morpheus Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 (editat) @viipuri pai uite diferente intre ele sintetizate modelul A are roata subtire pe fata de 21 si aripa spate bobber-style. modelul B este modelul "Classic" cu roata groasa pe fata si aripi intregi. (softail-style) modelul C arata ca o motocicleta veche Indian. asa ca e clar ca difera furca intre modele, sigur intre A si B, ca din cate stiu la C e aceeasi furca dupa modelul B doar ca e neagra. Editat Noiembrie 26, 2008 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viipuri Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 Puig-urile de cruisere de pe Louis sunt universale. Se prind doar de ghidon si au adaptari si pentru 20 si pentru 25 mm. Eu mi-am pus pe Shadow parbriz cumparat pentru VN1500. Mda, si pe mine ma bate un gand sa incerc, dat fiind faptul ca diferenta de pret fata de alte marci e destul de mare. Ma gandesc ca intr-un fel sau altul tot reusesc eu sa-l atasez de ghidon. M-am tot uitat pe net la diferite poze (...si cateva schite ) din profil si mai ales din fata, dar nu reusesc sa vad nici un element in plus la A-uri, care sa nu perminta montarea aceluiasi parbriz. Nici curbura tubulaturii nu pare sa modifice pozitionarea punctelor de prindere.....pana la urma cred ca o saincerc sa gasesc un B sau C cu orice parbriz montat ca sa pot sa compar direct....Oricum apreciez incurajarea @Morpheus Arm...multumesc pentru raspuns, dar am precizat clar ca e vorba de "partea superoara a furcii", si mai precis perimetrul parbrizului. Altfel stiu diferentele intre A,B ( ba chiar si C-uri, desi Drifter nu am vazut decat in poza). Oricum multumesc ca ai incercat sa ma ajuti... asta nu e putin deloc. PS: daca are cineva C sau B cu parbriz, plus ceva (mai mult) timp liber la dispozitie il rog sa posteze o poza cu pozitia prinderii suportului pe tubulatura. 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Mda, si pe mine ma bate un gand sa incerc, dat fiind faptul ca diferenta de pret fata de alte marci e destul de mare. Ma gandesc ca intr-un fel sau altul tot reusesc eu sa-l atasez de ghidon. M-am tot uitat pe net la diferite poze (...si cateva schite ) din profil si mai ales din fata, dar nu reusesc sa vad nici un element in plus la A-uri, care sa nu perminta montarea aceluiasi parbriz. Nici curbura tubulaturii nu pare sa modifice pozitionarea punctelor de prindere.....pana la urma cred ca o saincerc sa gasesc un B sau C cu orice parbriz montat ca sa pot sa compar direct....Oricum apreciez incurajarea @Morpheus Arm...multumesc pentru raspuns, dar am precizat clar ca e vorba de "partea superoara a furcii", si mai precis perimetrul parbrizului. Altfel stiu diferentele intre A,B ( ba chiar si C-uri, desi Drifter nu am vazut decat in poza). Oricum multumesc ca ai incercat sa ma ajuti... asta nu e putin deloc. PS: daca are cineva C sau B cu parbriz, plus ceva (mai mult) timp liber la dispozitie il rog sa posteze o poza cu pozitia prinderii suportului pe tubulatura. 10x http://www.louis.de/_1072f9c110c8a65541f25...x=5&cmd.y=0 (sau produs id 10006527). I-ti garantez ca merge pe orice cruiser cu ghidon din fabrica. Se vede si din poza cum este prins. Eu personal l-am primit cu prinderea de ghidon crapata si am inlocuit-o cu o prindere de oglinda, mult mai solida fiind din metal, cromat fata de prinderea originala din plastic. Nu pot sa pun poze deoarece am avut un mic incident si am spart parbrizul. Daca nu se potriveste ti-l cumpar eu ca si asa dupa cum am spus eu am reusit sa-l crap pe al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vantul Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 @MorpheusArm...multumesc pentru raspuns, dar am precizat clar ca e vorba de "partea superoara a furcii", si mai precis perimetrul parbrizului. Altfel stiu diferentele intre A,B ( ba chiar si C-uri, desi Drifter nu am vazut decat in poza). Oricum multumesc ca ai incercat sa ma ajuti... asta nu e putin deloc. PS: daca are cineva C sau B cu parbriz, plus ceva (mai mult) timp liber la dispozitie il rog sa posteze o poza cu pozitia prinderii suportului pe tubulatura. 10x "partea superioara a furcii" este mult mai subtire la modelul A. furca de la modelul A este diferita de furcile pt modelele B si C. poti sa vezi lejer in poze daca dai un search. parbrizul pentru B nu se va potrivi la A, decat daca faci tu vreo inginerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Dar ce are parbrizul cu furca? Nu se prinde de ghidon? La A ghidonul e mai ingust si mai adanc (sau inalt, sa zicem), la Classic ( e mai larg si mai putin adanc. Nu stiu cum arata o prindere de parbriz originala de VN (la fostul VN mi-am facut-o home-made), dar la Honda VTX 1300 Retro are un grad de libertate extrem de mare, se poate prinde de orice fel de ghidon. Sunt sigur ca merge si la 800A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 La al meu se prindea si de ghidon si de furca-deci conteaza si furca! se prindea exact desupra semnalizatoarelor. eu am tot A-ul si aveam parbriz universal dar l-am vandut . Este util dar nu-i sta bine la "A" cu parbriz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 (editat) @Viipuri cu placere! ea sa speram noi ca LordRhadoo mai citeste forum-ul asta si eventual mai si posteaza ca el are VN800B cu parbriz si prinderi originale. LordRhadoo mai traiesti? am eu o poza cu el, da sa vad daca apare si parbrizul. L.E. Am gasit poza da' nus daca sa o pun sau nu, intai o sa-l intreb. Se vede clar ca prinderile sunt pe furca, deasupra semnalizatoarelor, nu-mi dau seama din poza daca sunt si prinderi pe ghidon pt ca e facuta poza din fata. O mai studiez si revin. Editat Noiembrie 28, 2008 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 LordRhadoo e in misie in Afganistan, tocmai ce-a postat niste poze cu un chopperas mestesugit de niste norvegieni care se plictiseau pe-acolo. Nu cred ca la plecare l-au lasat sa-si bage Vulcanul in Hercules. