Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cred ca trebuie sa imi schimb cauciucurile la Drifter... ca au pe putin 5 ani insa nu sunt optic uzate excesiv. Simt ca nu mai are frana eficienta iar motocicleta in mers parca nu mai are stabilitate....nu stiu, se cam leagana pe fiecare sleau de pe sosea. Chiar nu am mai simtit asta...furca are ulei bun, gros, simeringurile sunt bune, nu are joc in axe, dar mi se pare ca are o instabilitate stanga-dreapta. A mai patit cineva asa ceva? Oare sunt de vina cauciucurile?

 

 

Jocul stanga-dreapta e de la presiunea necorespunzatoare in rotile. Verifica presiunea cu cauciucurile reci, si daca e nevoie sa bagi aer, fa-o tot cu ele reci.

 

 

 

Oricum, dupa 5 ani, caucioacele ar trebui schimbate. E posibil sa se fi "copt". Ale mele, pe Drifteru' de 800, aveau si desenul aproape perfect, si presiunea facuta tot timpul cu cauciucurile reci. Dar nu mai aveam cine stie ce aderenta, si asta din cauza ca in timp cauciucul se intarise pana la o consistenta asemanatoare cu plasticul. Desi aratau bine si cu carne multa, erau practic inutile.

Apropos, daca schimbi caucioacele schimba si camerele. Nu le pastra p-alea vechi, sunt imbatranite. Si baga azot, it rocks:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc foarte mult pentru sfat. Voi verifica presiunea in roti...n-am mai facut-o de mult, recunosc.

Daca voi avea probleme in continuare.....ma voi face de unele noi......Cred ca le-a sosit timpul.

Va multumesc inca o data. :laugh: Va urma o pereche de whitewall.

Editat de AndreiShadow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc foarte mult pentru sfat. Voi verifica presiunea in roti...n-am mai facut-o de mult, recunosc.

Daca voi avea probleme in continuare.....ma voi face de unele noi......Cred ca le-a sosit timpul.

Va multumesc inca o data. :laugh: Va urma o pereche de whitewall.

 

 

Continental Milestone WW (white wall). Super caucioace:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit Dunlop-urile astea:

 

F 130/90 - 16 TT 67H D 404 F WW

R 150/80 B 16 TT 71H D 404 WW .

 

260 euro impreuna. Sunt recomandate pentru Vulcan, cica. Stie cineva ceva despre ele?

 

 

da,sint f bune....vad ca-s cu perete alb.

le recomand ,eu am avut (fara perete alb) pe Vn si am si pe HD, acum.

Editat de TheFatBob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit Dunlop-urile astea:

 

F 130/90 - 16 TT 67H D 404 F WW

R 150/80 B 16 TT 71H D 404 WW .

 

260 euro impreuna. Sunt recomandate pentru Vulcan, cica. Stie cineva ceva despre ele?

Personal cred ca Dunlop face anvelope bune; un prieten de-al meu are pe HD si spune ca-s in regula. Cat despre "recomandate", sunt surprins sa aflu ca cei de la Kawasaki nu merg exclusiv pe Bridgestone; din cate stiam eu manualele de Vulcan recomandau mereu aceasta marca. Oricum, eu unu', intre astea doua as alege Dunlop deasemenea ( justificarea e strict subiectiva , asa ca nu am argumente...).

 

Referitor la pret, daca acesta reprezinta suma pe care o platesti efectiv (include transport, TVA, taxe samd...) este OK, nu cred sa gasesti pret mai bun in Romania. Eu unu' am gasit doar simbolic mai ieftin niste Bridgestone (937ron) aici link pt anvelope din Romania

Deasemenea am gasit si Dunlop la 195 eur setul sau Pirelli cu 170 eur/set, la un dealer german care are reprezentant si in Romania. Uite aici linkul catre site-ul german, direct cu toate anvelopele pentru Drifterul tau. Adresa reprezentantului din Romania o am ratacita pe undeva prin calculator, dar daca esti interesat spui si o caut. Nu cunosc nici unul dintre cei doi comercianti ( deci nu stiu cat de seriosi sunt) dar atat timp cat plata este contra ramburs nu ai nimic de pierdut.

Oricare ar fi alegerea ta iti urez sa le folosesti cu placere pe un asfalt uscat!

Editat de Viipuri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere; ma bucurca am fost de (un oarecare) ajutor.

Iata si linkul promis; din cate am vazut aici se poate gasi cea mai variata gama de anvelope. Site-ul este in genul celui cu echipament Louis, adica trebuie sa comanzi si iti sosesc din Germania.

Asfalt uscat.

Filiala romana a firmei germane.

Atentie: la preturile gasite mai adaugati 35 euro pentru transport (2 anvelope)!

