Bluaz Postat Octombrie 2, 2019 Share Postat Octombrie 2, 2019 Study of Various Motorcycle Transmission Drives Ok ..putina documentare,rezulta exact afirmatia mea de mai sus. Citez : "4. Shaft Drives: Shaft based transmission system in a motorcycle contains a shaft, as suggested by the name. This shaft is placed parallel to the longitudinal axis of the wheel. The output shaft of the gearbox is attached to a bevel gear arrangement (See Figure 4) which is used to change the power transmission orientation by some angle, in this case by 90 degrees. A universal joint is also used at the shaft to provide the flexibility to the shaft to perform up and down or the cross motion with the suspension during jerks. If this universal is provided then the shaft will get damaged or will break because of its hardness and property to not adjust with the up and down motion of the rear wheel. Another bevel gear arrangement of 90 degrees is also present at the rear wheel hub end so that shaft can transmit the power the rear wheel from the engine. Both the bevel gear may be present in an oil bath to provide continuous lubrication to the gear system. Figure 4. Bevel Gear The shaft which is used, is generally hollow, because of mechanical engineering aspect. A hollow shaft which same cross-sectional as of solid and of the same material, transmits more power or torque as compared to the solid shaft. Moreover, the hollow shaft does not have a whirling problem at high speed. The efficiency of the shaft is about 75% which means there is a power loss of about 25% which is very high. This power occurs due to the extra gear arrangements and the presence of the shaft. The net weight of the system is also higher as compared to the other two drives that are chain and belt. This increase in weight also results in the increase of fuel consumption, reducing the efficiency of the motorcycle. The operational feature is much better of shaft drive as compared to the chain and belt drives, as it is very quiet and needs almost no maintenance, only the lubrication oil of the bevel gears present in the sump is needed to be changed at fixed interval of time." Chiar acum, Nguyen a spus: stiintific nu avem de unde sa stim noi, stiu inginerii care au proiectat. dar gandeste-te ce effort faci cu mana ca sa invarti o roata cu lant sau cardan, efortul e neglijabil. Sunt student in anul 3 ,facultatea de mecanica ,profil Ingineria autovehiculelor,specializare Constructia autovehiculelor....deci cred ca ma pricep putin(macar pe partea teoretica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 2, 2019 Share Postat Octombrie 2, 2019 (editat) Vezi că acolo se vb de 2 grupuri conice, dacă motorul e longitudinal (bmw, Guzzi) ai numai 1! Pierderea transmisiei cu lanț fiind de..? Știu teoriile astea, dar tot nu înghit 30% pierdere! Sunt mașini cu +200cp și 1l de ulei în diferențialul spate (în carcasa căruia e și grupul conic) , ar fierbe uleiul ăla dacă s-ar mânca zeci de CP acolo. Editat Octombrie 2, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bluaz Postat Octombrie 2, 2019 Share Postat Octombrie 2, 2019 Acum 3 ore, Bluaz a spus: Salut ,am tot cautat dar nu am gasit prea multe detalii clare despre VN750. Nu ma pot hotara intre VN750 si Shadow 600...decisiva fiind transmisia(lant vs cardan). Am oleaca de emotii in legatura cu orice nu este pe lant ,stiu ca orice interventie "pe cardan" e destul de complexa si costisitoare. Daca ar fi sa aleg un VN750 din 93 si un Shadow din 93,nu am sanse mari sa am probleme cu transmisia de la Kawa?