scaurus Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Dupa 4 ani pe vulcanul de 800 si dupa alti 4 pe cel de 1500 as vrea sa ma intorc la cel de 800 , daca aveti cumva ceva de vanzare datimi de stire. gadiel http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-vn800a-din-1999-413431.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Dupa 4 ani pe vulcanul de 800 si dupa alti 4 pe cel de 1500 as vrea sa ma intorc la cel de 800 , daca aveti cumva ceva de vanzare datimi de stire. gadiel salut ... din ce motive? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Daca tot ti-ai facut alt rezervor nu-l vinzi pe cel original? din pacate nu, toate modificarie le-am facut sa fie reversibile, in caz ca vreau sa o vand sau sa ma pornesc la ceva drum mai lung. salut ... din ce motive? io as putea pune pariu ca din cauza ca-i mai lenes 1500-le Cand nu ai chef de lucru baga un ochi si aici: http://www.kawasakim...-bobber-64.html Sunt foarte multe solutii interesante. ah, merci, uitasem de el l-am studiat mai demult, da imi prinde bine acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Dupa 4 ani pe vulcanul de 800 si dupa alti 4 pe cel de 1500 as vrea sa ma intorc la cel de 800 , daca aveti cumva ceva de vanzare datimi de stire. gadiel Un prieten de-al meu are unul fain de vanzare: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-vulcan-din-1995-424592.html. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 io as putea pune pariu ca din cauza ca-i mai lenes 1500-le pe buneee? wtf sa inteleg ca motorul nu ii compenseaza greutatea sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 pe buneee? wtf sa inteleg ca motorul nu ii compenseaza greutatea sau cum? ma, nu m-am dat cu 1500, doar am citit despre asta: ii un motor care poate trage dupa el o masina, merge pe autostrada cu 150 constant fara sa se chinuie, da urca mai greu in ture, implicit nu-i chiar asa de fasneata ca asta de 800. asta din cauza stroke-ului, adica pistonul are cursa lunga in cilindru. avantaje si dezavantaje, mie mi-ar placea sa le am pe amandoua.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
swoboda Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 (editat) salutare.. caut sa cumpar (second.. pt un proiect) un pinion spate..(foaie) de vn 800 ..sa aiba in jur de 50 de dinti.. multumesc. Editat Ianuarie 17, 2012 de swoboda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Dupa 4 ani pe vulcanul de 800 si dupa alti 4 pe cel de 1500 as vrea sa ma intorc la cel de 800 , daca aveti cumva ceva de vanzare datimi de stire. gadiel /index.php?/topic/672455-kawasaki-vn-800-classic-in-doua-variante-stock-si-bobber/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Salut. Am o problema la cutia de viteze (sau ambreiaj). Dupa ce pornesc motorul, daca nu-l las destul sa se incalzeasca (7-8 minute), cand o bag in viteza da sa plece de sub mine si se opreste (asta daca e rece); sau daca s-a incalzit cateva minute (3-4) cand o bag in viteza pleaca de pe loc, incet (trebuie sa ma proptesc bine cu ambele picioare in pamant si sa tin bine de ghidon ca sa o pot tine pe loc). Ambele situatii mentionate se intampla bineinteles cu ambreiajul apasat. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai face nici o figura. Fostul proprietar a schimbat ambreiajul inainte sa mi-o vanda. Am incercat sa mai intind cablul de ambreiaj sau sa-l las mai slab si tot nu a avut nici un efect. Stie cineva daca ambreiajul se mai poate regla si din cutie? Ai discurile de frictiune torsionate...am patit si eu, cu discurile noi. Cretinii aia de la curierat au pus ceva greu pe discuri si s-au deformat...Tre sa demontezi si sa verifici planeitatea discurilor de frictiune si a discurilor metalice. Eu am cumparat alt set...nu se prea pot readuce la forma initiala daca deformarea trece in domeniul plastic al otelului...poate doar incalzite si presate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 ma, nu m-am dat cu 1500, doar am citit despre asta: ii un motor care poate trage dupa el o masina, merge pe autostrada cu 150 constant fara sa se chinuie, da urca mai greu in ture, implicit nu-i chiar asa de fasneata ca asta de 800. asta din cauza stroke-ului, adica pistonul are cursa lunga in cilindru. avantaje si dezavantaje, mie mi-ar placea sa le am pe amandoua.... Am avut VN800 si am mers vreo 70 de km (oras si afara) cu un VN1500. Intr-adevar, raspunsul la accelerare brusca este putin intarziat la 1500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 acum daca vrea vulcan vanjos sa isi ia vn750 Cu parere de rau , a venit timpul sa fac si asta O vand sau o schimb cu dragstar de la 650 in sus , dau si diferenta daca e O gasiti aici My love . pentru intrebari si detalii ma gasiti si pe messenger , id: mihaidespan sper sa o ia cineva care sa aiba la fel de multa grija de ea cat am avut eu anul asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 am reusit sa fac o gravura pe pielea care o voi folosi la sa, acum mai am nevoie doar de niste fire de piele pentru "cusaturi" si ceva cleste de dat gauri... poate Darian sa-mi dea un sfat unde gasesc asa ceva? desenul tehnic pentru semighidoane este gata, urmeaza sa-si faca strungarul meseria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 am reusit sa fac o gravura pe pielea care o voi folosi la sa, acum mai am nevoie doar de niste fire de piele pentru "cusaturi" si ceva cleste de dat gauri... poate Darian sa-mi dea un sfat unde gasesc asa ceva? desenul tehnic pentru semighidoane este gata, urmeaza sa-si faca strungarul meseria... Dacã-l suni,poate te-ajutã.