ENEOS Postat Noiembrie 25, 2021 Share Postat Noiembrie 25, 2021 Acum 2 minute, _Raul_ a spus: pedalei de ambreiaj ?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 25, 2021 Share Postat Noiembrie 25, 2021 Later edit: I-am dat de cap. Revin si cu poze. Acum 9 minute, ENEOS a spus: ?!? Si pe mine m-a bufnit rasul. De schimbator. Ai sa-mi tuf una So, revenind: Yamaha T7 si Aprilia Tuareg: Overview: Ansamblul de pe partea dreapta Cam care este ergonomia. Tipii astia 2 nu ajungeau la sol (era mistoul in toi) Asta ajungea pe varfuri. L-am intrebat si zicea ca are 1.82 Nu grozav unghiul dar foarte asemanatoare ca design Radiatoare/latime la 900 vs 1200 Farul pare sa ascunda un design interesant sub folia asta Si...cardanul Suspensia electronica Personal imi place designul aerisit al partii frontale "Faimoasele" spite (cred ca puteau putin mai mult, dar asa sunt toate rotile spitate de la ei) Radiatorul si deflectorul de aer (mult mai pronuntat in realitate si cu un design fain; folia respectiva distorsioneaza si in realitate, dar in poze) @Speedy.K - uita-te la unghiurile mainilor si picioarelor. @Adrian M. Poza asta o stiai? Eu acum am dat peste ea - https://www.motociclismo.it/nuova-triumph-tiger-1200-2022-prime-foto-senza-camuffamento-79258 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 26, 2021 Share Postat Noiembrie 26, 2021 Esti tare! Zi-mi o chestie: mi se pare mie sau e mult mai micuta ca molum decat toate competitoarele adventure? Sau oamenii pozati pe ea sunt toti peste 1.80 m? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 26, 2021 Share Postat Noiembrie 26, 2021 Acum 7 ore, _Raul_ a spus: Cu placere. Din pacate, compul ce il am cu mine nu are mufa pt descarcat pozele. Ma reinventez la ora asta cu un sistem de operare pe care il iubesc maxim si, cu ceva noroc, poate reusesc sa dau jos cele cateva sute de poze. Daca nu, cand revin acasa. @Adrian M. La fel, fara poze ar fi cam anost. Scurt pe doi, din memorie: - Nu mai este monobrat, pe partea dreapta are niste tije de stabilizare ce actioneaza ca un fel de brat drept al basculei(nu sunt inginer, deci ia-o ca o exprimare de non-inginer ) - Seamana f tare cu un Tiger 900 pe aminoacizi, respectiv este (mult) mai discreta fata de modelul anterior. - Imi este teama ca nu va fi atat de confortabila ca cea anterioara (in top 3 confort pt mine) fiindca saua nu mai este atat de imensa. Suficient de mare insa. - Ventilatoarele sunt laterale, in carene, tridentul esapamentelor este super vizibil - Cel mai altfel mi s-a parut sistemul de cardan (personal nu am mai vazut asa ceva) si anume este un L pronuntat. Ai o caseta cilindrica ce iese din motor undeva in spatele si deasupra pedalei de ambreiaj, in care se cupleaza la 90 de grade bratul p-zis al transmisiei. Nu pot sa zic ca este hidos sau superb. Doar altceva. - Era (asemeni multor modele noi la editia asta) expusa intr-un spatiu inchis. Am ajuns acolo la inchiderea programului, era aproape gol si erau o gasca de amici de la clubul Triumph Italia. Oamenii se stiau cu expozantul si au trecut peste cabluri si au urcat pe ea. Am facut suficiente poze cu telefonul de serviciu. Fiindca il folosesc doar la iesirile cu moto pe post de camera foto, nema reflex sa car dupa mine si laptop de serviciu . Ms oricum asa imi pare si mie, un tiger 900 pe steroizi. Dar asta si promit, mai suplu decat versiunea anterioara si mai performant. Cardanul e ceva dezvoltat din cel de la gtr, cu multilink. Pare f interesant, si ar anula cumva backslashul specific cardanului. Ramane de vazut. Saua pare totusi mare, mai mare decat la 900. Si pe 