alin_zbr Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Eu am reușit. Cu o trusa de scule de la Kaufland, care avea înăuntru un prelungitor flexibil de șurubelnița. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
technoart Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Multumesc,m-am fript bine la mana(pana am infasurat-o cu un prosop),incercand sa reglez surubul cu motorul fierbinte.Motorul merge destul de bine dar imi afuma bujiile si credeam ca amestecul este de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Nu era defect, cineva i-a desfacut suruburile de fixare si l-a pus dupa aceea dupa ureche. L-am reglat dupa voltmetru si s-a rezolvat problema. E bine ca s-a rezolvat. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xdx53 Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Îl folosesc mai mult în oraș și pe distante scurte în afara . Contează foarte mult și bugetul . 650 S se încadrează . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 Acum cateva postari va spuneam ca se intampla sa mi se afume destul de des bujia de la cilindrul din spate si, automat, aceasta sa nu-mi mai functioneze. Credeam ca e de vina hyperchargerul, sau, mai bine zis, reglajul imperfect al amestecului aer/benzina. Dar, intre timp, am elucidat misterul: acum ceva timp m-am decis sa-mi inlocuiesc fisele vechi cu unele noi, siliconice, si sa inlocuiesc si bijiile standard cu unele cu iridium. Din pacate, "meseriasul" care mi le-a schimbat nu a tinut cont ca fisele trebuie scoase incet, prin rasucire/desfiletare, si mi-a rupt stuturile de la bobinele de inductie. Apoia a introdus prin presare noile fise, dar va dati seama ca era un contact imperfect acolo, iar de la nenumaratele gropi ale patriei acesta s-a tot slabit, ajungand astfel la "performanta" de a schimba o bujie la aproximativ 200 de km. Acum trebuie sa-mi iau bobine noi... Deci, mare atentie la inlocuirea fiselor si mai mare atentie la mecanicul pe mana caruia va dati motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enzime4u Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 Caut evacuari pt VN800 . Ma puteti ajuta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 @bart bz: cum se schimba fisele de la bobine? Adica se gaseste cablu de cumparat separat si apoi se taie la lungimile potrivite sau trebuie cumparate strict fise originale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 @bart bz: cum se schimba fisele de la bobine? Adica se gaseste cablu de cumparat separat si apoi se taie la lungimile potrivite sau trebuie cumparate strict fise originale? https://www.louis.de/en/artikel/ignition-cable-silicon/10032082?list=167668595 s-ar putea sa gaesti si la magazinele cu piese auto/moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Se gaseste si la noi, tot cam la acelasi pret (20-25 lei/m). Pipele se vand separat, parca in jur de 15-20 lei bucata erau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Se gaseste si cablu separat, eu am luat de-ala siliconic, de cea mai buna calitate, adus din State, Razvan (Metricmotion) aducandu-mi-l. Si pipele le-am inlocuit, tot separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 (editat) iar mi-a crapat bujia la vulcan.cilindru fata. bujie noua BOSCH.am mers cam 50 km ,doar in oras.bujie afumata,neagra .da scanteie in interiorul bujiei. ma depaseste deja situatia.a mai patit cineva asa? am incercat pana acum NGK,DENSO,DENSO IRIDIUM,CHAMPIONS,BERU si acuma ultima BOSCH Editat Aprilie 28, 2016 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 (editat) Poti sa pui o poza cu bujia? Arata ca si cum ar fii topita? Editat Aprilie 28, 2016 de KBooM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 iar mi-a crapat bujia la vulcan.cilindru fata. bujie noua BOSCH.am mers cam 50 km ,doar in oras.bujie afumata,neagra .da scanteie in interiorul bujiei. ma depaseste deja situatia.a mai patit cineva asa? am incercat pana acum NGK,DENSO,DENSO IRIDIUM,CHAMPIONS,BERU si acuma ultima BOSCH Nu-i evident ca nu-s bujiile vinovate?! Vezi sa nu fi patit exact ce am patit si eu, uita-te la a doua postare de-a mea, de jos in sus, am explicat mai pe larg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Mie mi-a crapat