AndreiShadow Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 antigelul l-am schimbat vara trecuta si era motul deja amestecat.o sa comand altul si o sa dau o fuga pe la un service sa vad din ce motiv o fi curs cel vechi. m-am uitat si la furtune si coliere ( cat am putut sa vad, dar nimic ). maine o sa ma interesez sa-mi cumpar alt antigel. multam de raspuns bujie Salut. Dupa toate indiciile a cam "fiert" lichidul de racire....... Cauze posibile: 1. probleme cu termocupla care porneste electroventilatorul; 2. defectarea termostatului (sta inchis). Din schema circuitului de racire se pot observa :2= Termostat; 8=Termocupla. Cred ca ar trebui sa o vada cineva care "are cu ce"....altfel trebuie bajbait destul de mult, iar cu racirea nu prea e de joaca. Multa bafta si tine-ne la curent. Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bujie... Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Salut. Dupa toate indiciile a cam "fiert" lichidul de racire....... Cauze posibile: 1. probleme cu termocupla care porneste electroventilatorul; 2. defectarea termostatului (sta inchis). Din schema circuitului de racire se pot observa :2= Termostat; 8=Termocupla. Cred ca ar trebui sa o vada cineva care "are cu ce"....altfel trebuie bajbait destul de mult, iar cu racirea nu prea e de joaca. Multa bafta si tine-ne la curent. Andrei. multam. ar putea careva sa-mi recomande un service ? bujie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Salutare, Sunt nou Vulcanist, sarit de pe un Shadow de 600. Mai concret noua achizitie e un VN1500 din 96 si am o problema la treapta 1 de viteza, in sensul ca daca plec de pe loc bagand mana in gaz imi da suturi ca si cand imi taie gazul sau scanteia, iar daca plec lent e totul ok (chestia asta se intampla doar la treapta 1) si uneori intra mai greu intr-a 2-a. S-a mai confruntat cineva cu probleme similare? stiti cam ce poate fi sau ce e de facut? Exceptand problemele, as vrea o sa mai lata pentru pasager are cineva de vanzare (poate Darian ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Vreau sa schimb suportul ghidon /index.php?...t&p=2308196 Nu mai e valabil, multumita domnului mas oyama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Are cineva o spita pt roata pe 21"" de vanzare? Chiar si mai multe..le cumpar pe toate... Azi am despitat roata ca sa duc spitele la cromat, iar una din spite este atat de blocata, ca voi fi nevoit s-o tai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Exceptand problemele, as vrea o sa mai lata pentru pasager are cineva de vanzare (poate Darian ) vai cat am ras...! Ai 3 variante: cineva,care a dat jos definitiv,seaua pasagerului,si poate sa ti-o dea/vanda; alta,ar fi s-o cumperi de undeva (gen ebay,ar fi cel mai rentabil,si te pot ajuta si-aicea);si-a 3-a varianta,ar fi sa ti-o modific (latzesc),p-aia pe care-o ai tu....Apropo,ca tot am la latzit seile de la un Intruder VS800,si de la o Virago 535... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) vai cat am ras...! Ai 3 variante: cineva,care a dat jos definitiv,seaua pasagerului,si poate sa ti-o dea/vanda; alta,ar fi s-o cumperi de undeva (gen ebay,ar fi cel mai rentabil,si te pot ajuta si-aicea);si-a 3-a varianta,ar fi sa ti-o modific (latzesc),p-aia pe care-o ai tu....Apropo,ca tot am la latzit seile de la un Intruder VS800,si de la o Virago 535... Cam cu cat o poti lati? si cam in ce bani...ca dupa investiia cu motoru, se pune problema si de bani )) PS: Nu ma itreba cati cm are asta, ca acum nu stiu....dar o voi masura Editat Martie 23, 2010 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 In principiu,cam cu 2 cm,pe fiecare parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r3play3r Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 cel tarziu saptamana viitoare pe vineri voi fi si eu cu mobra scoasa din service aratand ca o bestie adevarata :> (am sa plantez si ceva poze) apropo legat de intrebarile legate de gume eu recomand cu mana pe inima cele de la heidenau nu de alta dar am destui