(mai ales ca acu acusa 30 de ani..) Voi ati avut probleme cu transmisia? Dar pe partea de putere,este mai sprinten shadow 600 de 41cp sau VN750 de 66cp? Teoretic stiu ca prin transmisia cardanica pierderea de putere este de aprox. ~30%...rezultand astfel la un ~46cp (real la roata) din cei 66cp. Acum 10 minute, john17 a spus: Vezi că acolo se vb de 2 grupuri conice, dacă motorul e longitudinal (bmw, Guzzi) ai numai 1! Pierderea transmisiei cu lanț fiind de..? Știu teoriile astea, dar tot nu înghit 30% pierdere! Sunt mașini cu +200cp și 1l de ulei în diferențialul spate (în carcasa căruia e și grupul conic) , ar fierbe uleiul ăla dacă s-ar mânca zeci de CP acolo. Eu apreciez faptul ca sunt oameni care incearca sa imi raspunda .....dar! Unde am spus eu ca se consuma 20cp sau 30% din putere ,LA CONTACTUL DINTRE ROTILE CONICE? Apreciez ,dar macar sa citim tot si clar ,ce scrie omu. "Teoretic stiu ca prin transmisia cardanica pierderea de putere este de aprox. ~30%" deci am specificat clar "Transmisia cardanica" ,asta inseamna tot sistemul din motor pana la roata. Iar legat de masini ,diferentialul respectiv de care vorbesti tu,este total diferit gandit si proiectat. Despre ce vorbim ? comparam +200cp cu 60-70cp? Normal ca "sistemul" respectiv ,este gandit diferit...la fel cum pe o masina sport cu sute de cai ,nu o sa instalezi un kit de ambreiaj clasic,de pe o masina cu 60cp,ci o sa montezi un kit cu disc de ceramica. Intram in prea multe detalii si inutile. Ce ma interesa pe mine ,erau timpii de accelerare+cuplu(pentru ca una are 38cp si alta are 66cp ,aproape dublu) si fiabilitatea sistemului cardanic (la o moto cu piese care au aproape 30 de ani). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 2, 2019 Share Postat Octombrie 2, 2019 (editat) Comparam o pierdere exprimată în %, fie că sunt 4cp de mobra sau 250 de auto BMW! Vezi că de la motor până la roată mai ai și o cutie cu viteze, nu doar transmisia cardanică! Sistemul, ok, un cardan cu 2 cruci, eventual un rulment intermediar la auto și 1 sau 2 angrenaje conice, "suspecții de serviciu". Cu ce e atât de diferită o transmisie auto cu cardan față de una moto? Te-am întrebat de pierderea transmisiei cu lanț, ca să putem compara, dar văd că tinzi să o consideri 0. Ma gândesc ca, dacă grupul ala conic ar fi asa o catastrofă, o mașină cu cardan ar trebui sa aibă performante și consum mult diferite decât una similară dar cu motor transversal, însă nu prea e așa. Ba mai sunt și mașini 4x4 cu câte 2 grupuri conice, indiferent de cum stă motorul și câte cardane au. În crucile cardanice ai câteva grame de vaselină, ar curge afară mâncând cai, cu arborele drept nu ai nici o pierdere în ele. Deci, politehnica? Editat Octombrie 2, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bluaz Postat Octombrie 2, 2019 Share Postat Octombrie 2, 2019 Acum 24 minute, john17 a spus: Comparam o pierdere exprimată în %, fie că sunt 4cp de mobra sau 250 de auto BMW! Vezi că de la motor până la roată mai ai și o cutie cu viteze, nu doar transmisia cardanică! Sistemul, ok, un cardan cu 2 cruci, eventual un rulment intermediar la auto și 1 sau 2 angrenaje conice, "suspecții de serviciu". Cu ce e atât de diferită o transmisie auto cu cardan față de una moto? Te-am întrebat de pierderea transmisiei cu lanț, ca să putem compara, dar văd că tinzi să o consideri 0. Ma gândesc ca, dacă grupul ala conic ar fi asa o catastrofă, o mașină cu cardan ar trebui sa aibă performante și consum mult diferite decât una similară dar cu motor transversal, însă nu prea e așa. Ba mai sunt și mașini 4x4 cu câte 2 grupuri conice, indiferent de cum stă motorul și câte cardane au. În crucile cardanice ai câteva grame de vaselină, ar curge afară mâncând cai, cu arborele drept nu ai nici o pierdere în ele. *Deci, politehnica? -In primul rand ,intrebarea mea este total alta de subiectul pe care il abordezi tu. -In al doilea rand,daca atata lume pe internetu asta si prin carti ,sustine clar