Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

@viipuri

 

pai uite diferente intre ele sintetizate

 

modelul A are roata subtire pe fata de 21 si aripa spate bobber-style.

modelul B este modelul "Classic" cu roata groasa pe fata si aripi intregi. (softail-style)

modelul C arata ca o motocicleta veche Indian.

 

asa ca e clar ca difera furca intre modele, sigur intre A si B, ca din cate stiu la C e aceeasi furca dupa modelul B doar ca e neagra.

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Puig-urile de cruisere de pe Louis sunt universale. Se prind doar de ghidon si au adaptari si pentru 20 si pentru 25 mm. Eu mi-am pus pe Shadow parbriz cumparat pentru VN1500.

Mda, si pe mine ma bate un gand sa incerc, dat fiind faptul ca diferenta de pret fata de alte marci e destul de mare. Ma gandesc ca intr-un fel sau altul tot reusesc eu sa-l atasez de ghidon. M-am tot uitat pe net la diferite poze (...si cateva schite ) din profil si mai ales din fata, dar nu reusesc sa vad nici un element in plus la A-uri, care sa nu perminta montarea aceluiasi parbriz. Nici curbura tubulaturii nu pare sa modifice pozitionarea punctelor de prindere.....pana la urma cred ca o saincerc sa gasesc un B sau C cu orice parbriz montat ca sa pot sa compar direct....Oricum apreciez incurajarea :laugh:

 

@Morpheus

Arm...multumesc pentru raspuns, dar am precizat clar ca e vorba de "partea superoara a furcii", si mai precis perimetrul parbrizului. Altfel stiu diferentele intre A,B ( ba chiar si C-uri, desi Drifter nu am vazut decat in poza). Oricum multumesc ca ai incercat sa ma ajuti... asta nu e putin deloc.

 

PS: daca are cineva C sau B cu parbriz, plus ceva (mai mult) timp liber la dispozitie il rog sa posteze o poza cu pozitia prinderii suportului pe tubulatura. 10x

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, si pe mine ma bate un gand sa incerc, dat fiind faptul ca diferenta de pret fata de alte marci e destul de mare. Ma gandesc ca intr-un fel sau altul tot reusesc eu sa-l atasez de ghidon. M-am tot uitat pe net la diferite poze (...si cateva schite ) din profil si mai ales din fata, dar nu reusesc sa vad nici un element in plus la A-uri, care sa nu perminta montarea aceluiasi parbriz. Nici curbura tubulaturii nu pare sa modifice pozitionarea punctelor de prindere.....pana la urma cred ca o saincerc sa gasesc un B sau C cu orice parbriz montat ca sa pot sa compar direct....Oricum apreciez incurajarea :laugh:

 

@Morpheus

Arm...multumesc pentru raspuns, dar am precizat clar ca e vorba de "partea superoara a furcii", si mai precis perimetrul parbrizului. Altfel stiu diferentele intre A,B ( ba chiar si C-uri, desi Drifter nu am vazut decat in poza). Oricum multumesc ca ai incercat sa ma ajuti... asta nu e putin deloc.

 

PS: daca are cineva C sau B cu parbriz, plus ceva (mai mult) timp liber la dispozitie il rog sa posteze o poza cu pozitia prinderii suportului pe tubulatura. 10x

 

http://www.louis.de/_1072f9c110c8a65541f25...x=5&cmd.y=0 (sau produs id 10006527). I-ti garantez ca merge pe orice cruiser cu ghidon din fabrica. Se vede si din poza cum este prins. Eu personal l-am primit cu prinderea de ghidon crapata si am inlocuit-o cu o prindere de oglinda, mult mai solida fiind din metal, cromat fata de prinderea originala din plastic. Nu pot sa pun poze deoarece am avut un mic incident si am spart parbrizul.

 

Daca nu se potriveste ti-l cumpar eu :D ca si asa dupa cum am spus eu am reusit sa-l crap pe al meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Morpheus

Arm...multumesc pentru raspuns, dar am precizat clar ca e vorba de "partea superoara a furcii", si mai precis perimetrul parbrizului. Altfel stiu diferentele intre A,B ( ba chiar si C-uri, desi Drifter nu am vazut decat in poza). Oricum multumesc ca ai incercat sa ma ajuti... asta nu e putin deloc.

