Tavitzoo Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Salutare! Stie cumva cineva un service bun in Bucuresti pentru moto a mea ? Caut un diagnostic pentru lantul meu cam uzat, o parere cam cat m-ar mai tine. Daca stie cineva. rog lasati un semn. Bafta mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Tavitzoo a spus: Salutare! Stie cumva cineva un service bun in Bucuresti pentru moto a mea ? Caut un diagnostic pentru lantul meu cam uzat, o parere cam cat m-ar mai tine. Daca stie cineva. rog lasati un semn. Bafta mare! La lant uzat se schimba tot kitul (lantul-pinionul de atac-foaia). In mod normal, pe la 30-35.000 km. Un kit costa cam 200 de euro. Nu cred ca poate cineva sa-ti dea un diagnostic de genul "te mai tine X km". Comanda-ti kitul si mergi cat mai bland pana iti vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 sorinavram a spus: La lant uzat se schimba tot kitul (lantul-pinionul de atac-foaia). In mod normal, pe la 30-35.000 km. Un kit costa cam 200 de euro. Nu cred ca poate cineva sa-ti dea un diagnostic de genul "te mai tine X km". Comanda-ti kitul si mergi cat mai bland pana iti vine. http://www.louis.de/?topic=artnr_gr&artnr_gr=100411 cod 10041619 Producator DID Pret 164,95 € Eu l-am schimbat anu asta. Daca nu il schimbi in service, mai ai nevoie de o presa. http://www.louis.de/?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003170 pret 29,95 € Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 are cineva tobe (intregi ) pentru vulcan? chiar si originale,ma intereseaza azi sau maine,vineri trebuie sa le am .multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 bre. cred ca am eu, numa ca ti le dau daca schimbi semnatura aia de sub avatar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 bun (ce nu face omul pentru prieteni) acu da-mi te rog ceva detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 baga un telefon la 0723565973. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vapi Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 salut, A schimbat cineva la Vulcan oglinzile si i-a ramas una din cele originale? As dori eu sa o cumpar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Bre Oz, e naspa si cu ghinion, nu mai sunt tobele, l-am sunat pe om si nu le mai are. Imi pare rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 oz a spus: are cineva tobe (intregi ) pentru vulcan? chiar si originale,ma intereseaza azi sau maine,vineri trebuie sa le am .multumesc Salutare! am eu tobe de vulcan originale. O intrebare: stie cineva ce pot face cu toba aia intermediara de la vulcan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Csaky a spus: Salutare! am eu tobe de vulcan originale.O intrebare: stie cineva ce pot face cu toba aia intermediara de la vulcan? sal,care vulcan?800cc? nu are decat o teava care leaga finalele tobelor....se poate anula. daca e pt 1500cc,si aia se poate anula...dar mai bine pui tobe custom. TFB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Tavitzoo a spus: Salutare! Stie cumva cineva un service bun in Bucuresti pentru moto a mea ? Caut un diagnostic pentru lantul meu cam uzat, o parere cam cat m-ar mai tine. Daca stie cineva. rog lasati un semn. Bafta mare! Vezi PM, ca ti-am dat nr lui, acolo am eu VN-ul acum pt revizie. Este un baiat foarte priceput si saritor, si mie mi-a fost recomandat de un forumist ! Ii spui ca ai numarul de la Tudor care a lasat VN-ul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 TheFatBob a spus: sal,care vulcan?800cc? nu are decat o teava care leaga finalele tobelor....se poate anula.daca e pt 1500cc,si aia se poate anula...dar mai bine pui tobe custom. TFB 1500 cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 (editat) Nu postez pt profit, ci pentru iubitorii de VN-uri. Am gasit o ocazie de unde aduc eu moto. Este un Kawasaki VN900 Classic cu doar 2000 de Km, productie 2008. Eu il cumpar cu 5500 EUR (dar cred ca pot sa obtin pret mai bun 5100-5200). Acum cine il vrea, il costa 250 de euro transportul germania-romania + 150 avionul meu + hotel o noapte. Eu in vreo 2 saptamani plec acolo sa aduc un Hornet si un SV. O sa revin cu poze, din spusele lor moto este impecabil ! Editat August 22, 2008 de tudor@manowar.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.babanul Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 (editat) Salutare tuturor, sunt nou si mandru posesor de VN 800 Clasic. (Costica il cheama si e facut in 1998) Vreau sa ii intreb pe cei mai batrani (si cand zic asta ma refer la experienta si intelepciune) doua lucruri (pentru inceput) : 1. vreau sa stiu care trebuie sa fie presiunea optima din cauciucuri(fata-spate) pentru Costica. 2. fiind incepator (greenhorn as putea zice, carnetul de cat A are numai o luna) daca se poate as vrea sa stiu cam pe la ce viteza trebuie sa schimb vitezele.* *Trebuie sa fac aici o adaugare. In casca mea lucrurile se aud altfel decat in masina, la masina schimb vitezele dupa ureche fara sa am treaba cu turometrul insa la motocicleta s-a intamplat de multe ori sa am senzatia ca e fie subturata(are un sunet de metal lovit de metal) fie "tipa motorul" prea tare. Daca e necesar precizez ca am 101Kg si Costica 250Kg. Multumesc mult. Editat August 22, 2008 de andrei.babanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 andrei.babanul a spus: Salutare tuturor, sunt nou si mandru posesor de VN 800 Clasic. (Costica il cheama si e facut in 1998) Vreau sa ii intreb pe cei mai batrani (si cand zic asta ma refer la experienta si intelepciune) doua lucruri (pentru inceput) : 1. vreau sa stiu care trebuie sa fie presiunea optima din cauciucuri(fata-spate) pentru Costica. 