si raspicat faptul ca transmisia cardanica este cea mai ineficienta comparativ cu lantul(cel mai eficient) si cureaua,chiar crezi ca as sta eu acuma ,la 12:41am ,sa iti fac studiu de caz? Dar ca sa te luminez asa pe scurt ,daca ai chef, iti raspund intrebarii tale legate de sistemul cardanic instalat pe masini prin textul asta => drivetrain power loss. -In al3lea rand ,unde am spus eu ca pierderile prin transmisia pe lant, sunt 0?Daca citesti mai sus ,este un raspuns referitor la presupunerile lui #Nguyen care a sustinut ca "... Pierderile prin grup nu cred ca sunt mai mari de 1-2% din putere, altfel ar fi renuntat toti la el." *Suna oleaca rautacios,spune drept ,te-a ros oleaca afirmatia mea ca sunt student? sa stii ca e gratis facultatea(daca inveti bine).Ori cine se poate apuca de politehnica(nu sunt eu un geniu ,altfel nu mai aveam inca 300 de colegi) ,dar nu ori cine o poate termina. Si ca sa mai fac o paranteza ,daca tu esti "Gica contra" fara dovezi concrete si stiintifice...doar "presupuneri" fara o baza . Avem asa : To= Torque Out Ti= Torque in a= Operating angle of U-Joint To= Ti*cos^2 a Asta ca sa iti calculezi pierderile din u-joint-uri,dar daca vrei ii crezi pe cei care au facut calculele deja. In medie ,variaza intre 30-50% in functie de configuratie. Si daca vrei sa mai vezi niste ciudati care ,fac parte din secta asta => driveshaft horsepower Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Octombrie 3, 2019 Share Postat Octombrie 3, 2019 Din linkul tau am extras ceva: However, when dyno testing in the direct drive (1:1) gear, power is delivered directly through the mainshaft of the transmission, so the only loss sources are windage, friction and drag, resulting in total at-the-wheel losses as low as 1.5 to 2 percent, according to the published data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 3, 2019 Share Postat Octombrie 3, 2019 Citez dintr-unul dintre materialele linkuite de tine: "In the case of hypoid-type gearsets (where the gear tooth profile is both curved and oblique) that are commonly used in RWD differentials, losses in the 6 to 10 percent range are the norm, while loss from the driveshaft(s) and prop shaft(s) tend to account for about 0.5 to 1 percent of total loss" Procentele înțeleg că sunt din pierderea totală a drivetrain-ului, nu din puterea motorului. Și vezi că "drivetrain" include și cutia de viteze, componentă de care nu scapi nici la transmisia cu lanț! Dom' profesor, dom' inginer, atât s-a putut! Da, m-a ros, că ies o droaie de injineri care nu știu în ce parte se strânge un șurub. Din ciclul "cine știe face, cine nu știe îi învață pe alții cum se face!" Coeficientul lui Potrivelli l-ați studiat, sau n-ați ajuns încă la el? Ia-ți harli, cureaua rulz! Și vibrează și plăcut. Over & out! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Octombrie 3, 2019 Share Postat Octombrie 3, 2019 Acum 8 ore, Bluaz a spus: Sunt student in anul 3 ,facultatea de mecanica ,profil Ingineria autovehiculelor,specializare Constructia autovehiculelor....deci cred ca ma pricep putin(macar pe partea teoretica). Partea teoretica fara practica este aproape zero, crede-ma ca stiu ce vorbesc. Daca ai aplicat la Politehnica din pasiune pt tehnica iti recomand (pt ca nu pot sa-ti impun) sa faci practica cat mai multa la un service care chiar repara masini, nu schimburi de ulei samd. Chiar si un parc de dezmembrari ar fi bun desi acolo nu se fac reparatii. Experienta rezultata din teorie+practica face cat zece profesori de Politehnica. Sa facem o comparatie, un alternator produce 5-600 watt de regula, cand este excitat nu-l poti invarti cu mana. Per total cu rezistenta opusa de magnetism, frecarea curelei si a rulmentilor, pierderile de current prin redresare, nu cred