prieteni care au si pe vn si pe intruder si pe vitezane de tot felu si sunt toti multumiti de ele se comporta ok si pe ploaie si in orce conditii (stiu pe cineva care a mers si pe zapada iarna asta cu ele si inafara de un mic derapaj din cauza neutilizarii optime a motorului in conditiile respective totul a fost ok cam toti au depasit 20000km cu ele si arata inca bine ca sa nu spun ca noi ca nu ar fi nici adevarat dar totodata nici departe de adevar) doresc pe aceasta cale sa ii multumesc lui darian (super baiat super caracter cat si lui jony, usu si claudiu care m-au ajutat sa termin proiectul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawaboy Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 ajutor fratilor,am un vn 1500 din 97,cu un singur carburator si s a dus membrana,unde pot gasi una? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 ajutor fratilor,am un vn 1500 din 97,cu un singur carburator si s a dus membrana,unde pot gasi una? Ahoi! Vorbeste cu @phoenix27 ca din cate stiu eu el a avut problema asta mai demult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 salut, am un kasaki vn 1600 si ieri am avut urmatoarea problema: - cand am parcat motoru, pana sa-l opresc, de sub el a inceput sa iasa abur. - m-am uitat si curgea antigelul pe un furtunas. - am desfacut cate ceva la motor si am vazut ca furtunul ducea deasupra rezervorului de antigel. - mentionez ca dupa incident nu mai era deloc lichid in rezervor. din ce motiv ar putea sa fi aparut problema? la ce service imi recomandati sa merg ? daca e cazul. multam anticipat. bujie Am patit si eu chestia asta la vulcanul de 1500 , la mine a cedat senzorul de temperatura ( termocupla) , l-am schimbat si nu mai sunt probleme. zaha Mesaj completat Salutare, Sunt nou Vulcanist, sarit de pe un Shadow de 600. Mai concret noua achizitie e un VN1500 din 96 si am o problema la treapta 1 de viteza, in sensul ca daca plec de pe loc bagand mana in gaz imi da suturi ca si cand imi taie gazul sau scanteia, iar daca plec lent e totul ok (chestia asta se intampla doar la treapta 1) si uneori intra mai greu intr-a 2-a. S-a mai confruntat cineva cu probleme similare? stiti cam ce poate fi sau ce e de facut? Exceptand problemele, as vrea o sa mai lata pentru pasager are cineva de vanzare (poate Darian ) Despre viteza a doua problema e generala si trebuie sa te obisnuiesti , iar despre problema suturilor iti pot da un sfat , accelereaza in gol si scurt de 3-4 ori si apoi trage de gaz intr-a 1-a si trebuie sa mearga. zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 ajutor fratilor,am un vn 1500 din 97,cu un singur carburator si s a dus membrana,unde pot gasi una? daca gasesti acea membrana sa-mi zici si mie ca si eu trebuie sa o schimb ca la o curatare de carburator, "meseriasul" mi-a zis ca e cam imbatranita si cam dilatata.... iar acele suturi in viteza 1...despre care spuneam cateva posturi mai sus, e foarte posibil sa fie din cauza mambranei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) sunt postate pe forum cateva site-uri care comercializeaza piese OEM . Faceti comanda si va impartiti costurile de transport . Poate ma bag si eu la o spita Editat Martie 29, 2010 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Salutare, Sunt nou Vulcanist, sarit de pe un Shadow de 600. Mai concret noua achizitie e un VN1500 din 96 si am o problema la treapta 1 de viteza, in sensul ca daca plec de pe loc bagand mana in gaz imi da suturi ca si cand imi taie gazul sau scanteia, iar daca plec lent e totul ok (chestia asta se intampla doar la treapta 1) si uneori intra mai greu intr-a 2-a. S-a mai confruntat cineva cu probleme similare? stiti cam ce poate fi sau ce e de facut? Exceptand problemele, as vrea o sa mai lata pentru pasager are cineva de vanzare (poate Darian ) Problema am avut-o la Drifter intr-a doua. Am desfacut ambreiajul si, surpriza, nici un disc de frictiune nu mai era in cote, discurile de otel erau si ele lustruite bine iar arcurile decalite. Se repara cu un kit nou de