Gixu. Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 n-am zis ca ar trebui sa-si schimbe uleiul, din contra, i-am recomandat sa nu il schimbe, daca citesti postul si daca cineva vrea sa-l schimbe la 3500 o face pe banii lui, eu personal il schimb pe la 5000 c-asa am chef cat despre 300V intr-adevar, pentru cine nu se da tare si mult cu un motor de turatie mare este fita, dar numui prin prisma pretului. adica sub nici o forma nu-i un ulei prost, doar inutil. Stai linistit, nu a incercat nimeni sa-ti dea peste nas. Asta e obiceiul la noi, mobra intretinuta inseamna ca a primit la fiecare 3000 km, motul 300v. Restul nu conteaza. Eu am schimbat mereu uleiul la cam 7-8000 km, si mereu am scos ulei ok din motor, nu apa chioara. Poate nu este cazul sa te iei fix dupa manual(schimb ulei la 10-12000 km), dar nici mai des decat la un cross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Salut . Dupa vreo 450 de pagini citite , in incercarea de a va cunoaste cat decat ... si dupa un an de cautat "VN 800" ... am reusit sa-mi implinesc si visul asta de a fi posesorul unui VN 800 A . Pana in prezent sunt foarte multumit de cum merge . Am avut totusi o problema ... mi-a fost coapta si fisurata fisa de la cilindrul spate , prin urmare nu mai imi dadea scanteie la bujie si mi-a mers doar intr-un piston . Pana imi vine alta fisa am rezolvat problema cu o bujie noua si niste banda izolatoare . Ok. astea fiind scrise ... va salut pe toti si sa ne vedem pe la vreo intrunire moto sa dam gata niste blonde ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 (editat) Frumoasa si sa ai parte de ea! Editat Mai 27, 2012 de VULCANOSU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Bine ai venit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Salut . Dupa vreo 450 de pagini citite , in incercarea de a va cunoaste cat decat ... si dupa un an de cautat "VN 800" ... am reusit sa-mi implinesc si visul asta de a fi posesorul unui VN 800 A . Pana in prezent sunt foarte multumit de cum merge . Am avut totusi o problema ... mi-a fost coapta si fisurata fisa de la cilindrul spate , prin urmare nu mai imi dadea scanteie la bujie si mi-a mers doar intr-un piston . Pana imi vine alta fisa am rezolvat problema cu o bujie noua si niste banda izolatoare . Ok. astea fiind scrise ... va salut pe toti si sa ne vedem pe la vreo intrunire moto sa dam gata niste blonde ... bine ai venit ai o combinatie acuma, intre a si classic, da n-arat rau deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Bun venit ! Arata mai bine cu aripa spate de classic . Am cautat si eu sa-mi cumpar, intr-o vreme...dar nu am gasit nimic ieftin pe ebay . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Bun venit ! Arata mai bine cu aripa spate de classic . Am cautat si eu sa-mi cumpar, intr-o vreme...dar nu am gasit nimic ieftin pe ebay . Da ... si mie imi place , dar nu am nici un merit . Eu asa am cumparat-o . Am luat-o cu 2500 din 96 . Are 63000 pe ceas . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 stimabililor, ca o facatura, nu pot sa ma dau inca cu motorul, ca mi-s rupte 2 membrane vacuumatice din carburator: accelerator pump si air cut-off acuma, m-am interesat la kawasaki, si au termen de livrare 3 saptamani, la pretul de..........cca 60 euro/bucata, in conditiile in care au diametrul cat o moneda de 50 de bani mi s-a parut enorm, asa ca am inceput sa bat netul in lung si-n lat: -air cut-off am gasit-o pe un site din cluj, la 78 ron, si o astept -accelerator pump am gasit-o la rep. Harley, cu vreo 16 euro si ajunge vineri (ar trebui sa fie identica cu a mea, ca-s carburatoarele aproape identice cu cele de pe unele sportster) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Guys, I'm in trouble! Mi s-a topit contactul. Are careva vreun contact de VN 800? Ma intereseaza partea interna, carcasa + partea de cheie-s OK la