Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu am Cobra, tot de pe ebay luate acum vreo 3 ani.

 

 

 

Am cumparat acum cateva saptamani un Kawasaki VN 800 Classic din 2003 cu 6600 de km la bord. L-am plimbat cam 1000 de km si sunt tare multumit de alegerea facuta.Insa nu imi place deloc sunetul tobelor stock si as vrea sa cumpar o pereche de tobe Vance & Hines. Am gasit in mai multe locuri, dar totusi unde e pretul cel mai bun si care dintre ele suna cel mai bine? Ma intereseaza sa fie putin mai jos decat cele stock sa imi incapa coburi mai mari.

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh, intr-un final, si cu ajutorul lui Mihai (tartoru de p-aici), care m-a ajutat si m-a impins de la spate, am reusit aseara sa progresez cu vulcanul:

am reglat jocul la supape cu noile pastile, am montat motorul in cadru si am demontat vechiul ghidon, sa fac o proba cu varianta semighidoanelor. pozitia pare chiar ok :)

 

cateva poze cu telefonul, dar se vede esentialul :P

si cum nici o fapta buna nu ramane nepedepsita, i-am reparat si switch-ul de la maneta de frana, si urmeaza sa incerc reparatia si la cel de la pedala, ca da, ambele erau defecte si omu se plangea ca nu se aprinde becu :P

 

si am mai scapat o poza, sa vedeti ca munca fara distractie nu se poate :D

post-43929-0-68213200-1335335116_thumb.jpg

post-43929-0-84311000-1335335130_thumb.jpg

post-43929-0-31740500-1335335147_thumb.jpg

post-43929-0-23864500-1335335268_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat acum cateva saptamani un Kawasaki VN 800 Classic din 2003 cu 6600 de km la bord. L-am plimbat cam 1000 de km si sunt tare multumit de alegerea facuta.Insa nu imi place deloc sunetul tobelor stock si as vrea sa cumpar o pereche de tobe Vance & Hines. Am gasit in mai multe locuri, dar totusi unde e pretul cel mai bun si care dintre ele suna cel mai bine? Ma intereseaza sa fie putin mai jos decat cele stock sa imi incapa coburi mai mari.

Numai bine.

hai pana la mine in jibou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut Vance&Hines Straigthshots cu terminatii (tips) Viper pe Vulcan 800, pe care le recomand de asemenea. Suna mai incet ca si tobele Cruzer, de care zice Morfineus, dar oricum tare. Bine, asta daca nu le-ai auzit pe ale lui Mariusica, vulpoiul desertului, niste Hard Krome foarte aratoase, cele mai aratoase din ce exista pe piata pt Vulcan 800 dupa parerea mea. Dar pe cat de aratoase, pe atat de zgomotoase. La relanti deja mi-a trezit toata strada acum vreo doi ani.

Sincer, in momentul asta nu mi-as mai pune tobe galagioase nicicum. 20.000 de km facuti cu tobe zgomotoase mi-au ajuns. Prima data am golit tobele stock, apoi mi-am luat Vance.

Asa ca recomandarea finala este: ia-ti Vance, dar pastreaza si tobele stock. Daca ti se ia si tie ca mie, le pui inapoi, si vinzi mitralierele. Parerea mea.

 

 

Ale lui Mariusica mie nu mi se pare ca suna chiar asa de tare; alea drag sunau infiorator. Astea sunt mult mai cuminti.

Si tu vrei sa zici ca la drum intins le auzi pe-astea custom?

