CustoMania Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Motocicleta aceea este din Anglia , deci va trebuii transportata cu feribotul, sau cu avionul -> Deci pret crescut la totalul transportului . Si da , fi atent la tepe mai ales din Anglia, unde se ajunge mai greu si nu poti vedea direct motorul . Gasisem si eu un intruder foarte ieftin , am vb cu vanzatorul si zicea ca mi-l trimite prin curier ca il baga intr-un cargou, si pentru o suma destul de mica ajunge la mine - dar era o poveste prea frumoasa ca sa fie adevarata . Daca tot vrei sa-l cumperi din afara , indreapta-ti atentia spre Italia sau Germania . De Italia ti-am povestit deja...Acum sa-ti zic si ce stiu de Germania : Transportul este mai ieftin din cauza ca nu au autostrazi platite . Nu te mai costa cei 100 de euro radiatul pentru export - probabil si acolo este o taxa dar mai mica . Marele avantaj fata de Italia : se fac asigurari provizorii si poti venii calare pe motor, deci nu mai depinzi de baiatu' cu remorca care va pleca dupa motor doar dupa ce are 3 comenzi sa-si ocupe toate locurile . Diferentele intre clasic si "A" : _ ce-a mai evidenta este roata fata mai mica si mai lata - evident si aripa este alta . Furca are niste cover'e care ii da aspectul de a fi mai groasa . Far mai mare, alt ghidon, alta aripa spate , sha impartita in 2 pavilioane...si cam atat . Este acelasi motor si acelasi cadru, acelasi rezervor . Daca ai de gand sa-l modifici pe viitor nu prea ar trebuii sa te intereseaze aceste diferente ...eu nu mai am nimic original din cele de mai sus, cu exceptia aripi spate care si pe aia o voi latii in toamna cu 10 cm ca sa-mi intre noua roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Povesti am auzit, da' cum am mai spus:sunt naiv. Virago-ul l-am luat de pe bikeshop tot pe neve: bani prin mandat postal, ordin de plata prin fax, motoru urcat intr-un tir (care era intamplator in acel oras si se intorcea gol spre Piatra Neamt). Mi se pare mai de incredere exemplarul din Marea Britanie expus mai sus prin faptul ca vanzatorul e particular, nu se ocupa cu asa ceva. Am vorbit cu el si ai dreptate cu "nu imi pasa cui il dau". A zis ca sa ii dau inainte cu bidding da ma ocup singur de transport. Imi convine partea cu optiunea de Cash on Collection (inseamna ca pot sa ii dau banii cand iau motoru, nu?), acu trebe sa gasesc pe cineva care face transport. Si acu vine iara milogeala: stiti voi pe cineva de incredere? (Sa stiti ca si eu caut, nu intreb doar aci pe topic, insa orice varianta e de interes major). Si inca odata multam' si pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 De nu-ti gasesti transport pt Anglia, Uite un Vn classic din 2001 /25000 KM in Italia . http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/vn-...tml?msg=2438228 Custom - are comenzi avansate, sha custom. Zice ca in pret iti da si piesele originale ce le are, si o casca cadou . Pretul este 3200 negociabil - la al meu am negociat 500 de euro inainte sa plec dupa el . Daca ai nevoie te pot ajuta cu un telefon sa vb direct cu Italianul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorddanu Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Cum ma sa vinzi vulcanu'? Nu cred ca gresesc prea tare cu cifrele alea. Sunt sigur ca putini isi curata/ung lantul la timp. Al meu are 22.000km si e fara probleme da' cunosc exemplare care au terminat repede kit-ul. Deci nu cred eu ca e vreunul pe-aici pe forum, poate cu exceptia ta, care chiar sa-si unga lantul fix din 300 in 300km. Cine pleaca la mare si-l unge la jumatatea autostrazii ca atunci s-au facut 300km de la ultima ungere? Vreau vn-ul de 2000. Dar costa de te usuca - asa ca - pana mai strang bani mi-am luat un motor intermediar (busa din 2004) (deci cu motorul de 1300 an mai urcat 500 cmc-ei) inca 700 cmc si ajung la vn-ul cel mare. Poate peste un an sau doi, cine stie - eu inca sper. Mesaj completat Seara, dupa ce am dat vulcanul am "plans". Sunt barbat, stiu asta, dar nu credeam ca o sa ma afecteze asa de tare - na, primul motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Eu as recomanda anglia din urmatoarele motive : 1. Preturile oscileaza in functie de paritatea lira/euro, dar in general sunt mai avantajoase fata de germania 2. Se poate venii calare cu foarte putin efort In Anglia legea rutiera difera de a noastra si nu trebuie reinmatriculat motoru la vanzare, adica daca omu are taxa de drum platita si numere valabile poti sa il iei si ai plecat, daca nu cu vreo 50 lire ti le face pentru cateva luni, si atunci poti circula inclusiv in romania pana expira. Te-ai urcat pe un feribot, belgia, luxemburg, germania austria, ungaria si acasa. 