reverend Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 Uita-te totusi dupa HD Street. Nu stiu daca a aparut la voi la dealeri. In US si Europa a aparut. Nu ti-am zis degeaba. Este cea mai ieftina varianta de HD ever. Asta a fost politica firmei de la inceput - sa faca un Harley accesibil ca pret. Motorul e dintr-o noua generatie, teoretic mai bun decat cele vechi, dar finisajele sunt mai ieftinute. Din cate am inteles au deschis o uzina in India si il fabrica acolo. Initial au zis ca il aduc in Europa la 5.000 euro. Acum vad ca in Bucuresti l-au scos la vanzare la 8.500.... daca puteau sa il vanda cu 5000 si sa aiba si profit inseamna ca ceilalti 3.500 sunt bani platiti pentru emblema HD sau cu alte cuvinte un fel de taxa pe fudulie. In US aceeasi motocicleta este la vanzare cu 7500, dar dolari - la cursul de schimb actual ar fi cam 6.100 euro. Foarte ciudat ca sunt asa preturi mari la motociclete in Malaezia. Ma asteptam ca din contra, sa fie cele mai mici preturi posibile. Prin imprejurimi - Indonezia, India si China sunt pietele cele mai mari din lume pentru vehicule pe 2 roti (probabil majoritatea fiind scutere) Poate voi sunteti mai fuduli ca aveti petrol mai mult Salut, un HD street de 750 cind apare pe aici o s fie cam la 70-75,,000 ron. Si nici macar asta nu e buba. Problema cea mare e: pt piata US si Canada e facut in US, pt piata de asia si EU e facut in India... Dupa ce au stricat indienii si royal enfieldul.... nu ma mai las pe mina lor... sint satul de indieni cum sint romanii satui de tigani ( acelas neam de altfel). Preturile mari sint doar la motociclete nu si la scutere. Cu cit mai mare cc cu atit mai scumpe, nu conteaza ca sint si mai vechi.... Vezi exemplu de mai sus cu vmaxul din 1993!! la 40,000ron... Totusi. stiu ca e v max stiu ca 1200cc dar e din 1993... » Post actualizat in 06 Dec 2014 14:32 Dupa Triumph nu te-ai uitat? boneville-ul si l-a luat cumnatameu acu vreo 6 luni. pret de pornire.....58,000ron. I rest my case. » Post actualizat in 06 Dec 2014 14:39 Da , sunt scumpe, insa nici nu se compara 650cc vs >1000 cc , daca tie iti place S-ul asta, de ce sa nu-l ai, daca-ti permiti, decat sa faci un compromis ca sa-ti iei V2 , mai scump , poate si Sh .... mai bine nou, si destul de ieftin. Mie unul imi place vulcanul asta, si mie de fel nu prea imi plac cruiserele , 2 paralel face motorul poate doar sa para mai scurt, poate chiar e, nu stiu, ceea ce-mi place... urasc modelele alea lungi ca dracu ..... De fiabilitate ce sa mai zici, in primul rand e motor nou, normal ar fi sa n-ai treaba multi km daca ai grija de el si din 650cc la 61 cai, chiar nu-i scos tot ce se poate din motor, modelul de strada are cu 10 cai in plus . Dar totusi, 5.500 Euro un motor nou ... e chiar ok. Ceea ce nu mi-ar place ar fi ca e motor de naked pe el si banuiesc ca trebuie sa mergi ca si cu un naked, schimbat viteze.... 12 rpm .. ms de opinie, si ms ca ia fost la punct si ai discutat doar de motorul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 Băi fraţilor, de când cu noua "organizare" de pe site-ul asta, sa nu mai gasesc topicul cu Vulcan, nu alta! De cand Doamne iartă-ma au ajuns "Vulcanetele" choppere?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 Salutare. Am luat la ochi un Vulcan de 750, ca upgrade de la Viroguta mea, si vroiam sa intreb posesorii (fosti sau actuali) de vn750 cam care sunt "punctele slabe" ale modelului? Stiu detaliile obisnuite la care sa ma uit, dar in afara de a verifica "la ochi" agregatul, incarcarea, electrica, sa ascult motorul, sa-i fac un test de compresie (apropos, cam cat trebuie sa fie, are idee cineva?)... la ce ar trebui sa ma mai uit? Cuplajele cardanului se pot verifica cumva? Are ceva bube specifice modelul asta? Piesele sunt mai rare, sau se gasesc ca la orice alt model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 (editat) Stai linistit ca nu au probleme ca si yamaha sunt un model foarte reusit acum depinde si cine a bagat patentul si surubelnita in el......dar in rest nu au probleme ....... Editat Decembrie 11, 2014 de tmdmitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 Eh, la asta ma mai uit si eu, se vede daca e ceva carpit... mi-era sa nu fie ceva defecte specifice modelului. Sambata ma duc sa vad mobra, macar sa-mi dau seama daca merita efortul sa o cumpar inainte de a da viroaga sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Decembrie 14, 2014 Share Postat Decembrie 14, 2014 Salut, stie cineva de unde pot cumpara si eu o cheie blank cu emblema pt contact? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 WWW.mymoto.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 Salut, stie cineva de unde pot cumpara si eu o cheie blank cu emblema pt contact? Ms Bun venit in lumea vulcanologilor domnu' Claudiu! Conform unei legi nescrise de pe acest topic, asteptam poze cu noua achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Bun venit in lumea vulcanologilor domnu' Claudiu! Conform unei legi nescrise de pe acest topic, asteptam poze cu noua achizitie! Salut Domnilor, sunt Norocosul cumparator al unui VN 1600 care deja se lauda cu o plimbare in toiul lui decembrie pana la Sinaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Salut Domnilor, sunt Norocosul cumparator al unui VN 1600 care deja se lauda cu o plimbare in toiul lui decembrie pana la Sinaia Nu cred ca ma insel , e motorul userului Bujie, oricum frumos......Sa te poarte sanatos. Frumos exemplar.....felicitari pt achizitie....in realitate VN de 1600 e intradevar un mastodont.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Nu cred ca ma insel , e motorul userului Bujie, oricum frumos......Sa te poarte sanatos. Frumos exemplar.....felicitari pt achizitie....in realitate VN de 1600 e intradevar un mastodont.... Asa e, o super-motocicleta la un pret de foarte foarte bun. Pana s-o ia Claudiu, un alt prieten de-al meu a avut de ales, intre ea si un Harley. A ales Harley, platind aproape dublu. Si inca plateste, si plange din cauza alegerii nefericite. A scos-o la vanzare, sperand s-o vanda cat mai repede pt a lua Vulcanul, dar Claudiu i-a luat-o inainte. Felicitari Claudiu, s-o stapanesti sanatos si fara incidente, si de un lucru fii sigur: cum vei avea tu grija de ea, asa va avea si ea grija de tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Nu cred ca ma insel , e motorul userului Bujie, oricum frumos......Sa te poarte sanatos. Frumos exemplar.....felicitari pt achizitie....in realitate VN de 1600 e intradevar un mastodont.... Asa e, o super-motocicleta la un pret de foarte foarte bun. Pana s-o ia Claudiu, un alt prieten de-al meu a avut de ales, intre ea si un Harley. A ales Harley, platind aproape dublu. Si inca plateste, si plange din cauza alegerii nefericite. A scos-o la vanzare, sperand s-o vanda cat mai repede pt a lua Vulcanul, dar Claudiu i-a luat-o inainte. Felicitari Claudiu, s-o stapanesti sanatos si fara incidente, si de un lucru fii sigur: cum vei avea tu grija de ea, asa va avea si ea grija de tine! Iti spun sincer ca ma bucur pt mine ca nu a luat-o atunci o sa am grija sa pape ce e mai bun , sa nu i lipseasca nimic, ii dau de la gura mea daca e cazu Sper sa avem o vara lunga si calduroasa cu multi KM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Iti spun sincer ca ma bucur pt mine ca nu a luat-o atunci o sa am grija sa pape ce e mai bun , sa nu i lipseasca nimic, ii dau de la gura mea daca e cazu Sper sa avem o vara lunga si calduroasa cu multi KM Crede-ma, din cate cunosc, ai facut o alegere extraordinar de buna si sa stii ca nu e mofturos deloc, adica nu-i trebuie un tratament special. Inca o data sa te poarte sanatos pe unde-ti pofteste inima..... Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Crede-ma, din cate cunosc, ai facut o alegere extraordinar de buna si sa stii ca nu e mofturos deloc, adica nu-i trebuie un tratament special. Inca o data sa te poarte sanatos pe unde-ti pofteste inima..... Salutari. Multumesc mult! asa sa fie, voi ve-ti afla primi , numai bine tuturor si o seara faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 Arata impresionant, dar fara restul modificarilor nu cred ca isi justifica pretul. Carburator re-jiglorat, esapament fara filtre, un CDI Dyna 2000 si probabil va merge ceva mai concret. Hayabusa nu va iesi insa... In primavara, dupa ce-l voi monta, va voi anunta daca imi va veni sa provoc Busa la liniute. Nu stiu voi daca ati fost suficient de cuminti ca sa primiti ceva de la Moş, dar eu am primit ce imi doream: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 In primavara, dupa ce-l voi monta, va voi anunta daca imi va veni sa provoc Busa la liniute. Nu stiu voi daca ati fost suficient de cuminti ca sa primiti ceva de la Moş, dar eu am primit ce imi doream: felicitari, si sper sa fie ce visai as fi si eu curios ce trebuie sa fac pt ami schimba si eu tobele stoc la