Puc Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Incep prin a-mi cere scuze ca poluez topicul cu epave. Dar, chestia de mai jos e de vanzare si am spus asta si mai sus. Vreau s-o vand asa cum e, sa nu ma apuc sa o desfac, ca raman cu bucati cu care n-o sa am ce face. Pretul e pe undeva mai sus prin topic. E reparabila, doar ca nu vreau eu s-o repar, desi mi se rupe inima sa o vad asa. Scuzati pozele care arata cam aceeasi chestie dar din alt unghi. Si calitatea, sunt facute cu telefonu'. Mai e posibil sa mai fi apasat si din greseala si sa iasa un colt de toba. Detalii (redundante, se vede si din poze): ii trebuie o față completa. Amortizoarele sunt rupte. Janta de asemenea. Riserele joaca. Faru' e spart. Rezervoru' e indoit si fisurat pe undeva. Doar semnalizarea din poza mai e intreaga si mai am vreo doua ratacite / rupte pe undeva. Bine, mai e intreaga semnalizarea stanga spate, da' era deja julita. Radiatorul e indoit. Ventilator varzuc. Filtrul de ulei s-a turtit dar pare relativ usor de scos. Motorul si cutia par neatinse (cand l-am carat ieri imi uitasem cheia acasa asa ca nu l-am pornit). Schimbator de viteze pocnit. Unul dintre suportii de oglinzi rupt de la o cazatura anterioara, oglinda e intreaga (de fapt ambele sunt intregi). Ghidonul PARE drept, da' nu m-am sinchisit sa ma asigur. Cadrul PARE ok. Ce are: partea din spate e ok. Cauciucurile sunt ambele ~95%, schimbate recent. A, e din 1996, am luat-o acum un an (aprilie 2008) la 37.000 din Germania, im-pe-ca-bi-la. Servisata corect in Romania (mai putin kitul de lant care trebuia schimbat), acum are 50.000 (parca). Na, sa lasam pozele sa spune miile de cuvinte. Bai, iar va poluez. Nu vrea nimeni o epava? Hai ca am nevoie de bani :-S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LFR Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 vand sissy-bar kawasaky vn 1500 -80 euro si fender trim cu semnale incorporate -30 euro,starea cromului foarte buna ,se potrivesc si pe alte motoare,tel 0732.357.940, 0722.642.205,email rolando_lazar@yahoo.com poze la pag 431 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
putin Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 Cu ajutorul lui Gim am montat cateva accesorii si tobele V & H. Le auziti aici:http://www.youtube.com/watch?v=Se3OkiVuDDo Mi-ai ramas 2 capace ornamentale si un capac de la furtunul de racire carora nu le-am gasit locul la VN 800 A.De exemplu,capacul cromat are alt filet decat cel original de plastic negru iar cele 2 capace ornamentale sunt mai mici decat singurul capac pe care-l am,la rezervorul de lichid de frana. Daca cineva le gaseste locul pe motocicleta lui,le fac CADO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 Are careva idee cum se poate rezolva problema debitului de benzina la vn1500 cu injectie? Cred ca am amestecul cam bogat, bujiile sunt cam negre, consumul ridicat si tot ce mi s-a recomandat a fost o resetare de injectie la United Motors si atat. Cica nu se poate face altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 Are careva idee cum se poate rezolva problema debitului de benzina la vn1500 cu injectie? Cred ca am amestecul cam bogat, bujiile sunt cam negre, consumul ridicat si tot ce mi s-a recomandat a fost o resetare de injectie la United Motors si atat. Cica nu se poate face altceva. Banuiesc ca se rezolva la un sevice specializat in instalatii de injectie. Sau, poate scrie in manualul Haynes. Din pacate al meu e pentru masinariile de 750 si 800 pe carburatie, altfel bagam un ochi, poate te ajutam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anf_andrei Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 poate cineva sa imi zica ce cum unde as gasi sa-mi pun vn 800 pe curea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Banuiesc ca se rezolva la un sevice specializat in instalatii de injectie. Sau, poate scrie in manualul Haynes. Din pacate al meu e pentru masinariile de 750 si 800 pe carburatie, altfel