 

PS: daca are cineva C sau B cu parbriz, plus ceva (mai mult) timp liber la dispozitie il rog sa posteze o poza cu pozitia prinderii suportului pe tubulatura. 10x

 

 

"partea superioara a furcii" este mult mai subtire la modelul A. furca de la modelul A este diferita de furcile pt modelele B si C. poti sa vezi lejer in poze daca dai un search. parbrizul pentru B nu se va potrivi la A, decat daca faci tu vreo inginerie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar ce are parbrizul cu furca? Nu se prinde de ghidon? La A ghidonul e mai ingust si mai adanc (sau inalt, sa zicem), la Classic (:laugh: e mai larg si mai putin adanc. Nu stiu cum arata o prindere de parbriz originala de VN (la fostul VN mi-am facut-o home-made), dar la Honda VTX 1300 Retro are un grad de libertate extrem de mare, se poate prinde de orice fel de ghidon. Sunt sigur ca merge si la 800A.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La al meu se prindea si de ghidon si de furca-deci conteaza si furca! se prindea exact desupra semnalizatoarelor. eu am tot A-ul si aveam parbriz universal dar l-am vandut . Este util dar nu-i sta bine la "A" cu parbriz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Viipuri cu placere!

 

ea sa speram noi ca LordRhadoo mai citeste forum-ul asta si eventual mai si posteaza ca el are VN800B cu parbriz si prinderi originale.

 

LordRhadoo mai traiesti?

am eu o poza cu el, da sa vad daca apare si parbrizul.

 

L.E. Am gasit poza da' nus daca sa o pun sau nu, intai o sa-l intreb.

 

Se vede clar ca prinderile sunt pe furca, deasupra semnalizatoarelor, nu-mi dau seama din poza daca sunt si prinderi pe ghidon pt ca e facuta poza din fata. O mai studiez si revin.

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru interesul aratat! Intr-adevar, este foarte probabil ca parbrizul sa aibe o oarecare (a se citi "mare" :P ) libertate in ceea ce priveste pozitionarea sistemului de fixare dar, pe de alta parte exista si posibilitatea sa-mi comand unul si sa nu se potriveasca sub nici o forma pe A-ul meu. Asadar, m-am (CAM) hotarat sa astept pana prin Primavara si la prima intalnire sa-i vanez pe cei cu Vulcan ca sa vad exact ce si cum ( eventual sa vad chiar un parbriz Puig montat pe VN, situatie care m-ar lamuri pe deplin).

Oricum , multumesc frumos pentru raspunsuri.

PS: Morpheus, dat fiind ca ai acordul explicit al proprietarului, te rog frumos posteaza poza respectiva cand ai timp.TY

 

Off topic.

Radu, te rog sa-mi scuzi indiscretia dar mor de curiozitate: ai voie cu pleata aia in armata? :friends:

 

PPS: @Radu - nu mai e nevoie sa raspunzi; am vazut alt post de-al tau - esti civil in Afganistan.

Pentru ceilalti cititori ai threadului : scuze pentru spam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt in armata,, sunt civil pe aici :friends:

Baga cate poze vrei, numa nu de alea indecente :P

 

 

Bine mai, am inteles. Maine o sa apara si poza ca e pe pc-ul de la scarbiciu.

O sa-ti dau un mesaj sa-mi zici si mie ce si cum e cu plecarea asta a ta ca sunt surprins.

Asfalt uscat sau ceata lipsa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i foarte eficient parbrizul din poza pusa de morpheus. Daca nu se poate ridica mai sus sau daca riderul nu e mai scund, tot aerul deflectat de parbriz iti vine fix in nas. Fluxul de aer cel mai puternic vine la vreo 10-15 cm deasupra marginii parbrizului (in functie si de inclinarea lui). Din ce-am experimentat eu, un parbriz eficient trebuie sa aiba marginea superioara cam la nivelul ochilor. Ce-i drept, incomodeaza putin vederea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am urmatoarea parere despre parbriz: eu nu mi-as pune nici sa ma bati, la ce mai merg pe moto daca imi pun parbriz, ma urc in trotineta cu 4 roti si-acolo am cate parbrize vreau eu, da? s-a inteles ? :laugh:

 

sa traim cum vrem noi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i foarte eficient parbrizul din poza pusa de morpheus. Daca nu se poate ridica mai sus sau daca riderul nu e mai scund, tot aerul deflectat de parbriz iti vine fix in nas. Fluxul de aer cel mai puternic vine la vreo 10-15 cm deasupra marginii parbrizului (in functie si de inclinarea lui). Din ce-am experimentat eu, un parbriz eficient trebuie sa aiba marginea superioara cam la nivelul ochilor. Ce-i drept, incomodeaza putin vederea.

aerul deflectat imi vine direct in frunte si din cate am citit pe net exact acolo trebuie sa vina. daca ar veni mai sus s-ar intoarce si m-ar lovi direct in ceafa. Una peste alta sunt extrem de multumit cu parbrizu exact asa cum e el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...