ca consuma mai mult de doi cai putere. O transmisie in schimb o invarti cu mana lejer, pierderile sunt minime si ar trebuie sa se incadreze la cei 1-2% mentionati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 3, 2019 Share Postat Octombrie 3, 2019 Divagati. On: La VN 750 mai degraba ai probleme pe partea de incarcare, si aici ma refer la stator. Si ca sa schimbi statorul, e bagarea deshtului in anus. Altminteri, VN 750 e mai "motocicleta" decat Shadow-ul de 600, mai mult cuplu, mai multa putere, mai grea ca feeling. Pana la urma, alegerea e a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Octombrie 3, 2019 Share Postat Octombrie 3, 2019 Acum 19 minute, TETEA. a spus: Altminteri, VN 750 e mai "motocicleta" decat Shadow-ul de 600, mai mult cuplu, mai multa putere, Ai uitat sa adaugi consumul mare de benzina, consuma mai mult ca un Matiz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bluaz Postat Octombrie 3, 2019 Share Postat Octombrie 3, 2019 1 oră în urmă, Nguyen a spus: Ai uitat sa adaugi consumul mare de benzina, consuma mai mult ca un Matiz. Specificatiile de pe google spun contrariu: VN750 4.8l/100km ,iar shadow 5.88l/100km 1 oră în urmă, TETEA. a spus: Divagati. On: La VN 750 mai degraba ai probleme pe partea de incarcare, si aici ma refer la stator. Si ca sa schimbi statorul, e bagarea deshtului in anus. Altminteri, VN 750 e mai "motocicleta" decat Shadow-ul de 600, mai mult cuplu, mai multa putere, mai grea ca feeling. Pana la urma, alegerea e a ta. Multumesc pentru raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Octombrie 3, 2019 Share Postat Octombrie 3, 2019 Acum 17 minute, Bluaz a spus: Specificatiile de pe google spun contrariu: VN750 4.8l/100km ,iar shadow 5.88l/100km Ce amuzant esti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 3, 2019 Share Postat Octombrie 3, 2019 Acum 2 ore, Nguyen a spus: Ai uitat sa adaugi consumul mare de benzina, consuma mai mult ca un Matiz. Nu am uitat, dar nu ma intereseaza consumul la un vehicul de agrement, cat timp am autonomie de 200 km. La 200 km oricum ma dau jos sa ma dezmortesc, nu ma deranjeaza daca asta se intampla intr-un peco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 3, 2019 Share Postat Octombrie 3, 2019 @Nguyen Mai tata nu inteleg ceva: desi ai SV1000 tot vii pe sectiunea de Vulcan sa te plangi de consumul lor. Daca vrei ceva sa consume 1-2% iti iei un underbone pentru oras si aia e, dar daca vrei un cruiser pentru plimbari e normal sa ia un 5-6%. In ceea ce priveste pierderea de putere, eu stiam ceva de genul: pentru lant undeva intre 5-7%, pentru curea aproximativ 10%, pentru cardan 15-20%. Diferentele vin nu numai la pierderea puterii la roata cat si la mentenanta: pentru lant mentenanta e ceva obligatoriu (cam la 500 - 1000 km trebuie curatat si gresat in functie si de conditii), la curea mentenanta zero (se schimba la aprox 30k km), la cardan la fel mentenanta zero (se schimba lichidul la 60k km parca?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Octombrie 3, 2019 Share Postat Octombrie 3, 2019 Acum 2 minute, lacroyx a spus: @Nguyen Mai tata nu inteleg ceva: desi ai SV1000 tot vii pe sectiunea de Vulcan sa te plangi de consumul lor. Imi place mie sa ma plang de consumul lor, sau sustii ca Vulcanurile nu consuma mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeKados Postat Noiembrie 3, 2019 Share Postat Noiembrie 3, 2019 (editat) Salutare, La inceputul sezonului mi-am luat si eu inima in dinti si am achizitionata un VN800 Classic din 2004 cu aprox. 