morpheus Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 (editat) ok. kitul de conversie se gaseste la scootworks pe site. iti trebe modelul pt vn 800 (varianta de curea lata) - http://www.shopscootworks.com/productdetai...;catalogId=-799 iar montajul e simplu asfalt uscat! vad ca acum nu e listat pretul pentru kit-ul de conversie. poate intra "baetii" si-ti spun ei cat au platit pentru kit cand l-au luat. Editat August 26, 2009 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Acum 2 luni cand m-am interesat eu de el , costa 550$ modelul pe negru si 600$ varianta cromata! O sa mi-l cumpar si eu in viitor, cand voi fi nevoit sa schimb lantul si pinioanele. Isi face investitia in timp, asta daca este adevarat ca tine cureaua 50 000 KM , cum spun ei pe site . Dar cum am citit intr-un post anterior ca s-a rupt...incep sa am dubii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 s-a rupt pentru ca nu era cureaua potrivita, adica foxului ii trebuia curea lata si el a cumparat curea ingusta, de-aia de EN500 care n-a tinut. iar awd nus ce a umblat el ca l-a mancat in rect si de-aia s-a rupt si a lui. odata montata mergi cu ea si nu umbli la ea neam ca n-ai de ce, sigur tine cat zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 (editat) odata montata mergi cu ea si nu umbli la ea neam ca n-ai de ce, sigur tine cat zice. Aha..bine de stiut ! Alta intrebare...poate sti de la Fox sau Awd. Mentionez ca am citit topicul si aici legat de kitul de curea postat de AWD, dar nu am gasit nimic precizat de acest lucru. Deci...producatorii garanteaza ca in urma conversiei , intra roata de 180, dar specifica ca roata lor ! Spun "roata lor" pt a-si promova produsul? sau intra orice roata de 180 cumparata dupa ebay? Ma gandesc ca poate roata lor are butucul decalat stanga/dreapta, mai ales ca au roti din aliaj. Si cu asta am incheiat cu intrebarile referitor la acest subiect Editat August 26, 2009 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Noul crashbar din inox /index.php?...t&p=2071594 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 (editat) Aha..bine de stiut ! Alta intrebare...poate sti de la Fox sau Awd. Mentionez ca am citit topicul si aici legat de kitul de curea postat de AWD, dar nu am gasit nimic precizat de acest lucru. Deci...producatorii garanteaza ca in urma conversiei , intra roata de 180, dar specifica ca roata lor ! Spun "roata lor" pt a-si promova produsul? sau intra orice roata de 180 cumparata dupa ebay? Ma gandesc ca poate roata lor are butucul decalat stanga/dreapta, mai ales ca au roti din aliaj. Si cu asta am incheiat cu intrebarile referitor la acest subiect putem continua discutia in zona legata de curea dar pana atunci, din ce imi amintesc eu, awd a pus roata de 170 si era ok. nu mai tin minte daca mergea si de 180. acuma, ideea e in felul urmator: noi vrem sa marim latimea rotii si nu diametrul ei. nu e ca la masini sa nu pastram dimensiunea talonului ca nu vrem sa ne clantane toti dintii si ficatii in noi, prin urmare asta inseamna ca trebe sa micsoram janta si pastram talonul. (latime: 140, talon 90, diametru : r16) la o socoteala rapida ar fi in felul urmator: plecam de la latimea de 140 (roata de fabrica: 140/90/R16) si vrem latimea de 180. ca diametrul rotii sa nu se modifice si sa nu apara erori ale vitezometrului cu noua latime trebe sa pastram aceeasi dimensiune a rotii, singura solutie fiind micsorarea jantei ?. prin urmare: 140/90/R16 va fi 180/90/R14 - asa iese la ochi. avem nevoie de un calculator de dimensiune al rotii ca sa pice fix pe taman . Evident asta e un vis ca nu va fi fix la fel ca cea din fabrica, dar in general la astfel de modificari eroarea acceptata a noii dimensiuni nu trebe sa fie mai mare de 1% fata de modelul fabricii. Acuma daca se iese din aceasta marja de eroare e dupa gustul fiecaruia, poate ii place sa-i arate ca merge mai repede decat merge de fapt , trage la kilometrii Sunt multe de spus despre cum e cu modificarea asta. Eu am presupus ca intra un cauciuc asa lat, e ft posibil sa nu incapa. Mai