Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

n-am zis ca ar trebui sa-si schimbe uleiul, din contra, i-am recomandat sa nu il schimbe, daca citesti postul

 

si daca cineva vrea sa-l schimbe la 3500 o face pe banii lui, eu personal il schimb pe la 5000 c-asa am chef :cheers:

 

cat despre 300V intr-adevar, pentru cine nu se da tare si mult cu un motor de turatie mare este fita, dar numui prin prisma pretului. adica sub nici o forma nu-i un ulei prost, doar inutil.

 

Stai linistit, nu a incercat nimeni sa-ti dea peste nas.

 

Asta e obiceiul la noi, mobra intretinuta inseamna ca a primit la fiecare 3000 km, motul 300v. Restul nu conteaza.

 

Eu am schimbat mereu uleiul la cam 7-8000 km, si mereu am scos ulei ok din motor, nu apa chioara.

 

Poate nu este cazul sa te iei fix dupa manual(schimb ulei la 10-12000 km), dar nici mai des decat la un cross. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut . Dupa vreo 450 de pagini citite , in incercarea de a va cunoaste cat decat ... si dupa un an de cautat "VN 800" ... am reusit sa-mi implinesc si visul asta de a fi posesorul unui VN 800 A . Pana in prezent sunt foarte multumit de cum merge . Am avut totusi o problema ... mi-a fost coapta si fisurata fisa de la cilindrul spate , prin urmare nu mai imi dadea scanteie la bujie si mi-a mers doar intr-un piston . Pana imi vine alta fisa am rezolvat problema cu o bujie noua si niste banda izolatoare :) . Ok. astea fiind scrise ... va salut pe toti si sa ne vedem pe la vreo intrunire moto sa dam gata niste blonde ...

 

post-22407-0-93444200-1338133527_thumb.jpg

post-22407-0-77278400-1338133537_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . Dupa vreo 450 de pagini citite , in incercarea de a va cunoaste cat decat ... si dupa un an de cautat "VN 800" ... am reusit sa-mi implinesc si visul asta de a fi posesorul unui VN 800 A . Pana in prezent sunt foarte multumit de cum merge . Am avut totusi o problema ... mi-a fost coapta si fisurata fisa de la cilindrul spate , prin urmare nu mai imi dadea scanteie la bujie si mi-a mers doar intr-un piston . Pana imi vine alta fisa am rezolvat problema cu o bujie noua si niste banda izolatoare :) . Ok. astea fiind scrise ... va salut pe toti si sa ne vedem pe la vreo intrunire moto sa dam gata niste blonde ...

 

 

 

bine ai venit

 

ai o combinatie acuma, intre a si classic, da n-arat rau deloc :):cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit !

Arata mai bine cu aripa spate de classic . Am cautat si eu sa-mi cumpar, intr-o vreme...dar nu am gasit nimic ieftin pe ebay .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit !

Arata mai bine cu aripa spate de classic . Am cautat si eu sa-mi cumpar, intr-o vreme...dar nu am gasit nimic ieftin pe ebay .

 

 

Da ... si mie imi place , dar nu am nici un merit . Eu asa am cumparat-o . Am luat-o cu 2500 din 96 . Are 63000 pe ceas .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stimabililor,

 

ca o facatura, nu pot sa ma dau inca cu motorul, ca mi-s rupte 2 membrane vacuumatice din carburator: accelerator pump si air cut-off

acuma, m-am interesat la kawasaki, si au termen de livrare 3 saptamani, la pretul de..........cca 60 euro/bucata, in conditiile in care au diametrul cat o moneda de 50 de bani

 

mi s-a parut enorm, asa ca am inceput sa bat netul in lung si-n lat:

 

-air cut-off am gasit-o pe un site din cluj, la 78 ron, si o astept

 

-accelerator pump am gasit-o la rep. Harley, cu vreo 16 euro si ajunge vineri :friends: (ar trebui sa fie identica cu a mea, ca-s carburatoarele aproape identice cu cele de pe unele sportster)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stimabililor,

 

ca o facatura, nu pot sa ma dau inca cu motorul, ca mi-s rupte 2 membrane vacuumatice din carburator: accelerator pump si air cut-off

acuma, m-am interesat la kawasaki, si au termen de livrare 3 saptamani, la pretul de..........cca 60 euro/bucata, in conditiile in care au diametrul cat o moneda de 50 de bani