becul spate,nu se mai aprinde nici pe frana nici pe pozitie,dar pe PARKING se aprinde.sigurantele sunt bune.idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Poti sa pui o poza cu bujia? Arata ca si cum ar fii topita? am sa fac in seara asta poze cand ajung acasa,si am sa fac un filmulet cu scanteia. vreau sa precizez,ca bujia este neagra,afumata.circul mai mult in oras.motorul nu se incalzeste la temperatura optima,cam in toate cazurile mele de deplasare. » Post actualizat in 28 Apr 2016 16:01 Acum cateva postari va spuneam ca se intampla sa mi se afume destul de des bujia de la cilindrul din spate si, automat, aceasta sa nu-mi mai functioneze. Credeam ca e de vina hyperchargerul, sau, mai bine zis, reglajul imperfect al amestecului aer/benzina. Dar, intre timp, am elucidat misterul: acum ceva timp m-am decis sa-mi inlocuiesc fisele vechi cu unele noi, siliconice, si sa inlocuiesc si bijiile standard cu unele cu iridium. Din pacate, "meseriasul" care mi le-a schimbat nu a tinut cont ca fisele trebuie scoase incet, prin rasucire/desfiletare, si mi-a rupt stuturile de la bobinele de inductie. Apoia a introdus prin presare noile fise, dar va dati seama ca era un contact imperfect acolo, iar de la nenumaratele gropi ale patriei acesta s-a tot slabit, ajungand astfel la "performanta" de a schimba o bujie la aproximativ 200 de km. Acum trebuie sa-mi iau bobine noi... Deci, mare atentie la inlocuirea fiselor si mai mare atentie la mecanicul pe mana caruia va dati motorul! aceas figura imi face si mie la cilindru fata,mai des cilindru spate.carburatia este OKEY.de curios am sa verific fisele.daca sunt fisele problema,la prima ocazie te cinstesc cu o bere,palinca,supa fasoale cu ciolan,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 (editat) Mie mi-a crapat becul spate,nu se mai aprinde nici pe frana nici pe pozitie,dar pe PARKING se aprinde.sigurantele sunt bune.idei? Am patit si eu asa ceva la un moment dat, erau doua fire-n scurt, chiar cele de sub aripa. Aveam suspensia spate facuta praf de la gropile patriei, iar roata imi atinsese firele cand am dat intr-un crater , sudandu-mi-le-ntre ele, practic. Am rezolvat problema cumparand o suspensie nou-nouta, progresiva si regrabila, de la Razvan(Metricmotion). » Post actualizat in 28 Apr 2016 16:37 » Post actualizat in 28 Apr 2016 16:01 aceas figura imi face si mie la cilindru fata,mai des cilindru spate.carburatia este OKEY.de curios am sa verific fisele.daca sunt fisele problema,la prima ocazie te cinstesc cu o bere,palinca,supa fasoale cu ciolan,etc. Sa fii foarte atent nu neaparat la fise, ci mai mult la bobine, vezi daca mai ai stuturile acolo. Verifica mai repede ca si asa nu stiu unde sa plec de Paste. Editat Aprilie 28, 2016 de Bart Bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Am patit si eu asa ceva la un moment dat, erau doua fire-n scurt, chiar cele de sub aripa. Aveam suspensia spate facuta praf de la gropile patriei, iar roata imi atinsese firele cand am dat intr-un crater , sudandu-mi-le-ntre ele, practic. Am rezolvat problema cumparand o suspensie nou-nouta, progresiva si regrabila, de la Razvan(Metricmotion). » Post actualizat in 28 Apr 2016 16:37 Ma gandeam eu ca alea or fi,de vreo 3 ori mi-au fost smulse complet de sub aripa ,acum sunt trase pe deasupra,dar se pare ca tot apar probleme. Mersi Bart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Am patit si eu asa ceva la un moment dat, erau doua fire-n scurt, chiar cele de sub aripa. Aveam suspensia spate facuta praf de la gropile patriei, iar roata imi atinsese firele cand am dat intr-un crater , sudandu-mi-le-ntre ele, practic. Am rezolvat problema cumparand o suspensie nou-nouta, progresiva si regrabila, de la Razvan(Metricmotion). » Post actualizat in 28 Apr 2016 16:37 Sa fii foarte atent nu neaparat la fise, ci mai mult la bobine, vezi daca mai ai stuturile acolo. Verifica mai repede ca si asa nu stiu unde sa plec de Paste. vrei sa pleci de Paste? cum a facut Isus? a plecat vineri si a revenit luni. cateva poze si un video cum am promis la fise nu m-am uitat inca.nu as crede ca ar fi ceva probleme pe la fise.dar ca sa eliminan si varianta asta ,am sa ma uit.poate in seara asta.carburatia este