Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

10-40. Am uitat.

 

 

io zic ca nu-i problema uleiul, ii foarte bune ce i-ai pus...

eu pot sa-ti aduc daca vrei bel-ray special pentru "large V-twin engines", da sincer cred ca-i tot una si nu merita sa dai banii

 

 

parerea mea personala ii ca nu ai masurat bine nivelul cand ai facut schimbul, si defapt nu era la nivel.

 

urmareste acum dupa ce ai completat si vezi daca mai scade.

 

si oricum, 3500 km nu-i chiar putin, multi la 3500 facem schimbul, deci chair daca iti consuma, nu-i un consum exagerat :)

 

la schimburile trecute cum s-a comportat? ai avut motorul si mai inainte sau esti la primul schimb?

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io zic ca nu-i problema uleiul, ii foarte bune ce i-ai pus...

eu pot sa-ti aduc daca vrei bel-ray special pentru "large V-twin engines", da sincer cred ca-i tot una si nu merita sa dai banii

 

 

parerea mea personala ii ca nu ai masurat bine nivelul cand ai facut schimbul, si defapt nu era la nivel.

 

urmareste acum dupa ce ai completat si vezi daca mai scade.

 

si oricum, 3500 km nu-i chiar putin, multi la 3500 facem schimbul, deci chair daca iti consuma, nu-i un consum exagerat :)

 

la schimburile trecute cum s-a comportat? ai avut motorul si mai inainte sau esti la primul schimb?

 

Sunt la primul schimb. O sa ma uit daca a mai scazut intre timp. Daca este la minim, ce-i fac? Schimb uleiul cu unul de alta marca si filtrul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa pui linistit Motul 5100 sau 7100. Avand in vedere ca e vara, n-ar strica un 15 w 50.

 

Motul 300V este conceput in special pentru motoarele sport, e o fitza sa arunci banii pe asa ceva cand n-ai nevoie.

 

Crezi ca in 92-93 stiau ei ce e full sintetic + ester? 5100 merge perfect.Chopper-ul nu e mobra de turatie, deci n-are nevoie de "ultra" protectie.

 

Iar schimbul la 3500 km, sa fim seriosi, iar confundam cruiserul cu vitezana, si nu cu oricare, vitezana de Magheru.

 

Numai la noi am auzit sa schimbi uleiul la 3000, 3500 km, din dragoste. :crack:

 

Sunt oameni care fac Km astia lunar, daca nu mai repede.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga-i 15W50.

 

Pe ce te bazezi?

 

Poti sa pui linistit Motul 5100 sau 7100. Avand in vedere ca e vara, n-ar strica un 15 w 50.

 

Motul 300V este conceput in special pentru motoarele sport, e o fitza sa arunci banii pe asa ceva cand n-ai nevoie.

 

Crezi ca in 92-93 stiau ei ce e full sintetic + ester? 5100 merge perfect.Chopper-ul nu e mobra de turatie, deci n-are nevoie de "ultra" protectie.

 

Iar schimbul la 3500 km, sa fim seriosi, iar confundam cruiserul cu vitezana, si nu cu oricare, vitezana de Magheru.

 

Numai la noi am auzit sa schimbi uleiul la 3000, 3500 km, din dragoste. :crack:

 

Sunt oameni care fac Km astia lunar, daca nu mai repede.

 

Bafta.

 

La fel si matale? O dai din burta sau cum cand zici 15w50?

De acord cu tine cu restul ;) Intaresc spusele, nu ai de ce folosi 300v intr-un motor care nu e de curse.

 

 

O treaba buna ar fi sa facem rost de manualul motorului sa vedem ce scrie. Ce fel de ulei trebuie. Ai asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa pui linistit Motul 5100 sau 7100. Avand in vedere ca e vara, n-ar strica un 15 w 50.

 

Motul 300V este conceput in special pentru motoarele sport, e o fitza sa arunci banii pe asa ceva cand n-ai nevoie.

 

Crezi ca in 92-93 stiau ei ce e full sintetic + ester? 5100 merge perfect.Chopper-ul nu e mobra de turatie, deci n-are nevoie de "ultra" protectie.

 

Iar schimbul la 3500 km, sa fim seriosi, iar confundam cruiserul cu vitezana, si nu cu oricare, vitezana de Magheru.

 

Numai la noi am auzit sa schimbi uleiul la 3000, 3500 km, din dragoste. :crack:

 

Sunt oameni care fac Km astia lunar, daca nu mai repede.

 

Bafta.

 

 

n-am zis ca ar trebui sa-si schimbe uleiul, din contra, i-am recomandat sa nu il schimbe, daca citesti postul

 

si daca cineva vrea sa-l schimbe la 3500 o face pe banii lui, eu personal il schimb pe la 5000 c-asa am chef :cheers:

 

cat despre 300V intr-adevar, pentru cine nu se da tare si mult cu un motor de turatie mare este fita, dar numui prin prisma pretului. adica sub nici o forma nu-i un ulei prost, doar inutil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce te bazezi?

