Sari la conținut

Set motor 110cc pentru o drujba de 50cc?


scupho
 Share

Postări Recomandate

Salutari!

 

Detin o chinezarie cu brand turcesc si as vrea un upgrade (strict pentru acceleratie - nu vreau sa umblu la top speed).

 

Am 2 intrebari mari si late de noob total:

1. Unde pot gasi un asemenea set? (daca pot gasi). Titlul e orientativ pentru ca doar de 110cc am gasit.

Initial crezusem ca standarul acestor seturi e de 80cc si ca ar fi universale.

Aparent nu, dar nu stiu dupa ce sa ma uit. Am cautat fix pentru modelul meu de mobra, anume Kuba X-Boss (4t - carburatie), iar momentan am gasit doar pe un site care nu imi raspunde la email-uri:

https://motokacar.com/rks-next-50-silindir-ust-kapak-komple-110cc-52.mm-orjinal

Eram curios daca pot trimite in Romania comanda. 😑

 

Am gasit si nebunia asta, dar ma indoiesc ca ar fi compatibila (+ pare sa lipseasca ceva esential care apare in celalalt set): 

https://piesescuter.eu/set-motor-atv/14652-set-motor-atv-110cc-52mm.html

 

2. As putea intampina probleme din punct de vedere legal? 

Aici ma refer la orice de la trecerea ITP-ului la un control rutier (detin doar categoria B/AM).

 

Repet: scopul nu e de a ajunge la un top speed mai mare, doar vreau sa pot tine pasul cu traficul mai ales cand plec de la semafor.

Tin sa mentionez ca va adresez aceste intrebari dupa multe nopti pierdute pe forumuri.

 

Orice informatie e de ajutor si va multumesc pentru atentie!

 

(poza gasita pe un alt site care nu mai exista)

kuba-rks-nex-silindir-ust-kapak-set-110-modifiye-orjinal-rmg__0107377548719068.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu stiu unde poti gasi kit, dar pot sa iti confirm ca daca te prinde politia la un control rutier cu RAR-ul langa ei o sa ai belele penale - probabil ceva cu suspendare sau amenda penala, dar e caz penal fara nici un dubiu, ai conduce un vehicul pentru care nu ai categoria de permis si care prin modificarile aduse nu mai corespunde inmatricularii originale. Chiar si daca ai avea A1 tot ai probleme conducand o motocicleta de 110cc cu numere galbene.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Acum 11 ore, easy ride on! a spus:

Nu şi dacă le arăţi asta: "... capacitate cilindrică ce nu depaşeşte 50 cm3 sau cu un alt motor cu ardere internă ori, după caz, electric, a cărui putere nominală continuă maximă nu depăşeşte 4 kW"

Cu 110cc sunt sanse mari sa depaseasca 4kW. Motoarele de Yamaha de 125cc au 11kW la turatii foarte mari, asta are sanse sa ajunga la 5-6kW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

110 e de fapt 107cc, foarte folosit pe toate chinezăriile. Ăsta de 50 nu poate ajunge la 107 dacă păstrează ambielajul pentru că ar crește doar alezajul. Deja trecerea la 70cc cere alt carburator, galerie, eventual chiulasa și toba mărite. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ăla de 50cc abia are 3hp iar 107-le scoate 8 sau 9 hp.  Dacă nu umbli la pinioane ajungi la turaţia maximă la 50 kmph şi CDI-ul limitează.  Am mers cu 50cc şi într-adevăr te claxonează toţi că "de ce te-ai mai băgat în faţă printre ei dacă pe urmă îi încurci".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La întrebarea 1 nu știu răspunsul, nu cred că se potrivește de la Piaggio. Dar pentru 2, dacă pe set scrie 49cc, trebuie și ca pe cel pe care îl pui să scrie tot 49cc, ca în acte, dacă nu corespund astea nu e ok. Din ce am văzut la 2 timpi pe seturile mai mari, de 70, 80, 90cc scrie tot 49cc, nu știu dacă e la fel și la 4 timpi, ideea e să corespundă ce scrie, că nu dă nimeni motorul jos să îți verifice mărimea pistonului :). Alte probleme nu prea mai poți avea, se practică peste tot tunning-ul acesta pe scuterele și motocicletele de 49 în toată lumea. Altă modalitate să ai plecarea mai bună e să pui un pinion mai mic pe față sau mai mare pe spate, dar asta scade top speedu. Dacă găsești set, eu îți recomand să pui de maxim 80cc, dacă e mai mare deja e prea mult stres pe ambielaj, cutie și ambreiaj, cred că și pe alte componente, și apare riscul să cedeze ceva. Tot procedeul e complicat la 4 timpi, dacă era în 2t totul devenea mult mai ușor, dar e multă bătaie de cap așa, eu nu i-aș face modificări la motor, e foarte costisitor

Editat de David.Cristian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...