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 am reusit sa fac o gravura pe pielea care o voi folosi la sa, acum mai am nevoie doar de niste fire de piele pentru "cusaturi" si ceva cleste de dat gauri... poate Darian sa-mi dea un sfat unde gasesc asa ceva? desenul tehnic pentru semighidoane este gata, urmeaza sa-si faca strungarul meseria... foarte tare man, felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 foarte tare man, felicitari ! merci, sper ca in we apuc sa o si imbrac, ca aseara am povestit si cu Darian, si mi-am mai gasit si niste scule. am comandat si buretele, deci mai am doar de sudat suportii pentru arcuri si prinderea fata aveti careva niste mansoane originale de vulcan, cu tot cu sistemul de prindere al cablului de acceleratie? am gasit unul de shadow 600, da nu-s sigur daca potriveste la mine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 merci, sper ca in we apuc sa o si imbrac, ca aseara am povestit si cu Darian, si mi-am mai gasit si niste scule. am comandat si buretele, deci mai am doar de sudat suportii pentru arcuri si prinderea fata aveti careva niste mansoane originale de vulcan, cu tot cu sistemul de prindere al cablului de acceleratie? am gasit unul de shadow 600, da nu-s sigur daca potriveste la mine.... Teoretic,sunt universale. Doar ca-s de 22 mm,sau 1 inchi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Radu, Pielea este din aia tratata vegetal ? Unde as putea gasii de cumparat ? Gravura ai facut-o cu pirograful ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 n-am idee cum ii tratata pielea, mie mi-a facut-o rost taicameu, in cluj gravura este laser au venit jucarii noi morpheus, hai cu o idee cum sa le impartim, ca-s cate 3 din fiecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 salut ... din ce motive? waw , sunt multe , prea greu daca vrei sa mergi tare pe curbe, performante slabe , adica 15-ul cu dyno jet nu merge ca 800-tele fara ajuntari si consumul care te oboseste ,acum daca vrei o motocicleta linistita si cu adevarat clasica recomand 1500-tele daca vrei sa mergi tare cu un choper clasic atunci recomand 800-tele , e o chestiune de preferinte si nevoi iar eu vreau 800-tele inapoi. zaha http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-vn800a-din-1999-413431.html zic eu mult prea scump pt. ce are pe el , pretul de germania e 2200 drumul 100 pretul real ar trebui sa se invarta la 2500 dar fiecare cere pretul lui si orice motocicleta are cumparatorul ei. zaha Un prieten de-al meu are unul fain de vanzare: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-vulcan-din-1995-424592.html. asta e chiar scump , pt ca e chiar de fabrica...... zaha /index.php?/topic/672455-kawasaki-vn-800-classic-in-doua-variante-stock-si-bobber/ la asta o sa sun pt ca motorul asta promiteeeeee... zaha Am avut VN800 si am mers vreo 70 de km (oras si afara) cu un VN1500. Intr-adevar, raspunsul la accelerare brusca este putin intarziat la 1500. asta asa e , daca ii montezi dyno , merge in treapta a 2-a cu 150 , dar consumul e pe masura. zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 waw , sunt multe , prea greu daca vrei sa mergi tare pe curbe, performante slabe , adica 15-ul cu dyno jet nu merge ca 800-tele fara ajuntari si consumul care te oboseste ,acum daca vrei o motocicleta linistita si cu adevarat clasica recomand 1500-tele daca vrei sa mergi tare cu un choper clasic atunci recomand 800-tele , e o chestiune de preferinte si nevoi iar eu vreau 800-tele inapoi. zaha zic eu mult prea scump pt. ce are pe el , pretul de germania e 2200 drumul 100 pretul real ar trebui sa se invarta la 2500 dar fiecare cere pretul lui si orice motocicleta are cumparatorul ei. zaha asta e chiar scump , pt ca e chiar de fabrica...... zaha la asta o sa sun pt ca motorul asta promiteeeeee... zaha asta asa e , daca ii montezi dyno , merge in treapta a 2-a cu 150 , dar consumul e pe masura. zaha Stiu motorul @desertfox-ului.La cum merge si câte are pe el,chiar îsi meritã banii. Dac-aveam cum sã fac rost de banii ãstia,pânã-n varã,îl luam eu. Vezi cã are deja,un potential client (nu eu).Asa cã miscã-te repede,dacã-l vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 si io zic sa-l iei, ca sta degeaba si mai ales ca ai mai avut, stii la ce sa te uiti spor la cumparaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 asa da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 e yam, yam, dar fara niste arcuri si cu o bascula softail distrugi rapid si sheaua si aripa spate care se vor lovi la denivelari una de alta. been there, done that! acum traiasca arcurile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Cu parere de rau , a venit timpul sa fac si asta O vand sau o schimb cu dragstar de la 650 in sus , dau si diferenta daca e O gasiti aici My love . pentru intrebari si detalii ma gasiti si pe messenger , id: mihaidespan sper sa o ia cineva care sa aiba la fel de multa grija de ea cat am avut eu anul asta . 2300 eur ca tot ninge afara si saptamana viitoare imi vine vn_ul 900 si trebuie bani de benzina ( am ramas la vulcan ce sa fac ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.