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 ce dracu cauta ala in Afganistan? Chiar nu stiu nimica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 ce dracu cauta ala in Afganistan? Chiar nu stiu nimica... Talibani, ce sa caute. Ca altceva nu prea creste in pustietatea aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 hmm... pai nu prea inteleg eu ce sa caute Raducu in armata, da' in fine, se pare ca am ramas in urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 hmm... pai nu prea inteleg eu ce sa caute Raducu in armata, da' in fine, se pare ca am ramas in urma. L-or fi luat cu arcanul, ca pe vremuri. Uite postul lui din Afg: /index.php?...=293745&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 nu sunt in armata,, sunt civil pe aici Baga cate poze vrei, numa nu de alea indecente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viipuri Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Multumesc pentru interesul aratat! Intr-adevar, este foarte probabil ca parbrizul sa aibe o oarecare (a se citi "mare" ) libertate in ceea ce priveste pozitionarea sistemului de fixare dar, pe de alta parte exista si posibilitatea sa-mi comand unul si sa nu se potriveasca sub nici o forma pe A-ul meu. Asadar, m-am (CAM) hotarat sa astept pana prin Primavara si la prima intalnire sa-i vanez pe cei cu Vulcan ca sa vad exact ce si cum ( eventual sa vad chiar un parbriz Puig montat pe VN, situatie care m-ar lamuri pe deplin). Oricum , multumesc frumos pentru raspunsuri. PS: Morpheus, dat fiind ca ai acordul explicit al proprietarului, te rog frumos posteaza poza respectiva cand ai timp.TY Off topic. Radu, te rog sa-mi scuzi indiscretia dar mor de curiozitate: ai voie cu pleata aia in armata? PPS: @Radu - nu mai e nevoie sa raspunzi; am vazut alt post de-al tau - esti civil in Afganistan. Pentru ceilalti cititori ai threadului : scuze pentru spam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 salut. am si eu o rugaminte la voi si anume daca-mi puteti spune cati cai are vulcanul de 400,600 respectiv 800. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 salut. am si eu o rugaminte la voi si anume daca-mi puteti spune cati cai are vulcanul de 400,600 respectiv 800. multumesc Cel de 800 - putere 55CP, cuplu 64 Nm. Nu stiu sa existe vulcan de 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 Cel de 800 - putere 55CP, cuplu 64 Nm.Nu stiu sa existe vulcan de 600. multumesc. am pus toate motorizarile pana-n 8oo ca nici eu nu stiu cum sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 nu sunt in armata,, sunt civil pe aici Baga cate poze vrei, numa nu de alea indecente Bine mai, am inteles. Maine o sa apara si poza ca e pe pc-ul de la scarbiciu. O sa-ti dau un mesaj sa-mi zici si mie ce si cum e cu plecarea asta a ta ca sunt surprins. Asfalt uscat sau ceata lipsa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Asfalt uscat sau ceata lipsa! Nu prea e asfalt pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Nu prea e asfalt pe acolo. sau ceata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 salut. am si eu o rugaminte la voi si anume daca-mi puteti spune cati cai are vulcanul de 400,600 respectiv 800. multumesc VN-ul de 400 are 30 cai p. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 (editat) care o fi vulcanul de 600 ? il stie cineva? vn-ul de 800 are 55 cp. si poza despre care vorbeam. se observa prinderile pe furca. Editat Decembrie 2, 2008 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Nu-i foarte eficient parbrizul din poza pusa de morpheus. Daca nu se poate ridica mai sus sau daca riderul nu e mai scund, tot aerul deflectat de parbriz iti vine fix in nas. Fluxul de aer cel mai puternic vine la vreo 10-15 cm deasupra marginii parbrizului (in functie si de inclinarea lui). Din ce-am experimentat eu, un parbriz eficient trebuie sa aiba marginea superioara cam la nivelul ochilor. Ce-i drept, incomodeaza putin vederea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 eu am urmatoarea parere despre parbriz: eu nu mi-as pune nici sa ma bati, la ce mai merg pe moto daca imi pun parbriz, ma urc in trotineta cu 4 roti si-acolo am cate parbrize vreau eu, da? s-a inteles ? sa traim cum vrem noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Nu-i foarte eficient parbrizul din poza pusa de morpheus. Daca nu se poate ridica mai sus sau daca riderul nu e mai scund, tot aerul deflectat de parbriz iti vine fix in nas. Fluxul de aer cel mai puternic vine la vreo 10-15 cm deasupra marginii parbrizului (in functie si de inclinarea lui). Din ce-am experimentat eu, un parbriz eficient trebuie sa aiba marginea superioara cam la nivelul ochilor. Ce-i drept, incomodeaza putin vederea. aerul deflectat imi vine direct in frunte si din cate am citit pe net exact acolo trebuie sa vina. daca ar veni mai sus s-ar intoarce si m-ar lovi direct in ceafa. Una peste alta sunt extrem de multumit cu parbrizu exact asa cum e el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.