completati si voi ce stiti vis-a-vis de modificari de acest gen. Asfalt uscat si lipsit de imbecili in trafic! PS. Nu uitati, o roata mai mare si mai grea e mai greu de invartit. Adica se accelereaza mai incet. Mesaj completat @phoenix27 - NICE!!! Editat August 27, 2009 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kaiser_soze Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Noul crashbar din inox /index.php?...t&p=2071594 superb! sa-ti ramana intact mult de aici incolo ! unde l-ai facut? ma intereseaza sa-mi pun un "mini" crash bar la partea din spate, in dreptul pasagerului. AM O INTREBARE DE BLONDA !!! unde gasesc suporti de picioare (pad-uri, parca) pt pasager? ca m-am saturat sa polishez flecurile lasate de pantofii pasagerilor pe toba superioara :) am un VN 900 si la louis nu m-am dumirit daca au sau nu pt pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 superb! sa-ti ramana intact mult de aici incolo ! unde l-ai facut? ma intereseaza sa-mi pun un "mini" crash bar la partea din spate, in dreptul pasagerului. AM O INTREBARE DE BLONDA !!! unde gasesc suporti de picioare (pad-uri, parca) pt pasager? ca m-am saturat sa polishez flecurile lasate de pantofii pasagerilor pe toba superioara :) am un VN 900 si la louis nu m-am dumirit daca au sau nu pt pasager. Mersi. Usor de facut: te duci la prima firma care confectioneaza balustrade inox Suporti de picioare gasesti peste tot, foloseste google (floorboard). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 superb! sa-ti ramana intact mult de aici incolo ! unde l-ai facut? ma intereseaza sa-mi pun un "mini" crash bar la partea din spate, in dreptul pasagerului. AM O INTREBARE DE BLONDA !!! unde gasesc suporti de picioare (pad-uri, parca) pt pasager? ca m-am saturat sa polishez flecurile lasate de pantofii pasagerilor pe toba superioara :) am un VN 900 si la louis nu m-am dumirit daca au sau nu pt pasager. Te duci la metrou la Romana, si acolo e un magazin al unora care cica-s importatori Highway Hawk. Aia ar trebui sa aibe, sau macar sa iti poata aduce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 (editat) @phoenix: Fa si tu niste poze mai cu detalii...Asa,arata suuuper...!Da' vreau sa vad mai in amanunt, cum le-a iesit.Si de cat te-a costat,n-ai zis nimic. @kaiser soze:pt. "floorboards",cauta si pe ebay.Gasesti mai multe modele,poate si mai ieftine,si sa vina mai repede. Editat August 27, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 @phoenix: Fa si tu niste poze mai cu detalii...Asa,arata suuuper...!Da' vreau sa vad mai in amanunt, cum le-a iesit.Si de cat te-a costat,n-ai zis nimic.@kaiser soze:pt. "floorboards",cauta si pe ebay.Gasesti mai multe modele,poate si mai ieftine,si sa vina mai repede. OK. Revin seara cu detalii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 roata spate nu influenteaza masurarea vitezei, sau a nr de km, doar raportul turatie vs. viteza de deplasare. (asta daca nu ai o moto cu senzor de vitezometru/kilometraj pe roata spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 la vn-ul de 800 e pe roata spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 (editat) Aha..bine de stiut ! Alta intrebare...poate sti de la Fox sau Awd. Mentionez ca am citit topicul si aici legat de kitul de curea postat de AWD, dar nu am gasit nimic precizat de acest lucru. Deci...producatorii garanteaza ca in urma conversiei , intra roata de 180, dar specifica ca roata lor ! Spun "roata lor" pt a-si promova produsul? sau intra orice roata de 180 cumparata dupa ebay? Ma gandesc ca poate roata lor are butucul decalat stanga/dreapta, mai ales ca au roti din aliaj. Si cu asta am incheiat cu intrebarile referitor la acest subiect ok, hai sa le luam pe toate la rand. in primul rand un kit nou costa cam 600 de dolari fara transport si fara vama. eu l-am cumparat de la Geo, aka AWD, si e modelul care are cureaua mai lata, adica de 3 cm. se monteaza relativ ushor daca ai un stander. trebuie data jos bascula si bineinteles kitul de lant. dupa toate astea, eu am facut tampenia sa reglez