scupho Postat Aprilie 10, 2021 Share Postat Aprilie 10, 2021 Salutari! Detin o chinezarie cu brand turcesc si as vrea un upgrade (strict pentru acceleratie - nu vreau sa umblu la top speed). Am 2 intrebari mari si late de noob total: 1. Unde pot gasi un asemenea set? (daca pot gasi). Titlul e orientativ pentru ca doar de 110cc am gasit. Initial crezusem ca standarul acestor seturi e de 80cc si ca ar fi universale. Aparent nu, dar nu stiu dupa ce sa ma uit. Am cautat fix pentru modelul meu de mobra, anume Kuba X-Boss (4t - carburatie), iar momentan am gasit doar pe un site care nu imi raspunde la email-uri: https://motokacar.com/rks-next-50-silindir-ust-kapak-komple-110cc-52.mm-orjinal Eram curios daca pot trimite in Romania comanda. Am gasit si nebunia asta, dar ma indoiesc ca ar fi compatibila (+ pare sa lipseasca ceva esential care apare in celalalt set): https://piesescuter.eu/set-motor-atv/14652-set-motor-atv-110cc-52mm.html 2. As putea intampina probleme din punct de vedere legal? Aici ma refer la orice de la trecerea ITP-ului la un control rutier (detin doar categoria B/AM). Repet: scopul nu e de a ajunge la un top speed mai mare, doar vreau sa pot tine pasul cu traficul mai ales cand plec de la semafor. Tin sa mentionez ca va adresez aceste intrebari dupa multe nopti pierdute pe forumuri. Orice informatie e de ajutor si va multumesc pentru atentie! (poza gasita pe un alt site care nu mai exista) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 10, 2021 Share Postat Aprilie 10, 2021 (editat) Nu stiu unde poti gasi kit, dar pot sa iti confirm ca daca te prinde politia la un control rutier cu RAR-ul langa ei o sa ai belele penale - probabil ceva cu suspendare sau amenda penala, dar e caz penal fara nici un dubiu, ai conduce un vehicul pentru care nu ai categoria de permis si care prin modificarile aduse nu mai corespunde inmatricularii originale. Chiar si daca ai avea A1 tot ai probleme conducand o motocicleta de 110cc cu numere galbene. Editat Aprilie 10, 2021 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scupho Postat Aprilie 10, 2021 Autor Share Postat Aprilie 10, 2021 Multumesc pentru raspunsuri! In cazu' asta, aleg sa nu risc. Il las stock si ma bucur de el asa sezonul asta. Poate reusesc sa dau de carnet pe final de sezon si mai vad dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 11, 2021 Share Postat Aprilie 11, 2021 Eu chiar am crezut că vrei să tunărești o drujbă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezicealae Postat Aprilie 11, 2021 Share Postat Aprilie 11, 2021 pentru monster-drujba venisem si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scupho Postat Aprilie 11, 2021 Autor Share Postat Aprilie 11, 2021 5 hours ago, john17 said: Eu chiar am crezut că vrei să tunărești o drujbă... Clickbait Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 11, 2021 Share Postat Aprilie 11, 2021 Acum 11 ore, easy ride on! a spus: Nu şi dacă le arăţi asta: "... capacitate cilindrică ce nu depaşeşte 50 cm3 sau cu un alt motor cu ardere internă ori, după caz, electric, a cărui putere nominală continuă maximă nu depăşeşte 4 kW" Cu 110cc sunt sanse mari sa depaseasca 4kW. Motoarele de Yamaha de 125cc au 11kW la turatii foarte mari, asta are sanse sa ajunga la 5-6kW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 11, 2021 Share Postat Aprilie 11, 2021 110 e de fapt 107cc, foarte folosit pe toate chinezăriile. Ăsta de 50 nu poate ajunge la 107 dacă păstrează ambielajul pentru că ar crește doar alezajul. Deja trecerea la 70cc cere alt carburator, galerie, eventual chiulasa și toba mărite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scupho Postat Aprilie 12, 2021 Autor Share Postat Aprilie 12, 2021 @einstein1984, mopedul il folosesc doar in oras sa ma duc la job s-alte chestii. Crezi ce vrei. Nu stiu daca sa ma mir ca a durat atat de mult sa isi dea cineva cu parerea sau ca te-ai trezit la o zi dupa ce discutia deja ajunsese la o concluzie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 12, 2021 Share Postat Aprilie 12, 2021 Ăla de 50cc abia are 3hp iar 107-le scoate 8 sau 9 hp. Dacă nu umbli la pinioane ajungi la turaţia maximă la 50 kmph şi CDI-ul limitează. Am mers cu 50cc şi într-adevăr te claxonează toţi că "de ce te-ai mai băgat în faţă printre ei dacă pe urmă îi încurci". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Aprilie 12, 2021 Share Postat Aprilie 12, 2021 Nici nu potriveste setul de 107 cc pe cele de 50 cc. Motorul complet se poate in cazul tau, are prinderile la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
David.Cristian Postat Aprilie 14, 2021 Share Postat Aprilie 14, 2021 (editat) La întrebarea 1 nu știu răspunsul, nu cred că se potrivește de la Piaggio. Dar pentru 2, dacă pe set scrie 49cc, trebuie și ca pe cel pe care îl pui să scrie tot 49cc, ca în acte, dacă nu corespund astea nu e ok. Din ce am văzut la 2 timpi pe seturile mai mari, de 70, 80, 90cc scrie tot 49cc, nu știu dacă e la fel și la 4 timpi, ideea e să corespundă ce scrie, că nu dă nimeni motorul jos să îți verifice mărimea pistonului . Alte probleme nu prea mai poți avea, se practică peste tot tunning-ul acesta pe scuterele și motocicletele de 49 în toată lumea. Altă modalitate să ai plecarea mai bună e să pui un pinion mai mic pe față sau mai mare pe spate, dar asta scade top speedu. Dacă găsești set, eu îți recomand să pui de maxim 80cc, dacă e mai mare deja e prea mult stres pe ambielaj, cutie și ambreiaj, cred că și pe alte componente, și apare riscul să cedeze ceva. Tot procedeul e complicat la 4 timpi, dacă era în 2t totul devenea mult mai ușor, dar e multă bătaie de cap așa, eu nu i-aș face modificări la motor, e foarte costisitor Editat Aprilie 14, 2021 de David.Cristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.