mihai_prd Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 Si pe unde anume te motorizezi matahale bre? Ia zi-ne si noua. Hai nu fii sfios, ca nu sade cu frumos. Te cam lauzi cu turele alea joase, lasa ca intra el pe mana lu' unchiu Geo. <small>--- Mesaj completat în 30 Aug 2007 21:27 -------------</small><br/> Si sa-i dam si doua perechi de palmi sa se trezeasca la realitate. Ce atata hoinareala. Sorineeeeeeeeeeeeee, mi-am pus banda aia de mi-ai dat-o tu. E brici. Cred. Nu se mai incinge asa tare coburul ala. Sar'na. Sa-ti dea Dumnezeu sanatate si tie si la matusa. Geo Prin Pitesti si pe la casa de la munte, bah, ca ma chinui s-o termin. Da nu-ți spun unde e, ca tu vrei cazare gratis. Cand vrei sa intre pe mana, iti convine un ride test Pitesti-Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 Hai, mergi maine dupa amiaza pana la Pitesti si inapoi? Dau eu benzina, ca am facut niste spaga in concediu. Da nu mai spune la altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 Ma baieti, care stie ce marime e surubul ala pe unde se da jos uleiul? Stiu ca se da jos cu cheia de 17, dar nu mai tiu minte ce masura e. Pasul e irelevant, parca tin minte ca e pas normal, nu de-ala marunt. Mi s-a ras filetul in carter, si trebe sa dau filet nou pasul urmator. Va rog ajutor. URGENTA!!! In mod normal, cu cheia de 17 se deschide M14, dar vezi ca VN-ul mai are cateva suruburi M8, care unele se deschid cu cheie de 12, altele cu cheie de 13. Cel mai bine masori cu un subler diametrul tijei surubului. Dar cum naiba de ti s-a ras filetul in carter? Pe toata lungimea sau doar cateva spire la inceput? Ca daca sunt doar 2-3 spire trebuie doar sa pui un tarod care sa faca putina ordine pe-acolo, Iar daca e bulit pe toata lungimea, nu trebuie sa dai filet nou cu pasul urmator, ci gaura mai mare pe care s-o filetezi la M15 sau poate chiar M16. E o formula de calcul a diametrului gaurii, dar dracu o mai tine minte. Cred totusi ca asigurator ar fi o gaura de 14 pentru filetat cu M16 (considerand ca inaltimea filetului e de 1 mm). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 parca trebuia sa inmultesti cu 0,8 diametrul filetului pe care vrei sa il faci ca sa afli diametrul gaurii, da nu mai stiu exact nici eu sau poti reface acelasi filet cu sistemul Helicoil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 Ma baieti, care stie ce marime e surubul ala pe unde se da jos uleiul? Stiu ca se da jos cu cheia de 17, dar nu mai tiu minte ce masura e. Pasul e irelevant, parca tin minte ca e pas normal, nu de-ala marunt. Mi s-a ras filetul in carter, si trebe sa dau filet nou pasul urmator.Va rog ajutor. URGENTA!!! Din cate imi aduc eu aminte e metric 14, dar vreau sa fiu sigur. Haipar, haipar, haipar! Suruburile normale la care se foloseste cheia de 17 sint M10, cele la care se foloseste cheia de 19 sint M12. Dar, suruburile de la tine sint japan made, si la astea nu ma pricep, sorry! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 Q: Bucuresteni, de unde va luati bujii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 vezi ca gasesti tarozi la intersectia aia unde e liceul ala si spalatoria, cred ca sti la care ma refer. Asta in TGV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanC Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 Stiti cumva ce tip de bec se potriveste la 800 Classic? in documentatie am gasit doar 12V 60/55W, dar nimic de tipul soclului. As pune unul mai puternic, cu asta nu prea vad mare lucru (cred ca nici prea bine nu e reglat dar oricum) ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 Bun, alta intrebare: Denso sau NGK? Am gasit la un magazin Denso, momentan nu au NGK, si au acelasi pret, iar in service manual sunt trecute amandoua. A avut cineva experiente neplacute cu Denso? