alex_en Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 filtru de aer este nou, K&N, uns corespunzator. filtrul de benzina nu cred ca este suplimentar, si oricum este cu sita metalica si curatat. problema a inceput sa apara dupa ce am curatat carburatoarele (nu eu, un mecanic). si relantiul sta perfect cand e cald motorul, pot sa-l reglez sa stea si la 300 de ture cred, si tot nu face figuri. doar la rece e problema, si daca ar fi filtrul de benzina gol, logic ar fi sa nu pot accelera. Pai spune asa, ca ti-a stricat ala carburatoarele ) Era greu? Pune mana pe telefon si suna-l pe tip, si poate ti le mai da jos o data si a doua oara le pune bine inapoi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Ce filtu bai nene? V-ati montat voi filtru suplimentar de benzina la Vulcan? Ea spune-ti voi ce face socul la motoarele cu carburatie. @Beatrice: ai reglat relantiul cu motorul rece ori cald? PS. Eu cred ca n-are nimic motorul, merge foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) Socul imbogateste manual sau automat amestecul necesar pornirii la rece. Adica, pe limba romana, "baga benzina mai multa". Da, omul si-a montat un filtru de benzina suplimentar, cu sita metalica, zice-se. Editat Iunie 2, 2011 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Ham inteles Sper sa retina si ceilalti ce-ai spus legat de soc. Eu zic ca n-are nimic motorul si nici reglajele carburatorului. Mie mi se pare firesc ca dupa ce a pornit, daca ramane cu socul tras la maxim, sa scada turatia si sa dea sa se inece, baga prea multa benzina. De exemplu, in carte scrie ca dupa ce pornesti motorul cu socul tras la maxim, imediat sa-l bagi jumatate pentru a preveni oprirea motorului. Apoi dupa ce a inceput sa se incalzeasca (~ 2-3 minute) sa-l bagi de tot. Incearca cum am zis eu si vezi daca mai ai belele cu inecatul dupa ce porneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 evident ca am incercat face la fel, dar stiu ca problema e exact asta nu stiu insa care ar fi cauza carburatorul este perfect montat si curatat, am urmarit operatiunea pas cu pas ca data viitoare o sa o fac eu si nu-i deloc rocket science... mai vedem ce si cum, o sa incerc sa dau si de omul care mi-a facut curatarea, pentru orice eventualitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) @Beatrice: ai reglat relantiul cu motorul rece ori cald? Eh, na... Cu motoru' cald, normal. Unii si-au pus filtru de benzina, cica ar fi pentru o filtrare suplimentara. Si Filosoful (En500) si-a luat asa ceva si a zis ca o sa si-l monteze. Sunt curioasa cum ii va merge apoi motoru'. Oricum, eu am avut asa ceva, de hartie, ce-i drept, si mai rau mi-a facut. Si chiar si cu filtru, si ala mai trebe curat/schimbat din cand in cand... Radu, daca ai avut problemele de cand ai venit de la mecanic, e clar ca acolo-i buba... Zic eu... Editat Iunie 2, 2011 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Haideti oameni buni! nu vrea nimeni un Big Lady? http://www.mychopper.ro/de-vanzare/kawasaki-vulcan-1500-custom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 simptome: -nu porneste fara soc, ceea ce ii ok -daca trag socul porneste, ceea ce iar ii ok -merge 30-40 de secunde turat, ceea ce iar ii ok, dar dupa timpul asta scade turatia mult, pana aproape vrea sa moara -daca bag socul, moare, daca il las pot merge cu motorul, nu da sa moara, dar relantiul ii in baia de ulei -dupa ce se incalzeste si bag socul totul este normal, merge frumos, are relantiul normal Ceva de genul am patit si eu,si nu stiam ce sa fac,dar,spre norocul meu,venind de la Bucuresti catre Buzau,in timp ce ma apropiam de Urziceni,am trecut pe rezerva.Nu am alimentat la Urziceni,stiind ca cei 4 litri de benzina(rezerva) mi-ar fi ajuns lejer pana acasa.Dar,spre neplacuta mea surpriza,la nici 2 km de Urziceni mi s-a oprit motorul.Am tras pe dreapta,i-am dat o cheie,si a luat-o iar.Mai merg un pic,aceeasi chestie.Ma uit in rezervor,benzina mai avea.Cu chiu cu vai,am ajuns acasa,fara sa realimentez.De ce?Tot batandu-mi capul de ce face figurile astea,am realizat ca problema era de la alimentare,cum bine a remarcat Alex.I-am scos furtunul prin care curge benzina spre carburator,am suflat cu o pompa de masina caneaua,apoi i-am dat rezervorul jos,am scos benzina ramasa,unde,surpriza,era un gunoi de toata frumusetea,l-am curatat bine,l-am montat inapoi,iar de-atunci,nici o problema.Dac-o fi asta si la tine ori ba,asta nu mai stiu... In alta ordine de idei,si eu i-am montat un fltru suplimentar de benzina,care are inauntru niste site foarte fine pe care-l curat(suflu) lunar,si din care nu o data am colectat mizerie.Asta e filtrul,luat de pe Louis: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 Da, fix filtrul asta il am si eu. O sa incerc si curatatul rezervorului. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 (editat) Vand Suporti cobburi pentru Vulcan 800 , stanga + dreapta , cu tot cu suruburi mai lungi . pret 120 ron . Editat Iunie 20, 2011 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Hai cu recircularea suportilor in natura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) La mine si-au facut treaba 3 ani...insa de 6 luni stau in sifonier . Suportii...nu eu Editat Iunie 22, 2011 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaurus Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Vand Suporti cobburi pentru Vulcan 800 , stanga + dreapta , cu tot cu suruburi mai lungi . pret 120 ron . Salutare, care este distanta dintre gaurile de prindere si care este inaltimea suportilor. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Salut .Ti-am scris pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Cine stie cum sta treaba cu vama si tva-ul la olandezi pt o moto adusa din state? am inteles ca e mai ieftin la ei decat la noi din doua considerente: 1. ei pornesc cu calculele de la valoarea de tranzactie si nu cea de catalog ca la noi. 2. TVA-ul la ei este mai mic, de 19%. Si acum spuneti-mi daca gresesc: vama este 10 sau 6% din valoarea cu care a fost cumparata motocicleta adunată cu valoarea transportului, sau numai din pretul de tranzactie? O alta nelamurire priveste metoda de calcul a TVA: e 19% numai din valoarea tranzactiei sau dintr-un total în care intra pretul de achizitie, transportul, vama și comisionul de vamal de 0,5%? Cine ma poate ajuta cu raspunsuri clare ii raman recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Nu mai poluaaaaa!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 ma pupi ma, drace! fa bine si ajuta un prieten Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Victore..Fii atent ce s-a obraznicit vulpea,acuma,cand si-a luat Cross Bones-ul...In curand n-o sa ne mai salute nici pe strada,cand o sa-nceapa sa-l calareasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Mi se pare normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Pai da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 sunteti niste banditi, vopsiti Vulpea in culori zbanghii, poate, poate se imbraca in gaina. Vulpea nu se transforma, tot cu coada ramane ma! gata cu offtopicul, sariti cu sfaturile sa ajutati un biet suflet ratacit in birocratia olandeza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 (editat) Cine stie cum sta treaba cu vama si tva-ul la olandezi pt o moto adusa din state? am inteles ca e mai ieftin la ei decat la noi din doua considerente: 1. ei pornesc cu calculele de la valoarea de tranzactie si nu cea de catalog ca la noi. 2. TVA-ul la ei este mai mic, de 19%. Si acum spuneti-mi daca gresesc: vama este 10 sau 6% din valoarea cu care a fost cumparata motocicleta adunată cu valoarea transportului, sau numai din pretul de tranzactie? O alta nelamurire priveste metoda de calcul a TVA: e 19% numai din valoarea tranzactiei sau dintr-un total în care intra pretul de achizitie, transportul, vama și comisionul de vamal de 0,5%? Cine ma poate ajuta cu raspunsuri clare ii raman recunoscator. pentru bunuri introduse din afara spatiului comunitar se aplica: pret de tranzactie x 6% = taxe vamale pret de fact + taxe vamale + transport x (19% Olanda) = tva comision vamal - nu mai exista ai mai jos text de pe site-ul vamii romane, unde apare si incadrarea tarifara pt o motocicleta de peste 800cmc: Datoria vamala Data valabilitate referinta: 2011/07/06 Codul de marfa 8711500000 - Cu motor cu piston alternativ cu o capacitate cilindrică peste 800 cm³ Grup(uri) Nomenclatura (I000001) Regim special de stimulare - dreptul muncii (GSP), (1012TVA) TVA-24% Unitate suplimentara p/st Restrictii si Prohibitii Tara de origine/destinatie: ERGA OMNES - CEE Reglementare R9822610 Taxă pentru țară terță: 6 % Tara de origine/destinatie: ERGA OMNES - CEE Reglementare L0603431 Taxa pe valoare adăugată: 24 % Editat Iulie 6, 2011 de JustMe_DF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 (editat) pentru bunuri introduse din afara spatiului comunitar se aplica: pret de tranzactie x 6% = taxe vamale pret de fact + taxe vamale + transport x (19% Olanda) = tva comision vamal - nu mai exista ai mai jos text de pe site-ul vamii romane, unde apare si incadrarea tarifara pt o motocicleta de peste 800cmc: Datoria vamala Data valabilitate referinta: 2011/07/06 Codul de marfa 8711500000 - Cu motor cu piston alternativ cu o capacitate cilindrică peste 800 cm³ Grup(uri) Nomenclatura (I000001) Regim special de stimulare - dreptul muncii (GSP), (1012TVA) TVA-24% Unitate suplimentara p/st Restrictii si Prohibitii Tara de origine/destinatie: ERGA OMNES - CEE Reglementare R9822610 Taxă pentru țară terță: 6 % Tara de origine/destinatie: ERGA OMNES - CEE Reglementare L0603431 Taxa pe valoare adăugată: 24 % Hm, taxa vamala nu se calculeaza si la transportul din State pana in port la ei? Doar la pretul de tranzactie? Asta ar fi o veste buna! Editat Iulie 6, 2011 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
helene Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 salut, mar interesa robinetul de harley daca il mai ai, daca il ai poti sami pui o poza cu el sa vad daca se potriveste la mine? tel. 0744608312 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 stimati colegi, imi trage motorul dreapta (da putin, nu tare, doar daca iau mainile de pe ghidon) aveti idee ce ar putea fi? pana acum am verificat asa: -urme de lovituri la cadru, nu sunt -aliniere roata spate ok -jugurile par a fi ok (masurat cu sublerul, rearanjat furcile) -cauciaocele sunt uzate uniform -rulmenti fata noi. tks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.