morpheus Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 (editat) Vance & Hines cruzers am eu si sunt OK. Nu sunt mitraliere deci le recomand. Tu ce model vrei? Pe ebay ai incercat? Editat Aprilie 24, 2012 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tartoru Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 hai maine pe la mine si incercam sa-i dam de cap ca azi ai zis ca nu ai vreme... Vin azi că nu am chef să îmi iau vreun Âşut în poponeata pe la vreun stop. Fac eu cumva să am timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 eu am Cobra, tot de pe ebay luate acum vreo 3 ani. Am cumparat acum cateva saptamani un Kawasaki VN 800 Classic din 2003 cu 6600 de km la bord. L-am plimbat cam 1000 de km si sunt tare multumit de alegerea facuta.Insa nu imi place deloc sunetul tobelor stock si as vrea sa cumpar o pereche de tobe Vance & Hines. Am gasit in mai multe locuri, dar totusi unde e pretul cel mai bun si care dintre ele suna cel mai bine? Ma intereseaza sa fie putin mai jos decat cele stock sa imi incapa coburi mai mari. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 eh, intr-un final, si cu ajutorul lui Mihai (tartoru de p-aici), care m-a ajutat si m-a impins de la spate, am reusit aseara sa progresez cu vulcanul: am reglat jocul la supape cu noile pastile, am montat motorul in cadru si am demontat vechiul ghidon, sa fac o proba cu varianta semighidoanelor. pozitia pare chiar ok cateva poze cu telefonul, dar se vede esentialul si cum nici o fapta buna nu ramane nepedepsita, i-am reparat si switch-ul de la maneta de frana, si urmeaza sa incerc reparatia si la cel de la pedala, ca da, ambele erau defecte si omu se plangea ca nu se aprinde becu si am mai scapat o poza, sa vedeti ca munca fara distractie nu se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Am cumparat acum cateva saptamani un Kawasaki VN 800 Classic din 2003 cu 6600 de km la bord. L-am plimbat cam 1000 de km si sunt tare multumit de alegerea facuta.Insa nu imi place deloc sunetul tobelor stock si as vrea sa cumpar o pereche de tobe Vance & Hines. Am gasit in mai multe locuri, dar totusi unde e pretul cel mai bun si care dintre ele suna cel mai bine? Ma intereseaza sa fie putin mai jos decat cele stock sa imi incapa coburi mai mari. Numai bine. hai pana la mine in jibou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) Eu am avut Vance&Hines Straigthshots cu terminatii (tips) Viper pe Vulcan 800, pe care le recomand de asemenea. Suna mai incet ca si tobele Cruzer, de care zice Morfineus, dar oricum tare. Bine, asta daca nu le-ai auzit pe ale lui Mariusica, vulpoiul desertului, niste Hard Krome foarte aratoase, cele mai aratoase din ce exista pe piata pt Vulcan 800 dupa parerea mea. Dar pe cat de aratoase, pe atat de zgomotoase. La relanti deja mi-a trezit toata strada acum vreo doi ani. Sincer, in momentul asta nu mi-as mai pune tobe galagioase nicicum. 20.000 de km facuti cu tobe zgomotoase mi-au ajuns. Prima data am golit tobele stock, apoi mi-am luat Vance. Asa ca recomandarea finala este: ia-ti Vance, dar pastreaza si tobele stock. Daca ti se ia si tie ca mie, le pui inapoi, si vinzi mitralierele. Parerea mea. Ale lui Mariusica mie nu mi se pare ca suna chiar asa de tare; alea drag sunau infiorator. Astea sunt mult mai cuminti. Si tu vrei sa zici ca la drum intins le auzi pe-astea custom? eh, intr-un final, si cu ajutorul lui Mihai (tartoru de p-aici), care m-a ajutat si m-a impins de la spate, am reusit aseara sa progresez cu vulcanul: am reglat jocul la supape cu noile pastile, am montat motorul in cadru si am demontat vechiul ghidon, sa fac o proba cu varianta semighidoanelor. pozitia pare chiar ok cateva poze cu telefonul, dar se vede esentialul si cum nici o fapta buna nu ramane nepedepsita, i-am reparat si switch-ul de la maneta de frana, si urmeaza sa incerc reparatia si la cel de la pedala, ca da, ambele erau defecte si omu se plangea ca nu se aprinde becu si am mai scapat o poza, sa vedeti ca munca fara distractie nu se poate De unde ai cumparat garnituri noi si toate cele necesare pentru capacele de la culbutori?Adica presupun ca dupa ce ai dat capacele jos si ai reglat