bagam un ochi, poate te ajutam. Merci. Am manualul, nu are nici un reglaj care se poate face de mana omului. Incerc sa vad daca nu are nimeni aceeasi problema cu motorul cu injectie. Oricum, am mai marit deschiderea la bujii la 0,95 (in manual zice 0,8-0,9 dar el eveau sub 0,8 si cred ca era cam putin. Ceva-ceva se simte, nu am apucat sa merg destul. Chestia e ca cei de la UnitedMotors mi-au zs acum un an ca daca am pus filtru KN la motorul asta V2 nu ma voi mai intelege cu el foarte bine. Sincer, nu inteleg de ce. Am si evacuare mult mai buna cu Vance&Hines.....asa ca nu ar fi trebuit, caci injectia asta are destui senzori si se pliaza pe situatii de-acestea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 poate cineva sa imi zica ce cum unde as gasi sa-mi pun vn 800 pe curea? ai citit cu atentie prin paginile de pana acum? sigur gasesti informatii necesare si pareri despre ce te intereseaza. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 poate cineva sa imi zica ce cum unde as gasi sa-mi pun vn 800 pe curea? Vorbeste tu cu @Foxdesert,el isi luase/montase kit din asta. Da' l-a dat jos,ca si-a rupt cureaua,ca nu era montata bine.Poate te-ntelegi cu el,si-ti vinde kitul,asa,fara curea...Ti-o iei separat,iti spune el,de unde si cat.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 de-aia ziceam sa ceteasca mai inainte paginile din forum ca scrie destul. daca nu se lamureste il lamuresc eu, foxul sau awd cum e cu modificarea! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anf_andrei Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 (editat) gasisem acu cateva luni posturile respective tocmai de acolo stiam ca merge pus. ideea e ca nu mai dau de ele si am putin timp de stat pe calculator. Editat August 25, 2009 de anf_andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 (editat) ok. kitul de conversie se gaseste la scootworks pe site. iti trebe modelul pt vn 800 (varianta de curea lata) - http://www.shopscootworks.com/productdetai...;catalogId=-799 iar montajul e simplu asfalt uscat! vad ca acum nu e listat pretul pentru kit-ul de conversie. poate intra "baetii" si-ti spun ei cat au platit pentru kit cand l-au luat. Editat August 26, 2009 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Acum 2 luni cand m-am interesat eu de el , costa 550$ modelul pe negru si 600$ varianta cromata! O sa mi-l cumpar si eu in viitor, cand voi fi nevoit sa schimb lantul si pinioanele. Isi face investitia in timp, asta daca este adevarat ca tine cureaua 50 000 KM , cum spun ei pe site . Dar cum am citit intr-un post anterior ca s-a rupt...incep sa am dubii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 s-a rupt pentru ca nu era cureaua potrivita, adica foxului ii trebuia curea lata si el a cumparat curea ingusta, de-aia de EN500 care n-a tinut. iar awd nus ce a umblat el ca l-a mancat in rect si de-aia s-a rupt si a lui. odata montata mergi cu ea si nu umbli la ea neam ca n-ai de ce, sigur tine cat zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 (editat) odata montata mergi cu ea si nu umbli la ea neam ca n-ai de ce, sigur tine cat zice. Aha..bine de stiut ! Alta intrebare...poate sti de la Fox sau Awd. Mentionez ca am citit topicul si aici legat de kitul de curea postat de AWD, dar nu am gasit nimic precizat de acest lucru. Deci...producatorii garanteaza ca in urma conversiei , intra roata de 180, dar specifica ca roata lor ! Spun "roata lor" pt a-si promova produsul? sau intra orice roata de 180 cumparata dupa ebay? Ma gandesc ca poate roata lor are butucul decalat stanga/dreapta, mai ales ca au roti din aliaj. Si cu asta am incheiat cu intrebarile referitor la acest subiect Editat August 26, 2009 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Noul crashbar din inox /index.php?...t&p=2071594 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 (editat) Aha..bine de stiut ! Alta intrebare...poate sti de la Fox sau Awd. Mentionez ca am citit