ambreiaj. Mesaj completat PT cei care cauta piese OEM, vorbiti cu Dilly. www.dillypoint.ro. Da, fac reclama Mesaj completat Problema am avut-o la Drifter intr-a doua. Am desfacut ambreiajul si, surpriza, nici un disc de frictiune nu mai era in cote, discurile de otel erau si ele lustruite bine iar arcurile decalite. Se repara cu un kit nou de ambreiaj.Mesaj completat PT cei care cauta piese OEM, vorbiti cu Dilly. www.dillypoint.ro. Da, fac reclama Acu' am vazt ca ar fi trebuit sa fiu mai generos in detalii. Deci: Problema cu "suturile" se numeste "cutch slipping" si apare atunci cand ambreiajul este la sau sub cota de uzura. De obicei se manifesta in treptele "de cuplu" gen 1-a sau a 2-a. Atentie, daca un ambreiaj are sa zicem toate discurile de frictiune la cota minima, nu se cheama ca e in cote. Se cheama ca e foarte uzat, pt ca uzura de pe discurile de frictiune + uzura discurilor de otel + uzura arcurilor duce la niste cote cu mult sub limita de uzura. Cand apare problema de slippage, cel mai bine e sa schimbi urmatoarele: Kit Complet Ambreiaj (Discuri de frictiune + discuri de otel + arcuri), rulmentii de la ambreiaj (amandoi, pt ca mersul in suturi ii futeaza, mai ales pe cel mare, de sub oala) si, eventual, cablul de ambreiaj. Personal am ajuns cu toate astea + garnitura de la capacul de ambreiaj la vreo 200 - 220 euro, dar kitul de ambreiaj e EBC. Se poate si mai ieftin. Si iar fac reclama: toata piesaraia bagata in Drifter am luat-o de la Dilly. (www.dillypoint.ro). Reclama rocks! Editat Martie 29, 2010 de Wolfman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) Problema am avut-o la Drifter intr-a doua. Am desfacut ambreiajul si, surpriza, nici un disc de frictiune nu mai era in cote, discurile de otel erau si ele lustruite bine iar arcurile decalite. Se repara cu un kit nou de ambreiaj.Mesaj completat PT cei care cauta piese OEM, vorbiti cu Dilly. www.dillypoint.ro. Da, fac reclama Mesaj completat Acu' am vazt ca ar fi trebuit sa fiu mai generos in detalii. Deci: Problema cu "suturile" se numeste "cutch slipping" si apare atunci cand ambreiajul este la sau sub cota de uzura. De obicei se manifesta in treptele "de cuplu" gen 1-a sau a 2-a. Atentie, daca un ambreiaj are sa zicem toate discurile de frictiune la cota minima, nu se cheama ca e in cote. Se cheama ca e foarte uzat, pt ca uzura de pe discurile de frictiune + uzura discurilor de otel + uzura arcurilor duce la niste cote cu mult sub limita de uzura. Cand apare problema de slippage, cel mai bine e sa schimbi urmatoarele: Kit Complet Ambreiaj (Discuri de frictiune + discuri de otel + arcuri), rulmentii de la ambreiaj (amandoi, pt ca mersul in suturi ii futeaza, mai ales pe cel mare, de sub oala) si, eventual, cablul de ambreiaj. Personal am ajuns cu toate astea + garnitura de la capacul de ambreiaj la vreo 200 - 220 euro, dar kitul de ambreiaj e EBC. Se poate si mai ieftin. Si iar fac reclama: toata piesaraia bagata in Drifter am luat-o de la Dilly. (www.dillypoint.ro). Reclama rocks! La mine nu cred ca e o problema de ambreiaj pt ca am facut niste teste logice pentru a elimina din posibile probleme... Testele au fost urmatoarele: 1) In ideea ca ar fi fost o problema de carburatie(membrana obosita) sau de ambreaj, am plecat de pe loc cu a 2-a, ceva mai turat si trage super bine, nu da suturi si nici nu face vreo figura nasoala. 2) Am facut si testul de patinaj al abreiajului, infipt cu roata din fata in perete, si pare ca agata chiar bine.... In concluzie nu e nici carburatia nici ambreiajul......cel putin din punct de vedere logic Apropo de reclama, am cautat o piesa la Dilly si mi-a oferit un pret cu 50 eur mai mare decat la My Moto Ce-i drept omu e dragut si mi-a oferit o varianta SH, din dezmembrari.... S-auzim de bine! Editat Martie 30, 2010 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 La mine nu cred ca e o problema de ambreiaj pt ca am facut niste teste logice pentru a elimina din posibile probleme... Testele au fost urmatoarele: 1) In ideea ca ar fi fost o problema de carburatie(membrana obosita) sau de ambreaj, am plecat de pe loc cu a 2-a, ceva mai turat si trage super bine, nu da suturi si nici nu face vreo figura nasoala. 