Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Motocicleta aceea este din Anglia , deci va trebuii transportata cu feribotul, sau cu avionul -> Deci pret crescut la totalul transportului . Si da , fi atent la tepe mai ales din Anglia, unde se ajunge mai greu si nu poti vedea direct motorul . Gasisem si eu un intruder foarte ieftin , am vb cu vanzatorul si zicea ca mi-l trimite prin curier ca il baga intr-un cargou, si pentru o suma destul de mica ajunge la mine - dar era o poveste prea frumoasa ca sa fie adevarata :D .

Daca tot vrei sa-l cumperi din afara , indreapta-ti atentia spre Italia sau Germania . De Italia ti-am povestit deja...Acum sa-ti zic si ce stiu de Germania : Transportul este mai ieftin din cauza ca nu au autostrazi platite . Nu te mai costa cei 100 de euro radiatul pentru export - probabil si acolo este o taxa dar mai mica . Marele avantaj fata de Italia : se fac asigurari provizorii si poti venii calare pe motor, deci nu mai depinzi de baiatu' cu remorca care va pleca dupa motor doar dupa ce are 3 comenzi sa-si ocupe toate locurile .

 

Diferentele intre clasic si "A" : _ ce-a mai evidenta este roata fata mai mica si mai lata - evident si aripa este alta . Furca are niste cover'e care ii da aspectul de a fi mai groasa . Far mai mare, alt ghidon, alta aripa spate , sha impartita in 2 pavilioane...si cam atat . Este acelasi motor si acelasi cadru, acelasi rezervor . Daca ai de gand sa-l modifici pe viitor nu prea ar trebuii sa te intereseaze aceste diferente :peace: ...eu nu mai am nimic original din cele de mai sus, cu exceptia aripi spate care si pe aia o voi latii in toamna cu 10 cm ca sa-mi intre noua roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Povesti am auzit, da' cum am mai spus:sunt naiv. Virago-ul l-am luat de pe bikeshop tot pe neve: bani prin mandat postal, ordin de plata prin fax, motoru urcat intr-un tir (care era intamplator in acel oras si se intorcea gol spre Piatra Neamt). Mi se pare mai de incredere exemplarul din Marea Britanie expus mai sus prin faptul ca vanzatorul e particular, nu se ocupa cu asa ceva. Am vorbit cu el si ai dreptate cu "nu imi pasa cui il dau". A zis ca sa ii dau inainte cu bidding da ma ocup singur de transport. Imi convine partea cu optiunea de Cash on Collection (inseamna ca pot sa ii dau banii cand iau motoru, nu?), acu trebe sa gasesc pe cineva care face transport. Si acu vine iara milogeala: stiti voi pe cineva de incredere? (Sa stiti ca si eu caut, nu intreb doar aci pe topic, insa orice varianta e de interes major). Si inca odata multam' si pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De nu-ti gasesti transport pt Anglia, Uite un Vn classic din 2001 /25000 KM in Italia . http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/vn-...tml?msg=2438228 Custom - are comenzi avansate, sha custom. Zice ca in pret iti da si piesele originale ce le are, si o casca cadou :peace: . Pretul este 3200 negociabil - la al meu am negociat 500 de euro inainte sa plec dupa el . Daca ai nevoie te pot ajuta cu un telefon sa vb direct cu Italianul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ma sa vinzi vulcanu'?

 

Nu cred ca gresesc prea tare cu cifrele alea. Sunt sigur ca putini isi curata/ung lantul la timp. Al meu are 22.000km si e fara probleme da' cunosc exemplare care au terminat repede kit-ul. Deci nu cred eu ca e vreunul pe-aici pe forum, poate cu exceptia ta, care chiar sa-si unga lantul fix din 300 in 300km. Cine pleaca la mare si-l unge la jumatatea autostrazii ca atunci s-au facut 300km de la ultima ungere?

 

Vreau vn-ul de 2000.

Dar costa de te usuca - asa ca - pana mai strang bani mi-am luat un motor intermediar (busa din 2004) (deci cu motorul de 1300 an mai urcat 500 cmc-ei)

 

inca 700 cmc si ajung la vn-ul cel mare.