topicul si aici legat de kitul de curea postat de AWD, dar nu am gasit nimic precizat de acest lucru. Deci...producatorii garanteaza ca in urma conversiei , intra roata de 180, dar specifica ca roata lor ! Spun "roata lor" pt a-si promova produsul? sau intra orice roata de 180 cumparata dupa ebay? Ma gandesc ca poate roata lor are butucul decalat stanga/dreapta, mai ales ca au roti din aliaj. Si cu asta am incheiat cu intrebarile referitor la acest subiect putem continua discutia in zona legata de curea dar pana atunci, din ce imi amintesc eu, awd a pus roata de 170 si era ok. nu mai tin minte daca mergea si de 180. acuma, ideea e in felul urmator: noi vrem sa marim latimea rotii si nu diametrul ei. nu e ca la masini sa nu pastram dimensiunea talonului ca nu vrem sa ne clantane toti dintii si ficatii in noi, prin urmare asta inseamna ca trebe sa micsoram janta si pastram talonul. (latime: 140, talon 90, diametru : r16) la o socoteala rapida ar fi in felul urmator: plecam de la latimea de 140 (roata de fabrica: 140/90/R16) si vrem latimea de 180. ca diametrul rotii sa nu se modifice si sa nu apara erori ale vitezometrului cu noua latime trebe sa pastram aceeasi dimensiune a rotii, singura solutie fiind micsorarea jantei ?. prin urmare: 140/90/R16 va fi 180/90/R14 - asa iese la ochi. avem nevoie de un calculator de dimensiune al rotii ca sa pice fix pe taman . Evident asta e un vis ca nu va fi fix la fel ca cea din fabrica, dar in general la astfel de modificari eroarea acceptata a noii dimensiuni nu trebe sa fie mai mare de 1% fata de modelul fabricii. Acuma daca se iese din aceasta marja de eroare e dupa gustul fiecaruia, poate ii place sa-i arate ca merge mai repede decat merge de fapt , trage la kilometrii Sunt multe de spus despre cum e cu modificarea asta. Eu am presupus ca intra un cauciuc asa lat, e ft posibil sa nu incapa. Mai completati si voi ce stiti vis-a-vis de modificari de acest gen. Asfalt uscat si lipsit de imbecili in trafic! PS. Nu uitati, o roata mai mare si mai grea e mai greu de invartit. Adica se accelereaza mai incet. Mesaj completat @phoenix27 - NICE!!! Editat August 27, 2009 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kaiser_soze Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Noul crashbar din inox /index.php?...t&p=2071594 superb! sa-ti ramana intact mult de aici incolo ! unde l-ai facut? ma intereseaza sa-mi pun un "mini" crash bar la partea din spate, in dreptul pasagerului. AM O INTREBARE DE BLONDA !!! unde gasesc suporti de picioare (pad-uri, parca) pt pasager? ca m-am saturat sa polishez flecurile lasate de pantofii pasagerilor pe toba superioara :) am un VN 900 si la louis nu m-am dumirit daca au sau nu pt pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 superb! sa-ti ramana intact mult de aici incolo ! unde l-ai facut? ma intereseaza sa-mi pun un "mini" crash bar la partea din spate, in dreptul pasagerului. AM O INTREBARE DE BLONDA !!! unde gasesc suporti de picioare (pad-uri, parca) pt pasager? ca m-am saturat sa polishez flecurile lasate de pantofii pasagerilor pe toba superioara :) am un VN 900 si la louis nu m-am dumirit daca au sau nu pt pasager. Mersi. Usor de facut: te duci la prima firma care confectioneaza balustrade inox Suporti de picioare gasesti peste tot, foloseste google (floorboard). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 superb! sa-ti ramana intact mult de aici incolo ! unde l-ai facut? ma intereseaza sa-mi pun un "mini" crash bar la partea din spate, in dreptul pasagerului. AM O INTREBARE DE BLONDA !!! unde gasesc suporti de picioare (pad-uri, parca) pt pasager? ca m-am saturat sa polishez flecurile lasate de pantofii pasagerilor pe toba superioara :) am un VN 900 si la louis nu m-am dumirit daca au sau nu pt pasager. Te duci la metrou la Romana, si acolo e un magazin al unora care cica-s importatori Highway Hawk. Aia ar trebui sa aibe, sau macar sa iti poata aduce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 (editat) @phoenix: Fa si tu niste poze mai cu detalii...Asa,arata suuuper...!Da' vreau sa vad mai in amanunt, cum le-a iesit.Si de cat te-a costat,n-ai zis nimic. @kaiser soze:pt. "floorboards",cauta si pe ebay.Gasesti mai multe modele,poate si mai ieftine,si sa vina mai repede. Editat August 27, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 @phoenix: Fa si tu niste poze mai cu detalii...Asa,arata suuuper...!Da' vreau sa vad mai in amanunt, cum le-a iesit.Si de cat te-a costat,n-ai zis nimic.