2) Am facut si testul de patinaj al abreiajului, infipt cu roata din fata in perete, si pare ca agata chiar bine.... In concluzie nu e nici carburatia nici ambreiajul......cel putin din punct de vedere logic Apropo de reclama, am cautat o piesa la Dilly si mi-a oferit un pret cu 50 eur mai mare decat la My Moto Ce-i drept omu e dragut si mi-a oferit o varianta SH, din dezmembrari.... S-auzim de bine! Si piesa aia la mymoto era originala? Cat despre testele logice, nu au vreo relevanta. Pana nu masori uzura la ambreiaj nu poti elimina cauza asta. But then again, e motoru' tau si faci cum crezi ca-i mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Si piesa aia la mymoto era originala? Cat despre testele logice, nu au vreo relevanta. Pana nu masori uzura la ambreiaj nu poti elimina cauza asta. But then again, e motoru' tau si faci cum crezi ca-i mai bine. Piesa de la My moto era originala, ca mi-au zis ca nu aduc si aftermarchet Iar legat de ambreiaj, daca tot nu-l simt sa patineze, prefer sa nu-l mai desfac sezonul asta....poate imi fac timp la iarna sa-l mesteresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Vulcanul meu e inca la vanzare. A primit guma noua dar culmea, i-a scazut pretul cu 500 ioro. Deci, daca vrea vreunu un VN800A bun si iefitn, sa dea click aici: /index.php?showtopic=502034 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bujie... Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Salut. Dupa toate indiciile a cam "fiert" lichidul de racire....... Cauze posibile: 1. probleme cu termocupla care porneste electroventilatorul; 2. defectarea termostatului (sta inchis). Din schema circuitului de racire se pot observa :2= Termostat; 8=Termocupla. Cred ca ar trebui sa o vada cineva care "are cu ce"....altfel trebuie bajbait destul de mult, iar cu racirea nu prea e de joaca. Multa bafta si tine-ne la curent. Andrei. salut din nou, motoru a trecut pe la service si trebuie sa-i schimb garnitra de chiulasa de la cilindrul fata + termostatul. o sa-mi vina piesele in 2 saptamani si pe urma ce mai dureaza montajul.... va anunt cum sa- finalizat. buijie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 salut din nou, motoru a trecut pe la service si trebuie sa-i schimb garnitra de chiulasa de la cilindrul fata + termostatul. o sa-mi vina piesele in 2 saptamani si pe urma ce mai dureaza montajul.... va anunt cum sa- finalizat. buijie Ufffffff.... Bine ca e doar atat. In concluzie garnitura de chiulasa a fost "impuscata" datorita unei defectiuni a termostatului. Iti doresc bafta multa si sa fie acesta sfarsitul tuturor problemelor. Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Va doresc un PASTE fericit tuturor Vulcanistilor si nu numai!!! Sa nu exagerati cu mancarea....cu bautura e scuzabil, dar cu mancarea e periculos si mai ales aveti grija pe unde va ciocniti ouale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r3play3r Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Va doresc un PASTE fericit tuturor Vulcanistilor si nu numai!!! Sa nu exagerati cu mancarea....cu bautura e scuzabil, dar cu mancarea e periculos si mai ales aveti grija pe unde va ciocniti ouale! Multumesc la fel! Si de asemenea un paste fericit la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gorgoroth Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 (editat) Salut la toata lumea si Paste Fericit! Am un VN 400 din 97 si am nevoie ptr el de comenzi avansate, banuiesc ca merg si cele de la VN 800B (discul de frana sa potrivit ), plus capacele laterale ( cele de sub sea ) , are cineva idee pe unde se gasesc la un pret bun? Multam fain anticipat PS scuze nu trebuia sa apara aici, crede-am ca e la vulcanisti Editat Aprilie 1, 2010 de gorgoroth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 ebay.de sau ebay.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.