al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 stimabililor, ca o facatura, nu pot sa ma dau inca cu motorul, ca mi-s rupte 2 membrane vacuumatice din carburator: accelerator pump si air cut-off acuma, m-am interesat la kawasaki, si au termen de livrare 3 saptamani, la pretul de..........cca 60 euro/bucata, in conditiile in care au diametrul cat o moneda de 50 de bani mi s-a parut enorm, asa ca am inceput sa bat netul in lung si-n lat: -air cut-off am gasit-o pe un site din cluj, la 78 ron, si o astept -accelerator pump am gasit-o la rep. Harley, cu vreo 16 euro si ajunge vineri (ar trebui sa fie identica cu a mea, ca-s carburatoarele aproape identice cu cele de pe unele sportster) La 60 de dolari gasesti pe ebay un carb de harley de 40, dreq sa-i ia de japonezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 La 60 de dolari gasesti pe ebay un carb de harley de 40, dreq sa-i ia de japonezi... stiu, am gasit, da sincer mi-e cam frica sa iau, ca nu stiu ce-i prin el cel de harley nu are si air cut-off valve, in rest e identic si cred ca ar merge fara probleme. ma gandesc mai degraba sa strang cureaua (tare) si sa-mi iau cu 400 dolari unul nou, "performance", eventual unul non CV mai vedem ce ne rezerva viitorul, da sincer sper ca un harley intreg, e chiar mare diferenta la piese aftermarket, poti face multe lucruri frumoase, care la kawa raman in stadiul de vise... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 (editat) Guys, I'm in trouble! Mi s-a topit contactul. Are careva vreun contact de VN 800? Ma intereseaza partea interna, carcasa + partea de cheie-s OK la al meu. LE: Merge si de VN 900. Ca sa fie mai clar, ma intereseaza partea interna (contacte, etc) de la butucul cu cheie. Sau orice butuc de cruiser cu montare externa (nu d-ala inglobat in cadru/rezervor/bord) Editat Mai 30, 2012 de Wolfman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 stimabililor, ca o facatura, nu pot sa ma dau inca cu motorul, ca mi-s rupte 2 membrane vacuumatice din carburator: accelerator pump si air cut-off acuma, m-am interesat la kawasaki, si au termen de livrare 3 saptamani, la pretul de..........cca 60 euro/bucata, in conditiile in care au diametrul cat o moneda de 50 de bani mi s-a parut enorm, asa ca am inceput sa bat netul in lung si-n lat: -air cut-off am gasit-o pe un site din cluj, la 78 ron, si o astept -accelerator pump am gasit-o la rep. Harley, cu vreo 16 euro si ajunge vineri (ar trebui sa fie identica cu a mea, ca-s carburatoarele aproape identice cu cele de pe unele sportster) Sa inteleg ca ai rupt membranele facand combinatii prin carburator? Zicea unul intr-un tutorial ca se pot rupe... dar nu-l mai gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Guys, I'm in trouble! Mi s-a topit contactul. Are careva vreun contact de VN 800? Ma intereseaza partea interna, carcasa + partea de cheie-s OK la al meu. LE: Merge si de VN 900. Ca sa fie mai clar, ma intereseaza partea interna (contacte, etc) de la butucul cu cheie. Sau orice butuc de cruiser cu montare externa (nu d-ala inglobat in cadru/rezervor/bord) Anyone? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Sa inteleg ca ai rupt membranele facand combinatii prin carburator? Zicea unul intr-un tutorial ca se pot rupe... dar nu-l mai gasesc. nu, s-au rupt din cauza vechimii, o sa pun si niste poze ca sa schimbi jeturile nu trebuie desfacuta nici una din ele, dar le-am desfacut pentru a curata carburatorul, pentru ca nu-mi placea cum merge cu ocazia asta mi-am dat seama ca nici sezonul trecut (defapt de cand am motorul) nu a mers bine, am facut o comparatie cu alte 2 VN-uri si am ramas surprins ce bine merg fata de al meu sper ca asta e singura problema, restul componentelor din carburator sunt in perfecta stare, jocul la supape e ok (nu erau grav dereglate nici inainte, doar putin stranse), asa ca ar trebui sa fie ok vreau sa masor si compresia, sa