 

 

 

La fel si matale? O dai din burta sau cum cand zici 15w50?

De acord cu tine cu restul ;) Intaresc spusele, nu ai de ce folosi 300v intr-un motor care nu e de curse.

 

 

O treaba buna ar fi sa facem rost de manualul motorului sa vedem ce scrie. Ce fel de ulei trebuie. Ai asa ceva?

 

Ok. Atasez pagina din manual. In cazul in care nivelul continua sa scada (nu mai am 300v sa completez), ce ulei sa pun conform manualului si experientei voastre? Posesorii de vn 1500 pe carburatie posterior 1996 cu ce tip de ulei nu au avut probleme? In momentul asta uleiul este la sfert pe semn.

post-67524-0-16070000-1337589093_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa mai merge, dupa cum presupuneam nici vorba de 15W50.

Eu iti recomand 10W40 de la Motul, fara grija. Ori 5100 ori 7100. Faci schimbul la nr de km sau din sase in sase luni si gata.

 

Verificarea se face cam asa dupa ce schimbi uleiul:

 

Pornesti motoreta, o lasi sa functioneze juma de minut, un minut. Opresti.

Astepti cinci minute sa se scurga uleiul in baie.

Cu motorul drept, la nivel, verifici prin ochiul de vizitare/joja, etc nivelul.

Daca e la nivel nu mai completezi, daca e sub nivel, mai pui putin ulei pentru a nu depasi nivelul maxim admis si repeti procedura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa mai merge, dupa cum presupuneam nici vorba de 15W50.

Eu iti recomand 10W40 de la Motul, fara grija. Ori 5100 ori 7100. Faci schimbul la nr de km sau din sase in sase luni si gata.

 

Verificarea se face cam asa dupa ce schimbi uleiul:

 

Pornesti motoreta, o lasi sa functioneze juma de minut, un minut. Opresti.

Astepti cinci minute sa se scurga uleiul in baie.

Cu motorul drept, la nivel, verifici prin ochiul de vizitare/joja, etc nivelul.

Daca e la nivel nu mai completezi, daca e sub nivel, mai pui putin ulei pentru a nu depasi nivelul maxim admis si repeti procedura

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am zis ca ar trebui sa-si schimbe uleiul, din contra, i-am recomandat sa nu il schimbe, daca citesti postul

 

si daca cineva vrea sa-l schimbe la 3500 o face pe banii lui, eu personal il schimb pe la 5000 c-asa am chef :cheers:

 

cat despre 300V intr-adevar, pentru cine nu se da tare si mult cu un motor de turatie mare este fita, dar numui prin prisma pretului. adica sub nici o forma nu-i un ulei prost, doar inutil.

 

Stai linistit, nu a incercat nimeni sa-ti dea peste nas.

 

Asta e obiceiul la noi, mobra intretinuta inseamna ca a primit la fiecare 3000 km, motul 300v. Restul nu conteaza.

 

Eu am schimbat mereu uleiul la cam 7-8000 km, si mereu am scos ulei ok din motor, nu apa chioara.

 

Poate nu este cazul sa te iei fix dupa manual(schimb ulei la 10-12000 km), dar nici mai des decat la un cross. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . Dupa vreo 450 de pagini citite , in incercarea de a va cunoaste cat decat ... si dupa un an de cautat "VN 800" ... am reusit sa-mi implinesc si visul asta de a fi posesorul unui VN 800 A . Pana in prezent sunt foarte multumit de cum merge . Am avut totusi o problema ... mi-a fost coapta si fisurata fisa de la cilindrul spate , prin urmare nu mai imi dadea scanteie la bujie si mi-a mers doar intr-un piston . Pana imi vine alta fisa am rezolvat problema cu o bujie noua si niste banda izolatoare :) . Ok. astea fiind scrise ... va salut pe toti si sa ne vedem pe la vreo intrunire moto sa dam gata niste blonde ...

 

post-22407-0-93444200-1338133527_thumb.jpg

post-22407-0-77278400-1338133537_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . Dupa vreo 450 de pagini citite , in incercarea de a va cunoaste cat decat ... si dupa un an de cautat "VN 800" ... am reusit sa-mi implinesc si visul asta de a fi posesorul unui VN 800 A . Pana in prezent sunt foarte multumit de cum merge . Am avut totusi o problema ... mi-a fost coapta si fisurata fisa de la cilindrul spate , prin urmare nu mai imi dadea scanteie la bujie si mi-a mers doar intr-un piston . Pana imi vine alta fisa am rezolvat problema cu o bujie noua si niste banda izolatoare :) . Ok. astea fiind scrise ... va salut pe toti si sa ne vedem pe la vreo intrunire moto sa dam gata niste blonde ...

