Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Am un VN750 in curte, e al unui prieten care m-a rugat sa ma uit putin la el pentru ca nu-i prea merge bine.

 

Adica atunci cand ajunge rezervorul pe la jumatate i se opreste. Nu am inceput sa lucrez la el dar ma gandesc sa verific indicatorul de nivel sa vad daca indica corect. Si robinetul sa-l desfac si sa-l curat.

 

Alte idei? Voua v-i s-a intamplat asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca muti robinetul pe pozitia de jos, sa traga din asa-zisa rezerva, tot asa se manifesta? Daca da, tot catre robinet m-as indrepta. Poate a tras ceva mizerie si obstructioneaza gazu' sa curga liber. Daca e prevazut cu sita, sigur e cam infundata.

Pe indicatoarele de nivel nu m-as baza. Al meu sta bat mult timp, apoi curge lent pana la jumate, dupa care cade rapid spre gol...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de ceva pareri despre ce ar putea fi ...vn 750

achizitoinat acum 2 ani ..anul trecut in primavara incepe sa huruie lanturile de distributie ...inainte sa rezolv buba imi cedeaza motorul la o intrunire

electromotorul...

schimb lanturi ...patine...se caleaza motorul

schimb vibrochen cu biele

de curand parca imi papa ulei si iar imi huruie lantul dupa nici 3000 km papa ulei

intind lantul manual pana incepe sa scada turatia...tot huruie

incepe sa porneasca greu la cald....ca si inainte de a schimba lanturile

ceva imi uzeaza prematur distributia

de vandut nici nu se pune problema ...inca am rate la banca

pareri????multumesc

Editat de mishu_dark
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bazil: multumesc, imi place tematica motorului tau :grinbandit: asa ai luat-o sau te-ai ocupat tu?

Tot ce se vede este 100% creatia mea si ...evident ideea mi-a venit dupa ce am baut o sticla de Jack' :alcy:

» Post actualizat in 05 Aug 2015 13:40

Am un VN750 in curte, e al unui prieten care m-a rugat sa ma uit putin la el pentru ca nu-i prea merge bine.

 

Adica atunci cand ajunge rezervorul pe la jumatate i se opreste. Nu am inceput sa lucrez la el dar ma gandesc sa verific indicatorul de nivel sa vad daca indica corect. Si robinetul sa-l desfac si sa-l curat.

 

Alte idei? Voua v-i s-a intamplat asa ceva?

 

 

Poti sa incerci sa muti robinetul pe PRI si vezi daca se mai opreste in mers.

Daca desfaci robinetul pe langa sita infundata poate sa mai fie si membrana vacumatica sparta si din cauza asta este posibil sa nu se alimenteze cand scade benzina in rezervor.

P.S. Mai poti verifica daca este sparta membrana altfel : pui robinetul pe pozitia ON sau RES si demufezi furtunele de benzina. Daca nu curge benzina din rezervor este ok membrana , daca curge inseamna ca este gaurita.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intinzatorul de lant l-ai schimbat? Citisem pe undeva ca sunt cu defect de proiectare. Si mai citisem anumite chestii despre modelul de 750 (pt ca ala ma interesa in iarna), mai erau niste detalii privind motorul, dar nu le mai tin minte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intinzatorul de lant l-ai schimbat? Citisem pe undeva ca sunt cu defect de proiectare. Si mai citisem anumite chestii despre modelul de 750 (pt ca ala ma interesa in iarna), mai erau niste detalii privind motorul, dar nu le mai tin minte...

intind lantul manual pana incepe sa scada turatia

i-am facut intinzator manual dar nu-i diferenta ..... si eu banuiam acelasi lucru initial

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil uzura la pinioanele axurilor cu came sau la dentitia de pe vibrochen.

Lanturile sunt OEM sau sunt aftermarket?

Si lanturile daca-s făcute de o firma fantoma determina o izura a lor prematura.

Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Ma puteti ajuta cu o problema? Am schimbat de curand termocupla pt ca nu mai pornea ventilatorul si se aprindea martorul de la apa. Insa martorul se aprinde si acum dar se stinge dupa un timp.Probabil dupa ce se raceste suficient. Dar totusi becul nu ar trebui sa se aprinda deloc, nu?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am si eu nevoie de niste informatii/sfaturi de la cunoscatori..ce imi puteti spune despre kawasaki vulcan vn750?este ok?cum se prezinta?se merita sa l achizitionez?multam

 

Salut ! nu ma consider un cunoscator dar o parere doua im exprim si eu .

O parere obiectiva : este un model ce a fost fabricat 20 de ani ( 1986 - 2005). Cred ca asta spune foarte multe...

 

Subiectiv : din "gramada" de motoare detinute in 25 de ani de cand am carnet , sunt la al doilea VN750 (primul a fost fab. 94, asta de acum este '86 si are ~72000km ), sunt multumit de putere, consum, fiabilitate, intretinere. Pana nu am montat comenzi avansate am fost usor inghesuit ( am 1,83 )

 

Daca motorul care vrei sa-l achizitionezi este in " mintile" lui merita .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

*

Succesorul de 800 cred ca e o optiune mai buna.

 

Mai de graba este o optiune... dar nu neaparat mai buna!

Spun asta pentru ca am avut si 800-le, in comparatie cu 750-ul este mai puturos, transmisia finala pe lant in loc de cardan, lipsa cricului central ( in cazul unei pene de cauciuc iti cam da batai de cap) in schimb are un singur carburator si este mai aspectos dupa parerea mea .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb pt ca pot sa l iau foarte usor, un fel de ""combinatie"" ca sa zic asa, de la o cunostinta care nu e cu motoArele si a fost tinut mai mult in garaj..are vreo 20000 km si turometru e ""belit""ca a cazut de pe cric!!!ideea e ca am fost cu el la un atelier sa i schimbe un cauciuc si cei de acolo au zis ca ar fi cel mai prost motor!!sa nu fac prostia sa l iau!!!ca are motoru nu stiu cum...intr un cuvant e un motor naspa,de asta cer pareri pt ca l-as lua!!:)))))si nu stiu daca merita sau il iau si ma injur singur dupa aia:))multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsurile venite din partea astora care posteaza puncte mi se par cele mai inteligente... pline de continut, chiar ca ramai cu ceva dupa de vezi rezultatul unui brain storming de reala anvergura...

 

Oricum, Bazil a punctat bine (adica a oferit si un punct de vedere inainte de semnul de punctuatie cu acelasi nume...), faptul ca VN 750 s-a fabricat 20 de ani, spune multe pentru cineva care vrea sa-si formeze o parere cat mai aproape de adevar. Nu contest faptul ca alte modele de Vulcan sau de la alte firme nu au partile lor bune sau nu arata mai bine - fiecare biker vede in "puiu' lui de cioara" odrasla perfecta. Tot asa si cu mecanicii, o sa vezi mecanici care te intampina cu un zambet larg la vederea motorului, iar altii scarpinandu-se in cap...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt absolut de acord cu ce zicea Bazil. E un motor performant, dar cu aspect de cruiser japonez de anii 80. VN800 e mai clasic, dar mai lent. Daca nu umbli neaparat dupa aspect si n-ai chef sa ungi lanturi, go for it, nu cred ca e mai putin fiabil decat alte japoneze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Catalin Bachus. Ai schimbat termocupla cu una "originala"? Sau cu una compatibila, auto? Se poate ca termocupla noua pusa de tine sa "intre" mai tarziu decat ar trebui, si drept urmare apa sa apuce sa se incinga pana intra ventilatorul in functiune....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresisem topicul, istetule! Catamai brainstormingul ai facut tu ca sa-mi raspunzi la un punct.... =)) Nu te mai osteni sa raspunzi, am itrat pe aici din greseala, si nu mai revin.

 

Raspunsurile venite din partea astora care posteaza puncte mi se par cele mai inteligente... pline de continut, chiar ca ramai cu ceva dupa de vezi rezultatul unui brain storming de reala anvergura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...