dexlink Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 salut pretul e de 250 lei, dar nu cred ca se potriveste la Vn-ul de 1500. si nu cred ca din cauza marimii, ci mai degraba datorita bordului si busonului de alimentare. Inteleg....merci oricum si BAFTA LA VANZARE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bujie... Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 salut din nou. azi am raspunsul final de la service ( in postul anterior nu era un raspuns cert ) - problema este doar termocupla. din cauza ei nu mai pornea ventilatorul si de aici urma sa fiarba motorul. este si vina mea ca i-am bagat in ceata - le-am zis ca am impresia ca merge ventilatorul, dar de fapt.... azi comand termocupla la united, dar pana cand vine am inteles ca o pot lega pe direct dupa ce pornesc motorul. numai bine. bujie salut, am revenit cu vesti bune. am schimbat de vinerea trecuta termoclupla dar n-am avut timp sa mai postez. gata - sunt din nou in trafic. multam celor care s-au dat cu parerea. bujie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Sa fie intrun ceas bun si sa ne vedem la intalnirea vulcanistiilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Are cineva de vanzare rulmentii pentru roata fata vn800? Mi-am facut comanda, dar parca nu as mai astepta 3 saptamani pana cand imi sosesc . Cumpar si second..numai sa fie buni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 (editat) Am si eu o intrebare pentru cei mai tehnici: Voi cum (sau cu ce) reglati amestecul in carburator ca surubul de reglaj e bagat la mama-draq in partea din spate a carburatorului... PS: Ma refer la carburatoarele de VN1500 sau VN800 ca stiu ca-s cam la fel... Editat Mai 10, 2010 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawaboy Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 fratilor vulcanisti un set de jigloare standard pt un vn 1500 din 1996 cu un singur carburator de unde fac rost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 United Motors ...dar nu stiu daca trimit in Suceava .Suna-i! Vezi ca s-a mai discutat pe paginile trecute si de altii ce aduc piese OEM . Wolfmen parca spunea ca a apelat la http://www.dillypoint.ro/ . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 vand Kit transmisie pe curea pentru Vulcan de 800 marca Scootworks varianta cromata. Kitul e format din doua pinioane, curea si tensiometru pentru reglarea tensiunii curelei. A fost folosit doar 1000 de km si dat jos pentru ca proiectul pe care il am in cap merge in alta directie. Avantaje: scapi de curatat de lant, consum mai redus, cuplu la turatie mai joasa si mai bun zic eu. dezavantaje: pierzi ceva din viteza maxima. Pentru mai multe detalii: http://www.shopscootworks.com/productdetai...;catalogId=-799. Pret: 450 $. A costat cu tot cu transport si TVA la vama, 750. Kitul poate fi montat numai pe modelul A sau Classic, pe Drifter nu merge! Pun diseara poze cu el. usor neg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Are cineva de vanzare rulmentii pentru roata fata vn800? Mi-am facut comanda, dar parca nu as mai astepta 3 saptamani pana cand imi sosesc . Cumpar si second..numai sa fie buni! vezi la SKF pe str Laminorului, sigur au... au toata gama de rulmenti. si sunt suedeze parca, sau ceva de genu. de acolo am luat eu anu trecut pt vulcan, dar nu mai stiu codurile, s-ar putea sa le fi postat pe topicul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 vezi la SKF pe str Laminorului, sigur au... au toata gama de rulmenti. si sunt suedeze parca, sau ceva de genu. de acolo am luat eu anu trecut pt vulcan, dar nu mai stiu codurile, s-ar putea sa le fi postat pe topicul asta. Ok..ms mult...o sa dau o fuga pe la ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 astea sunt, si-ntradevar, tre' sa iau noi. http://motorcycleproducts.co.uk/catalogue/...t-p-117741.html Ok..ms mult...o sa dau o fuga pe la ei sa cresti mare! uite si codu' 6302DDU Front Left or Front Right Hand Wheel Bearing Kawasaki VN800-A1 VN800-A2 Vulcan 1995-96 6302DDU (I.D 15mm x O.D 42mm x W 13mm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Am si eu o intrebare pentru cei mai tehnici: Voi cum (sau cu ce) reglati amestecul in carburator ca surubul de reglaj e bagat la mama-draq in partea din spate a carburatorului... PS: Ma refer la carburatoarele de VN1500 sau VN800 ca stiu ca-s cam la fel... Poti doar cu o surubernita cu oglinda si cot , asta am vazut eu cand mi lo reglat mecanicul,altfel nu se poate. zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 @dexlink. E o surubelnita speciala ce-ti trebuie tie, cred ca orice mecanic moto are asa ceva. A descris bine @ThePrincipal Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Poti doar cu o surubernita cu oglinda si cot , asta am vazut eu cand mi lo reglat mecanicul,altfel nu se poate.zaha Ba se poate, daca desfaci carburatorul. In mod normal, surubul se desface 2,5 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Ba se poate, daca desfaci carburatorul. In mod normal, surubul se desface 2,5 ture. Asta cu 2.5 ture poate fi valabila in conditiile in care totul pe motor e stock.