Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

La 535. Eu pe ea aveam aceleasi buji si pe fata si pe spate, ceva pentru cielo din cate imi aduc aminte ca imi spusese fostul propietar, dar care mergeau f bine si nu m-am apucat sa le schimb doar de dragul de a le schimba. Stiu insa ca la un moment dat am vrut totusi sa le schimb si am consultat manualul de service unde recomandarile erau din cate imi amintesc NGK si Beru praca cu 2 modele diferite fata /spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stiam ca doar la motoarele in V racite pe aer e nevoie de bujie cu specificatie diferita fata de cea de pe cilindrul fatza, tocmai din cauza diferentelor mai mari de racire ale cilindrilor. Pe cand cele racite cu apa au stabilitate termica cam la fel pe ambii cilindrii, poate cu mici diferente, dar nu atat de semnificative incat sa fie nevoie de altfel de bujie acolo.

 

Nu inteleg termenul 'ti le pusca', ce se intampla cu ele? care e explicatia ca pe unele ti le sifoneaza intr-o saptamana si pe altele nu? inseamna ca NGK-urile puse, ca model, poate nu-s ceea ce trebuie...

mi se crepa ceramica intre electrod si masa.si dadea scanteia in interiorul bujiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ciclul "ce am mai facut in ultimul timp":

  1. am verificat jocul supapelor, rezultand o diferenta la fiecare pastila de un pas (0.05 mm). urmeaza saptamana aceasta sa primesc noile pastile.
  2. am demontat aripile in incercarea de a face un kit de bobber. Pentru asta, am facut un model de tabla cu care sa acopar partea de sub scaun. Momentan pe hartie, insa zilele urmatoare sper sa gasesc pe cineva sa imi faca piesele.
  3. curatat si uns lantul
  4. caut solutii sa elimin EPA (cum sa blochez stuturile ramase)
  5. am rezolvat anumite probleme cu instalatia electrica. Proprietarul anterior a facut niste improvizatii pentru ca la aprinderea luminilor de stationare nu se aprindeau luminile vitezometrului, fara sa caute sursa problemei.

Atasez cateva poze.

 

post-55322-0-22081800-1454872346_thumb.jpg

post-55322-0-68287000-1454872358_thumb.jpg

post-55322-0-25661800-1454872372_thumb.jpg

post-55322-0-34737500-1454872384_thumb.jpg

post-55322-0-67783300-1454872394_thumb.jpg

post-55322-0-25142800-1454872405_thumb.jpg

post-55322-0-98367600-1454872414_thumb.jpg

post-55322-0-11755200-1454872425_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ciclul "ce am mai facut in ultimul timp":

  1. am verificat jocul supapelor, rezultand o diferenta la fiecare pastila de un pas (0.05 mm). urmeaza saptamana aceasta sa primesc noile pastile.
  2. am demontat aripile in incercarea de a face un kit de bobber. Pentru asta, am facut un model de tabla cu care sa acopar partea de sub scaun. Momentan pe hartie, insa zilele urmatoare sper sa gasesc pe cineva sa imi faca piesele.
  3. curatat si uns lantul
  4. caut solutii sa elimin EPA (cum sa blochez stuturile ramase)
  5. am rezolvat anumite probleme cu instalatia electrica. Proprietarul anterior a facut niste improvizatii pentru ca la aprinderea luminilor de stationare nu se aprindeau luminile vitezometrului, fara sa caute sursa problemei.

Atasez cateva poze.

