Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

 

Stie cumva cineva un service bun in Bucuresti pentru moto a mea ? Caut un diagnostic pentru lantul meu cam uzat, o parere cam cat m-ar mai tine. Daca stie cineva. rog lasati un semn.

 

Bafta mare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  Tavitzoo a spus:
Salutare!

 

Stie cumva cineva un service bun in Bucuresti pentru moto a mea ? Caut un diagnostic pentru lantul meu cam uzat, o parere cam cat m-ar mai tine. Daca stie cineva. rog lasati un semn.

 

Bafta mare!

La lant uzat se schimba tot kitul (lantul-pinionul de atac-foaia). In mod normal, pe la 30-35.000 km. Un kit costa cam 200 de euro. Nu cred ca poate cineva sa-ti dea un diagnostic de genul "te mai tine X km". Comanda-ti kitul si mergi cat mai bland pana iti vine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  sorinavram a spus:
La lant uzat se schimba tot kitul (lantul-pinionul de atac-foaia). In mod normal, pe la 30-35.000 km. Un kit costa cam 200 de euro. Nu cred ca poate cineva sa-ti dea un diagnostic de genul "te mai tine X km". Comanda-ti kitul si mergi cat mai bland pana iti vine.

 

 

http://www.louis.de/?topic=artnr_gr&artnr_gr=100411

 

cod 10041619

Producator DID

Pret 164,95 €

 

Eu l-am schimbat anu asta. Daca nu il schimbi in service, mai ai nevoie de o presa.

http://www.louis.de/?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003170

pret 29,95 €

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  oz a spus:
are cineva tobe (intregi ) pentru vulcan? chiar si originale,ma intereseaza azi sau maine,vineri trebuie sa le am .multumesc

 

 

 

 

 

Salutare! am eu tobe de vulcan originale.

 

 

 

 

 

O intrebare: stie cineva ce pot face cu toba aia intermediara de la vulcan?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  Csaky a spus:
Salutare! am eu tobe de vulcan originale.

O intrebare: stie cineva ce pot face cu toba aia intermediara de la vulcan?

 

sal,care vulcan?800cc? nu are decat o teava care leaga finalele tobelor....se poate anula.

daca e pt 1500cc,si aia se poate anula...dar mai bine pui tobe custom.

 

 

TFB

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  Tavitzoo a spus:
Salutare!

 

Stie cumva cineva un service bun in Bucuresti pentru moto a mea ? Caut un diagnostic pentru lantul meu cam uzat, o parere cam cat m-ar mai tine. Daca stie cineva. rog lasati un semn.

 

Bafta mare!

 

Vezi PM, ca ti-am dat nr lui, acolo am eu VN-ul acum pt revizie. Este un baiat foarte priceput si saritor, si mie mi-a fost recomandat de un forumist ! Ii spui ca ai numarul de la Tudor care a lasat VN-ul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  TheFatBob a spus:
sal,care vulcan?800cc? nu are decat o teava care leaga finalele tobelor....se poate anula.

daca e pt 1500cc,si aia se poate anula...dar mai bine pui tobe custom.

 

 

TFB

 

 

 

 

1500 cc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu postez pt profit, ci pentru iubitorii de VN-uri. Am gasit o ocazie de unde aduc eu moto.

 

Este un Kawasaki VN900 Classic cu doar 2000 de Km, productie 2008. Eu il cumpar cu 5500 EUR (dar cred ca pot sa obtin pret mai bun 5100-5200). Acum cine il vrea, il costa 250 de euro transportul germania-romania + 150 avionul meu + hotel o noapte. Eu in vreo 2 saptamani plec acolo sa aduc un Hornet si un SV.

 

O sa revin cu poze, din spusele lor moto este impecabil !

Editat de tudor@manowar.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

sunt nou si mandru posesor de VN 800 Clasic. (Costica il cheama si e facut in 1998) Vreau sa ii intreb pe cei mai batrani (si cand zic asta ma refer la experienta si intelepciune) doua lucruri (pentru inceput) :scratch::

 

1. vreau sa stiu care trebuie sa fie presiunea optima din cauciucuri(fata-spate) pentru Costica.

2. fiind incepator (greenhorn as putea zice, carnetul de cat A are numai o luna) daca se poate as vrea sa stiu cam pe la ce viteza trebuie sa schimb vitezele.*

 

*Trebuie sa fac aici o adaugare. In casca mea lucrurile se aud altfel decat in masina, la masina schimb vitezele dupa ureche fara sa am treaba cu turometrul insa la motocicleta s-a intamplat de multe ori sa am senzatia ca e fie subturata(are un sunet de metal lovit de metal) fie "tipa motorul" prea tare.

Daca e necesar precizez ca am 101Kg si Costica 250Kg.

 

Multumesc mult.

Editat de andrei.babanul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  andrei.babanul a spus:
Salutare tuturor,

 

sunt nou si mandru posesor de VN 800 Clasic. (Costica il cheama si e facut in 1998) Vreau sa ii intreb pe cei mai batrani (si cand zic asta ma refer la experienta si intelepciune) doua lucruri (pentru inceput) :scratch::

 

1. vreau sa stiu care trebuie sa fie presiunea optima din cauciucuri(fata-spate) pentru Costica.