in cateva randuri gradul de tensionare al curelei luandu-ma dupa prieteni cu harley care nu intelegeau cum poate sa recomande producatorul o tensionare atat de mare si care ma sfatuiau sa o mai slabesc ca altfel se va rupe. urmarea, previzibila. chiar daca e in kevlar, cureaua s-a rupt dupa vreo 2-3000 de kilometri frecarea fiind prea mare. mai bine spus o parte din dintii sai s-au rupt. cureaua facuta de ci de la Scootworks e facuta sa lucreze la un nivel ridicat de tensionare, iar daca nu este respectat, consecintele prostiei (in acest caz a subsemnatului) se suporta din propriul buzunar. o curea noua costa cam 90$ plus transport ceea ce nu e totusi prea mult. doi, nu stiu daca intra 180, in mod sigur intra 170, dar, de recomandat, nu pe janta originala. AWD a avut 170 pe cea stock si mi-a marturisit ca nu au fost putine situatiile in care a avut emotii in viraje cu un cauciuc pus pe o janta prea ingusta. de altfel, la vulcanul pe care l-a avut, el a schimbat janta cu una de harley mai lata, a respitat totul si a scapat de momentele Kodack cu fiori reci pe sira spinarii. deci daca vrei 180 pe spate schimba janta cu una mai lata. altfel vei avea voblaje, fugit de poponetz si alte delicatese din astea. trei, este posibil ca o guma de 180 sa nu se impace cu kitul de curea. Din estimarile lui Geo un maximum 170 ar putea lucra bine cu cureaua, mai mult nu. patru, sistemul pe curea e bun pentru cei care nu au nevoie de acceleratie la Vn-ul lor. pe curea castigi la consumul de combustibil care se reduce, dar pierzi la acceleratie si viteza. pe lant vn mi s-a parut mai cu zvac, cureaua e pentru cei care merg in regim de cruising si care doar rareori musca din mansonul de acceleratie. scapi totodata si de curatatul lantului, iar daca este corect tensionata nu vad de ce nu ar rezista cat sustine producatorul. unde mai pui ca daca se rupe cureaua nu trebuie sa cumperi tot kitul. toate cele bune! Editat August 27, 2009 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kaiser_soze Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 @phoenix, wolfman, darian - thnx ! dau o bere "floorboards" - ding ding, s-a facut lumina-n sat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 (editat) Kaiser-ule,ia de-aci,un link: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/06-09-Kawas...sQ5fAccessories Transportul, s-ar putea sa fie pina-n 40-50 $,ca-s destul de grele.Estimez undeva pe la 35-40$.Nu stiu la cat o sa se duca,pt. ca-s in licitare. Exista si-o pereche de "talpici' d-astea,Kyuryakyn,care-s de vanzare ,cu 107$,parca. Editat August 27, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 ok, hai sa le luam pe toate la rand. ......doi, nu stiu daca intra 180, in mod sigur intra 170, dar, de recomandat, nu pe janta originala. In primul rand multumesc pt detalii 2 . Astazi am masurat distantele intre roata curenta ( 140 ) , si bascula . Ramane un 4.5 cm in stanga si 2 cm in dreapta . Scazand 3 cm cat are cureaua + un mic spatiu intre bascula-curea-cauciuc , rezulta ca ramane mai putin de 1.5 cm in stanga . Mi-ar intra un 170 numai daca mut de butuc un pic spre dreapta unde am 2 cm . Cu kitul celalalt, care nu-l mai produc , cel cu curea de 2.1 cm intra si un cauciuc de 180 , dar acela, spun ei... ca rezista jumatate din viata celui cu curea de 3 cm . 3 . Kitul de curea are vreo legatura cu tamburul la montat? Te intreb deoarece vreau sa cumpar o roata de harley cu tot cu butuc si sistemul de franare pe disc si sa renunt la tambur . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kaiser_soze Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 @darian - mare boier dau berile la stuffstock daca apari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 (editat) @darian - mare boier dau berile la stuffstock daca apari Al meu arata exact asa: http://www.louis.de/_40a0c4c1ea735dd7781d7...tnr_gr=10046001 Diferenta (dupa poza) e, ca al meu este fix. Hehe acum am gasit un link cu montare http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/10046001_S.pdf Asa ca este exact ca al meu. Deci poza de pe Louis e gresita. Poze: Editat August 28, 2009 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 In primul rand multumesc pt detalii 2 . Astazi am masurat distantele intre roata curenta ( 140 ) , si bascula . Ramane un 4.5 cm in stanga si 2 cm in dreapta . Scazand 3 cm cat are cureaua + un mic spatiu intre bascula-curea-cauciuc , rezulta ca ramane mai putin de 1.5 cm in stanga . Mi-ar intra un 170 numai daca mut de butuc un pic spre dreapta unde am 2 cm . Cu kitul celalalt, care nu-l mai produc , cel cu curea de 2.1 cm intra si un cauciuc de 180 , dar acela, spun ei... ca rezista jumatate din viata celui cu curea de 3 cm . 3 . Kitul de curea are vreo legatura cu tamburul la montat? Te intreb deoarece vreau sa cumpar o roata de harley cu tot cu butuc si sistemul de franare pe disc si sa renunt la tambur . cred ca awd ori foxul iti pot raspunde la intrebarea numarul trei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Al meu arata exact asa: http://www.louis.de/_40a0c4c1ea735dd7781d7...tnr_gr=10046001Diferenta (dupa poza) e, ca al meu este fix. Hehe acum am gasit un link cu montare http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/10046001_S.pdf Asa ca este exact ca al meu. Deci poza de pe Louis e gresita. Poze: Salut. Sa stapanesti sanatos crash-urile si sa nu ai nevoie de ele prea curand...... Tema: Am pe motocicleta crashbars-uri facute de Ledrie (cica japanesti). Ducandu-ma eu catre Budapesta, dupa ce am trecut de Savarsin, inspre Arad, curbe multe, nene. Voios, caci imi placea, cu nevasta in spate si cu inca doua grupe de amici cu motoarele in fata, constatam, inclinandu-ne din ce in ce mai vitejeste, ca pe o curba la dreapata, virajul incepe sa se inteteasca din ce in ce mai tare, si....deodata apare dupa colt la 10 metri un nene cu o masina de-aia de cara Logan-uri suprapuse care calca banda centrala cam cu un metru. In ultima secunda, deja marturisesc ca ii vedeam tatuaju', am inchis ochii si am culcat motoru mai mult si...ccclincccchhcccchhhhhhh.....un zgomot ciudat, o racoare coborand din spate intre picioare si........liniste...........am scapat la milimetru. Cand am oprit ce am constatat: crashbars-ul este mai jos decat talpica (scaritza) si atinge primul......nu stiam ca doare asa....l-am cam polizat saracutzul Norocul a fost ca eram grei si aveam viteza caci, fata de scarita care este mobila..deci mai permite inclinare dupa contact, crash-ul este fix si poate sa iti faca bucluc. Oricum, este cel mai important accesoriu, dupa parerea mea, si spun asta pentru ca am mai avut un meci in urma caruia cred ca daca voi mai merge fara asa ceva voi fi inconstient. Putea sa ma coste un picior si un pasager. Bafta multa tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kaiser_soze Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 (editat) @phoenix - multam dar .... ...mintea mea in gandul ei zice: poza arata ca sunt floorpaduri (am mai invatat ceva) de fata, se pupa sa le pun la pasager? din cate ma uit la poza si la motor, okiu meu bionic zica ca s-ar potrivi, ce spui? sa le iau ? Editat August 28, 2009 de kaiser_soze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 In primul rand multumesc pt detalii 2 . Astazi am masurat distantele intre roata curenta ( 140 ) , si bascula . Ramane un 4.5 cm in stanga si 2 cm in dreapta . Scazand 3 cm cat are cureaua + un mic spatiu intre bascula-curea-cauciuc , rezulta ca ramane mai putin de 1.5 cm in stanga . Mi-ar intra un 170 numai daca mut de butuc un pic spre dreapta unde am 2 cm . Cu kitul celalalt, care nu-l mai produc , cel cu curea de 2.1 cm intra si un cauciuc de 180 , dar acela, spun ei... ca rezista jumatate din viata celui cu curea de 3 cm . 