StefanAM Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 300 V dar ce vascozitate? Daca e sub 10 W 40 e explicabil de ce il papa... 10-40. Am uitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 10-40. Am uitat. Baga-i 15W50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) 10-40. Am uitat. io zic ca nu-i problema uleiul, ii foarte bune ce i-ai pus... eu pot sa-ti aduc daca vrei bel-ray special pentru "large V-twin engines", da sincer cred ca-i tot una si nu merita sa dai banii parerea mea personala ii ca nu ai masurat bine nivelul cand ai facut schimbul, si defapt nu era la nivel. urmareste acum dupa ce ai completat si vezi daca mai scade. si oricum, 3500 km nu-i chiar putin, multi la 3500 facem schimbul, deci chair daca iti consuma, nu-i un consum exagerat la schimburile trecute cum s-a comportat? ai avut motorul si mai inainte sau esti la primul schimb? Editat Mai 21, 2012 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanAM Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 io zic ca nu-i problema uleiul, ii foarte bune ce i-ai pus... eu pot sa-ti aduc daca vrei bel-ray special pentru "large V-twin engines", da sincer cred ca-i tot una si nu merita sa dai banii parerea mea personala ii ca nu ai masurat bine nivelul cand ai facut schimbul, si defapt nu era la nivel. urmareste acum dupa ce ai completat si vezi daca mai scade. si oricum, 3500 km nu-i chiar putin, multi la 3500 facem schimbul, deci chair daca iti consuma, nu-i un consum exagerat la schimburile trecute cum s-a comportat? ai avut motorul si mai inainte sau esti la primul schimb? Sunt la primul schimb. O sa ma uit daca a mai scazut intre timp. Daca este la minim, ce-i fac? Schimb uleiul cu unul de alta marca si filtrul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Poti sa pui linistit Motul 5100 sau 7100. Avand in vedere ca e vara, n-ar strica un 15 w 50. Motul 300V este conceput in special pentru motoarele sport, e o fitza sa arunci banii pe asa ceva cand n-ai nevoie. Crezi ca in 92-93 stiau ei ce e full sintetic + ester? 5100 merge perfect.Chopper-ul nu e mobra de turatie, deci n-are nevoie de "ultra" protectie. Iar schimbul la 3500 km, sa fim seriosi, iar confundam cruiserul cu vitezana, si nu cu oricare, vitezana de Magheru. Numai la noi am auzit sa schimbi uleiul la 3000, 3500 km, din dragoste. Sunt oameni care fac Km astia lunar, daca nu mai repede. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Baga-i 15W50. Pe ce te bazezi? Poti sa pui linistit Motul 5100 sau 7100. Avand in vedere ca e vara, n-ar strica un 15 w 50. Motul 300V este conceput in special pentru motoarele sport, e o fitza sa arunci banii pe asa ceva cand n-ai nevoie. Crezi ca in 92-93 stiau ei ce e full sintetic + ester? 5100 merge perfect.Chopper-ul nu e mobra de turatie, deci n-are nevoie de "ultra" protectie. Iar schimbul la 3500 km, sa fim seriosi, iar confundam cruiserul cu vitezana, si nu cu oricare, vitezana de Magheru. Numai la noi am auzit sa schimbi uleiul la 3000, 3500 km, din dragoste. Sunt oameni care fac Km astia lunar, daca nu mai repede. Bafta. La fel si matale? O dai din burta sau cum cand zici 15w50? De acord cu tine cu restul Intaresc spusele, nu ai de ce folosi 300v intr-un motor care nu e de curse. O treaba buna ar fi sa facem rost de manualul motorului sa vedem ce scrie. Ce fel de ulei trebuie. Ai asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Poti sa pui linistit Motul 5100 sau 7100. Avand in vedere ca e vara, n-ar strica un 15 w 50. Motul 300V este conceput in special pentru motoarele sport, e o fitza sa arunci banii pe asa ceva cand n-ai nevoie. Crezi ca in 92-93 stiau ei ce e full sintetic + ester? 5100 merge perfect.Chopper-ul nu e mobra de turatie, deci n-are nevoie de "ultra" protectie. Iar schimbul la 3500 km, sa fim seriosi, iar confundam cruiserul cu vitezana, si nu cu oricare, vitezana de Magheru. Numai la noi am auzit sa schimbi uleiul la 3000, 3500 km, din dragoste. Sunt oameni care fac Km astia lunar, daca nu mai repede. Bafta. n-am zis ca ar trebui sa-si schimbe uleiul, din contra, i-am recomandat sa nu il schimbe, daca citesti postul si daca cineva vrea sa-l schimbe la 3500 o face pe banii lui, eu personal il schimb pe la 5000 c-asa am chef cat despre 300V intr-adevar, pentru cine nu se da tare si mult cu un motor de turatie mare este fita, dar numui prin prisma pretului. adica sub nici o forma nu-i un ulei prost, doar inutil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanAM Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Pe