 

 

 

bine ai venit

 

ai o combinatie acuma, intre a si classic, da n-arat rau deloc :):cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit !

Arata mai bine cu aripa spate de classic . Am cautat si eu sa-mi cumpar, intr-o vreme...dar nu am gasit nimic ieftin pe ebay .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit !

Arata mai bine cu aripa spate de classic . Am cautat si eu sa-mi cumpar, intr-o vreme...dar nu am gasit nimic ieftin pe ebay .

 

 

Da ... si mie imi place , dar nu am nici un merit . Eu asa am cumparat-o . Am luat-o cu 2500 din 96 . Are 63000 pe ceas .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stimabililor,

 

ca o facatura, nu pot sa ma dau inca cu motorul, ca mi-s rupte 2 membrane vacuumatice din carburator: accelerator pump si air cut-off

acuma, m-am interesat la kawasaki, si au termen de livrare 3 saptamani, la pretul de..........cca 60 euro/bucata, in conditiile in care au diametrul cat o moneda de 50 de bani

 

mi s-a parut enorm, asa ca am inceput sa bat netul in lung si-n lat:

 

-air cut-off am gasit-o pe un site din cluj, la 78 ron, si o astept

 

-accelerator pump am gasit-o la rep. Harley, cu vreo 16 euro si ajunge vineri :friends: (ar trebui sa fie identica cu a mea, ca-s carburatoarele aproape identice cu cele de pe unele sportster)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stimabililor,

 

ca o facatura, nu pot sa ma dau inca cu motorul, ca mi-s rupte 2 membrane vacuumatice din carburator: accelerator pump si air cut-off

acuma, m-am interesat la kawasaki, si au termen de livrare 3 saptamani, la pretul de..........cca 60 euro/bucata, in conditiile in care au diametrul cat o moneda de 50 de bani

 

mi s-a parut enorm, asa ca am inceput sa bat netul in lung si-n lat:

 

-air cut-off am gasit-o pe un site din cluj, la 78 ron, si o astept

 

-accelerator pump am gasit-o la rep. Harley, cu vreo 16 euro si ajunge vineri :friends: (ar trebui sa fie identica cu a mea, ca-s carburatoarele aproape identice cu cele de pe unele sportster)

 

La 60 de dolari gasesti pe ebay un carb de harley de 40, dreq sa-i ia de japonezi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 60 de dolari gasesti pe ebay un carb de harley de 40, dreq sa-i ia de japonezi...

 

 

stiu, am gasit, da sincer mi-e cam frica sa iau, ca nu stiu ce-i prin el

cel de harley nu are si air cut-off valve, in rest e identic si cred ca ar merge fara probleme.

 

ma gandesc mai degraba sa strang cureaua (tare) si sa-mi iau cu 400 dolari unul nou, "performance", eventual unul non CV :)

 

 

mai vedem ce ne rezerva viitorul, da sincer sper ca un harley intreg, e chiar mare diferenta la piese aftermarket, poti face multe lucruri frumoase, care la kawa raman in stadiul de vise...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys, I'm in trouble! Mi s-a topit contactul. Are careva vreun contact de VN 800? Ma intereseaza partea interna, carcasa + partea de cheie-s OK la al meu.

 

 

LE: Merge si de VN 900. Ca sa fie mai clar, ma intereseaza partea interna (contacte, etc) de la butucul cu cheie.

 

Sau orice butuc de cruiser cu montare externa (nu d-ala inglobat in cadru/rezervor/bord)

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stimabililor,

 

ca o facatura, nu pot sa ma dau inca cu motorul, ca mi-s rupte 2 membrane vacuumatice din carburator: accelerator pump si air cut-off

acuma, m-am interesat la kawasaki, si au termen de livrare 3 saptamani, la pretul de..........cca 60 euro/bucata, in conditiile in care au diametrul cat o moneda de 50 de bani

 

mi s-a parut enorm, asa ca am inceput sa bat netul in lung si-n lat:

 

-air cut-off am gasit-o pe un site din cluj, la 78 ron, si o astept

 

-accelerator pump am gasit-o la rep. Harley, cu vreo 16 euro si ajunge vineri :friends: (ar trebui sa fie identica cu a mea, ca-s carburatoarele aproape identice cu cele de pe unele sportster)

 

Sa inteleg ca ai rupt membranele facand combinatii prin carburator?

Zicea unul intr-un tutorial ca se pot rupe... dar nu-l mai gasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys, I'm in trouble! Mi s-a topit contactul. Are careva vreun contact de VN 800? Ma intereseaza partea interna, carcasa + partea de cheie-s OK la al meu.

 

LE: Merge si de VN 900. Ca sa fie mai clar, ma intereseaza partea interna (contacte, etc) de la butucul cu cheie.

 

Sau orice butuc de cruiser cu montare externa (nu d-ala inglobat in cadru/rezervor/bord)

 

 

Anyone?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...