 

Tot de pe acest site intentionez si eu sa-mi cumpar un set i toamna viitoare ('09). Daca voi avea bani imi voi lua Michelin; celelate optiuni se rezuma la Heidenau si Continental....altceva nu voi lua in calcul (hmm, poate Pirelli?).

 

Tip: puteti iesi mult mai convenabiul la pret daca achizitionati separat anvelopa fata si respectiv cea spate. Puteti astfel salva 30-40 euro. Nu va luati dupa diferite recomandari cum ca ar fi obligatoriu sa fie aceesi marca; ele oricum au coeficienti de aderenta diferiti (fata/spate) si degeaba se vand la set, petru ca nu pot fi optimizate pentru fiecare tip de motor. Este doar un sfat neavenit, nu sariti cu flameuri.

 

Tot la acelasi capitol, o scurta descriere a marcilor (din punctul meu de vedere):

-Michelin: cele mai performante anvelope, cele mai putine "surprize" aparute (aka rechemari), jale de scumpe, nu stiu daca se justifica pretul, cu toate ca au o rezistenta la uzura mare.

-Continental: nemtii astia au facut mereu anvelope bune, si au cea mai mica rata de aparitie a defectelor constructive. In plus au ceva mai deosebit pentru cruisere, respectiv banda lor de rulare este extrudata cu o porozitate mai mare, rezultand un confort mai mare la rulare/atenuarea socurilor.Preturi medii.

-Heidenau: mica marca germana, are un oarecare renume pentru atentia la detalii si controlul bun al calitatii la iesirea de pe linia de fabricatie. Nu stiu insa care este gradul lor de acces la tehnologii noi, deci cat de performante sunt anvelopele lor.

-Bridgestone: clasic, japonez, bun raport calitate pret.

-Pirelli/Metzeller: primul ofera preturi mai mici, deoarece gama peste Mid-rrange este oferita de brandul propriu Metzeller; mai degraba renumite pentru imaginea sportiva, au avut ceva probleme cu rezistenta la rulare (ma refer exclusiv la Pirelli).Metzeller este aparent vazut ca unul dintre cele mai bune (performante) branduri, mai ales pentru sportive. (oare chiar de talia Michelin?)

- Dunlop/Goodyear.Marci clasice (Anglia/SUA) aflate sub umbrela aceluiasi concern japonez. Ambele au o vasta experienta in confectionarea de anvelope pentru cruisere/choppere.

Lista este alcatuita din criterii subiective si reprezinta ceea ce iau eu in calcul la alegerea unei anvelope; deci nu am pretentia de a ma baza pe "dovezi" samd. Deasemenea cred ca in cazul unui cruiser este mai degraba important sa iti permiti o anvelopa din marcile de mai sus, indiferent de marca, diferentele fiind mici in cazul acestui tip de motor.

Editat de Viipuri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Condoleante. :laugh:

 

Pusese mai demult cineva pe forum un site nemtesc cu unii care faceau pt Vulcanmul de 800 set de semeringuri pt lant care iti departau putin lantul de roata astfel incat sa poti pune o caucioaca mai lata. Mai stie cineva siteul? Era nemtesc parca.

 

ma tu nu te lasi?

vrei tu cuciuc de 200? ia sa-ti cumperi intruderu de 1800 sau vulcanu de 2000 si gata! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pusese mai demult cineva pe forum un site nemtesc cu unii care faceau pt Vulcanmul de 800 set de semeringuri pt lant care iti departau putin lantul de roata astfel incat sa poti pune o caucioaca mai lata. Mai stie cineva siteul? Era nemtesc parca.

 

www.simeringen.de. :laugh:

Simeringurile sunt din alt film, alea se numesc bucse sau distantiere. Cred ca ti le poate orice strungar, nu neaparat nemtesc. Dar cred ca trebuie prelucrat si butucul, ca sa intre intre bratele basculei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haaa..sunt curios cat or sa stea si la tine, sau o sa cedezi repede de gura babelor.

Se pare ca eu am fost singurul care le-am schimbat deoarece nu se pupau cu hyperchrgerul, restul de gura babelor. Rusinicaaaaa....

Au ajuns la Ploiesti. Mai sunt doar 35 de k pana la Buc. Cred ca ma paste blestemul AWD-ului.