3 . Kitul de curea are vreo legatura cu tamburul la montat? Te intreb deoarece vreau sa cumpar o roata de harley cu tot cu butuc si sistemul de franare pe disc si sa renunt la tambur . eu zic ca 170 intra. problemele pot aparea cu schimbatul jentii cu tot cu tambur. daca schimbi tot butucul original atunci mai mult ca sigur ca kitul de curea de la scootworks facut special pentru janta de vulcan si implicit pe prinderile stock nu va merge pe o alta janta cu butuc si prinderi diferite. atunci cand vei da jos foaia spate de la kitul de lant masoara distantele dintre suruburile de prindere ale acestuia pe butuc. kitul de curea de la scootworks e facut special pe aceleasi gauri pentru a nu intampina noi dificultati. daca tu vrei sa schimbi inclusiv butucul cu tot cu tambur va trebui ca noul butuc sa aiba un sistem de prindere care sa coincida cu gaurile de pe foaia spate a kitului de curea. parerea mea, prea complicat, apar prea multe necunoscute si incepe sa miroasa a treaba de service serios. tu vrei doua conversii care sa se si pupe cum trebuie, ceea ce e cam dificil. mai simplu, schimbi numai janta, respitezi pe butucul original sau optezi numai pentru conversia sistemului de franare. am vazut la cateva VN-uri din Germania ca le-au schimbat sistemul de franare spate pe tambur cu unul pe disc, dar sistemul de transmisie finala era tot pe lant. nu stiu insa cat de eficient si cat de viabil este. personal, sunt destul de multumit cum merge frana pe tambur, mai ales ca nu o folosesc decat in anumite situatii, cea fata mi se pare indeajuns pentru o franare eficace pentru un cruiser. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 nu stiu insa cat de eficient si cat de viabil este. personal, sunt destul de multumit cum merge frana pe tambur, mai ales ca nu o folosesc decat in anumite situatii, cea fata mi se pare indeajuns pentru o franare eficace pentru un cruiser. Mega eficient si foarte dozabil:) Drifteru' are din fabricuta disc pe spate si e mega fun + foarte eficient in franare. Cobinat cu frana fata, ingheata motoreta pe loc (daca ai placute bune, ceea ce momentan nu-i cazu' la mine, tre' sa le schimb) si caucioace dragute (d-alea am ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 eu zic ca 170 intra. problemele pot aparea cu schimbatul jentii cu tot cu tambur. daca schimbi tot butucul original atunci mai mult ca sigur ca kitul de curea de la scootworks facut special pentru janta de vulcan si implicit pe prinderile stock nu va merge pe o alta janta cu butuc si prinderi diferite. atunci cand vei da jos foaia spate de la kitul de lant masoara distantele dintre suruburile de prindere ale acestuia pe butuc. kitul de curea de la scootworks e facut special pe aceleasi gauri pentru a nu intampina noi dificultati. daca tu vrei sa schimbi inclusiv butucul cu tot cu tambur va trebui ca noul butuc sa aiba un sistem de prindere care sa coincida cu gaurile de pe foaia spate a kitului de curea. parerea mea, prea complicat, apar prea multe necunoscute si incepe sa miroasa a treaba de service serios. tu vrei doua conversii care sa se si pupe cum trebuie, ceea ce e cam dificil. mai simplu, schimbi numai janta, respitezi pe butucul original sau optezi numai pentru conversia sistemului de franare. am vazut la cateva VN-uri din Germania ca le-au schimbat sistemul de franare spate pe tambur cu unul pe disc, dar sistemul de transmisie finala era tot pe lant. nu stiu insa cat de eficient si cat de viabil este. personal, sunt destul de multumit cum merge frana pe tambur, mai ales ca nu o folosesc decat in anumite situatii, cea fata mi se pare indeajuns pentru o franare eficace pentru un cruiser. Problema este ca nu tin neaparat sa schimb tamburul , dar am tot cautat o janta mai lata care sa suporte 48 de spite cum are vn-ul , si nu am gasit decat in Germania pe la 350 euro fara spite . Pe cand la banii astia gasesc janta de harley ( 40 - 80 spite) plus spite si butuc cromat + tratata pt a putea fi folosita cu cauciuc tubeless. Sau chiar la 500 de dolari sunt rotiile cu fat spoke, care sunt rotiile perfecte in viziunea mea In rest si eu sunt mutumit de tambur , in afara partii de cum arata . PS: Acum incepe sa-mi para rau ca nu mi-am luat vn-ul de 900 cand am avut posibilitatea. Rezolvam dintr-un foc si cu frana disc, si cu cureaua si cu roata de 180 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.