CustoMania Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) La mine si-au facut treaba 3 ani...insa de 6 luni stau in sifonier . Suportii...nu eu Editat Iunie 22, 2011 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaurus Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Vand Suporti cobburi pentru Vulcan 800 , stanga + dreapta , cu tot cu suruburi mai lungi . pret 120 ron . Salutare, care este distanta dintre gaurile de prindere si care este inaltimea suportilor. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Salut .Ti-am scris pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Cine stie cum sta treaba cu vama si tva-ul la olandezi pt o moto adusa din state? am inteles ca e mai ieftin la ei decat la noi din doua considerente: 1. ei pornesc cu calculele de la valoarea de tranzactie si nu cea de catalog ca la noi. 2. TVA-ul la ei este mai mic, de 19%. Si acum spuneti-mi daca gresesc: vama este 10 sau 6% din valoarea cu care a fost cumparata motocicleta adunată cu valoarea transportului, sau numai din pretul de tranzactie? O alta nelamurire priveste metoda de calcul a TVA: e 19% numai din valoarea tranzactiei sau dintr-un total în care intra pretul de achizitie, transportul, vama și comisionul de vamal de 0,5%? Cine ma poate ajuta cu raspunsuri clare ii raman recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Nu mai poluaaaaa!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 ma pupi ma, drace! fa bine si ajuta un prieten Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Victore..Fii atent ce s-a obraznicit vulpea,acuma,cand si-a luat Cross Bones-ul...In curand n-o sa ne mai salute nici pe strada,cand o sa-nceapa sa-l calareasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Mi se pare normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Pai da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 sunteti niste banditi, vopsiti Vulpea in culori zbanghii, poate, poate se imbraca in gaina. Vulpea nu se transforma, tot cu coada ramane ma! gata cu offtopicul, sariti cu sfaturile sa ajutati un biet suflet ratacit in birocratia olandeza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 (editat) Cine stie cum sta treaba cu vama si tva-ul la olandezi pt o moto adusa din state? am inteles ca e mai ieftin la ei decat la noi din doua considerente: 1. ei pornesc cu calculele de la valoarea de tranzactie si nu cea de catalog ca la noi. 2. TVA-ul la ei este mai mic, de 19%. Si acum spuneti-mi daca gresesc: vama este 10 sau 6% din valoarea cu care a fost cumparata motocicleta adunată cu valoarea transportului, sau numai din pretul de tranzactie? O alta nelamurire priveste metoda de calcul a TVA: e 19% numai din valoarea tranzactiei sau dintr-un total în care intra pretul de achizitie, transportul, vama și comisionul de vamal de 0,5%? Cine ma poate ajuta cu raspunsuri clare ii raman recunoscator. pentru bunuri introduse din afara spatiului comunitar se aplica: pret de tranzactie x 6% = taxe vamale pret de fact + taxe vamale + transport x (19% Olanda) = tva comision vamal - nu mai exista ai mai jos text de pe site-ul vamii romane, unde apare si incadrarea tarifara pt o motocicleta de peste 800cmc: Datoria vamala Data valabilitate referinta: 2011/07/06 Codul de marfa 8711500000 - Cu motor cu piston alternativ cu o capacitate cilindrică peste 800 cm³ Grup(uri) Nomenclatura (I000001) Regim special de stimulare - dreptul muncii (GSP), (1012TVA) TVA-24% Unitate suplimentara p/st Restrictii si Prohibitii Tara de origine/destinatie: ERGA OMNES - CEE Reglementare R9822610 Taxă pentru țară terță: 6 % Tara de origine/destinatie: ERGA OMNES - CEE Reglementare L0603431 Taxa pe valoare adăugată: 24 % Editat Iulie 6, 2011 de JustMe_DF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 (editat) pentru bunuri introduse din afara spatiului comunitar se aplica: pret de tranzactie x 6% = taxe vamale pret de fact + taxe vamale + transport x (19% Olanda) = tva comision vamal - nu mai exista ai mai jos text de pe site-ul vamii romane, unde apare si incadrarea tarifara pt o motocicleta de peste 800cmc: Datoria vamala Data valabilitate referinta: 2011/07/06 Codul de marfa 8711500000 - Cu motor cu piston alternativ cu o capacitate cilindrică peste 800 cm³ Grup(uri) Nomenclatura (I000001) Regim special de stimulare - dreptul muncii (GSP), (1012TVA) TVA-24% Unitate suplimentara p/st Restrictii si Prohibitii Tara de origine/destinatie: ERGA OMNES - CEE Reglementare R9822610 Taxă pentru țară terță: 6 % Tara de origine/destinatie: ERGA OMNES - CEE Reglementare L0603431 Taxa pe valoare adăugată: 24 % Hm, taxa vamala nu se calculeaza si la transportul din State pana in port la ei? Doar la pretul de tranzactie? Asta ar fi o veste buna! Editat Iulie 6, 2011 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