jocul la supape ai pus garnituri si ce mai trebuie toate noi cand ai montat capacele la loc. Sau ma insel? Editat Aprilie 25, 2012 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Ale lui Mariusica mie nu mi se pare ca suna chiar asa de tare; alea drag sunau infiorator. Astea sunt mult mai cuminti. Si tu vrei sa zici ca la drum intins le auzi pe-astea custom? De unde ai cumparat garnituri noi si toate cele necesare pentru capacele de la culbutori?Adica presupun ca dupa ce ai dat capacele jos si ai reglat jocul la supape ai pus garnituri si ce mai trebuie toate noi cand ai montat capacele la loc. Sau ma insel? ma, garniturile alea nu am citit nicaieri ca ar trebui schimbate... defapt nici nu sunt chiar garnituri, sunt niste cauciucuri groase, si care aratau bine de tot. deci nu, nu le-am schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 ma, garniturile alea nu am citit nicaieri ca ar trebui schimbate... defapt nici nu sunt chiar garnituri, sunt niste cauciucuri groase, si care aratau bine de tot. deci nu, nu le-am schimbat Garniturile nu trebuie schimbate; la mine in manual scrie ca trebuie aplicat un strat subtire de silicon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Garniturile nu trebuie schimbate; la mine in manual scrie ca trebuie aplicat un strat subtire de silicon. n-am pus nici silicon, nu aveau nici inainte la cat de gros si moale e cauciucul, le-am curatat bine cu o carpa si din presiunea aplicata de capace ar trebui sa fie ok. silicon mai pun la masini care au capacele din plastic si nu se strang atat de tare. sper sa fie ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Atunci inseamna ca am fost dezinformat. Aflasem ca in momentul in care dai jos capacele pt reglaj supape, cand le pui la loc schimbi si garniturile. Daca pui silicon, le mai desfaci fara sa le strici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Atunci inseamna ca am fost dezinformat. Aflasem ca in momentul in care dai jos capacele pt reglaj supape, cand le pui la loc schimbi si garniturile. Daca pui silicon, le mai desfaci fara sa le strici? da, este un silicon special pentru garnituri. Daca il montezi corespunzator, nu mai curge nimic, si cand desfaci, il cureti usor. se poate folosi si pentru a INLOCUI complet anumite garnituri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raz380 Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Buna, as vrea sa trec si eu pe chopper si sunt inca indecis la model. Ce parere aveti de un vn 750 ,89' , 62000 km ? el arata super bine da' km nu-s cam multi ? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Buna, as vrea sa trec si eu pe chopper si sunt inca indecis la model. Ce parere aveti de un vn 750 ,89' , 62000 km ? el arata super bine da' km nu-s cam multi ? multumesc. ma, km sunt "cam" irelevanti cand iei un motor, in opinia mea e mai important sa arate bine (si aici ma refer la intretinere, nu culoare), sa sune bine si sa mearga bine. plus ca 750 nu prea face figuri in general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 (editat) Da. Eu le aud pe-ale mele in oras, afara nu prea. Cred ca pasagerul le aude bine Editat Aprilie 26, 2012 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Eu am avut Vance&Hines Straigthshots cu terminatii (tips) Viper pe Vulcan 800, pe care le recomand de asemenea. Suna mai incet ca si tobele Cruzer, de care zice Morfineus, dar oricum tare. Bine, asta daca nu le-ai auzit pe ale lui Mariusica, vulpoiul desertului, niste Hard Krome foarte aratoase, cele mai aratoase din ce exista pe piata pt Vulcan 800 dupa parerea mea. Dar pe cat de aratoase, pe atat de zgomotoase. La relanti deja mi-a trezit toata strada acum vreo doi ani. Sincer, in momentul asta nu mi-as mai pune tobe galagioase nicicum. 