 

 

eh, intr-un final, si cu ajutorul lui Mihai (tartoru de p-aici), care m-a ajutat si m-a impins de la spate, am reusit aseara sa progresez cu vulcanul:

am reglat jocul la supape cu noile pastile, am montat motorul in cadru si am demontat vechiul ghidon, sa fac o proba cu varianta semighidoanelor. pozitia pare chiar ok :)

 

cateva poze cu telefonul, dar se vede esentialul :P

si cum nici o fapta buna nu ramane nepedepsita, i-am reparat si switch-ul de la maneta de frana, si urmeaza sa incerc reparatia si la cel de la pedala, ca da, ambele erau defecte si omu se plangea ca nu se aprinde becu :P

 

si am mai scapat o poza, sa vedeti ca munca fara distractie nu se poate :D

 

De unde ai cumparat garnituri noi si toate cele necesare pentru capacele de la culbutori?Adica presupun ca dupa ce ai dat capacele jos si ai reglat jocul la supape ai pus garnituri si ce mai trebuie toate noi cand ai montat capacele la loc. Sau ma insel?

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ale lui Mariusica mie nu mi se pare ca suna chiar asa de tare; alea drag sunau infiorator. Astea sunt mult mai cuminti.

Si tu vrei sa zici ca la drum intins le auzi pe-astea custom?

 

 

 

 

De unde ai cumparat garnituri noi si toate cele necesare pentru capacele de la culbutori?Adica presupun ca dupa ce ai dat capacele jos si ai reglat jocul la supape ai pus garnituri si ce mai trebuie toate noi cand ai montat capacele la loc. Sau ma insel?

 

ma, garniturile alea nu am citit nicaieri ca ar trebui schimbate...

 

defapt nici nu sunt chiar garnituri, sunt niste cauciucuri groase, si care aratau bine de tot.

 

deci nu, nu le-am schimbat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, garniturile alea nu am citit nicaieri ca ar trebui schimbate...

 

defapt nici nu sunt chiar garnituri, sunt niste cauciucuri groase, si care aratau bine de tot.

 

deci nu, nu le-am schimbat :)

 

Garniturile nu trebuie schimbate; la mine in manual scrie ca trebuie aplicat un strat subtire de silicon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garniturile nu trebuie schimbate; la mine in manual scrie ca trebuie aplicat un strat subtire de silicon.

 

n-am pus nici silicon, nu aveau nici inainte

 

la cat de gros si moale e cauciucul, le-am curatat bine cu o carpa si din presiunea aplicata de capace ar trebui sa fie ok.

 

silicon mai pun la masini care au capacele din plastic si nu se strang atat de tare.

 

sper sa fie ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci inseamna ca am fost dezinformat.

Aflasem ca in momentul in care dai jos capacele pt reglaj supape, cand le pui la loc schimbi si garniturile.

Daca pui silicon, le mai desfaci fara sa le strici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci inseamna ca am fost dezinformat.

Aflasem ca in momentul in care dai jos capacele pt reglaj supape, cand le pui la loc schimbi si garniturile.

Daca pui silicon, le mai desfaci fara sa le strici?

 

da, este un silicon special pentru garnituri. Daca il montezi corespunzator, nu mai curge nimic, si cand desfaci, il cureti usor.

 

se poate folosi si pentru a INLOCUI complet anumite garnituri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, as vrea sa trec si eu pe chopper si sunt inca indecis la model. Ce parere aveti de un vn 750 ,89' , 62000 km ? el arata super bine da' km nu-s cam multi ? multumesc.

 

 

ma, km sunt "cam" irelevanti cand iei un motor, in opinia mea

e mai important sa arate bine (si aici ma refer la intretinere, nu culoare), sa sune bine si sa mearga bine.

 

plus ca 750 nu prea face figuri in general.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut Vance&Hines Straigthshots cu terminatii (tips) Viper pe Vulcan 800, pe care le recomand de asemenea. Suna mai incet ca si tobele Cruzer, de care zice Morfineus, dar oricum tare. Bine, asta daca nu le-ai auzit pe ale lui Mariusica, vulpoiul desertului, niste Hard Krome foarte aratoase, cele mai aratoase din ce exista pe piata pt Vulcan 800 dupa parerea mea. Dar pe cat de aratoase, pe atat de zgomotoase. La relanti deja mi-a trezit toata strada acum vreo doi ani.

Sincer, in momentul asta nu mi-as mai pune tobe galagioase nicicum. 20.000 de km facuti cu tobe zgomotoase mi-au ajuns. Prima data am golit tobele stock, apoi mi-am luat Vance.