 

mi s-a parut enorm, asa ca am inceput sa bat netul in lung si-n lat:

 

-air cut-off am gasit-o pe un site din cluj, la 78 ron, si o astept

 

-accelerator pump am gasit-o la rep. Harley, cu vreo 16 euro si ajunge vineri :friends: (ar trebui sa fie identica cu a mea, ca-s carburatoarele aproape identice cu cele de pe unele sportster)

 

La 60 de dolari gasesti pe ebay un carb de harley de 40, dreq sa-i ia de japonezi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 60 de dolari gasesti pe ebay un carb de harley de 40, dreq sa-i ia de japonezi...

 

 

stiu, am gasit, da sincer mi-e cam frica sa iau, ca nu stiu ce-i prin el

cel de harley nu are si air cut-off valve, in rest e identic si cred ca ar merge fara probleme.

 

ma gandesc mai degraba sa strang cureaua (tare) si sa-mi iau cu 400 dolari unul nou, "performance", eventual unul non CV :)

 

 

mai vedem ce ne rezerva viitorul, da sincer sper ca un harley intreg, e chiar mare diferenta la piese aftermarket, poti face multe lucruri frumoase, care la kawa raman in stadiul de vise...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys, I'm in trouble! Mi s-a topit contactul. Are careva vreun contact de VN 800? Ma intereseaza partea interna, carcasa + partea de cheie-s OK la al meu.

 

 

LE: Merge si de VN 900. Ca sa fie mai clar, ma intereseaza partea interna (contacte, etc) de la butucul cu cheie.

 

Sau orice butuc de cruiser cu montare externa (nu d-ala inglobat in cadru/rezervor/bord)

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stimabililor,

 

ca o facatura, nu pot sa ma dau inca cu motorul, ca mi-s rupte 2 membrane vacuumatice din carburator: accelerator pump si air cut-off

acuma, m-am interesat la kawasaki, si au termen de livrare 3 saptamani, la pretul de..........cca 60 euro/bucata, in conditiile in care au diametrul cat o moneda de 50 de bani

 

mi s-a parut enorm, asa ca am inceput sa bat netul in lung si-n lat:

 

-air cut-off am gasit-o pe un site din cluj, la 78 ron, si o astept

 

-accelerator pump am gasit-o la rep. Harley, cu vreo 16 euro si ajunge vineri :friends: (ar trebui sa fie identica cu a mea, ca-s carburatoarele aproape identice cu cele de pe unele sportster)

 

Sa inteleg ca ai rupt membranele facand combinatii prin carburator?

Zicea unul intr-un tutorial ca se pot rupe... dar nu-l mai gasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys, I'm in trouble! Mi s-a topit contactul. Are careva vreun contact de VN 800? Ma intereseaza partea interna, carcasa + partea de cheie-s OK la al meu.

 

LE: Merge si de VN 900. Ca sa fie mai clar, ma intereseaza partea interna (contacte, etc) de la butucul cu cheie.

 

Sau orice butuc de cruiser cu montare externa (nu d-ala inglobat in cadru/rezervor/bord)

 

 

Anyone?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca ai rupt membranele facand combinatii prin carburator?

Zicea unul intr-un tutorial ca se pot rupe... dar nu-l mai gasesc.

 

 

nu, s-au rupt din cauza vechimii, o sa pun si niste poze

ca sa schimbi jeturile nu trebuie desfacuta nici una din ele, dar le-am desfacut pentru a curata carburatorul, pentru ca nu-mi placea cum merge

 

cu ocazia asta mi-am dat seama ca nici sezonul trecut (defapt de cand am motorul) nu a mers bine, am facut o comparatie cu alte 2 VN-uri si am ramas surprins ce bine merg fata de al meu

 

sper ca asta e singura problema, restul componentelor din carburator sunt in perfecta stare, jocul la supape e ok (nu erau grav dereglate nici inainte, doar putin stranse), asa ca ar trebui sa fie ok

 

vreau sa masor si compresia, sa fiu eu linistit, si cam gata :)

 

@wolfman, ai putina rabdare, nu citiesc toti forumul non-stop :)

 

daca are cineva iti va spune, dar iti recomand sa te orientezi si spre sectiunea de dezmembrari :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

@wolfman, ai putina rabdare, nu citiesc toti forumul non-stop :)

