langa Mega Image...in caz ca o sa mai aiba nevoie careva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 plec la mare cu vulcanul daca sunteti prin preajma dati un semn si stam la o bere,eu plec in 12 cu escala in brasov si ajung in mamaia in 13.sper sa ne auzim. zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kawalin Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 N-o lua pe Transfagarasan decat daca ti-ai dat VN-ul pe un enduro. Am vorbit de curand cu cineva care a fost pe acolo si nu e drum de cruiser. Salut sorine! Sa-ti traiasca honda, desi tu tot vulcanian ramai in adancul inimii pun pariu Am fost eu pe transfagarasan dupa intrunirea de la Brasov. Cei aprox 30 km de drum prost, nu sunt chiar catastrofa. I-am facut cu vulcanul. Am mai prins si ploaie exact pe portiunea de drum cu denivelari. Gropile nu-s uriashe si la 50km/h sunt ocolibile. Denivelarile nu-s un capat de tzara daca mergi sub 60km/h. Stiu ca tu ai transmis mai departe ce ai auzit, deci nu arat cu degetul spre tine, si da, e prost drumul, dar nici cum nu e cum zic unii "doar pentru enduro". Enduro se plictiseste acolo asta-i clar! E putin offtopic partea asta, dar am vrut sa incurajez pe cei care vor sa mearga pe transfagarasan. la fel ca ei, noi (3 vitezane un cruiser si un enduro-city) am fost nevoiti sa alegem daca ascultam pe cei care proroceau catastrofa sau ne ascultam dorinta noastra mare de a merge acolo. Bine ca ne-am tzinut ideea si nu ne-am abatut, pentru ca a fost foarte fain in ciuda ploii la coborare si a drumului (tot pe coborare) prost. Nu ne-am rupt aripi, nu ne plang semeringurile, atata ca a fost frustrant sa mergem mai incet pe curbele alea care pot fi o placere in alte conditii. Salut la toti vulcanistii!... de mult n-am mai postat aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Cel putin asa vrem. De ajuns in Brasov am ajuns, mai am de renuntat la Vulcanel. Eu unul da. Ba, am uitat complet de tine ca am fost prins in trebi. Vorbim. Drum bun, cale batuta, si sa te intalnesti numai cu Pamela Anderson, Cosmina Pasarin, Andreea Raicu. marti seara o sa poposesc in brasov poate bem o bere zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Am gasit un atelier care au chei brute de moto..orice model! Au catalog ...le trebuie doar marca moto si anul. Aduc doar pe comanda si cica dureaza cam o saptamana! Ma costat 10 ron bucata!Atelierul se afla intre Baba Novac si P-ta Muncii, pe langa Mega Image...in caz ca o sa mai aiba nevoie careva! Super. Mersi de info. Eu am dubluri la chei (neamtul mi-a trimis VN-ul cu ambele chei si cu codul de comanda de la Kawasaki), dar am destui prieteni care se interesau de dubluri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 (editat) Am gasit un atelier care au chei brute de moto..orice model! Au catalog ...le trebuie doar marca moto si anul. Aduc doar pe comanda si cica dureaza cam o saptamana! Ma costat 10 ron bucata!Atelierul se afla intre Baba Novac si P-ta Muncii, pe langa Mega Image...in caz ca o sa mai aiba nevoie careva! La oricare Bricostore, au atelier pt duplicari chei contact auto/moto. Editat August 11, 2008 de cristian ionescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tavitzoo Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Salutare! Stie cumva cineva un service bun in Bucuresti pentru moto a mea ? Caut un diagnostic pentru lantul meu cam uzat, o parere cam cat m-ar mai tine. Daca stie cineva. rog lasati un semn. Bafta mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Salutare! Stie cumva cineva un service bun in Bucuresti pentru moto a mea ? Caut un diagnostic pentru lantul meu cam uzat, o parere cam cat m-ar mai tine. Daca stie cineva. rog lasati un semn. Bafta mare! La lant uzat se schimba tot kitul (lantul-pinionul de atac-foaia). In mod normal, pe la 30-35.000 km. Un kit costa cam 200 de euro. Nu cred ca poate cineva sa-ti dea un diagnostic de genul "te mai tine X km". Comanda-ti kitul si mergi cat mai bland pana iti vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 La lant uzat se schimba tot kitul (lantul-pinionul de atac-foaia). In mod normal, pe la 30-35.000 km. Un kit costa cam 200 de euro. Nu cred ca poate cineva sa-ti dea un diagnostic de genul "te mai tine X km". Comanda-ti kitul si mergi cat mai bland pana iti vine. http://www.louis.de/?topic=artnr_gr&artnr_gr=100411 cod 10041619 Producator DID Pret 164,95 € Eu l-am schimbat anu asta. Daca nu il schimbi in service, mai ai nevoie de o presa. http://www.louis.de/?