okey.deci s-a schimbat cele 2 membrane " air cut" si cel de "sprit",cuiul poanton ,garnitura capaculu de la nivel, si sa curatat carburatorul si reglat ca la carte.jocurile la supape sunt in parametri.in rest nu mai stiu ce sa scriu.cand montez bujii noi,asa de frumos merge , de iti da lacrimi.porneste usor si la rece si la cald.insa dupa vreo 50-100 km , imi creapa ceramica bujiei,din jurul electrodului.se vede si in filmulet,cum,ca sare scanteia in interiorul bujiei.si de aici vin baiurile.sper sa pot incarca video.inca nu am incercat niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 sper sa pot incarca video.inca nu am incercat niciodata. Iti faci cont pe youtube, il urci acolo si apoi pui link-ul aici. Nu este greu. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 (editat) vrei sa pleci de Paste? cum a facut Isus? a plecat vineri si a revenit luni. cateva poze si un video cum am promis la fise nu m-am uitat inca.nu as crede ca ar fi ceva probleme pe la fise.dar ca sa eliminan si varianta asta ,am sa ma uit.poate in seara asta.carburatia este okey.deci s-a schimbat cele 2 membrane " air cut" si cel de "sprit",cuiul poanton ,garnitura capaculu de la nivel, si sa curatat carburatorul si reglat ca la carte.jocurile la supape sunt in parametri.in rest nu mai stiu ce sa scriu.cand montez bujii noi,asa de frumos merge , de iti da lacrimi.porneste usor si la rece si la cald.insa dupa vreo 50-100 km , imi creapa ceramica bujiei,din jurul electrodului.se vede si in filmulet,cum,ca sare scanteia in interiorul bujiei.si de aici vin baiurile.sper sa pot incarca video.inca nu am incercat niciodata. https://www.facebook.com/robert.szatmary/videos/vb.100000916465046/1176944819012722/?type=3&theater » Post actualizat in 29 Apr 2016 12:48 Iti faci cont pe youtube, il urci acolo si apoi pui link-ul aici. Nu este greu. Spor! l-am incarcat pe facebook https://www.facebook.com/robert.szatmary/videos/vb.100000916465046/1176944819012722/?type=3&theater Editat Aprilie 29, 2016 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Daca spui ca carburatorul este reglat si jocurile la supape sunt ok, atunci problema este de la bobine sau fise. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 am revenit cu problema CREPUSCULARA. am schimbat din nou bujiile cu unele noi.am schimbat fisele,desi erau okey.am verificat si bobinele de inductie cu multimetru,cum scrie in manualul de raparatie,step by step,si sunt in parametrii,adica sunt okey.am desfacut pipele,curatate,verificate ca la carte.nu mai stiu ce sa fac.acuma am sa circul asa.da de nu mai face scheme si scatchiuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 (editat) Salut! Vineri am avut o interventie asupra ambreiajului la VN800-ele meu clasic, din '96. Mai exact, din cauza ca imi patina la rece cand trageam de gaz mai agresiv si in ultima perioada si la cald, la sarcina si cu incarcare, am inceput sa suspectez arcurile dar am hotarat sa schimb si placile, orice-ar fi, sa dorm linistit ca e aproape totul nou acolo. Am facut ceva poze si vreo 3 filmulete in ideea de a ajuta cu informatii pe cine doreste sa umble pe acolo. Deci, inainte de toate am consultat manualul in tot ce am gasit legat de ce ma interesa, dar cu toate astea tot am intampinat unele dileme care nu erau specificate acolo. Timp estimativ de lucru : ~ 2 - 2.5 ore. Scule : trusa de chei inbus, chei tubulare de la 8 la 17, surubelnita dreapta si in cruce, silicon (de preferat negru). Piese cumparate (in cazul meu) : Arcuri , placi de frictiune , garnitura de capac dreapta , 2.4L antigel -30 grade (eu l-am inlocuit). Costuri : manopera 0 lei, arcuri 59 lei , placi frictiune 250 lei , garnitura capac 37 lei , antigel G12 + apa distilata 20 lei, total 366 lei. Operatiunea este relativ simpla, dar ca sa ajungi la ambreiaj trebuie sa dai jos urmatoarele componente si lichide in urmatoarea ordine: Aparatoare cromata esapament cilindru fata - 2 prinderi cu surub cap inbus sau cap in cruce pentru surubelnita. Esapament cilindru fata - 2 prinderi pe cilindru cu cheie imbus , 2 prinderi in partea din spate-jos cu cheie imbus, imbinarea cu cealalta toba, cap hexagonal. Suportul cu vitezometru de pe rezervor (pentru a ajunge la