2. fiind incepator (greenhorn as putea zice, carnetul de cat A are numai o luna) daca se poate as vrea sa stiu cam pe la ce viteza trebuie sa schimb vitezele.* *Trebuie sa fac aici o adaugare. In casca mea lucrurile se aud altfel decat in masina, la masina schimb vitezele dupa ureche fara sa am treaba cu turometrul insa la motocicleta s-a intamplat de multe ori sa am senzatia ca e fie subturata(are un sunet de metal lovit de metal) fie "tipa motorul" prea tare. Daca e necesar precizez ca am 101Kg si Costica 250Kg. Multumesc mult. 1. 2 pe fata, 2-2,25 pe spate (cu-fara pasager) 2. vitezele se schimba, de regula, la 20 (II), 40 (III), 60 (IV), 80 (V). Dar dat fiind faptul ca are cuplu mare la ture mici, sunt anumite plaje de turatii unde merge OK atat in viteza inferioara, cat si in viteza superioara. Cu viteza legala de 50/h poti merge atat cu a III-a, cat si cu a IV-a. Incearca sa mergi cu a V-a la 60, sa vezi ce frumos toarce. Merge si la 50, dar incep sa se simta vibratiile subturarii. Iar sub 50 cu a V-a incepe sa dea in nas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.babanul Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) multumesc pentru raspuns. Salut, sunt interesat sa cumpar o pereche de crash-bars si un sisy-bar pentru Kawasaki Vulcan 800 Classic. Din pacate nu-mi permit sa le cumpar de la Louis (sau alte magazine de profil... am vazut ca un set de crash-bars este aprox. 160EUR si un sisy-bar 190EUR) asa ca, as dori, daca se poate, sa-mi sugerati (daca exista) variante mai ieftine. Nu ma deranjeaza daca sunt SH cu conditia sa arate ok. Multumesc. Ps.Daca anunturile de genul asta nu-si au locul aici, rog adminul sa-l mute in sectiunea potrivita. Am gandit ca fiind vorba de Vulkan aici se pot posta toate anunturile legate de Vulkan. Editat August 24, 2008 de andrei.babanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
choprider Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 salut. am eu de vanzare si crashbaruri , si sissybar, dar nu stiu daca sunt exact pt vulcan...eventual sa imi dai marimile dintre prinderi, etc...si le verific. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.babanul Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 nu mi-e rusine sa spun ca nu stiu ce sa masor (sunt la inceput) ca sa iti spun dimensiunile... Sincer nu stiu exact care sunt prinderile (in cazul crash bar-urilor)... la sisy bar sa zic ca ar fi cumva mai simplu ca sunt ornamentele de nikel. Poate poti sa ma ajuti tu, spunand-mi ce anume sa masor, sau posesorii de VN mai experimentati sa-si dea cu parerea daca piesele pe care le ai tu de vanzare se potrivesc la Vulkanul meu sau nu. Daca se poate as vrea sa vad si poze. Si un pret. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
choprider Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 /index.php?...2561&st=890 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.babanul Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Multumesc pentru raspuns. crash-barurile/sisy-bar par ok. Daca s-ar putea ceva opinii de la posesori de Vulcan mai experimentati. Se potrivesc pe Vulcanul meu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 andrei.babanul a spus: Multumesc pentru raspuns. crash-barurile/sisy-bar par ok. Daca s-ar putea ceva opinii de la posesori de Vulcan mai experimentati. Se potrivesc pe Vulcanul meu ? La crash-bar e mai complicat, trebuie musai sa probezi. La sissy-bar e simplu, daca distanta dintre gauri e de 150 mm, le poti pune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dnepr11rider Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 tudor@manowar.ro a spus: Multumesc mult ! Pai tocmai ca pleci cu treapta a doua ! Pleaca cu a-1-a ca d-asta exista. Nu sunt foarte bun tehnic, insa vitezele stiu ca au o turatie minima si maxima atunci cand trebuie sa fie cuplate/decuplate. Este astfel logic ca daca pleci cu a doua de pe loc, pana la ajungi la turatia potrivita, se va auzi acea bataie. Daca gresesc sa ma corecteze baietii cu mai multa experienta. Deci pleaca cu viteza 1-a, nu mai chinui baiatul Si apropo: Bine ai venit ! si daca plec cu treapta I se aude, la o plecare normala(cu demaraj sa spun asa), Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 dnepr11rider a spus: si daca plec cu treapta I se aude, la o plecare normala(cu demaraj sa spun asa), Pai fa-i o verificare... Fii atent. Am avut o luna de pauza cu moto acum vreo 2 luni. In timpul asta a stat sub husa in fata blocului. Nu stiu ce s-a intamplat ca atunci cand am repornit-o si am iesit cu ea facea exact ca a ta. Apoi uitandu-ma mai atent am constatat ca merge intr-un singur piston. Ca sa verifici asta o turezi foarte tare la 0 si te uiti pe care dintre tevi iese fum. Asa neturata iti pare ca face evacuare pe ambele tevi. Daca iti merge intr-un singur piston iti consuma foarte foarte mult si iti deregleaza rau de tot carburatorul. Fugi la un service (daca vrei iti recomand eu un super baiat) sa-ti faca o revizie (curatat carburatoare, verificat bujii, ulei, transmisie), are service-ul in Drumul Sarii, cartierul Dr. Taberei. Du-l pe baiat la doctor ca el e cuminte si nu vrei sa-l superi si e pacat de el si mai bine previ decat sa fii pus in fata faptului implinit ! Sanatate tie si motorului tau ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 ii faci rau motorului daca tragi de gaz la maxim....e suficient sa-l pornesti si sa ti mana la tobe,pe care vine rece,ala nu merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.