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 Bun, alta intrebare: Denso sau NGK? Am gasit la un magazin Denso, momentan nu au NGK, si au acelasi pret, iar in service manual sunt trecute amandoua. A avut cineva experiente neplacute cu Denso? Da. Mi s-au bulit intr-o luna, la interval de doua zile una de alta. --- Mesaj completat în 04 Sep 2007 22:45 ------------- Stiti cumva ce tip de bec se potriveste la 800 Classic? in documentatie am gasit doar 12V 60/55W, dar nimic de tipul soclului. As pune unul mai puternic, cu asta nu prea vad mare lucru (cred ca nici prea bine nu e reglat dar oricum) ... Becuri mai puternice nu cred sa gasesti, 12V 60/55 W sunt standard atat pe moto car si pe masina (60W pe faza lunga, 55W pe faza scurta). Vezi la reglaje sau monteaza-ti proiectoare suplimentare, care au fiecare 35 W. Proiectoare mai puternice iti sug curentul din baterie inainte sa apuce sa o incarce alternatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Stiti cumva ce tip de bec se potriveste la 800 Classic? in documentatie am gasit doar 12V 60/55W, dar nimic de tipul soclului. As pune unul mai puternic, cu asta nu prea vad mare lucru (cred ca nici prea bine nu e reglat dar oricum) ... ....Sau pune-ti bec Philips Spot (parca...)Eu am Spot +.Fac astia reclama ,inclusiv prin revistele moto.E vreo 25 ron.Da cu 30% mai multa lumina,fascicol mai lung,fiabilitate mai mare. Am cumparat un Philips ceva asemanator,cu 11,5 ron .Au la un magazin auto,vizavi de Cora,in Militari. Eu am proiectoare de 55W fiecare.Asa se mai vede...! Doar c-am schimbat si alternatorul,l-am pirlit pe cel original.Am un alternator mai puternic,facut de firma,nu artizanal,exact pt modelul meu de motoreta. Exista si proiectoare cu 2 faze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanC Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 asa ma gandeam si eu, am vazut pe louis niste becuri Philips Motovision care se lauda cu 40% mai multa lumina alba si 10-20 metri con de lumina mai lung + un bec Philips X-treme care zice ceva de 80% mai multa lumina, cica cel mai puternic bec halogen - ma rog si costa 35 de euro. Si proiectoarele is o solutie, am vazut si eu ca sunt becuri in 2 faze 35/35W daca mai mult nu tine alternatorul .... --- Mesaj completat în 05 Sep 2007 10:12 ------------- Bun, alta intrebare: Denso sau NGK? Am gasit la un magazin Denso, momentan nu au NGK, si au acelasi pret, iar in service manual sunt trecute amandoua. A avut cineva experiente neplacute cu Denso? de ce nu le comanzi la louis.de? intr-o saptamana le ai acasa (vezi Romi), si pe louis au NGK de care vrei CR7E, 8E, 9E sau cu iridiu 7EIX, 8EIX, 9EIX http://www.louis.de/_202843ea2e3d950266a1a...0&anzeige=0 http://www.louis.de/_202843ea2e3d950266a1a...0&anzeige=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Corectie: becului meu ii zice MotoVision Plus.Tocmai ce m-am uitat pe net,Philips au scos unul si-mai-si,"x-treme", da cu 80% mai mult.Tot de 60/55W.La noi,e cam 100 euro.De pe ebay.de,costa cam 32 euro.Cu totul.Perechea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Ia ma si mie o pereche, ca gasesc eu pe creva sa-i dau unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanC Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Corectie: becului meu ii zice MotoVision Plus.Tocmai ce m-am uitat pe net,Philips au scos unul si-mai-si,"x-treme", da cu 80% mai mult.Tot de 60/55W.La noi,e cam 100 euro.De pe ebay.de,costa cam 32 euro.Cu totul.Perechea! exact ce spuneam si eu in postul anterior. pe louis x-treme este 35 de euro. Motovision-ul tau cum e, chiar se simte o diferenta fata de becurile normale?? ... la ce pereche te referi? pentru proiectoare? ca eu as vrea x-treme ca bec principal --- Mesaj completat în 05 Sep 2007 12:01 ------------- Ia ma si mie o pereche, ca gasesc eu pe creva