900 e ok, probat un pic. Cand poti, pozeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 26, 2021 Share Postat Noiembrie 26, 2021 Acum 1 minut, cuki a spus: Mie imi pare ca acei suporti pe care stau motocicletele le ridica un 2-3cm fara de sol. Plus ca din ce imi dau seama, nici nu permit compresie adecvata a suspensiei. Probabil, fara suporti se castiga lejer 5 cm. In rest motocicleta e frumoasa, in genul un AT mai touring. Nu imi dau seama, cel marcat cu rosu este rezervorului cu lichid pentru suspensia adaptiva spate? Daca da, proasta pozitionare si urat (zici ca e pompa de bicicleta). Extrem de proasta pozitionare, chiar si cu protectii suplimentare, eu vad riscul ca un case lateral, sa-l rupa/sparga chiar si la o cadere de pe loc. Dar in mare pare o motocicleta ok, iar daca pretul va fi competitiv si performatele precum cele anuntate, nu vad sa aiba probleme la vanzari. Unde ai citit de preturi? Ca eu n am gasit nimic. Si da, e curioasa chestia aia de pe spate, cred ca e temporara pe prototip. Ca si faza cu cablu ambreiaj, dar si rezervor lichid pe ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 26, 2021 Share Postat Noiembrie 26, 2021 (editat) Acum 4 ore, Adrian M. a spus: Cardanul e ceva dezvoltat din cel de la gtr. Cand poti, pozeeee Dap, corect, nu știam unde l-am mai văzut. Pai sunt mai sus (poze). Mi-a luat vreo ora dar le-am dat de cap. Acum 1 oră, cuki a spus: Mie imi pare ca acei suporti pe care stau motocicletele le ridica un 2-3cm fara de sol. Plus ca din ce imi dau seama, nici nu permit compresie adecvata a suspensiei. Probabil, fara suporti se castiga lejer 5 cm. Nu imi dau seama, cel marcat cu rosu este rezervorului cu lichid pentru suspensia adaptiva spate? Daca da, proasta pozitionare si urat (zici ca e pompa de bicicleta). Extrem de proasta pozitionare, chiar si cu protectii suplimentare, eu vad riscul ca un case lateral, sa-l rupa/sparga chiar si la o cădere... Ceva de genul asta înclin sa cred ca au spus și italienii - ca este dispusa într-o maniera ce o face sa stea puțin mai sus. Dar omul a vorbit cam prea repede și complex, în limba lui, și nu am vrut sa insist cu întrebări de "what do you do how how". Personal nu am văzut un suport central/etc care sa ridice cumva motorul. Da, este rezervorul suspensiei și am mai văzut asemenea rezervoare ca mărime și amplasare laterala. Nu mai știu pe unde, dar am mai văzut. Pe de alta parte, motocicleta se vede ca nu este în faza finala și ca unele componente sunt înca în faza de funcționalitate, nu și stilizate. Editat Noiembrie 26, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 26, 2021 Share Postat Noiembrie 26, 2021 Acum 10 minute, _Raul_ a spus: Dap, corect, nu știam unde l-am mai văzut. Pai sunt mai sus (poze). Mi-a luat vreo ora dar le-am dat de cap. SCuze, eram de pe telefon si nu vazusem. Ms, mi-am facut o idee. Cred ca e mai supla decat a mea in partea din fata, not bad. Nenea ala de era pe ea, asa la ochi, cam ce inaltime avea? ma refer la cel cu burta :)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 26, 2021 Share Postat Noiembrie 26, 2021 (editat) Acum 4 minute, Adrian M. a spus: SCuze, eram de pe telefon si nu vazusem. Ms, mi-am facut o idee. Cred ca e mai supla decat a mea in partea din fata, not bad. Nenea ala de era pe ea, asa la ochi, cam ce inaltime avea? ma refer la cel cu burta :)))) Da, mult mai supla frontal decât Versys-ul. Îl știu, m-am dat cu el. Dar in carena de Versys este și mai "la adăpost". Aia primii 2, bărboși și cu investiții mai bune deasupra centurii, unul chel și altul ba, erau pe la un 1.70 - 1.75. Al