Poate peste un an sau doi, cine stie - eu inca sper.

 

Mesaj completat

Seara, dupa ce am dat vulcanul am "plans".

Sunt barbat, stiu asta, dar nu credeam ca o sa ma afecteze asa de tare - na, primul motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as recomanda anglia din urmatoarele motive :

 

1. Preturile oscileaza in functie de paritatea lira/euro, dar in general sunt mai avantajoase fata de germania

 

2. Se poate venii calare cu foarte putin efort

 

In Anglia legea rutiera difera de a noastra si nu trebuie reinmatriculat motoru la vanzare, adica daca omu are taxa de drum platita si numere valabile poti sa il iei si ai plecat, daca nu cu vreo 50 lire ti le face pentru cateva luni, si atunci poti circula inclusiv in romania pana expira.

 

Te-ai urcat pe un feribot, belgia, luxemburg, germania austria, ungaria si acasa.

 

3. Exista avioane low cost pana in londra cu 10-20 euro / persoana, deci poti merge cu avionul si venii inapoi calare.

 

Pentru documentare e site-ul

 

http://gumtree.co.uk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau vn-ul de 2000.

Dar costa de te usuca - asa ca - pana mai strang bani mi-am luat un motor intermediar (busa din 2004) (deci cu motorul de 1300 an mai urcat 500 cmc-ei)

 

inca 700 cmc si ajung la vn-ul cel mare.

Poate peste un an sau doi, cine stie - eu inca sper.

 

Mesaj completat

Seara, dupa ce am dat vulcanul am "plans".

Sunt barbat, stiu asta, dar nu credeam ca o sa ma afecteze asa de tare - na, primul motor.

 

E frumos vn-ul de 2000, clar

 

Da' m-ai cam spart cu schimbarea, nu m-as da cu o vitezana pe strada nici sa ma bati. Prin urmare nu te vom mai vedea pe la vulcanologi. Aia e. Sa ne spui cand renunti la vitezana.

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand Kit transmisie pe curea pentru Vulcan de 800 marca Scootworks varianta cromata. Kitul e format din doua pinioane, curea si tensiometru pentru reglarea tensiunii curelei. A fost folosit doar 1000 de km si dat jos pentru ca proiectul pe care il am in cap merge in alta directie. Avantaje: scapi de curatat de lant, consum mai redus, cuplu la turatie mai joasa si mai bun zic eu. dezavantaje: pierzi ceva din viteza maxima. Pentru mai multe detalii: http://www.shopscootworks.com/productdetai...;catalogId=-799.

 

Pret: 450 $. A costat cu tot cu transport si TVA la vama, 750.

 

Kitul poate fi montat numai pe modelul A sau Classic, pe Drifter nu merge!

 

Pun diseara poze cu el. :)

Poze :laugh:

Se mai vinde protectie rezervor de vn 800 ca in poza. contact. mariusvlp-messenger, mobil- 0722.513.475

post-8536-1272870774_thumb.jpg

post-8536-1272870791_thumb.jpg

post-8536-1272870804_thumb.jpg

post-8536-1272870815_thumb.jpg

post-8536-1272870823_thumb.jpg

post-8536-1272870838_thumb.jpg

post-8536-1272870856_thumb.jpg

post-8536-1272870887_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze :laugh:

Se mai vinde protectie rezervor de vn 800 ca in poza. contact. mariusvlp-messenger, mobil- 0722.513.475

 

 

Sal...vreau eu protectia pt rezervor...sa-mi zici doar un pret, dar mai ales daca merge si la rezervorul de VN1500, care e putintel mai voluminos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal...vreau eu protectia pt rezervor...sa-mi zici doar un pret, dar mai ales daca merge si la rezervorul de VN1500, care e putintel mai voluminos...

salut pretul e de 250 lei, dar nu cred ca se potriveste la Vn-ul de 1500. si nu cred ca din cauza marimii, ci mai degraba datorita bordului si busonului de alimentare. :laugh:

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut pretul e de 250 lei, dar nu cred ca se potriveste la Vn-ul de 1500. si nu cred ca din cauza marimii, ci mai degraba datorita bordului si busonului de alimentare. :cheers:

 

 

Inteleg....merci oricum si BAFTA LA VANZARE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut din nou.