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariman11 Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 are cineva in plus o aparatoare ptr lant, imi arunca tot uleiul de pe lant, pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Interesant vulcan ai! Are pe spate chit de coborare, sau l-ai facut hardtail? Si furca parca i-ai alungit-o, nu? PS: Cat dai pe aparatoare + cat dai pe urmatorul lant , mai bine investesti intr-un chit de transmisie pe curea . Se va vedea si mai bine, te va tine si dublu ca durata de viata si cel mai important, scapi de uns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 ... plus ca-l are Foxu',kitul asta.Si-l da si ieftin,ca sa scape de el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariman11 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Interesant vulcan ai! Are pe spate chit de coborare, sau l-ai facut hardtail? Si furca parca i-ai alungit-o, nu? PS: Cat dai pe aparatoare + cat dai pe urmatorul lant , mai bine investesti intr-un chit de transmisie pe curea . Se va vedea si mai bine, te va tine si dublu ca durata de viata si cel mai important, scapi de uns pe spate are o bara care inlocuieste amortizorul, asa a venit din japonia de la mama lui, cat despre furca nu este lungita are alte juguri ce ii dau alt unghi, motorul initial a fost o replica a harley-ului din filmul harley davidson si malboro man suna interesant transmisie pe curea dar momentam nu intra in buget, dar cine stie pe viitor poate voi face trecerea de la lant la curea, deja mi-a distrus geaca de la uleiul aruncat pe spate in prima poza e cum a venit el in tara si in a doua e cum e acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 pe spate are o bara care inlocuieste amortizorul, asa a venit din japonia de la mama lui, cat despre furca nu este lungita are alte juguri ce ii dau alt unghi, motorul initial a fost o replica a harley-ului din filmul harley davidson si malboro man suna interesant transmisie pe curea dar momentam nu intra in buget, dar cine stie pe viitor poate voi face trecerea de la lant la curea, deja mi-a distrus geaca de la uleiul aruncat pe spate in prima poza e cum a venit el in tara si in a doua e cum e acum Salut! Arata bine motorul. De ce nu faci tu aparatorul de lant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 pe spate are o bara care inlocuieste amortizorul, asa a venit din japonia de la mama lui, cat despre furca nu este lungita are alte juguri ce ii dau alt unghi, motorul initial a fost o replica a harley-ului din filmul harley davidson si malboro man suna interesant transmisie pe curea dar momentam nu intra in buget, dar cine stie pe viitor poate voi face trecerea de la lant la curea, deja mi-a distrus geaca de la uleiul aruncat pe spate in prima poza e cum a venit el in tara si in a doua e cum e acum Arata foarte bine si cu aripa ce a venit din Japonia . Spune-mi te rog...cum se comporta asa, rigida pe drumurile din Romania? Am vrut sa-mi pun si eu lowering kit, dar mai toti m-au sfatuit ca nu este de romania, gropi, etc...Tu poti sa ne spui in cunostinta de cauza , mai exact . Ma bate si pe mine gandul sa o fac rigida, mai ales acum ca o sa am roata de 240/40R18 pe spate, si s-ar vedea mult mai bine cu aripa direct pe roata . Mai exista varianta de suspensie "progresive" dar imi depaseste bugetul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariman11 Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Salut! Arata bine motorul. De ce nu faci tu aparatorul de lant? mai caut o perioada si daca nu gasesc ma apuc de mesterit Arata foarte bine si cu aripa ce a venit din Japonia . Spune-mi te rog...cum se comporta asa, rigida pe drumurile din Romania? Am vrut sa-mi pun si eu lowering kit, dar mai toti m-au sfatuit ca nu este de romania, gropi, etc...Tu poti sa ne spui in cunostinta de cauza , mai exact . Ma bate si pe mine gandul sa o fac rigida, mai ales acum ca o sa am roata de 240/40R18 pe spate, si s-ar vedea mult mai bine cu aripa direct pe roata . Mai exista varianta de suspensie "progresive" dar imi depaseste bugetul... cu aripa originala ma stropea la fel de mult asa ca am renuntat la ea deocamdata la mers, daca nu am mai facut eu intoarcerea din trei miscari cu motorul acum am ocazia mult mai des, vireaza ca un autobuz si este rigida in adevaratul sens al cuvantului, daca mergi un drum plin de gropi o sa ai o experienta memorabila, si crede-ma ca de fiecare data cand urc in seaua celeilalte motocilete ma bucur asa de mult de suspensie ca aspect motorul este bestial dar tre sa induri multe ca sa mergi cu el, tre sa fi cu ochi in patru dupa gropi si denivelari, daca ai nesansa sa le iei o sa le simti zdravan, pe scurt un harg tail nu il recomand ptr romania decat daca sti drumul pe care urmeaza sa mergi sau esti destul de dus cu capul sunt convins ca sunt diverse tipuri de suspensie care pot da cam acelai aspect dar sa ofere si putina amortizare, dar din pacate bugetul este restrans, poate pe viitor ...... cine stie, intretimp merg usurel ca e mai bine si mai sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 recomandati-mi si mie service-uri din Bucuresti, unde ati fost cu motorul si ati plecat multumiti. Eventual cu ceva detalii (ce lucratura vi s-a facut, pret, cel mai meserias mecanic...etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 vind anvelopa noua Dunlop D404 150/80/16" = 170€camera pt aceeasi dimensiune = 20€. Mesaj completat scuze,era 130euro. nu vrea nimeni guma spate, noua?la 140euro cu camera si transport inclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 dupa 2 ani,am fost sa fac itp ul la vn,surpriza mare,pe carte am trecuta anvelopa fata 80-90-19 ...eu am pe 21,am rezolvat itp ul dar ma gandesc,e vreo greseala a celor de la RAR sau sunt modele cu 19 pe fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.