fiu eu linistit, si cam gata @wolfman, ai putina rabdare, nu citiesc toti forumul non-stop daca are cineva iti va spune, dar iti recomand sa te orientezi si spre sectiunea de dezmembrari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 @wolfman, ai putina rabdare, nu citiesc toti forumul non-stop daca are cineva iti va spune, dar iti recomand sa te orientezi si spre sectiunea de dezmembrari Caut everywhwre, chiar si la dezmambrari. Problema e ca la noi in tara se dezmembreaza numa' vitezane, cruiseristii au grija de mobrele lor si nu ajung la dezmambrari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Caut everywhwre, chiar si la dezmambrari. Problema e ca la noi in tara se dezmembreaza numa' vitezane, cruiseristii au grija de mobrele lor si nu ajung la dezmambrari true L.E. membrana comandata la harley ieri a ajuns azi (repet, vs 3 saptamani la kawa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 OK. Got it! Cat ar face kitul de carburatie pe care l-ai montat matale? Ca tot am zis ca vin sa discutam dar o gramade de belele pe cap m-au oprti sa ajung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 OK. Got it! Cat ar face kitul de carburatie pe care l-ai montat matale? Ca tot am zis ca vin sa discutam dar o gramade de belele pe cap m-au oprti sa ajung. pai nu mai stiu exact, dar cred ca undeva la 150 ron, +/-, pentru pilot jet, main jet si main jet holder (asta-i tot "kit-ul") da sa mai asteptam sa vedem daca se si ridica la inltimea asteptarilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
putin Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 salut, vand pentru VN 800 Clasic : ghidon si ornament roata fata, la 150 euro. separat cate 80 euro. Discutii pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Pun si eu doua imagini cu Drifterul care a ajuns in posesia mea de prin decembrie anul trecut. Sunt pe cale sa-i montez acelasi kit de re-jet in carburator, in rest, un neo-clasic cu tema de Indian Chief destul de rar prin RO. Suficient de rar ca sa nu ma incumet sa fac un topic separat - in fond e un Vulcan modificat "din fabrica"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Frumos Vulcan. Sa te bucuri de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Pun si eu doua imagini cu Drifterul care a ajuns in posesia mea de prin decembrie anul trecut. Sunt pe cale sa-i montez acelasi kit de re-jet in carburator, in rest, un neo-clasic cu tema de Indian Chief destul de rar prin RO. Suficient de rar ca sa nu ma incumet sa fac un topic separat - in fond e un Vulcan modificat "din fabrica"... Frumoasa jucarie ai, sa ai parte numai de placeri cu ea, din punctul meu de vedere sunt niste motoare extraodinare. Am reusit sa merg cu unu de 800cc si m-a cucerit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Pun si eu doua imagini cu Drifterul care a ajuns in posesia mea de prin decembrie anul trecut. Sunt pe cale sa-i montez acelasi kit de re-jet in carburator, in rest, un neo-clasic cu tema de Indian Chief destul de rar prin RO. Suficient de rar ca sa nu ma incumet sa fac un topic separat - in fond e un Vulcan modificat "din fabrica"... pai ii fix un vulcan, si arata intr-un mare fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 (editat) Pun si eu doua imagini cu Drifterul care a ajuns in posesia mea de prin decembrie anul trecut. Sunt pe cale sa-i montez acelasi kit de re-jet in carburator, in rest, un neo-clasic cu tema de Indian Chief destul de rar prin RO. Suficient de rar ca sa nu ma incumet sa fac un topic separat - in fond e un Vulcan modificat "din fabrica"... Finally, inca unu'. Bucura-te-ai de el 1000 de ani. Daca vrei tips&tricks despre intretinere, sau sa consulti vreodata manualul Haynes pentru el, da-mi un semn. Eu si Drifterul meu suntem impreuna da 6 ani, si ne cunoastem bine Editat Iunie 1, 2012 de Wolfman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.