 

azi am raspunsul final de la service ( in postul anterior nu era un raspuns cert ) - problema este doar termocupla.

din cauza ei nu mai pornea ventilatorul si de aici urma sa fiarba motorul.

este si vina mea ca i-am bagat in ceata - le-am zis ca am impresia ca merge ventilatorul, dar de fapt....

 

azi comand termocupla la united, dar pana cand vine am inteles ca o pot lega pe direct dupa ce pornesc motorul.

 

numai bine.

bujie

 

salut,

 

am revenit cu vesti bune.

am schimbat de vinerea trecuta termoclupla dar n-am avut timp sa mai postez.

 

gata - sunt din nou in trafic.

 

multam celor care s-au dat cu parerea.

 

bujie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare rulmentii pentru roata fata vn800? Mi-am facut comanda, dar parca nu as mai astepta 3 saptamani pana cand imi sosesc . Cumpar si second..numai sa fie buni!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru cei mai tehnici: Voi cum (sau cu ce) reglati amestecul in carburator ca surubul de reglaj e bagat la mama-draq in partea din spate a carburatorului... ;)

 

PS: Ma refer la carburatoarele de VN1500 sau VN800 ca stiu ca-s cam la fel...

Editat de dexlink
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand Kit transmisie pe curea pentru Vulcan de 800 marca Scootworks varianta cromata. Kitul e format din doua pinioane, curea si tensiometru pentru reglarea tensiunii curelei. A fost folosit doar 1000 de km si dat jos pentru ca proiectul pe care il am in cap merge in alta directie. Avantaje: scapi de curatat de lant, consum mai redus, cuplu la turatie mai joasa si mai bun zic eu. dezavantaje: pierzi ceva din viteza maxima. Pentru mai multe detalii: http://www.shopscootworks.com/productdetai...;catalogId=-799.

 

Pret: 450 $. A costat cu tot cu transport si TVA la vama, 750.

 

Kitul poate fi montat numai pe modelul A sau Classic, pe Drifter nu merge!

 

Pun diseara poze cu el. ;)

usor neg. :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare rulmentii pentru roata fata vn800? Mi-am facut comanda, dar parca nu as mai astepta 3 saptamani pana cand imi sosesc . Cumpar si second..numai sa fie buni!

 

vezi la SKF pe str Laminorului, sigur au... au toata gama de rulmenti. si sunt suedeze parca, sau ceva de genu.

 

de acolo am luat eu anu trecut pt vulcan, dar nu mai stiu codurile, s-ar putea sa le fi postat pe topicul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi la SKF pe str Laminorului, sigur au... au toata gama de rulmenti. si sunt suedeze parca, sau ceva de genu.

 

de acolo am luat eu anu trecut pt vulcan, dar nu mai stiu codurile, s-ar putea sa le fi postat pe topicul asta.

Ok..ms mult...o sa dau o fuga pe la ei ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astea sunt, si-ntradevar, tre' sa iau noi.

 

http://motorcycleproducts.co.uk/catalogue/...t-p-117741.html

 

 

Ok..ms mult...o sa dau o fuga pe la ei ;)

 

sa cresti mare!

uite si codu' 6302DDU

 

Front Left or Front Right Hand Wheel Bearing Kawasaki VN800-A1 VN800-A2 Vulcan 1995-96

 

6302DDU (I.D 15mm x O.D 42mm x W 13mm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru cei mai tehnici: Voi cum (sau cu ce) reglati amestecul in carburator ca surubul de reglaj e bagat la mama-draq in partea din spate a carburatorului... ;)

 

PS: Ma refer la carburatoarele de VN1500 sau VN800 ca stiu ca-s cam la fel...

Poti doar cu o surubernita cu oglinda si cot , asta am vazut eu cand mi lo reglat mecanicul,altfel nu se poate.

zaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti doar cu o surubernita cu oglinda si cot , asta am vazut eu cand mi lo reglat mecanicul,altfel nu se poate.

zaha

Ba se poate, daca desfaci carburatorul. In mod normal, surubul se desface 2,5 ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...