50 k km. Am inceput sa repar si sa schimb una alta pe la el si m-am bucurat de cei ~ 3500 km facuti sezonul asta (am permisul de 6 ani, dar am inchiriat pana cum; asta este primul meu motor). Din lista de reparatii: schimb fluide, schimb arcuri fata, service furca, schimb amortizor spate, schimbat stutzul din plastic care se strica la toate (cel din stanga carburatorului), placute frana, cablu frana spate, curatare etrier fata etc. Pentru iarna mi-au ramas urmatoarele operatiuni: - Inlocuire ambreiaj (se comporta cel putin ciudat: placile se lipesc si cu ambreiajul strans o ia in fata, uneori nu pot scoate din vuteza decat cu motorul oprit, patineaza putin si la schimbarea vitezelor parca nu ar fi actionat la maxim si forteaza rotile zimtate). - reglaj joc colbutori (cred ca trebuie reglati mai ales ca fostul proprietar nu a facut operatiunea si mie pe descelerare imi pocneste la fiecare miscare de cilindru; zici ca e ceas). - schimb kit lant + foi ( cu ocazia asta vreau sa trec la ratie de 18/40). - eventual schimbat jiglerele cu unele mai mari + un filtru aer K7N (rejeting). Intrebarile mele legate de ambreiaj si reglaj colbutori: - din ofertele primite, cam toate se situeaza pe la 2500 ron (iese + manopera). E mult? E putin? (nu am mai avut mobra si nu prea am cu ce sa compar). - la ce service ar fi recomandat sa fac aceste operatiuni (am luat deja teapa in primavara, si as vrea pe cat posibil sa nu ma mai ar ...sau cel putin nu cu sume atat de importante). multumesc frumos, Editat Noiembrie 3, 2019 de GeKados Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeKados Postat Noiembrie 13, 2019 Share Postat Noiembrie 13, 2019 A facut cineva schimbarea ratiei de la 17/42 la 18/40 sau kit-ul de drifter 17/40 pe un vn800? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Noiembrie 13, 2019 Share Postat Noiembrie 13, 2019 (editat) am facut eu. nu e mare diferenta/branza. sprinteaza mai lenes Editat Noiembrie 13, 2019 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 19, 2019 Share Postat Noiembrie 19, 2019 (editat) La 03.11.2019 la 13:04, GeKados a spus: Salutare, La inceputul sezonului mi-am luat si eu inima in dinti si am achizitionata un VN800 Classic din 2004 cu aprox. 50 k km. Am inceput sa repar si sa schimb una alta pe la el si m-am bucurat de cei ~ 3500 km facuti sezonul asta (am permisul de 6 ani, dar am inchiriat pana cum; asta este primul meu motor). Din lista de reparatii: schimb fluide, schimb arcuri fata, service furca, schimb amortizor spate, schimbat stutzul din plastic care se strica la toate (cel din stanga carburatorului), placute frana, cablu frana spate, curatare etrier fata etc. Pentru iarna mi-au ramas urmatoarele operatiuni: - Inlocuire ambreiaj (se comporta cel putin ciudat: placile se lipesc si cu ambreiajul strans o ia in fata, uneori nu pot scoate din vuteza decat cu motorul oprit, patineaza putin si la schimbarea vitezelor parca nu ar fi actionat la maxim si forteaza rotile zimtate). - reglaj joc colbutori (cred ca trebuie reglati mai ales ca fostul proprietar nu a facut operatiunea si mie pe descelerare imi pocneste la fiecare miscare de cilindru; zici ca e ceas). - schimb kit lant + foi ( cu ocazia asta vreau sa trec la ratie de 18/40). - eventual schimbat jiglerele cu unele mai mari + un filtru aer K7N (rejeting). Intrebarile mele legate de ambreiaj si reglaj colbutori: - din ofertele primite, cam toate se situeaza pe la 2500 ron (iese + manopera). E mult? E putin? (nu am mai avut mobra si nu prea am cu ce sa compar). - la ce service ar fi recomandat sa fac aceste operatiuni (am luat deja teapa in primavara, si as vrea pe cat posibil sa nu ma mai ar ...sau cel putin nu cu sume atat de importante). multumesc frumos, Salut, Ca service am incercat si eu mai multe in Bucuresti si uite niste impresii: 1. United Motors - evita cu orice pret, si nepriceputi si nesimtiti si preturi mari 2. Am incercat sa ma duc la Zenklava Motors, am facut programare dar in ziua programarii nu s-a