Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dupa 4 ani pe vulcanul de 800 si dupa alti 4 pe cel de 1500 as vrea sa ma intorc la cel de 800 , daca aveti cumva ceva de vanzare datimi de stire.

gadiel

 

 

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-vn800a-din-1999-413431.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 4 ani pe vulcanul de 800 si dupa alti 4 pe cel de 1500 as vrea sa ma intorc la cel de 800 , daca aveti cumva ceva de vanzare datimi de stire.

gadiel

 

salut ... din ce motive? rolleyes.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot ti-ai facut alt rezervor nu-l vinzi pe cel original?

 

 

din pacate nu, toate modificarie le-am facut sa fie reversibile, in caz ca vreau sa o vand sau sa ma pornesc la ceva drum mai lung.

 

salut ... din ce motive? rolleyes.gif

 

 

io as putea pune pariu ca din cauza ca-i mai lenes 1500-le :P

 

Cand nu ai chef de lucru baga un ochi si aici:

 

http://www.kawasakim...-bobber-64.html

 

Sunt foarte multe solutii interesante.

 

 

ah, merci, uitasem de el

l-am studiat mai demult, da imi prinde bine acum :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 4 ani pe vulcanul de 800 si dupa alti 4 pe cel de 1500 as vrea sa ma intorc la cel de 800 , daca aveti cumva ceva de vanzare datimi de stire.

gadiel

Un prieten de-al meu are unul fain de vanzare: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-vulcan-din-1995-424592.html.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe buneee? wtfeeeeeek.gif

sa inteleg ca motorul nu ii compenseaza greutatea sau cum?kurt.gif

 

 

ma, nu m-am dat cu 1500, doar am citit despre asta:

ii un motor care poate trage dupa el o masina, merge pe autostrada cu 150 constant fara sa se chinuie, da urca mai greu in ture, implicit nu-i chiar asa de fasneata ca asta de 800.

asta din cauza stroke-ului, adica pistonul are cursa lunga in cilindru.

avantaje si dezavantaje, mie mi-ar placea sa le am pe amandoua....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 4 ani pe vulcanul de 800 si dupa alti 4 pe cel de 1500 as vrea sa ma intorc la cel de 800 , daca aveti cumva ceva de vanzare datimi de stire.

gadiel

/index.php?/topic/672455-kawasaki-vn-800-classic-in-doua-variante-stock-si-bobber/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am o problema la cutia de viteze (sau ambreiaj). Dupa ce pornesc motorul, daca nu-l las destul sa se incalzeasca (7-8 minute), cand o bag in viteza da sa plece de sub mine si se opreste (asta daca e rece); sau daca s-a incalzit cateva minute (3-4) cand o bag in viteza pleaca de pe loc, incet (trebuie sa ma proptesc bine cu ambele picioare in pamant si sa tin bine de ghidon ca sa o pot tine pe loc). Ambele situatii mentionate se intampla bineinteles cu ambreiajul apasat. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai face nici o figura. Fostul proprietar a schimbat ambreiajul inainte sa mi-o vanda. Am incercat sa mai intind cablul de ambreiaj sau sa-l las mai slab si tot nu a avut nici un efect. Stie cineva daca ambreiajul se mai poate regla si din cutie? :-L

 

Ai discurile de frictiune torsionate...am patit si eu, cu discurile noi. Cretinii aia de la curierat au pus ceva greu pe discuri si s-au deformat...Tre sa demontezi si sa verifici planeitatea discurilor de frictiune si a discurilor metalice.

Eu am cumparat alt set...nu se prea pot readuce la forma initiala daca deformarea trece in domeniul plastic al otelului...poate doar incalzite si presate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, nu m-am dat cu 1500, doar am citit despre asta:

ii un motor care poate trage dupa el o masina, merge pe autostrada cu 150 constant fara sa se chinuie, da urca mai greu in ture, implicit nu-i chiar asa de fasneata ca asta de 800.

asta din cauza stroke-ului, adica pistonul are cursa lunga in cilindru.

avantaje si dezavantaje, mie mi-ar placea sa le am pe amandoua....

Am avut VN800 si am mers vreo 70 de km (oras si afara) cu un VN1500. Intr-adevar, raspunsul la accelerare brusca este putin intarziat la 1500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum daca vrea vulcan vanjos sa isi ia vn750 :) banana.gif

 

Cu parere de rau , a venit timpul sa fac si asta Disappointed.gif

 

O vand sau o schimb cu dragstar de la 650 in sus , dau si diferenta daca e

 

O gasiti aici My love . pentru intrebari si detalii ma gasiti si pe messenger , id: mihaidespan

 

sper sa o ia cineva care sa aiba la fel de multa grija de ea cat am avut eu anul asta .

 

friday.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa fac o gravura pe pielea care o voi folosi la sa, acum mai am nevoie doar de niste fire de piele pentru "cusaturi" si ceva cleste de dat gauri...