Cu EPA poti fie sa unesti tevile alea cu un furtun, sau sa le astupi cu dopuri. Daca vrei sa le scoti cu totul, trebuie sa demontezi chiulasele, sa scoti valvele sistemului si sa le inlocuiesti cu niste piese de metal pe care sa ti le faca un mester dupa forma lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gândeam sa le unesc cu un furtun. In indicațiile de pe forumul Kawasaki am citit ca ar fi bine sa bag o bila de rulment pe respectivul furtun, la jumătate. Sa intre puțin forțat si sa rămână acolo, astfel încât sa blocheze circularea gazelor de la un cilindru la altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu au ajuns pastilele. Ar trebui sa ajunga saptamana asta. Toate piesele le-am comandat de la userul @Old School Rider. Nu am comandat si garnituri. Voi vedea daca e nevoie dupa ce montez la loc capacele de la chiulasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gândeam sa le unesc cu un furtun. In indicațiile de pe forumul Kawasaki am citit ca ar fi bine sa bag o bila de rulment pe respectivul furtun, la jumătate. Sa intre puțin forțat si sa rămână acolo, astfel încât sa blocheze circularea gazelor de la un cilindru la altul.

 

Nu are nici o importanta, valvele respective introduc aer dupa supapele de evacuare, deci chiar nu conteaza. Eu merg asa cu Drifterul meu de ani buni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa astup stuturile respective cu un fel de dopuri de cauciuc folosite la picioarele scaunelor metalice pentru a nu zgaria parchetul. Am gasit asa ceva la Leroy Merlin.

La stuturile capacelor de chiulasa am folosit marimea 12 (2 buc.), iar pentru a acoperi locul unde intra furtunul de la EPA in carcasa filtrului de aer am folosit marimea 16 (1 buc.)

Cost per set a fost undeva in jur de 5 ron. :)

 

Atasez si poze.

 

 


» Post actualizat in 12 Feb 2016 21:43

Pe la cilindrul spate, aproape de imbinarea dintre chiulasa si bloc, pe partea chiulasei, este un orificiu mic. Am observat ca de acolo se prelinge ulei. Ce rol are orificiul respectiv? Care ar fi cauza prezentei uleiului acolo?

Am atasat poza.

post-55322-0-86490700-1455299353_thumb.jpg

post-55322-0-75049300-1455299369_thumb.jpg

post-55322-0-22311800-1455313392_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ai face asta?


» Post actualizat in 13 Feb 2016 16:32

Este un orificiu pentru golit coolantul din motor si unul prin care iasa gazele de carte, care are o teava. Altele nu sunt, decat cele prin care trec suruburi de strangere. O sa ma uit pe manualul de reparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut posesori de Vulcan cu o intrebare :),a incercat cineva sa monteze o electrovalva intre robinet si carburator?

am cumparat o elctrovalva de benzina pe care vreau sa o montez intre robinetul de la rezervor si carburator.Anul trecut am curatat carburatorul,am desfacut robinetul rezervor si l-am curatat,totul parea super ok.In decembrie am mai turnat in rezervor vre-o zece litri de benzina si surpriza,dupa sarbatori am gasit motorul plin de benzina,vre-o doi litri erau in ulei.Electrovalva are si comanda mecanica,dar vreau sa o conditonez electric cu contactul de pe maner.Ma gandeam ca a mai incercat cineva.Asa,cred,ca nu o sa mai am surprize cu bujii ude... O protectie in plus,ma gandesc,nu strica.

» Post actualizat in 14 Feb 2016 14:50

am cumparat o elctrovalva de benzina pe care vreau sa o montez intre robinetul de la rezervor si carburator.Anul trecut am curatat carburatorul,am desfacut robinetul rezervor si l-am curatat,totul parea super ok.In decembrie am mai turnat in rezervor vre-o zece litri de benzina si surpriza,dupa sarbatori am gasit motorul plin de benzina,vre-o doi litri erau in ulei.Electrovalva are si comanda mecanica,dar vreau sa o conditonez electric cu contactul de pe maner.Ma gandeam ca a mai incercat cineva.Asa,cred,ca nu o sa mai am surprize cu bujii ude... O protectie in plus,ma gandesc,nu strica.

http://www.tomasetto.com/en/products/accessories/solenoid-valves/elettrovalvola-benzina-2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...