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003170 pret 29,95 € Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 are cineva tobe (intregi ) pentru vulcan? chiar si originale,ma intereseaza azi sau maine,vineri trebuie sa le am .multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 bre. cred ca am eu, numa ca ti le dau daca schimbi semnatura aia de sub avatar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 bun (ce nu face omul pentru prieteni) acu da-mi te rog ceva detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 baga un telefon la 0723565973. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vapi Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 salut, A schimbat cineva la Vulcan oglinzile si i-a ramas una din cele originale? As dori eu sa o cumpar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Bre Oz, e naspa si cu ghinion, nu mai sunt tobele, l-am sunat pe om si nu le mai are. Imi pare rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 are cineva tobe (intregi ) pentru vulcan? chiar si originale,ma intereseaza azi sau maine,vineri trebuie sa le am .multumesc Salutare! am eu tobe de vulcan originale. O intrebare: stie cineva ce pot face cu toba aia intermediara de la vulcan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Salutare! am eu tobe de vulcan originale.O intrebare: stie cineva ce pot face cu toba aia intermediara de la vulcan? sal,care vulcan?800cc? nu are decat o teava care leaga finalele tobelor....se poate anula. daca e pt 1500cc,si aia se poate anula...dar mai bine pui tobe custom. TFB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Salutare! Stie cumva cineva un service bun in Bucuresti pentru moto a mea ? Caut un diagnostic pentru lantul meu cam uzat, o parere cam cat m-ar mai tine. Daca stie cineva. rog lasati un semn. Bafta mare! Vezi PM, ca ti-am dat nr lui, acolo am eu VN-ul acum pt revizie. Este un baiat foarte priceput si saritor, si mie mi-a fost recomandat de un forumist ! Ii spui ca ai numarul de la Tudor care a lasat VN-ul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 sal,care vulcan?800cc? nu are decat o teava care leaga finalele tobelor....se poate anula.daca e pt 1500cc,si aia se poate anula...dar mai bine pui tobe custom. TFB 1500 cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 (editat) Nu postez pt profit, ci pentru iubitorii de VN-uri. Am gasit o ocazie de unde aduc eu moto. Este un Kawasaki VN900 Classic cu doar 2000 de Km, productie 2008. Eu il cumpar cu 5500 EUR (dar cred ca pot sa obtin pret mai bun 5100-5200). Acum cine il vrea, il costa 250 de euro transportul germania-romania + 150 avionul meu + hotel o noapte. Eu in vreo 2 saptamani plec acolo sa aduc un Hornet si un SV. O sa revin cu poze, din spusele lor moto este impecabil ! Editat August 22, 2008 de tudor@manowar.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.babanul Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 (editat) Salutare tuturor, sunt nou si mandru posesor de VN 800 Clasic. (Costica il cheama si e facut in 1998) Vreau sa ii intreb pe cei mai batrani (si cand zic asta ma refer la experienta si intelepciune) doua lucruri (pentru inceput) : 1. vreau sa stiu care trebuie sa fie presiunea optima din cauciucuri(fata-spate) pentru Costica. 2. fiind incepator (greenhorn as putea zice, carnetul de cat A are numai o luna) daca se poate as vrea sa stiu cam pe la ce viteza trebuie sa schimb vitezele.* *Trebuie sa fac aici o adaugare. In casca mea lucrurile se aud altfel decat in masina, la masina schimb vitezele dupa ureche fara sa am treaba cu turometrul insa la motocicleta s-a intamplat de multe ori sa am senzatia ca e fie subturata(are un sunet de metal lovit de metal) fie "tipa motorul" prea tare. Daca e necesar precizez ca am 101Kg si Costica 250Kg. Multumesc mult. Editat August 22, 2008 de andrei.babanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.