 

daca are cineva iti va spune, dar iti recomand sa te orientezi si spre sectiunea de dezmembrari :cheers:

 

Caut everywhwre, chiar si la dezmambrari. Problema e ca la noi in tara se dezmembreaza numa' vitezane, cruiseristii au grija de mobrele lor si nu ajung la dezmambrari :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut everywhwre, chiar si la dezmambrari. Problema e ca la noi in tara se dezmembreaza numa' vitezane, cruiseristii au grija de mobrele lor si nu ajung la dezmambrari :D

 

 

true :friends:

 

L.E.

membrana comandata la harley ieri a ajuns azi :D (repet, vs 3 saptamani la kawa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK. Got it!

 

Cat ar face kitul de carburatie pe care l-ai montat matale? Ca tot am zis ca vin sa discutam dar o gramade de belele pe cap m-au oprti sa ajung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK. Got it!

 

Cat ar face kitul de carburatie pe care l-ai montat matale? Ca tot am zis ca vin sa discutam dar o gramade de belele pe cap m-au oprti sa ajung.

 

 

pai nu mai stiu exact, dar cred ca undeva la 150 ron, +/-, pentru pilot jet, main jet si main jet holder (asta-i tot "kit-ul")

 

da sa mai asteptam sa vedem daca se si ridica la inltimea asteptarilor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-30013-0-18857800-1338484082_thumb.jpgpost-30013-0-77431800-1338484160_thumb.jpgpost-30013-0-34613200-1338484228_thumb.jpgpost-30013-0-79954000-1338483793_thumb.jpgpost-30013-0-11571100-1338483914_thumb.jpgpost-30013-0-38978400-1338484009_thumb.jpg

salut,

vand pentru VN 800 Clasic : ghidon si ornament roata fata, la 150 euro. separat cate 80 euro. Discutii pe PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu doua imagini cu Drifterul care a ajuns in posesia mea de prin decembrie anul trecut. Sunt pe cale sa-i montez acelasi kit de re-jet in carburator, in rest, un neo-clasic cu tema de Indian Chief destul de rar prin RO. Suficient de rar ca sa nu ma incumet sa fac un topic separat - in fond e un Vulcan modificat "din fabrica"...

 

post-7633-0-55827500-1338484153_thumb.jpg

 

post-7633-0-85607600-1338484190_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu doua imagini cu Drifterul care a ajuns in posesia mea de prin decembrie anul trecut. Sunt pe cale sa-i montez acelasi kit de re-jet in carburator, in rest, un neo-clasic cu tema de Indian Chief destul de rar prin RO. Suficient de rar ca sa nu ma incumet sa fac un topic separat - in fond e un Vulcan modificat "din fabrica"...

Frumoasa jucarie ai, sa ai parte numai de placeri cu ea, din punctul meu de vedere sunt niste motoare extraodinare. Am reusit sa merg cu unu de 800cc si m-a cucerit!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu doua imagini cu Drifterul care a ajuns in posesia mea de prin decembrie anul trecut. Sunt pe cale sa-i montez acelasi kit de re-jet in carburator, in rest, un neo-clasic cu tema de Indian Chief destul de rar prin RO. Suficient de rar ca sa nu ma incumet sa fac un topic separat - in fond e un Vulcan modificat "din fabrica"...

 

post-7633-0-55827500-1338484153_thumb.jpg

 

post-7633-0-85607600-1338484190_thumb.jpg

 

 

pai ii fix un vulcan, si arata intr-un mare fel :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu doua imagini cu Drifterul care a ajuns in posesia mea de prin decembrie anul trecut. Sunt pe cale sa-i montez acelasi kit de re-jet in carburator, in rest, un neo-clasic cu tema de Indian Chief destul de rar prin RO. Suficient de rar ca sa nu ma incumet sa fac un topic separat - in fond e un Vulcan modificat "din fabrica"...

 

post-7633-0-55827500-1338484153_thumb.jpg

 

post-7633-0-85607600-1338484190_thumb.jpg

 

 

Finally, inca unu'. Bucura-te-ai de el 1000 de ani.

 

Daca vrei tips&tricks despre intretinere, sau sa consulti vreodata manualul Haynes pentru el, da-mi un semn. Eu si Drifterul meu suntem impreuna da 6 ani, si ne cunoastem bine :)

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...