helene Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 salut, mar interesa robinetul de harley daca il mai ai, daca il ai poti sami pui o poza cu el sa vad daca se potriveste la mine? tel. 0744608312 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 stimati colegi, imi trage motorul dreapta (da putin, nu tare, doar daca iau mainile de pe ghidon) aveti idee ce ar putea fi? pana acum am verificat asa: -urme de lovituri la cadru, nu sunt -aliniere roata spate ok -jugurile par a fi ok (masurat cu sublerul, rearanjat furcile) -cauciaocele sunt uzate uniform -rulmenti fata noi. tks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorcycles_die Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 stimati colegi, imi trage motorul dreapta (da putin, nu tare, doar daca iau mainile de pe ghidon) aveti idee ce ar putea fi? pana acum am verificat asa: -urme de lovituri la cadru, nu sunt -aliniere roata spate ok -jugurile par a fi ok (masurat cu sublerul, rearanjat furcile) -cauciaocele sunt uzate uniform -rulmenti fata noi. tks Incearca sa mergi pe mijlocul strazii, daca poti intre cele 2 benzi continue ) ,si atunci verifica daca trage dreapta. De obicei strazile au panta pentru a se scurge apa si din acest motiv motoreta trage dreapta daca iei mainile de pe ghidon. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 he he nici vorba de asta, am incercat pe toate tipurile posibile de drum, inclusiv autostrada, inclusiv mers pe contrasens trage dreapta de la motor, nu de la drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 incearca sa vezi si roata din spate. daca e aliniat bine, aranjeaza lantul. verifica bascula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 roata spate e bine aliniata, am aliniat-o de 2 ori, de fiecare data cu acelasi rezultat. in schimb la bascula nu prea stiu cum/ce sa verific... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Poate vreun cauciuc e putin deformat. Verifica-le cu atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 stimati colegi, imi trage motorul dreapta (da putin, nu tare, doar daca iau mainile de pe ghidon) aveti idee ce ar putea fi? pana acum am verificat asa: -urme de lovituri la cadru, nu sunt -aliniere roata spate ok -jugurile par a fi ok (masurat cu sublerul, rearanjat furcile) -cauciaocele sunt uzate uniform -rulmenti fata noi. tks rulmentii de la jug, ridica motorul a.i. roata fata sa fie ridicata si vezi jocuri,cursa lina si sa nu ai un moment unde furca sa ,,agate'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tartoru Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 Salut, Tocmai ce am patit o chestie ciudata cu un VN400 si am nevoie de sfaturile voastre. Eram prin oras la o carciuma si cand a inceput ploaia am dat sa plec. Pornesc motorul si astept vreo 5 minute sa pot iesi pentru ca erau masini ca la balamuc si blocasera strada. Toate bune si frumoase pentru vreo 300 de metri dupa care incepe sa se inece si sa puste pe acceleratie. Parea posedata. Abia se tara si zgaltaia si pusca intr-un mare fel. Din cand in cand simteam ca parca lovea ceva in filtru de aer si se auzea un zgomot ciudat De la unirii m-am tarat asa cu ea pana la razoare unde la semafor si-a revenit. Acu pare ok. Ce ar putea avea? S-a mai intamplat odata sa o pornesc, sa o las la relanti cat imi pus casca etc., vreo 5 min sa zic, si sa se opreasca de nebuna iar apoi sa nu mai stea la relanti si sa porneasca doar ajutata de putin gaz. Si atunci dupa cativa km si-a revenit. Are cineva vreo idee ce dambla o apuca? Merci frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 Am impresia ca ti-a mers doar intr-un cilindru.Ia verifica-i bujiile si fisele bujiilor,sa n-ai un contact imperfect.Asa-mi facea a mea,cand se uda cu benzina,una din cele 4 bujii (VN 750,cu cate 2 bujii/cilindru).Tragea prost,si-odata tasnea..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 mie mi se pare alimantare proasta cu benzina, dintr-un motiv sau altul la mine cand a mers intr-un cilindru (o singura bujie pe cilindru, deci unul nu megrea deloc), mergea frumos, liniar si silentios, da nu tragea deloc. in schimb fix asa patesc cand se termina benzina, pana apuc sa trec pe rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 (editat) Cu părere de rău după o motocicletă exceptională,  anunț oficial că am părăsit grupul de vulcaniÂşti. Vulkanul a plecat spre Cluj, unde sper să îl bucure pe Alex cel puțin la fel de mult cum m-a bucurat pe mine, un model de motocicletă deosebit Âşi pe care îl recomand tuturor. Nu scăpați de mine aÂşa uÂşor, revin (cât de repede pot) pe Dyna. Sau Nighttrain, mai mă gândesc, mai mă sucesc. Editat Iulie 25, 2011 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 eu as zice cu parere de bine bravos, hai cu achizitia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.