3. Exista avioane low cost pana in londra cu 10-20 euro / persoana, deci poti merge cu avionul si venii inapoi calare. Pentru documentare e site-ul http://gumtree.co.uk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Vreau vn-ul de 2000.Dar costa de te usuca - asa ca - pana mai strang bani mi-am luat un motor intermediar (busa din 2004) (deci cu motorul de 1300 an mai urcat 500 cmc-ei) inca 700 cmc si ajung la vn-ul cel mare. Poate peste un an sau doi, cine stie - eu inca sper. Mesaj completat Seara, dupa ce am dat vulcanul am "plans". Sunt barbat, stiu asta, dar nu credeam ca o sa ma afecteze asa de tare - na, primul motor. E frumos vn-ul de 2000, clar Da' m-ai cam spart cu schimbarea, nu m-as da cu o vitezana pe strada nici sa ma bati. Prin urmare nu te vom mai vedea pe la vulcanologi. Aia e. Sa ne spui cand renunti la vitezana. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Eu as recomanda anglia din urmatoarele motive :...... Eu n-as recomanda Anglia pt ca motoarele sunt cu ghidonul pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Eu n-as recomanda Anglia pt ca motoarele sunt cu ghidonul pe dreapta Dupa cateva "pints" de bere serioasa nu mai conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 vand Kit transmisie pe curea pentru Vulcan de 800 marca Scootworks varianta cromata. Kitul e format din doua pinioane, curea si tensiometru pentru reglarea tensiunii curelei. A fost folosit doar 1000 de km si dat jos pentru ca proiectul pe care il am in cap merge in alta directie. Avantaje: scapi de curatat de lant, consum mai redus, cuplu la turatie mai joasa si mai bun zic eu. dezavantaje: pierzi ceva din viteza maxima. Pentru mai multe detalii: http://www.shopscootworks.com/productdetai...;catalogId=-799. Pret: 450 $. A costat cu tot cu transport si TVA la vama, 750. Kitul poate fi montat numai pe modelul A sau Classic, pe Drifter nu merge! Pun diseara poze cu el. Poze Se mai vinde protectie rezervor de vn 800 ca in poza. contact. mariusvlp-messenger, mobil- 0722.513.475 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Poze Se mai vinde protectie rezervor de vn 800 ca in poza. contact. mariusvlp-messenger, mobil- 0722.513.475 Sal...vreau eu protectia pt rezervor...sa-mi zici doar un pret, dar mai ales daca merge si la rezervorul de VN1500, care e putintel mai voluminos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 (editat) Sal...vreau eu protectia pt rezervor...sa-mi zici doar un pret, dar mai ales daca merge si la rezervorul de VN1500, care e putintel mai voluminos... salut pretul e de 250 lei, dar nu cred ca se potriveste la Vn-ul de 1500. si nu cred ca din cauza marimii, ci mai degraba datorita bordului si busonului de alimentare. Editat Mai 3, 2010 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 salut pretul e de 250 lei, dar nu cred ca se potriveste la Vn-ul de 1500. si nu cred ca din cauza marimii, ci mai degraba datorita bordului si busonului de alimentare. Inteleg....merci oricum si BAFTA LA VANZARE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bujie... Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 salut din nou. azi am raspunsul final de la service ( in postul anterior nu era un raspuns cert ) - problema este doar termocupla. din cauza ei nu mai pornea ventilatorul si de aici urma sa fiarba motorul. este si vina mea ca i-am bagat in ceata - le-am zis ca am impresia ca merge ventilatorul, dar de fapt.... azi comand termocupla la united, dar pana cand vine am inteles ca o pot lega pe direct dupa ce pornesc motorul. numai bine. bujie salut, am revenit cu vesti bune. am schimbat de vinerea trecuta termoclupla dar n-am avut timp sa mai postez. gata - sunt din nou in trafic. multam celor care s-au dat cu parerea. bujie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Sa fie intrun ceas bun si sa ne vedem la intalnirea vulcanistiilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Are cineva de vanzare rulmentii pentru roata fata vn800? Mi-am facut comanda, dar parca nu as mai astepta 3 saptamani pana cand imi sosesc . Cumpar si second..numai sa fie buni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 (editat) Am si eu o intrebare pentru cei mai tehnici: Voi cum (sau cu ce) reglati amestecul in carburator ca surubul de reglaj e bagat la mama-draq in partea din spate a carburatorului... PS: Ma refer la carburatoarele de VN1500 sau VN800 ca stiu ca-s cam la fel... Editat Mai 10, 2010 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawaboy Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 fratilor vulcanisti un set de jigloare standard pt un vn 1500 din 1996 cu un singur carburator de unde fac rost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 United Motors ...dar nu stiu daca trimit in Suceava .Suna-i! Vezi ca s-a mai discutat pe paginile trecute si de altii ce aduc piese OEM . Wolfmen parca spunea ca a apelat la http://www.dillypoint.ro/ . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 vand Kit transmisie pe curea pentru Vulcan de 800 marca Scootworks varianta cromata. Kitul e format din doua pinioane, curea si tensiometru pentru reglarea tensiunii curelei. A fost folosit doar 1000 de km si dat jos pentru ca proiectul pe care il am in cap merge in alta directie. Avantaje: scapi de curatat de lant, consum mai redus, cuplu la turatie mai joasa si mai bun zic eu. dezavantaje: pierzi ceva din viteza maxima. Pentru mai multe detalii: http://www.shopscootworks.com/productdetai...;catalogId=-799. Pret: 450 $. A costat cu tot cu transport si TVA la vama, 750. Kitul poate fi montat numai pe modelul A sau Classic, pe Drifter nu merge! Pun diseara poze cu el. usor neg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Are cineva de vanzare rulmentii pentru roata fata vn800? Mi-am facut comanda, dar parca nu as mai astepta 3 saptamani pana cand imi sosesc . Cumpar si second..numai sa fie buni! vezi la SKF pe str Laminorului, sigur au... au toata gama de rulmenti. si sunt suedeze parca, sau ceva de genu. de acolo am luat eu anu trecut pt vulcan, dar nu mai stiu codurile, s-ar putea sa le fi postat pe topicul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 vezi la SKF pe str Laminorului, sigur au... au toata gama de rulmenti. si sunt suedeze parca, sau ceva de genu. de acolo am luat eu anu trecut pt vulcan, dar nu mai stiu codurile, s-ar putea sa le fi postat pe topicul asta. Ok..ms mult...o sa dau o fuga pe la ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 astea sunt, si-ntradevar, tre' sa iau noi. http://motorcycleproducts.co.uk/catalogue/...t-p-117741.html Ok..ms mult...o sa dau o fuga pe la ei sa cresti mare! uite si codu' 6302DDU Front Left or Front Right Hand Wheel Bearing Kawasaki VN800-A1 VN800-A2 Vulcan 1995-96 6302DDU (I.D 15mm x O.D 42mm x W 13mm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Am si eu o intrebare pentru cei mai tehnici: Voi cum (sau cu ce) reglati amestecul in carburator ca surubul de reglaj e bagat la mama-draq in partea din spate a carburatorului... PS: Ma refer la carburatoarele de VN1500 sau VN800 ca stiu ca-s cam la fel... Poti doar cu o surubernita cu oglinda si cot , asta am vazut eu cand mi lo reglat mecanicul,altfel nu se poate. zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 @dexlink. E o surubelnita speciala ce-ti trebuie tie, cred ca orice mecanic moto are asa ceva. A descris bine @ThePrincipal Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Poti doar cu o surubernita cu oglinda si cot , asta am vazut eu cand mi lo reglat mecanicul,altfel nu se poate.zaha Ba se poate, daca desfaci carburatorul. In mod normal, surubul se desface 2,5 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.