 

 

nu de gura babelor ..de gura politistilor :D eu cel putin

 

ce redeti ca ma facut aseara pe la ora 23:40, am montat tobele originale la loc :D

avem o mica manifestare disera si nu putea sa sa prezinte mai galgios decat restul :(

in plus a inceput sa imi placa faza cu montatul si demontatul, nu dureaza decat 20 de min

P.S. @ cernobal: ba mi-ai disperat vecinii era deajuns ca faceam eu galagie prin zona :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in plus a inceput sa imi placa faza cu montatul si demontatul, nu dureaza decat 20 de min

P.S. @ cernobal: ba mi-ai disperat vecinii era deajuns ca faceam eu galagie prin zona :laugh:

 

 

 

hai ca poate facem un record de montat sau demontat....oricum ma bucur ca deranjez si eu pe cineva..la mine o singura baba a comentat dar s-a potolit singura...oricum imi place la nebunie ideea! numai bine!

 

 

 

C.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal cred ca Dunlop face anvelope bune; un prieten de-al meu are pe HD si spune ca-s in regula. Cat despre "recomandate", sunt surprins sa aflu ca cei de la Kawasaki nu merg exclusiv pe Bridgestone; din cate stiam eu manualele de Vulcan recomandau mereu aceasta marca. Oricum, eu unu', intre astea doua as alege Dunlop deasemenea ( justificarea e strict subiectiva , asa ca nu am argumente...).

 

Referitor la pret, daca acesta reprezinta suma pe care o platesti efectiv (include transport, TVA, taxe samd...) este OK, nu cred sa gasesti pret mai bun in Romania. Eu unu' am gasit doar simbolic mai ieftin niste Bridgestone (937ron) aici link pt anvelope din Romania

Deasemenea am gasit si Dunlop la 195 eur setul sau Pirelli cu 170 eur/set, la un dealer german care are reprezentant si in Romania. Uite aici linkul catre site-ul german, direct cu toate anvelopele pentru Drifterul tau. Adresa reprezentantului din Romania o am ratacita pe undeva prin calculator, dar daca esti interesat spui si o caut. Nu cunosc nici unul dintre cei doi comercianti ( deci nu stiu cat de seriosi sunt) dar atat timp cat plata este contra ramburs nu ai nimic de pierdut.

Oricare ar fi alegerea ta iti urez sa le folosesti cu placere pe un asfalt uscat!

 

Iti multumesc foarte mult.. :( ...acesta este site-ul pe care l-m gasit si eu si imi par cele mai bune preturi pana acum. Plata, in schimb nu se face la primirea coletului ci in sistem PayPal...dai banu din card si astepti,,,ca la EBay. Astept data de 5 Ianuarie si incerc.

Multumesc inca o data si va tin la curent. :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot la acelasi capitol, o scurta descriere a marcilor (din punctul meu de vedere):

-Michelin: cele mai performante anvelope, cele mai putine "surprize" aparute (aka rechemari), jale de scumpe, nu stiu daca se justifica pretul, cu toate ca au o rezistenta la uzura mare.

-Continental: nemtii astia au facut mereu anvelope bune, si au cea mai mica rata de aparitie a defectelor constructive. In plus au ceva mai deosebit pentru cruisere, respectiv banda lor de rulare este extrudata cu o porozitate mai mare, rezultand un confort mai mare la rulare/atenuarea socurilor.Preturi medii.

-Heidenau: mica marca germana, are un oarecare renume pentru atentia la detalii si controlul bun al calitatii la iesirea de pe linia de fabricatie. Nu stiu insa care este gradul lor de acces la tehnologii noi, deci cat de performante sunt anvelopele lor.

-Bridgestone: clasic, japonez, bun raport calitate pret.

-Pirelli/Metzeller: primul ofera preturi mai mici, deoarece gama peste Mid-rrange este oferita de brandul propriu Metzeller; mai degraba renumite pentru imaginea sportiva, au avut ceva probleme cu rezistenta la rulare (ma refer exclusiv la Pirelli).Metzeller este aparent vazut ca unul dintre cele mai bune (performante) branduri, mai ales pentru sportive. (oare chiar de talia Michelin?)

- Dunlop/Goodyear.Marci clasice (Anglia/SUA) aflate sub umbrela aceluiasi concern japonez. Ambele au o vasta experienta in confectionarea de anvelope pentru cruisere/choppere.

 

Despre Avon, nimic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre Avon chiar nu stiu nimic; sunt marca detinuta de firma americana Cooper Tyres si banuiesc ca in EU se vand mai mult in Anglia.

