Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

salut pretul e de 250 lei, dar nu cred ca se potriveste la Vn-ul de 1500. si nu cred ca din cauza marimii, ci mai degraba datorita bordului si busonului de alimentare. :cheers:

 

 

Inteleg....merci oricum si BAFTA LA VANZARE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut din nou.

 

azi am raspunsul final de la service ( in postul anterior nu era un raspuns cert ) - problema este doar termocupla.

din cauza ei nu mai pornea ventilatorul si de aici urma sa fiarba motorul.

este si vina mea ca i-am bagat in ceata - le-am zis ca am impresia ca merge ventilatorul, dar de fapt....

 

azi comand termocupla la united, dar pana cand vine am inteles ca o pot lega pe direct dupa ce pornesc motorul.

 

numai bine.

bujie

 

salut,

 

am revenit cu vesti bune.

am schimbat de vinerea trecuta termoclupla dar n-am avut timp sa mai postez.

 

gata - sunt din nou in trafic.

 

multam celor care s-au dat cu parerea.

 

bujie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare rulmentii pentru roata fata vn800? Mi-am facut comanda, dar parca nu as mai astepta 3 saptamani pana cand imi sosesc . Cumpar si second..numai sa fie buni!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru cei mai tehnici: Voi cum (sau cu ce) reglati amestecul in carburator ca surubul de reglaj e bagat la mama-draq in partea din spate a carburatorului... ;)

 

PS: Ma refer la carburatoarele de VN1500 sau VN800 ca stiu ca-s cam la fel...

Editat de dexlink
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand Kit transmisie pe curea pentru Vulcan de 800 marca Scootworks varianta cromata. Kitul e format din doua pinioane, curea si tensiometru pentru reglarea tensiunii curelei. A fost folosit doar 1000 de km si dat jos pentru ca proiectul pe care il am in cap merge in alta directie. Avantaje: scapi de curatat de lant, consum mai redus, cuplu la turatie mai joasa si mai bun zic eu. dezavantaje: pierzi ceva din viteza maxima. Pentru mai multe detalii: http://www.shopscootworks.com/productdetai...;catalogId=-799.

 

Pret: 450 $. A costat cu tot cu transport si TVA la vama, 750.

 

Kitul poate fi montat numai pe modelul A sau Classic, pe Drifter nu merge!

 

Pun diseara poze cu el. ;)

usor neg. :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare rulmentii pentru roata fata vn800? Mi-am facut comanda, dar parca nu as mai astepta 3 saptamani pana cand imi sosesc . Cumpar si second..numai sa fie buni!

 

vezi la SKF pe str Laminorului, sigur au... au toata gama de rulmenti. si sunt suedeze parca, sau ceva de genu.

 

de acolo am luat eu anu trecut pt vulcan, dar nu mai stiu codurile, s-ar putea sa le fi postat pe topicul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi la SKF pe str Laminorului, sigur au... au toata gama de rulmenti. si sunt suedeze parca, sau ceva de genu.

 

de acolo am luat eu anu trecut pt vulcan, dar nu mai stiu codurile, s-ar putea sa le fi postat pe topicul asta.

Ok..ms mult...o sa dau o fuga pe la ei ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astea sunt, si-ntradevar, tre' sa iau noi.

 

http://motorcycleproducts.co.uk/catalogue/...t-p-117741.html

 

 

Ok..ms mult...o sa dau o fuga pe la ei ;)

 

sa cresti mare!

uite si codu' 6302DDU

 

Front Left or Front Right Hand Wheel Bearing Kawasaki VN800-A1 VN800-A2 Vulcan 1995-96

 

6302DDU (I.D 15mm x O.D 42mm x W 13mm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru cei mai tehnici: Voi cum (sau cu ce) reglati amestecul in carburator ca surubul de reglaj e bagat la mama-draq in partea din spate a carburatorului... ;)

 

PS: Ma refer la carburatoarele de VN1500 sau VN800 ca stiu ca-s cam la fel...

Poti doar cu o surubernita cu oglinda si cot , asta am vazut eu cand mi lo reglat mecanicul,altfel nu se poate.

zaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti doar cu o surubernita cu oglinda si cot , asta am vazut eu cand mi lo reglat mecanicul,altfel nu se poate.

zaha

Ba se poate, daca desfaci carburatorul. In mod normal, surubul se desface 2,5 ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba se poate, daca desfaci carburatorul. In mod normal, surubul se desface 2,5 ture.

 

 

Asta cu 2.5 ture poate fi valabila in conditiile in care totul pe motor e stock....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant vulcan ai! Are pe spate chit de coborare, sau l-ai facut hardtail? Si furca parca i-ai alungit-o, nu?

 

PS: Cat dai pe aparatoare + cat dai pe urmatorul lant , mai bine investesti intr-un chit de transmisie pe curea . Se va vedea si mai bine, te va tine si dublu ca durata de viata si cel mai important, scapi de uns :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... :P plus ca-l are Foxu',kitul asta.Si-l da si ieftin,ca sa scape de el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant vulcan ai! Are pe spate chit de coborare, sau l-ai facut hardtail? Si furca parca i-ai alungit-o, nu?