treilea, slim skiny, la 1.82. @iulianserban: Antigen, dacă ai nevoie, este 21 de euro lângă porțile de la intrare. O varianta mai buna dpmdv (mai liniștit, calm și mai ieftin) - la farmacie. Am făcut in dimineața asta, costa 15 euro si îți generează certificat european pe loc. Nu știu cum e treaba la salon. Daca trebuie și antigen chiar dacă ești vaccinat. Eu nu sunt, asa ca mi-am scos oricum. Vezi și tu regulile de acces de pe site. Nu mai știu din memorie ce și cum. Editat Noiembrie 26, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Noiembrie 26, 2021 Share Postat Noiembrie 26, 2021 Mersi de info, utilă. Suntem vaccinați și țin minte ca pe site-ulor spun ca nu este nevoie și de antigen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 26, 2021 Share Postat Noiembrie 26, 2021 Raul, cum ti s-a parut ca inaltime la sa Tuaregul fata de Africana si T7? Stiu teoria cu cm, dar forma seii poate schimba multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 27, 2021 Share Postat Noiembrie 27, 2021 (editat) La 26.11.2021 la 18:17, Speedy.K a spus: Raul, cum ti s-a parut ca inaltime la sa Tuaregul fata de Africana si T7? Stiu teoria cu cm, dar forma seii poate schimba multe. Pe T7 (deși garda mult sub 790/890 Adv R - etalonul meu de garda serioasa în categoria asta) stau pe pingele. La AT 1100 sunt exact la fix, nici nu ma chinui sa pun talpa, nici nu flexez. La Aprilia stau cu toată talpa jos și mai ceva loc de "flexat" :). Nu au șei nici f late cât sa ma facă paranteza si sa nu ajung jos, dar nici scânduri de hatlrd enduro. Toate cam prin aceeași bucătărie. Testate in seara asta din nou toate trei, ca să îți răspund pertinent. Subsemnatul 1.87 și craci lungi. In picioare, cel mai bine stau ancorat în rezervor pe Aprilia. Locul 2, destul de asemănătoare - AT. După care T7. Yamaha, cand pot zice ca m-am ancorat în ea bine, sunt deja cu fabrica de bucurii pe busonul rezervorului. Deci nu chiar ok dpmdv. Păreri de expoziție, bineînțeles. În mers nu știu cum o fi dinamica, dar nu cred ca f mult diferita. Ți-am făcut poze și cu poziția mea în sa + poziția unor alți plătitori de bilete și în șaua AT-ului. Când prind timp (nu vreau sa promit nimic) le pun toate în paralel, ca să vezi concret ergonomia. Unghiul mainilor si al picioarelor in pozitia sezut Pozitia in sa La Aprilia rezervorul te bocheaza cel mai repede (ca sa nu aluneci in fata). La Honda cam la fel, diferenta infima. La T7 te opresti cand nu te mai poti cracana mai mult si cand bijuteriile regale sunt pe busonul de la rezervor. Pentru cei care nu se stiu cu strans mobra intre picioare la mers in scarite as pune paduri de cauciuc pe lateralele rezervorului (One Design aveau unele f faine expuse) Mie unul profilul parbrizului de la Tuareg mi-a adus aminte de carena de ETV 1000 Caponord prima generatie. Editat Noiembrie 27, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 30, 2021 Share Postat Noiembrie 30, 2021 Beton! Pare ca e exact ce-mi trebuie. Cca pe la jumatatea lui Decembrie ar trebui sa apara la dealer in Bucuresti. M-am abonat la newsletter, cum vine cum ma duc sa ma cocot. Sa traiesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 30, 2021 Share Postat Noiembrie 30, 2021 (editat) Acum 29 minute, Speedy.K a spus: Beton! Pare ca e exact ce-mi trebuie. Cca pe la jumatatea lui Decembrie ar trebui sa apara la dealer in Bucuresti. M-am abonat la newsletter, cum vine cum ma duc sa ma cocot. Sa traiesti! Multumesc frumos! Sper sa fie si pt tine asa cum le-am vazut si eu. Spor la testat si innoit. Editat Noiembrie 30, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.