Pentru cei ce doresc sa cumpere anvelope SH, uitati-va la data la care a fost produsa anvelopa. Aceasta se afla (teoretic/de obicei) stantata pe lateralul anvelopei in formatul XXYY (xx = saptamana; yy = ultimele 2 cifre ale anului);

Deasemenea, pe "santul" principal al anvelopei se afla un martor de uzura ( lucru obligatoriu pentru anvelopele auto in CE, si doar recomandat pentru cele moto). Acesta se prezinta sub forma unei umflaturi in interiorul santului; cand datorita uzurii aceasta umflatura ajunge sa devina suprafata de contact cu solul , anvelopa trebuie schimbata neaparat, deoarece dincolo de ea compozitia cauciucului este diferita si improprie asigurarii contactului cu asfaltul. Lucrul asta e util si daca aveti probleme cu Politia/ITP/RAR si vreunul din reprezentantii acestor institutii va spune ca aveti anvelopele prea uzate (respectiv nu aveti nevoie de nici un instrument pentru a verifica uzura anvelopei, de la martor inspre interiorul anveopei existand intotdeauna un "profil" suficient de "adanc" pentru a indeplini cerintele legale;

Este suficient sa bagati degetul pe santul din profilul anvelopei si sa il miscati dea lungul ei pana dati de un obstacol (martorul respectiv). De obicei martorii sunt plasati in numar de 3-4 dea lungul circumferintei unui singur sant din profilul anveopei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Avon-uri WW am eu pe moto. Parerea mea: f. bune, aderenta buna, distanta de franare sensibil imbunatatita fata de Bridgestone-urile originale, se aseaza mai bine pe curbe sau mi-a crescut mie skill-ul :o . Si dap le-am comandat din Anglia, ca-s mai ieftine decat la noi.

 

Despre Avon chiar nu stiu nimic; sunt marca detinuta de firma americana Cooper Tyres si banuiesc ca in EU se vand mai mult in Anglia.

Pentru cei ce doresc sa cumpere anvelope SH, uitati-va la data la care a fost produsa anvelopa. Aceasta se afla (teoretic/de obicei) stantata pe lateralul anvelopei in formatul XXYY (xx = saptamana; yy = ultimele 2 cifre ale anului);

Deasemenea, pe "santul" principal al anvelopei se afla un martor de uzura ( lucru obligatoriu pentru anvelopele auto in CE, si doar recomandat pentru cele moto). Acesta se prezinta sub forma unei umflaturi in interiorul santului; cand datorita uzurii aceasta umflatura ajunge sa devina suprafata de contact cu solul , anvelopa trebuie schimbata neaparat, deoarece dincolo de ea compozitia cauciucului este diferita si improprie asigurarii contactului cu asfaltul. Lucrul asta e util si daca aveti probleme cu Politia/ITP/RAR si vreunul din reprezentantii acestor institutii va spune ca aveti anvelopele prea uzate (respectiv nu aveti nevoie de nici un instrument pentru a verifica uzura anvelopei, de la martor inspre interiorul anveopei existand intotdeauna un "profil" suficient de "adanc" pentru a indeplini cerintele legale;

Este suficient sa bagati degetul pe santul din profilul anvelopei si sa il miscati dea lungul ei pana dati de un obstacol (martorul respectiv). De obicei martorii sunt plasati in numar de 3-4 dea lungul circumferintei unui singur sant din profilul anveopei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci....sa vedem. Imi recomandati sa iau Avon in favoarea Dunlop-urilor? Chiar sunt mai bune? Sincer nu stiu ce sa fac.

Cu Dunlop-urile pe care le am am facut kilometri multi..dar chiar nu am simtit ca ar trebui ceva mai bun..oricum fata la 1500 este subevaluata, avand un singur disc de frana...iar spatele, foarte rar l-am blocat- cred ca de vreo 4 ori in 10.000 de Km.

Are Avon-ul prestigiu mai bun decat Dunlop ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci....sa vedem. Imi recomandati sa iau Avon in favoarea Dunlop-urilor? Chiar sunt mai bune? Sincer nu stiu ce sa fac.

Cu Dunlop-urile pe care le am am facut kilometri multi..dar chiar nu am simtit ca ar trebui ceva mai bun..oricum fata la 1500 este subevaluata, avand un singur disc de frana...iar spatele, foarte rar l-am blocat- cred ca de vreo 4 ori in 10.000 de Km.

Are Avon-ul prestigiu mai bun decat Dunlop ?

 

Avon-ul are o tenta mai sportiva, profilul fiind mai "slick". Arata mai bine, cu serpisorii aia pe el (VENOM-ul).

Cat despre performante, trebuie sa compari caracteristicile tehnice ale celor doua anvelope : tehnologia de fabricatie, viteza maxima, sarcina maxima.

Aici apar diferentele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avon-uri WW am eu pe moto. Parerea mea: f. bune, aderenta buna, distanta de franare sensibil imbunatatita fata de Bridgestone-urile originale, se aseaza mai bine pe curbe sau mi-a crescut mie skill-ul :) . Si dap le-am comandat din Anglia, ca-s mai ieftine decat la noi.

 

Eu sunt convins ca ti-a crescut tie stiinta pe viraje :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...