2. fiind incepator (greenhorn as putea zice, carnetul de cat A are numai o luna) daca se poate as vrea sa stiu cam pe la ce viteza trebuie sa schimb vitezele.*

 

*Trebuie sa fac aici o adaugare. In casca mea lucrurile se aud altfel decat in masina, la masina schimb vitezele dupa ureche fara sa am treaba cu turometrul insa la motocicleta s-a intamplat de multe ori sa am senzatia ca e fie subturata(are un sunet de metal lovit de metal) fie "tipa motorul" prea tare.

Daca e necesar precizez ca am 101Kg si Costica 250Kg.

 

Multumesc mult.

1. 2 pe fata, 2-2,25 pe spate (cu-fara pasager)

2. vitezele se schimba, de regula, la 20 (II), 40 (III), 60 (IV), 80 (V). Dar dat fiind faptul ca are cuplu mare la ture mici, sunt anumite plaje de turatii unde merge OK atat in viteza inferioara, cat si in viteza superioara. Cu viteza legala de 50/h poti merge atat cu a III-a, cat si cu a IV-a. Incearca sa mergi cu a V-a la 60, sa vezi ce frumos toarce. Merge si la 50, dar incep sa se simta vibratiile subturarii. Iar sub 50 cu a V-a incepe sa dea in nas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru raspuns.

 

 

 

 

 

Salut,

 

sunt interesat sa cumpar o pereche de crash-bars si un sisy-bar pentru Kawasaki Vulcan 800 Classic. Din pacate nu-mi permit sa le cumpar de la Louis (sau alte magazine de profil... am vazut ca un set de crash-bars este aprox. 160EUR si un sisy-bar 190EUR) asa ca, as dori, daca se poate, sa-mi sugerati (daca exista) variante mai ieftine. Nu ma deranjeaza daca sunt SH cu conditia sa arate ok.

 

Multumesc.

 

Ps.Daca anunturile de genul asta nu-si au locul aici, rog adminul sa-l mute in sectiunea potrivita. Am gandit ca fiind vorba de Vulkan aici se pot posta toate anunturile legate de Vulkan.

Editat de andrei.babanul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mi-e rusine sa spun ca nu stiu ce sa masor (sunt la inceput) ca sa iti spun dimensiunile...

Sincer nu stiu exact care sunt prinderile (in cazul crash bar-urilor)... la sisy bar sa zic ca ar fi cumva mai simplu ca sunt ornamentele de nikel.

Poate poti sa ma ajuti tu, spunand-mi ce anume sa masor, sau posesorii de VN mai experimentati sa-si dea cu parerea daca piesele pe care le ai tu de vanzare se potrivesc la Vulkanul meu sau nu.

Daca se poate as vrea sa vad si poze. Si un pret.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  andrei.babanul a spus:
Multumesc pentru raspuns.

 

crash-barurile/sisy-bar par ok.

Daca s-ar putea ceva opinii de la posesori de Vulcan mai experimentati.

Se potrivesc pe Vulcanul meu ?

La crash-bar e mai complicat, trebuie musai sa probezi. La sissy-bar e simplu, daca distanta dintre gauri e de 150 mm, le poti pune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  tudor@manowar.ro a spus:
Multumesc mult !

 

 

 

Pai tocmai ca pleci cu treapta a doua ! Pleaca cu a-1-a ca d-asta exista. Nu sunt foarte bun tehnic, insa vitezele stiu ca au o turatie minima si maxima atunci cand trebuie sa fie cuplate/decuplate. Este astfel logic ca daca pleci cu a doua de pe loc, pana la ajungi la turatia potrivita, se va auzi acea bataie. Daca gresesc sa ma corecteze baietii cu mai multa experienta. Deci pleaca cu viteza 1-a, nu mai chinui baiatul :scratch:

 

Si apropo: Bine ai venit !

 

 

si daca plec cu treapta I se aude, la o plecare normala(cu demaraj sa spun asa),

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  dnepr11rider a spus:
si daca plec cu treapta I se aude, la o plecare normala(cu demaraj sa spun asa),

 

Pai fa-i o verificare... Fii atent. Am avut o luna de pauza cu moto acum vreo 2 luni. In timpul asta a stat sub husa in fata blocului. Nu stiu ce s-a intamplat ca atunci cand am repornit-o si am iesit cu ea facea exact ca a ta. Apoi uitandu-ma mai atent am constatat ca merge intr-un singur piston. Ca sa verifici asta o turezi foarte tare la 0 si te uiti pe care dintre tevi iese fum. Asa neturata iti pare ca face evacuare pe ambele tevi. Daca iti merge intr-un singur piston iti consuma foarte foarte mult si iti deregleaza rau de tot carburatorul. Fugi la un service (daca vrei iti recomand eu un super baiat) sa-ti faca o revizie (curatat carburatoare, verificat bujii, ulei, transmisie), are service-ul in Drumul Sarii, cartierul Dr. Taberei. Du-l pe baiat la doctor ca el e cuminte si nu vrei sa-l superi si e pacat de el si mai bine previ decat sa fii pus in fata faptului implinit !

 

Sanatate tie si motorului tau !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...