Asa ca recomandarea finala este: ia-ti Vance, dar pastreaza si tobele stock. Daca ti se ia si tie ca mie, le pui inapoi, si vinzi mitralierele. Parerea mea.

daca alea ti se pareau zgomotoase sa le auzi pe astea de pe porcul yancheu :)). Morfina stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, as vrea sa trec si eu pe chopper si sunt inca indecis la model. Ce parere aveti de un vn 750 ,89' , 62000 km ? el arata super bine da' km nu-s cam multi ? multumesc.

 

Cum zicea si Radu. Depnde de cum a fost intretinut si folosit.Teoretic,eu mai sunt încã posesor de 750.Pânã sã fie al meu,a fost cam forjat,cã mã luam cu mâinile de cap,când vedeam ce turat îl tinea,fostul proprietar...Degeaba m-am chinuit eu sã-i întretin cât mai bine,cã dupã 45.000 km,a trebuit sã se umble prin motor.Si-acuma,dupã 57.000 km,are un cilindru calat.Si la cât m-ar costa refãcutul motorului,cu piese noi,nu prea mai meritã investitia,mai ales c-ar ttrebui schimbate si tobele,c-au ruginit,de când stã pe tushã. Dã si tu niste detalii,gen cât vrea omu' pe el,ce model e (european sau de State ),ce mai are-n plus,montat...Eu,de exemplu,am pe-al meu proiectoare cu xenon,mansoane Kuryakyn,parbriz,sea custom, unicat,comenzi avansate,crash-bars în spate (protejeazã coburii),sissy-bar cu port-bagaj (Hepco&Becker),coburi mari (Held Titus).Xenon si-n far,bineânteles....biggrinbounce2.gifEra sã uit de sistemul audio,cu boxe....Prizã de 12 V...Deci,vezi cam ce se poate pune si pe modelul ãsta. Si,apropo,cred c-o sã-l vând pe bucãti,dacã nu l-o vrea nimeni,asa cum e-acuma....Si-am zis cã-l dau si cu 700 euro,numa' sã scap de el,cu totul.Cã dacã-l vând sub formã de componente,sigur o sã rãmân c-o grãmadã de fierãtãnii,si n-am chef...

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sambata am mai facut ceva progrese, din pacate fara poze, da pun deseara si din alea :)

 

1. curatat temeinic carburatorul, schimbate jeturile (main 170 + holder ca nu potrivea cel standard si pilot 52) si inchis la loc carburatorul, acum asteapta cuminte sa-l montez pe motor

2. punctate cu dorn locurile de gauri la sa (sa tot fie vreo 100), da nu le-am gaurit ca mi s-a stricat masina si doar duminica mi-am luat alta

3. azi ar trebui sa pot lua semighidoanele de la sudor :)

4. am schimbat cauciucul pe spate, am curatat tamburul de frana si sabotii, am gresat axul si am remonatat roata

 

cam atat, da continui si azi :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara, din nou cu ajutorul lui tartoru', care sper ca o sa puna si ceva poze:

 

-servisat furca fata (demontat complet, pana la ultima saiba, curatat, scos namolul din ea, schimbat semeringurile de ulei si praf, masurat arcurile din interior si pus ulei nou)

-scosi rulmentii de jug (inferior si superior), curatati temeinic, inspectati (sunt ok), gresati si remontati.

 

 

plan pe azi:

 

-aliniere si strangere roata spate

-stransi toti suportii mtorului

-montat carburatorul

-gaurit roata suportul de sa + facute pinderile

 

cam atat ca mai trebuie sa lucrez si pentru clienti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am incercat si pe asta si pe bikebandit si pe cmsln dar cred ca aveam ochii inchisi. Acum am vazut:

sus

32005JR RS Roller Bearing (25x47x15mm)

jos

HR320/28XJ Tapered Roller Bearing (28x52x16mm)

Editat de PinkHelmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...