sinchisit nimeni sa treaca pe la atelier. Deci daca nu poti macar atata lucru nu are sens sa mai insistam 3. Moto tehnica - specializati pe BMW-uri. Mi-au facut o revizie ok-ish dar nu recomand pentru cruisere/choppere si orice altceva in afara de BMW 4. Ace Customs - la ei am facut ultima revizie, sunt specilizati pe cruisere/choppere, customizari, service, etc. Mi s-au parut cei mai ok de pana acum, dar preturile sunt destul de piperate. Din punctul meu de vedere aici la ei ti-as recomanda sa mergi sa faci ce ai de facut, dar acum depinde si de fiecare de buget si de posibilitati. Editat Noiembrie 19, 2019 de lacroyx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeKados Postat Noiembrie 19, 2019 Share Postat Noiembrie 19, 2019 multumesc mult pentru recomandare. Din intamplare motocicleta mea in prezent exact la Ace Customs este - In trecut am schimbat la ei stutzul din stanga carburatorului (cel din plastic) cu unul de fier de harley (au acelasi carburator). - La nivel de pret mi se par usor mai sus decat piata. - la nivel de calitate, am fost multumit atunci si nu imi fac griji nici acum. Mai adaug si eu feedback legat de Rams Motorsport unde am schimbat amortizorul spate/ arcurile fata si ulei + simeringuri furca: nu sunt neaparat ieftini dar fac o treba f buna la nivel de suspensii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Noiembrie 19, 2019 Share Postat Noiembrie 19, 2019 Acum 51 minute, lacroyx a spus: 2. Am incercat sa ma duc la Zenklava Motors, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grosuioan35 Postat Ianuarie 11, 2020 Share Postat Ianuarie 11, 2020 La 16.07.2019 la 11:20, Bart Bz a spus: Uau, e prima oară când aud asa ceva despre VN-uri! Și noi care credeam că avem printre cele mai "jmechere" motociclete, se pare că ne-am luat mare țeapă. Atât ăștia de pe forum cat și sutele de mii de posesori din întreaga lume care sunt sau au fost posesori a uneia dintre cele mai de succes linii de cruisere din istorie. Despre Kawasaki ce sa mai zic, adevărați kamikaze, din moment ce au continuat și continuă producerea acestor panarame... Voi nu sunteti motociclisti adevarati care va uitati la consumul de cobustibil , luativa biciclete si dati la pedala si nu consumati Am o intrebare la VN 800 exista ceva update la CDI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 19, 2020 Share Postat Februarie 19, 2020 salutare colegi. daca are cineva nevoie de un kit ambreaj second pt. VN800...am eu. kitul a fost pe motorul meu vechi. am schimbat kitul,deoarece nu imi debraia ambreiajul si am cumpatar kit nou inainte sa desfcat motorul. cand am desfacut,am constatat ca, piulita care tine tot ambreajul pe ax,a fost desfacuta. si din cauza asta nun debraja de tot.fiind desfacut motorul,am montat kitul nou.acest kit second este in parametrii. discurile de metal NU sunt deformate. pt doritorii din Cluj,pot asigura montaj cu garantie.contra cost. pret kit ambreiaj 200 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcip Postat Februarie 20, 2020 Share Postat Februarie 20, 2020 Salutare. Am și eu nevoie de 1 buc șurub M10x30, cod piesa 920150-1517. Atașez schita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Martie 21, 2020 Share Postat Martie 21, 2020 Ziua buna tuturor !!! am o problema cu vn800 din 96 clasic ... Am facut segmentarea motorului ca si idee si de aici problema care urmeaza ... nu ma pricep foarte bine la povestit dar incerc... motorul acum e ok functioneza ok la relanit sau in ture mari ... dar daca incerc sa merg si sa tin motorul constant ca si idee fara sa turez imi cade in cap ...dar la relanti sta ok si in ture mari nu are nici o problema !!! buji noi .. segmenti noi .. lanturi de distributie noi !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.