sa-i dau unul. ma bag eu la unul dace e vb de x-treme si vin la pereche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Cu MotoVision-ul parca se vede ceva mai bine...Aveam probleme cu incarcarea (alternatorul),asa ca oricum aveam lumina slaba...Pe ebay,costa 32 euro perechea de H4,adica pt. far,nu pt. proiectoare.I-am scris acuma unui neamtz,are de vinzare doar un bec,pe-al doilea l-a pus pe motoru' lui.Poate-poate ... --- Mesaj completat în 05 Sep 2007 12:13 ------------- Ia ma si mie o pereche, ca gasesc eu pe creva sa-i dau unul. Pai ne bagam la o pereche,ce mai...tu tot H4 ai,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Si chiar daca nu am, le pun la masina. --- Mesaj completat în 05 Sep 2007 12:43 -------------In alta ordine de idei, e incredibil cum s-a marit puterea la Vulcan cu hper si tobele Vance and Hines. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Hyper-ul ,se face pe modelul de motocicleta,nu? Ia sa ma uit si pt. mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 de ce nu le comanzi la louis.de? intr-o saptamana le ai acasa (vezi Romi), si pe louis au NGK de care vrei CR7E, 8E, 9E sau cu iridiu 7EIX, 8EIX, 9EIX http://www.louis.de/_202843ea2e3d950266a1a...0&anzeige=0 http://www.louis.de/_202843ea2e3d950266a1a...0&anzeige=0 Sau de ce sa nu le comand de la magazinul NGK din Bucuresti si in 2-3 ore le am? Sau la orice alt magazin din Buc care aduce NGK-uri (am sapat un pic pe net si am gasit destule, ca de exemplu Kawamotors, Motorhome si mai erau 2-3 magazine, dar vroiam sa stiu daca gasesc unul in drumul meu, ca programul meu e al dracului de naspa si cand scap eu de la scarbici, toate magazinele sunt inchise). Le-a comandat taica-miu azi si abia maine mai are drum pe acolo sa mi le ia. De Denso am intrebat ca erau si ele trecute in carte, la Motorhome le aveau pe stoc si erau la acelasi pret cu NGK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Da, pt fiecare motor in parte. Iar pt tine personal exista suc Teddy de morcov. .Misto! Hyper-ul se pune in locul filtrului de aer? Ups,ar fi o problema ,ca la mine-s doua...Adica 2 hyper-uri? Cam scump,si nu stiu daca merita...Mai ales c-ar trebui si adaptate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Oare numai cu tobe d-astea custom se pupa hyperul? Ca eu am tobele stock dar fara maruntaie in ele? Ma, cat ai dat tu pe toata treaba? Si ai avut doar hyperul in set, sau si jiglere noi? Cred ca hyperul se pupa si cu tobele gaurite fara probleme. Bine, nu stiu daca performantele ari fi sesizabile. Cam 350 de para cu tot cu trasnp. E hyper kit, are totul inclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Gata, ai terminat cu vanzarea vulcanului? Te-a determinat asa mult hyperul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 ma, mai scade din aia 280 de euroi ca impartim abonamentul la transport pe din doua . da hai sa lasam sa treaca o luna din iarna sa vedem cum se comporta animalul lui nea Lup si dupe aia sa ne bagam sa stam linistiti in primavara. Adica in jur se 280 de euroni. In primavara maxim hyper tata. Lasati rachetele sa vie la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 Vulpe, tu mi-ai furat gâsca, Dă-mi-o înapoi, De nu, pun pusca pe tine Şi cu trei copoiiiiiiiiii Bah, apăruşi. Fă bine şi îndreaptă-ţi privirea şi spre meleagurile dristoriene, unde un Vulcan îşi asteaptă cuminte ultima piesă pentru a-şi întregii toaleta de vară. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 Iarna asta cat sta in garaj am de gand sa adaug si eu hyper si inca 2-3 chestii, Mi-a placut mult vulcanul asta http://www.ipass.net/wb4iuy/index1.html Si stiu sigur ca am sa pun scaritele pentru crashbar, coburile de roadking, hyper, tobe ceva mai zgomotoase, si neaparat o alta sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.