 

PS: Cat dai pe aparatoare + cat dai pe urmatorul lant , mai bine investesti intr-un chit de transmisie pe curea . Se va vedea si mai bine, te va tine si dublu ca durata de viata si cel mai important, scapi de uns :peace:

 

 

pe spate are o bara care inlocuieste amortizorul, asa a venit din japonia de la mama lui, cat despre furca nu este lungita are alte juguri ce ii dau alt unghi, motorul initial a fost o replica a harley-ului din filmul harley davidson si malboro man

 

suna interesant transmisie pe curea dar momentam nu intra in buget, dar cine stie pe viitor poate voi face trecerea de la lant la curea, deja mi-a distrus geaca de la uleiul aruncat pe spate

in prima poza e cum a venit el in tara si in a doua e cum e acum

post-6559-1273995610_thumb.jpg

post-6559-1273995631_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe spate are o bara care inlocuieste amortizorul, asa a venit din japonia de la mama lui, cat despre furca nu este lungita are alte juguri ce ii dau alt unghi, motorul initial a fost o replica a harley-ului din filmul harley davidson si malboro man

 

suna interesant transmisie pe curea dar momentam nu intra in buget, dar cine stie pe viitor poate voi face trecerea de la lant la curea, deja mi-a distrus geaca de la uleiul aruncat pe spate

in prima poza e cum a venit el in tara si in a doua e cum e acum

 

Salut!

 

Arata bine motorul. De ce nu faci tu aparatorul de lant?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe spate are o bara care inlocuieste amortizorul, asa a venit din japonia de la mama lui, cat despre furca nu este lungita are alte juguri ce ii dau alt unghi, motorul initial a fost o replica a harley-ului din filmul harley davidson si malboro man

 

suna interesant transmisie pe curea dar momentam nu intra in buget, dar cine stie pe viitor poate voi face trecerea de la lant la curea, deja mi-a distrus geaca de la uleiul aruncat pe spate

in prima poza e cum a venit el in tara si in a doua e cum e acum

 

 

Arata foarte bine si cu aripa ce a venit din Japonia . Spune-mi te rog...cum se comporta asa, rigida pe drumurile din Romania? Am vrut sa-mi pun si eu lowering kit, dar mai toti m-au sfatuit ca nu este de romania, gropi, etc...Tu poti sa ne spui in cunostinta de cauza , mai exact :peace: .

Ma bate si pe mine gandul sa o fac rigida, mai ales acum ca o sa am roata de 240/40R18 pe spate, si s-ar vedea mult mai bine cu aripa direct pe roata . Mai exista varianta de suspensie "progresive" dar imi depaseste bugetul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Arata bine motorul. De ce nu faci tu aparatorul de lant?

mai caut o perioada si daca nu gasesc ma apuc de mesterit

 

Arata foarte bine si cu aripa ce a venit din Japonia . Spune-mi te rog...cum se comporta asa, rigida pe drumurile din Romania? Am vrut sa-mi pun si eu lowering kit, dar mai toti m-au sfatuit ca nu este de romania, gropi, etc...Tu poti sa ne spui in cunostinta de cauza , mai exact :peace: .

Ma bate si pe mine gandul sa o fac rigida, mai ales acum ca o sa am roata de 240/40R18 pe spate, si s-ar vedea mult mai bine cu aripa direct pe roata . Mai exista varianta de suspensie "progresive" dar imi depaseste bugetul...

 

cu aripa originala ma stropea la fel de mult asa ca am renuntat la ea deocamdata

la mers, daca nu am mai facut eu intoarcerea din trei miscari cu motorul acum am ocazia mult mai des, vireaza ca un autobuz si este rigida in adevaratul sens al cuvantului, daca mergi un drum plin de gropi o sa ai o experienta memorabila, si crede-ma ca de fiecare data cand urc in seaua celeilalte motocilete ma bucur asa de mult de suspensie :moron:

ca aspect motorul este bestial dar tre sa induri multe ca sa mergi cu el, tre sa fi cu ochi in patru dupa gropi si denivelari, daca ai nesansa sa le iei o sa le simti zdravan, pe scurt un harg tail nu il recomand ptr romania decat daca sti drumul pe care urmeaza sa mergi sau esti destul de dus cu capul

sunt convins ca sunt diverse tipuri de suspensie care pot da cam acelai aspect dar sa ofere si putina amortizare, dar din pacate bugetul este restrans, poate pe viitor ...... cine stie, intretimp merg usurel ca e mai bine si mai sanatos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recomandati-mi si mie service-uri din Bucuresti, unde ati fost cu motorul si ati plecat multumiti. Eventual cu ceva detalii (ce lucratura vi s-a facut, pret, cel mai meserias mecanic...etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vind anvelopa noua Dunlop D404 150/80/16" = 170€

camera pt aceeasi dimensiune = 20€.

Mesaj completat

scuze,era 130euro.

 

 

nu vrea nimeni guma spate, noua?la 140euro cu camera si transport inclus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa 2 ani,am fost sa fac itp ul la vn,surpriza mare,pe carte am trecuta anvelopa fata 80-90-19 :D :laugh: :laugh: ...eu am pe 21,am rezolvat itp ul dar ma gandesc,e vreo greseala a celor de la RAR sau sunt modele cu 19 pe fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...