Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Buna, as vrea sa trec si eu pe chopper si sunt inca indecis la model. Ce parere aveti de un vn 750 ,89' , 62000 km ? el arata super bine da' km nu-s cam multi ? multumesc.

 

 

ma, km sunt "cam" irelevanti cand iei un motor, in opinia mea

e mai important sa arate bine (si aici ma refer la intretinere, nu culoare), sa sune bine si sa mearga bine.

 

plus ca 750 nu prea face figuri in general.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut Vance&Hines Straigthshots cu terminatii (tips) Viper pe Vulcan 800, pe care le recomand de asemenea. Suna mai incet ca si tobele Cruzer, de care zice Morfineus, dar oricum tare. Bine, asta daca nu le-ai auzit pe ale lui Mariusica, vulpoiul desertului, niste Hard Krome foarte aratoase, cele mai aratoase din ce exista pe piata pt Vulcan 800 dupa parerea mea. Dar pe cat de aratoase, pe atat de zgomotoase. La relanti deja mi-a trezit toata strada acum vreo doi ani.

Sincer, in momentul asta nu mi-as mai pune tobe galagioase nicicum. 20.000 de km facuti cu tobe zgomotoase mi-au ajuns. Prima data am golit tobele stock, apoi mi-am luat Vance.

Asa ca recomandarea finala este: ia-ti Vance, dar pastreaza si tobele stock. Daca ti se ia si tie ca mie, le pui inapoi, si vinzi mitralierele. Parerea mea.

daca alea ti se pareau zgomotoase sa le auzi pe astea de pe porcul yancheu :)). Morfina stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, as vrea sa trec si eu pe chopper si sunt inca indecis la model. Ce parere aveti de un vn 750 ,89' , 62000 km ? el arata super bine da' km nu-s cam multi ? multumesc.

 

Cum zicea si Radu. Depnde de cum a fost intretinut si folosit.Teoretic,eu mai sunt încã posesor de 750.Pânã sã fie al meu,a fost cam forjat,cã mã luam cu mâinile de cap,când vedeam ce turat îl tinea,fostul proprietar...Degeaba m-am chinuit eu sã-i întretin cât mai bine,cã dupã 45.000 km,a trebuit sã se umble prin motor.Si-acuma,dupã 57.000 km,are un cilindru calat.Si la cât m-ar costa refãcutul motorului,cu piese noi,nu prea mai meritã investitia,mai ales c-ar ttrebui schimbate si tobele,c-au ruginit,de când stã pe tushã. Dã si tu niste detalii,gen cât vrea omu' pe el,ce model e (european sau de State ),ce mai are-n plus,montat...Eu,de exemplu,am pe-al meu proiectoare cu xenon,mansoane Kuryakyn,parbriz,sea custom, unicat,comenzi avansate,crash-bars în spate (protejeazã coburii),sissy-bar cu port-bagaj (Hepco&Becker),coburi mari (Held Titus).Xenon si-n far,bineânteles....biggrinbounce2.gifEra sã uit de sistemul audio,cu boxe....Prizã de 12 V...Deci,vezi cam ce se poate pune si pe modelul ãsta. Si,apropo,cred c-o sã-l vând pe bucãti,dacã nu l-o vrea nimeni,asa cum e-acuma....Si-am zis cã-l dau si cu 700 euro,numa' sã scap de el,cu totul.Cã dacã-l vând sub formã de componente,sigur o sã rãmân c-o grãmadã de fierãtãnii,si n-am chef...

