Jump to content

Vaselina Cardan


Recommended Posts

Salut, este vorba despre un Dragstar 650, dupa o tura perfecta cu mobra am observat un lichid uleios de culoare maronie in zona cardanului, am deschis busonul de la cardan pentru a verifica daca acesta are ulei si pe langa faptul ca avea am realizat si ca uleiul are alt miros si culoare fata de ce se prezenta inafara cardanului.Am intrebat fostul proprietar (motocicleta am cumparat-o acum doua zile) daca a fost lucrat la roata din spate, acesta mi-a confirmat.

Intrebarea mea este, se practica acest lucru? Vaselina pe axul rotii din spate in asemenea cantitate sa tasneasca pe janta si pe cardan?

As aprecia foarte mult parerea voastra, multumesc!

Link to comment
Share on other sites

o poza face cat 1000 de cuvinte.

posibil sa fii exagerat cu vaselina pe axul rotii, mare atentie sa nu ajunga in tambur, ca parca ai frana cu tambur pe spate.

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Cavaleru said:

o poza face cat 1000 de cuvinte.

posibil sa fii exagerat cu vaselina pe axul rotii, mare atentie sa nu ajunga in tambur, ca parca ai frana cu tambur pe spate.

 

Intr-adevar, frana spate este pe tambur

 

Cardan.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fa o tura relax de 10 min fara sa franezi cu spatele (pe cat posibil),dupa care pune mana cu grija (poate fi foarte fierbinte) pe butucul rotii. Daca e cald du-l la doctor.

Poate fi frana prea tare tensionata.Sau poate fi semeringul de la cardan obosit si sa scape ulei(aduna praf de ferodou  de unde poate fi si culoarea aia negricioasa.

 

Edited by farfuridi
Link to comment
Share on other sites

Ai ulei pana la gura busonului la grup in spate?

Ti-a zis fostul proprietar de ce a intervenit la roata din spate si mai exact ce i-a facut?

Se invarte roata liber cand e pe cricul central? Ca idee, cand e ridicata pe central si ai motorul pornit si e scoasa din viteza, ar trebui sa se invarta singura, incet.

Ala pare ulei din grup. Vaselina nu prea curge daca nu e temperatura mare. Vaselina pun si eu pe axe si suruburi cu spray-ul dar nu umplu si nici nu mi-a curs vreodata, desi avem cam aceeasi mobra si a mea e mai veche.

AI strans cu cheia dinamometrica sau la plici?

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, cinezicealae said:

Ai ulei pana la gura busonului la grup in spate?

Ti-a zis fostul proprietar de ce a intervenit la roata din spate si mai exact ce i-a facut?

Se invarte roata liber cand e pe cricul central? Ca idee, cand e ridicata pe central si ai motorul pornit si e scoasa din viteza, ar trebui sa se invarta singura, incet.

Ala pare ulei din grup. Vaselina nu prea curge daca nu e temperatura mare. Vaselina pun si eu pe axe si suruburi cu spray-ul dar nu umplu si nici nu mi-a curs vreodata, desi avem cam aceeasi mobra si a mea e mai veche.

AI strans cu cheia dinamometrica sau la plici?

Ulei la grup este pana la gaura busonului, fostul proprietar sustine ca s-au schimbat doi rulmenti la roata din spate. Asta ma face sa cred ca s-a pus vaselina in exces pe axul rotii iar acum datorita temperaturii se incalzeste iar din cauze fortei centri fuge il arunca afara. Mobra nu are cric central.

Link to comment
Share on other sites

Acum 23 ore, Cavaleru a spus:

 nu ar strica demontat si verificat.

decat sa dai roata spate jos la dragstar mai bine stergi cu o carpa si vezi daca mai curge ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...