@kaiser soze:pt. "floorboards",cauta si pe ebay.Gasesti mai multe modele,poate si mai ieftine,si sa vina mai repede. OK. Revin seara cu detalii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 roata spate nu influenteaza masurarea vitezei, sau a nr de km, doar raportul turatie vs. viteza de deplasare. (asta daca nu ai o moto cu senzor de vitezometru/kilometraj pe roata spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 la vn-ul de 800 e pe roata spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 (editat) Aha..bine de stiut ! Alta intrebare...poate sti de la Fox sau Awd. Mentionez ca am citit topicul si aici legat de kitul de curea postat de AWD, dar nu am gasit nimic precizat de acest lucru. Deci...producatorii garanteaza ca in urma conversiei , intra roata de 180, dar specifica ca roata lor ! Spun "roata lor" pt a-si promova produsul? sau intra orice roata de 180 cumparata dupa ebay? Ma gandesc ca poate roata lor are butucul decalat stanga/dreapta, mai ales ca au roti din aliaj. Si cu asta am incheiat cu intrebarile referitor la acest subiect ok, hai sa le luam pe toate la rand. in primul rand un kit nou costa cam 600 de dolari fara transport si fara vama. eu l-am cumparat de la Geo, aka AWD, si e modelul care are cureaua mai lata, adica de 3 cm. se monteaza relativ ushor daca ai un stander. trebuie data jos bascula si bineinteles kitul de lant. dupa toate astea, eu am facut tampenia sa reglez in cateva randuri gradul de tensionare al curelei luandu-ma dupa prieteni cu harley care nu intelegeau cum poate sa recomande producatorul o tensionare atat de mare si care ma sfatuiau sa o mai slabesc ca altfel se va rupe. urmarea, previzibila. chiar daca e in kevlar, cureaua s-a rupt dupa vreo 2-3000 de kilometri frecarea fiind prea mare. mai bine spus o parte din dintii sai s-au rupt. cureaua facuta de ci de la Scootworks e facuta sa lucreze la un nivel ridicat de tensionare, iar daca nu este respectat, consecintele prostiei (in acest caz a subsemnatului) se suporta din propriul buzunar. o curea noua costa cam 90$ plus transport ceea ce nu e totusi prea mult. doi, nu stiu daca intra 180, in mod sigur intra 170, dar, de recomandat, nu pe janta originala. AWD a avut 170 pe cea stock si mi-a marturisit ca nu au fost putine situatiile in care a avut emotii in viraje cu un cauciuc pus pe o janta prea ingusta. de altfel, la vulcanul pe care l-a avut, el a schimbat janta cu una de harley mai lata, a respitat totul si a scapat de momentele Kodack cu fiori reci pe sira spinarii. deci daca vrei 180 pe spate schimba janta cu una mai lata. altfel vei avea voblaje, fugit de poponetz si alte delicatese din astea. trei, este posibil ca o guma de 180 sa nu se impace cu kitul de curea. Din estimarile lui Geo un maximum 170 ar putea lucra bine cu cureaua, mai mult nu. patru, sistemul pe curea e bun pentru cei care nu au nevoie de acceleratie la Vn-ul lor. pe curea castigi la consumul de combustibil care se reduce, dar pierzi la acceleratie si viteza. pe lant vn mi s-a parut mai cu zvac, cureaua e pentru cei care merg in regim de cruising si care doar rareori musca din mansonul de acceleratie. scapi totodata si de curatatul lantului, iar daca este corect tensionata nu vad de ce nu ar rezista cat sustine producatorul. unde mai pui ca daca se rupe cureaua nu trebuie sa cumperi tot kitul. toate cele bune! Editat August 27, 2009 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.