busonul de antigel, daca nu il desfaceti, nu il puteti scoate din motor) - prindere cu surub cap hexagonal - cheie de 8. Buson antigel (sub motor, langa busonul de ulei) - surub cap hexagonal, cred ca e cheie de 10 acolo. Pe aici va curge tot antigelul din motor, dar atentie, nu si din vasul de expansiune. Buson ulei - cap hexagonal, cheie de 17. Eu am refolosit uleiul pentru ca abia il schimbasem de 2 luni. Sectiune cadru - Va trebui data jos sectiunea de cadru pe care e prinsa scarita, pentru ca din cauza lui nu veti putea desface si scoate 2 suruburi de la capacul cromat ce urmeaza sa il demontati. Sunt 4 suruburi cu cap imbus, 2 sus langa radiator si 2 jos langa roata spate (inbus de 8, mai exact). Eu l-am desfacut si l-am atarnat deoparte , nu am mai desfacut de pe el firele care erau prinde acolo. Capac cromat - Aici prinderile sunt cu surub inbus (cheie inbus de 4). Dupa ce desfaceti toate suruburile, in partea din fata a capacului este o flansa care face legatura cu un furtun care duce la radiator. Trebuie desfacut colierul, dar furtunul nu va iesi decat in momentul in care departati capacul de motor. Apoi va trebui eliberat cablul de la parghia de ambreiaj si va va ajuta mult daca ati lasa cablul cat mai liber din reglajele camasii. Dupa ce scoateti cablul de ambreiaj din pargie, grija mare ca parghia va trebui data cumva peste cap inspre spatele motorului, practic invers decat sensul in care lucreaza ea in mod normal. Atunci trageti de capac si va iesi afara impreuna cu teava neagra de antigel care intra in blocul motor( Nu e prinsa in nimic, e doar presata si are garnitura de cauciuc). Ati ajuns la ambreiaj - Aici trebuie date jos cele 5 suruburi impreuna cu arcurile si capac, date jos cele 8 placi de ambreiaj si montate asa cum erau, adica inceput cu o placa de frictiune si terminat tot cu una la fel. Deci placa - disc otel - placa - disc otel etc etc. La final montati capacul, bagati arcurile, suruburile, le strangeti. Puneti garnitura noua, fara silicon. De aici incolo pentru asamblare, toti pasi trebuiesc luati invers. Eu am folosit silicon pe cele 2 garnituri de cauciuc pe care le veti gasi pe teava curbata de antigel. Dupa asamblare cu toate puse la loc, puneti uleiul inapoi ( sau il inlocuiti, dupa preferinta), daca vreti sa inlocuiti si antigelul , scoateti cu un furtun ce a ramas in vasul de expansiune lichidul vechi si turnati INCET pe la busonul de sus antigel nou, dar incet ca sa iasa aerul in acelasi timp tot pe acolo. Dupa ce s-a umplut, pus busnoul, bagat antigel si in vas pana la limita superioara (nu mai mult), montat vitezometrul si pornit motorul pana porneste electroventilatorul, apoi la rece a 2-a zi, verificat iar nivelul si completat daca e cazul. Reglati apoi ambreiajul sa aibe un joc liber la maneta de ~2-3 mm. Rezultatul: Un ambreiaj ferm, care prinde jos si ceva mai tare la mana, dar care functioneaza corect. Ca informatii suplimentare, discul de frictiune trebuie sa aibe 2.9-3.1 mm dar nu mai putin de 2.8mm, iar arcurile 34.1mm sau mai mult dar nu mai putin de 33.1mm. Eu am gasit arcurile la 32mm, deci erau vizibil uzate iar placile aveau 2.9mm. Poze si video, mai jos. Editat Mai 9, 2016 de bucsaadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 (editat) Salut! Vineri am avut o interventie asupra ambreiajului la VN800-ele meu clasic, din '96. Mai exact, din cauza ca imi patina la rece cand trageam de gaz mai agresiv si in ultima perioada si la cald, la sarcina si cu incarcare, am inceput sa suspectez arcurile dar am hotarat sa schimb si placile, orice-ar fi, sa dorm linistit ca e aproape totul nou acolo. Am facut ceva poze si vreo 3 filmulete in ideea de a ajuta cu informatii pe cine doreste sa umble pe acolo. Deci, inainte de toate am consultat manualul in tot ce am gasit legat de ce ma interesa, dar cu toate astea tot am intampinat unele dileme care nu erau specificate acolo. Timp estimativ de lucru : ~ 2 - 2.5 ore. S-ar putea sa te trezesti cu o reclamatie la Consiliul Concurentei din partea lui Alex_en ca faci dumping . Editat Mai 9, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 De ce? pe el il costa 1000 de lei un schimb de ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.