ce te bazezi? La fel si matale? O dai din burta sau cum cand zici 15w50? De acord cu tine cu restul Intaresc spusele, nu ai de ce folosi 300v intr-un motor care nu e de curse. O treaba buna ar fi sa facem rost de manualul motorului sa vedem ce scrie. Ce fel de ulei trebuie. Ai asa ceva? Ok. Atasez pagina din manual. In cazul in care nivelul continua sa scada (nu mai am 300v sa completez), ce ulei sa pun conform manualului si experientei voastre? Posesorii de vn 1500 pe carburatie posterior 1996 cu ce tip de ulei nu au avut probleme? In momentul asta uleiul este la sfert pe semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Asa mai merge, dupa cum presupuneam nici vorba de 15W50. Eu iti recomand 10W40 de la Motul, fara grija. Ori 5100 ori 7100. Faci schimbul la nr de km sau din sase in sase luni si gata. Verificarea se face cam asa dupa ce schimbi uleiul: Pornesti motoreta, o lasi sa functioneze juma de minut, un minut. Opresti. Astepti cinci minute sa se scurga uleiul in baie. Cu motorul drept, la nivel, verifici prin ochiul de vizitare/joja, etc nivelul. Daca e la nivel nu mai completezi, daca e sub nivel, mai pui putin ulei pentru a nu depasi nivelul maxim admis si repeti procedura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanAM Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Asa mai merge, dupa cum presupuneam nici vorba de 15W50. Eu iti recomand 10W40 de la Motul, fara grija. Ori 5100 ori 7100. Faci schimbul la nr de km sau din sase in sase luni si gata. Verificarea se face cam asa dupa ce schimbi uleiul: Pornesti motoreta, o lasi sa functioneze juma de minut, un minut. Opresti. Astepti cinci minute sa se scurga uleiul in baie. Cu motorul drept, la nivel, verifici prin ochiul de vizitare/joja, etc nivelul. Daca e la nivel nu mai completezi, daca e sub nivel, mai pui putin ulei pentru a nu depasi nivelul maxim admis si repeti procedura Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 n-am zis ca ar trebui sa-si schimbe uleiul, din contra, i-am recomandat sa nu il schimbe, daca citesti postul si daca cineva vrea sa-l schimbe la 3500 o face pe banii lui, eu personal il schimb pe la 5000 c-asa am chef cat despre 300V intr-adevar, pentru cine nu se da tare si mult cu un motor de turatie mare este fita, dar numui prin prisma pretului. adica sub nici o forma nu-i un ulei prost, doar inutil. Stai linistit, nu a incercat nimeni sa-ti dea peste nas. Asta e obiceiul la noi, mobra intretinuta inseamna ca a primit la fiecare 3000 km, motul 300v. Restul nu conteaza. Eu am schimbat mereu uleiul la cam 7-8000 km, si mereu am scos ulei ok din motor, nu apa chioara. Poate nu este cazul sa te iei fix dupa manual(schimb ulei la 10-12000 km), dar nici mai des decat la un cross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Salut . Dupa vreo 450 de pagini citite , in incercarea de a va cunoaste cat decat ... si dupa un an de cautat "VN 800" ... am reusit sa-mi implinesc si visul asta de a fi posesorul unui VN 800 A . Pana in prezent sunt foarte multumit de cum merge . Am avut totusi o problema ... mi-a fost coapta si fisurata fisa de la cilindrul spate , prin urmare nu mai imi dadea scanteie la bujie si mi-a mers doar intr-un piston . Pana imi vine alta fisa am rezolvat problema cu o bujie noua si niste banda izolatoare . Ok. astea fiind scrise ... va salut pe toti si sa ne vedem pe la vreo intrunire moto sa dam gata niste blonde ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 (editat) Frumoasa si sa ai parte de ea! Editat Mai 27, 2012 de VULCANOSU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Bine ai venit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Salut . Dupa vreo 450 de pagini citite , in incercarea de a va cunoaste cat decat ... si dupa un an de cautat "VN 800" ... am reusit sa-mi implinesc si visul asta de a fi posesorul unui VN 800 A . Pana in prezent sunt foarte multumit de cum merge . Am avut totusi o problema ... mi-a fost coapta si fisurata fisa de la cilindrul spate , prin urmare nu mai imi dadea scanteie la bujie si mi-a mers doar intr-un piston . Pana imi vine alta fisa am rezolvat problema cu o bujie noua si niste banda izolatoare . Ok. astea fiind scrise ... va salut pe toti si sa ne vedem pe la vreo intrunire moto sa dam gata niste blonde ... bine ai venit ai o combinatie acuma, intre a si classic, da n-arat rau deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Bun venit ! Arata mai bine cu aripa spate de classic . Am cautat si eu sa-mi cumpar, intr-o vreme...dar nu am gasit nimic ieftin pe ebay . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Bun venit ! Arata mai bine cu aripa spate de classic . Am cautat si eu sa-mi cumpar, intr-o vreme...dar nu am gasit nimic ieftin pe ebay . Da ... si mie imi place , dar nu am nici un merit . Eu asa am cumparat-o . Am luat-o cu 2500 din 96 . Are 63000 pe ceas . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 stimabililor, ca o facatura, nu pot sa ma dau inca cu motorul, ca mi-s rupte 2 membrane vacuumatice din carburator: accelerator pump si air cut-off acuma, m-am interesat la kawasaki, si au termen de livrare 3 saptamani, la pretul de..........cca 60 euro/bucata, in conditiile in care au diametrul cat o moneda de 50 de bani mi s-a parut enorm, asa ca am inceput sa bat netul in lung si-n lat: -air cut-off am gasit-o pe un site din cluj, la 78 ron, si o astept -accelerator pump am gasit-o la rep. Harley, cu vreo 16 euro si ajunge vineri (ar trebui sa fie identica cu a mea, ca-s carburatoarele aproape identice cu cele de pe unele sportster) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Guys, I'm in trouble! Mi s-a topit contactul. Are careva vreun contact de VN 800? Ma intereseaza partea interna, carcasa + partea de cheie-s OK la al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 stimabililor, ca o facatura, nu pot sa ma dau inca cu motorul, ca mi-s rupte 2 membrane vacuumatice din carburator: accelerator pump si air cut-off acuma, m-am interesat la kawasaki, si au termen de livrare 3 saptamani, la pretul de..........cca 60 euro/bucata, in conditiile in care au diametrul cat o moneda de 50 de bani mi s-a parut enorm, asa ca am inceput sa bat netul in lung si-n lat: -air cut-off am gasit-o pe un site din cluj, la 78 ron, si o astept -accelerator pump am gasit-o la rep. Harley, cu vreo 16 euro si ajunge vineri (ar trebui sa fie identica cu a mea, ca-s carburatoarele aproape identice cu cele de pe unele sportster) La 60 de dolari gasesti pe ebay un carb de harley de 40, dreq sa-i ia de japonezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 La 60 de dolari gasesti pe ebay un carb de harley de 40, dreq sa-i ia de japonezi... stiu, am gasit, da sincer mi-e cam frica sa iau, ca nu stiu ce-i prin el cel de harley nu are si air cut-off valve, in rest e identic si cred ca ar merge fara probleme. ma gandesc mai degraba sa strang cureaua (tare) si sa-mi iau cu 400 dolari unul nou, "performance", eventual unul non CV mai vedem ce ne rezerva viitorul, da sincer sper ca un harley intreg, e chiar mare diferenta la piese aftermarket, poti face multe lucruri frumoase, care la kawa raman in stadiul de vise... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 (editat) Guys, I'm in trouble! Mi s-a topit contactul. Are careva vreun contact de VN 800? Ma intereseaza partea interna, carcasa + partea de cheie-s OK la al meu. LE: Merge si de VN 900. Ca sa fie mai clar, ma intereseaza partea interna (contacte, etc) de la butucul cu cheie. Sau orice butuc de cruiser cu montare externa (nu d-ala inglobat in cadru/rezervor/bord) Editat Mai 30, 2012 de Wolfman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 stimabililor, ca o facatura, nu pot sa ma dau inca cu motorul, ca mi-s rupte 2 membrane vacuumatice din carburator: accelerator pump si air cut-off acuma, m-am interesat la kawasaki, si au termen de livrare 3 saptamani, la pretul de..........cca 60 euro/bucata, in conditiile in care au diametrul cat o moneda de 50 de bani mi s-a parut enorm, asa ca am inceput sa bat netul in lung si-n lat: -air cut-off am gasit-o pe un site din cluj, la 78 ron, si o astept -accelerator pump am gasit-o la rep. Harley, cu vreo 16 euro si ajunge vineri (ar trebui sa fie identica cu a mea, ca-s carburatoarele aproape identice cu cele de pe unele sportster) Sa inteleg ca ai rupt membranele facand combinatii prin carburator? Zicea unul intr-un tutorial ca se pot rupe... dar nu-l mai gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Guys, I'm in trouble! Mi s-a topit contactul. Are careva vreun contact de VN 800? Ma intereseaza partea interna, carcasa + partea de cheie-s OK la al meu. LE: Merge si de VN 900. Ca sa fie mai clar, ma intereseaza partea interna (contacte, etc) de la butucul cu cheie. Sau orice butuc de cruiser cu montare externa (nu d-ala inglobat in cadru/rezervor/bord) Anyone? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.