vn1600 cu ceva mai zgomotos, fiind pe injectie am inteles ca trebuie sa fac reglari pe la amestec, e o procedura complicata? unde as putea sa fac acestea in caz ca as vrea, ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 felicitari, si sper sa fie ce visai as fi si eu curios ce trebuie sa fac pt ami schimba si eu tobele stoc la vn1600 cu ceva mai zgomotos, fiind pe injectie am inteles ca trebuie sa fac reglari pe la amestec, e o procedura complicata? unde as putea sa fac acestea in caz ca as vrea, ms mult Multumesc! Vedem după ce-l montez daca este ceea ce-mi doream. Poate intra Alex_EN pe-aici sa te lamureasca ce trebuie sa faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luisispas Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 felicitari, si sper sa fie ce visai as fi si eu curios ce trebuie sa fac pt ami schimba si eu tobele stoc la vn1600 cu ceva mai zgomotos, fiind pe injectie am inteles ca trebuie sa fac reglari pe la amestec, e o procedura complicata? unde as putea sa fac acestea in caz ca as vrea, ms mult salut. in primu rand sa te bucuri de achizitie fara nici un incident.foarte frumoasa motoreta. am urmarit-o si cand era la vanzare in diferite fotografii. e superba. referitor la tobe eu am montat pr VN900 de la V&H cu locas pentru senzori O2. nu am modificat nimic la injectie si motorul consuma si trage la fel ca inainte. daca pui tobe fara sa mai montezi sondele lambda (sa le anulezi) cred ca trebuie modificata injectia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Decembrie 29, 2014 Share Postat Decembrie 29, 2014 In primavara, dupa ce-l voi monta, va voi anunta daca imi va veni sa provoc Busa la liniute. Nu stiu voi daca ati fost suficient de cuminti ca sa primiti ceva de la Moş, dar eu am primit ce imi doream: http://www.jpcycles.com/instructions/pdf/ZZ40030.pdf Mi-a fost lene sa scriu, de aia am atasat link-ul..... Felicitari pentru cadoul primit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Decembrie 30, 2014 Share Postat Decembrie 30, 2014 http://www.jpcycles.com/instructions/pdf/ZZ40030.pdf Mi-a fost lene sa scriu, de aia am atasat link-ul..... Felicitari pentru cadoul primit.... Multumesc frumos, atat pt. urari, cat si pt. tutorialul detaliat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Decembrie 31, 2014 Share Postat Decembrie 31, 2014 La multi ani, vulcanisti, wherever you are! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Ianuarie 1, 2015 Share Postat Ianuarie 1, 2015 La multi ani, vulcanisti, wherever you are! La multi ani zile cu soare si multi KM in siguranta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
share_khan Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 Salutare Vulcanisti!!! Sunt interesat de un VN1600, imi puteti spune cateva puncte tari si puncte slabe daca exista la acest model. Mc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 Multumesc! Vedem după ce-l montez daca este ceea ce-mi doream. Poate intra Alex_EN pe-aici sa te lamureasca ce trebuie sa faci. Am dat un raspuns pe sectiunea service. » Post actualizat in 13 Jan 2015 23:55 referitor la tobe eu am montat pr VN900 de la V&H cu locas pentru senzori O2. nu am modificat nimic la injectie si motorul consuma si trage la fel ca inainte. daca pui tobe fara sa mai montezi sondele lambda (sa le anulezi) cred ca trebuie modificata injectia. Daca trage la fel ca si inainte e deja o pierdere. Noua configuratie trebuie sa creasca puterea motorului si cuplul, bineinteles daca vine impreuna cu un Power Commander. Daca anulezi sonda lambda fara sa pui power commander evident o sa ai o problema la injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luisispas Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Am dat un raspuns pe sectiunea service. » Post actualizat in 13 Jan 2015 23:55 Daca trage la fel ca si inainte e deja o pierdere. Noua configuratie trebuie sa creasca puterea motorului si cuplul, bineinteles daca vine impreuna cu un Power Commander. Daca anulezi sonda lambda fara sa pui power commander evident o sa ai o problema la injectie. Eu am vrut sa spun, mai exact, ca nu s-a intamplat nimic in rau de cand am montat esapamentul. De putere mi-e greu sa dau un raspuns, adica dupa montaj nu ca o simti ca si cum ar avea motor de 100cp (cazul meu la vn900). La cuplu ai dreptate (am stat sa-mi amintesc acum) trage mai bine de jos fata de esapentul standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.