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sambata am mai facut ceva progrese, din pacate fara poze, da pun deseara si din alea :)

 

1. curatat temeinic carburatorul, schimbate jeturile (main 170 + holder ca nu potrivea cel standard si pilot 52) si inchis la loc carburatorul, acum asteapta cuminte sa-l montez pe motor

2. punctate cu dorn locurile de gauri la sa (sa tot fie vreo 100), da nu le-am gaurit ca mi s-a stricat masina si doar duminica mi-am luat alta

3. azi ar trebui sa pot lua semighidoanele de la sudor :)

4. am schimbat cauciucul pe spate, am curatat tamburul de frana si sabotii, am gresat axul si am remonatat roata

 

cam atat, da continui si azi :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara, din nou cu ajutorul lui tartoru', care sper ca o sa puna si ceva poze:

 

-servisat furca fata (demontat complet, pana la ultima saiba, curatat, scos namolul din ea, schimbat semeringurile de ulei si praf, masurat arcurile din interior si pus ulei nou)

-scosi rulmentii de jug (inferior si superior), curatati temeinic, inspectati (sunt ok), gresati si remontati.

 

 

plan pe azi:

 

-aliniere si strangere roata spate

-stransi toti suportii mtorului

-montat carburatorul

-gaurit roata suportul de sa + facute pinderile

 

cam atat ca mai trebuie sa lucrez si pentru clienti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am incercat si pe asta si pe bikebandit si pe cmsln dar cred ca aveam ochii inchisi. Acum am vazut:

sus

32005JR RS Roller Bearing (25x47x15mm)

jos

HR320/28XJ Tapered Roller Bearing (28x52x16mm)

Editat de PinkHelmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intrebam care din cele trecute la profilul tau. Logic, daca vinzi 900-le, ramane 750-ul. Sau cum e? Iei altceva?

 

750 ar merge , desi ar cam trebui schimbate suspensii , cauciucuri , si probabil mult mai multe ... eu ma gandeam sa schimb 900 _ le cu ceva de genul http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20B/BMW%20F800GS%2008%20%20B.jpg

 

unsure.gif

 

Si de ce nu poti sa te duci cu VN900?

 

900_le e mai mult pentru drumuri perfecte , nu prea poti sa te bagi cu el pe un drum mai cu gropi , pietruit , etc, din cauza suspensiilor , profilului prea jos . cum ziceam mai sus nu vreau turul europei doar ca sa vad capitalele si pana la ele sa dau 140 pe autostrada zile intregi , pentru ca sincer este plictisitor... as vrea sa fac rute alternative si sa vad europa , asa cum trebuie vazuta si romania ( nu pe A1 A2... ci pe drumurile mai de tara :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am mers cu Shadow-ul pana in Alpii Austrieci, nu am mers pe autostrazi si s-a comportat exemplar (mi-am lasat doar scaritele pe serpentine :moto: ). Nu l-am bagat cu bagaje pe macadam dar,ocazional, pentru scurte trasee merge si chopperul pe teren accidental. Oricum depinde la ce drumuri vrei sa te bagi. Anul trecut am facut ture lungi cu Vulcanul pe drumuri nationale si judetene si s-a comportat ok. Anul asta fac Grecia cu el(exclus autostrazi)si nu mi-am pus probleme de confort la mers sau la categoriile de drum ce vor fi abordate. Oricum daca iti iei un touring e alta mancare de peste si alta senzatie. Deja vei lasa drumul cu asfalt pentru cele accidentale/macadam si iti va oferii alte satisfactii.

Pana la urma tu trebuie sa te simti cel mai bine la drum indiferent de ce motor alegi sa ai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat si pe asta si pe bikebandit si pe cmsln dar cred ca aveam ochii inchisi. Acum am vazut:

sus

32005JR RS Roller Bearing (25x47x15mm)

jos

HR320/28XJ Tapered Roller Bearing (28x52x16mm)

 

Poti sa-mi explici ce e cmsln? La fel si bike bandit?

 

Si cum le-as putea accesa?

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am si eu o intrebare:A montat cineva HyperCharger pe VN900?am achizitionat un HyperCharger cu tot cu flansa si chitul de montaj dar din pacate a venit fara intructiuni...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am si eu o intrebare:A montat cineva HyperCharger pe VN900?am achizitionat un HyperCharger cu tot cu flansa si chitul de montaj dar din pacate a venit fara intructiuni...

 

 

n-ar trebui sa fie rocket science, daca nu te descurci, si nu gasesti pe nimeni care a mai montat, poti trece pe la mine pe la garaj sa vedem despre ce-i vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...