 

poate Darian sa-mi dea un sfat unde gasesc asa ceva? :D

desenul tehnic pentru semighidoane este gata, urmeaza sa-si faca strungarul meseria...

post-43929-0-18983300-1327410219_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa fac o gravura pe pielea care o voi folosi la sa, acum mai am nevoie doar de niste fire de piele pentru "cusaturi" si ceva cleste de dat gauri...

 

poate Darian sa-mi dea un sfat unde gasesc asa ceva? :D

desenul tehnic pentru semighidoane este gata, urmeaza sa-si faca strungarul meseria...

 

biggrinbounce2.gifDacã-l suni,poate te-ajutã....

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa fac o gravura pe pielea care o voi folosi la sa, acum mai am nevoie doar de niste fire de piele pentru "cusaturi" si ceva cleste de dat gauri...

 

poate Darian sa-mi dea un sfat unde gasesc asa ceva? :D

desenul tehnic pentru semighidoane este gata, urmeaza sa-si faca strungarul meseria...

 

foarte tare man, felicitari !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tare man, felicitari !

 

 

merci, sper ca in we apuc sa o si imbrac, ca aseara am povestit si cu Darian, si mi-am mai gasit si niste scule. :cheers:

am comandat si buretele, deci mai am doar de sudat suportii pentru arcuri si prinderea fata :)

 

aveti careva niste mansoane originale de vulcan, cu tot cu sistemul de prindere al cablului de acceleratie?

 

am gasit unul de shadow 600, da nu-s sigur daca potriveste la mine....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci, sper ca in we apuc sa o si imbrac, ca aseara am povestit si cu Darian, si mi-am mai gasit si niste scule. :cheers:

am comandat si buretele, deci mai am doar de sudat suportii pentru arcuri si prinderea fata :)

 

aveti careva niste mansoane originale de vulcan, cu tot cu sistemul de prindere al cablului de acceleratie?

 

am gasit unul de shadow 600, da nu-s sigur daca potriveste la mine....

 

Teoretic,sunt universale. Doar ca-s de 22 mm,sau 1 inchi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ... din ce motive? rolleyes.gif

waw , sunt multe , prea greu daca vrei sa mergi tare pe curbe, performante slabe , adica 15-ul cu dyno jet nu merge ca 800-tele fara ajuntari si consumul care te oboseste ,acum daca vrei o motocicleta linistita si cu adevarat clasica recomand 1500-tele daca vrei sa mergi tare cu un choper clasic atunci recomand 800-tele , e o chestiune de preferinte si nevoi iar eu vreau 800-tele inapoi.

zaha

 

zic eu mult prea scump pt. ce are pe el , pretul de germania e 2200 drumul 100 pretul real ar trebui sa se invarta la 2500 dar fiecare cere pretul lui si orice motocicleta are cumparatorul ei.

zaha

 

asta e chiar scump , pt ca e chiar de fabrica......

zaha

 

/index.php?/topic/672455-kawasaki-vn-800-classic-in-doua-variante-stock-si-bobber/

la asta o sa sun pt ca motorul asta promiteeeeee...

zaha

 

Am avut VN800 si am mers vreo 70 de km (oras si afara) cu un VN1500. Intr-adevar, raspunsul la accelerare brusca este putin intarziat la 1500.

asta asa e , daca ii montezi dyno , merge in treapta a 2-a cu 150 , dar consumul e pe masura.

zaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

waw , sunt multe , prea greu daca vrei sa mergi tare pe curbe, performante slabe , adica 15-ul cu dyno jet nu merge ca 800-tele fara ajuntari si consumul care te oboseste ,acum daca vrei o motocicleta linistita si cu adevarat clasica recomand 1500-tele daca vrei sa mergi tare cu un choper clasic atunci recomand 800-tele , e o chestiune de preferinte si nevoi iar eu vreau 800-tele inapoi.

zaha

 

 

zic eu mult prea scump pt. ce are pe el , pretul de germania e 2200 drumul 100 pretul real ar trebui sa se invarta la 2500 dar fiecare cere pretul lui si orice motocicleta are cumparatorul ei.

zaha

 

 

asta e chiar scump , pt ca e chiar de fabrica......

zaha

 

 

la asta o sa sun pt ca motorul asta promiteeeeee...

zaha

 

 

asta asa e , daca ii montezi dyno , merge in treapta a 2-a cu 150 , dar consumul e pe masura.

zaha

 

Stiu motorul @desertfox-ului.La cum merge si câte are pe el,chiar îsi meritã banii. Dac-aveam cum sã fac rost de banii ãstia,pânã-n varã,îl luam eu. Vezi cã are deja,un potential client (nu eu).Asa cã miscã-te repede,dacã-l vrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:burnout:

e yam, yam, dar fara niste arcuri si cu o bascula softail distrugi rapid si sheaua si aripa spate care se vor lovi la denivelari una de alta. been there, done that! acum traiasca arcurile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...