20.000 de km facuti cu tobe zgomotoase mi-au ajuns. Prima data am golit tobele stock, apoi mi-am luat Vance. Asa ca recomandarea finala este: ia-ti Vance, dar pastreaza si tobele stock. Daca ti se ia si tie ca mie, le pui inapoi, si vinzi mitralierele. Parerea mea. daca alea ti se pareau zgomotoase sa le auzi pe astea de pe porcul yancheu ). Morfina stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 (editat) Buna, as vrea sa trec si eu pe chopper si sunt inca indecis la model. Ce parere aveti de un vn 750 ,89' , 62000 km ? el arata super bine da' km nu-s cam multi ? multumesc. Cum zicea si Radu. Depnde de cum a fost intretinut si folosit.Teoretic,eu mai sunt încã posesor de 750.Pânã sã fie al meu,a fost cam forjat,cã mã luam cu mâinile de cap,când vedeam ce turat îl tinea,fostul proprietar...Degeaba m-am chinuit eu sã-i întretin cât mai bine,cã dupã 45.000 km,a trebuit sã se umble prin motor.Si-acuma,dupã 57.000 km,are un cilindru calat.Si la cât m-ar costa refãcutul motorului,cu piese noi,nu prea mai meritã investitia,mai ales c-ar ttrebui schimbate si tobele,c-au ruginit,de când stã pe tushã. Dã si tu niste detalii,gen cât vrea omu' pe el,ce model e (european sau de State ),ce mai are-n plus,montat...Eu,de exemplu,am pe-al meu proiectoare cu xenon,mansoane Kuryakyn,parbriz,sea custom, unicat,comenzi avansate,crash-bars în spate (protejeazã coburii),sissy-bar cu port-bagaj (Hepco&Becker),coburi mari (Held Titus).Xenon si-n far,bineânteles....Era sã uit de sistemul audio,cu boxe....Prizã de 12 V...Deci,vezi cam ce se poate pune si pe modelul ãsta. Si,apropo,cred c-o sã-l vând pe bucãti,dacã nu l-o vrea nimeni,asa cum e-acuma....Si-am zis cã-l dau si cu 700 euro,numa' sã scap de el,cu totul.Cã dacã-l vând sub formã de componente,sigur o sã rãmân c-o grãmadã de fierãtãnii,si n-am chef... Editat Aprilie 27, 2012 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 sambata am mai facut ceva progrese, din pacate fara poze, da pun deseara si din alea 1. curatat temeinic carburatorul, schimbate jeturile (main 170 + holder ca nu potrivea cel standard si pilot 52) si inchis la loc carburatorul, acum asteapta cuminte sa-l montez pe motor 2. punctate cu dorn locurile de gauri la sa (sa tot fie vreo 100), da nu le-am gaurit ca mi s-a stricat masina si doar duminica mi-am luat alta 3. azi ar trebui sa pot lua semighidoanele de la sudor 4. am schimbat cauciucul pe spate, am curatat tamburul de frana si sabotii, am gresat axul si am remonatat roata cam atat, da continui si azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Prea multe vorbe! Vrem poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 aseara, din nou cu ajutorul lui tartoru', care sper ca o sa puna si ceva poze: -servisat furca fata (demontat complet, pana la ultima saiba, curatat, scos namolul din ea, schimbat semeringurile de ulei si praf, masurat arcurile din interior si pus ulei nou) -scosi rulmentii de jug (inferior si superior), curatati temeinic, inspectati (sunt ok), gresati si remontati. plan pe azi: -aliniere si strangere roata spate -stransi toti suportii mtorului -montat carburatorul -gaurit roata suportul de sa + facute pinderile cam atat ca mai trebuie sa lucrez si pentru clienti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tartoru Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Tartoru nu o sa puna poze pt ca are una sg si e naspa. S a luat cu treaba si a uitat de poze. Next time. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Stie cumva cineva ce rulmenti are Vn800-le la directie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Ai incercat sa te uiti pe site-ul kwasaki? http://www.kawasaki.com/DefaultFrame.aspx?strContentURL=/SITE/VIVEHICLEINFORMATION/VICHOOSEVEHICLE.ASP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 M-am hotarat sa ma pregatesc puternic pentru turul europei , deci , vand noua achizitie http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=447237 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 pai imi trebuie un touring pregatit ... nu vreau sa merg chiar doar din capitala in capitala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 (editat) Ai incercat sa te uiti pe site-ul kwasaki? http://www.kawasaki.com/DefaultFrame.aspx?strContentURL=/SITE/VIVEHICLEINFORMATION/VICHOOSEVEHICLE.ASP Am incercat si pe asta si pe bikebandit si pe cmsln dar cred ca aveam ochii inchisi. Acum am vazut: sus 32005JR RS Roller Bearing (25x47x15mm) jos HR320/28XJ Tapered Roller Bearing (28x52x16mm) Editat Mai 8, 2012 de PinkHelmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.