Jump to content

EICMA 2021 - 25-28 Nov - Topic pt schimbat informatii


_Raul_
 Share

Recommended Posts

Astazi, 23 Septembrie, acestea sunt informatiile :

 

* ORARUL PENTRU PUBLIC

Thursday 25th November 2021  9.30 - 18.30
Friday 26th November 2021  9.30 - 18.30
Saturday 27th November 2021   9.30 - 18.30
Sunday 28th November 2021 9.30 - 18.30

 

* LOCATIE

https://goo.gl/maps/cNuM74sZq9YAgr5YA

 

* BILETE

Admission tickets to the 2021 edition, which can be purchased exclusively online, will soon be available on the website www.eicma.it: the ticket shop will open in the next few days.

Nu sunt "exclusively online". Vor fi gherete si acolo dar peste tot pe site recomanda achizitia online.

Nu mai stiu cat am dat pe bilete anii trecuti. Aflam cat de curand.

 

* CONDITII DE ACCES (link de pe site AICI)

Acces in zona de expozitie:

+ test molecular sau antigen cu 48h inainte (de, presupun, prima zi de acces)

+ vor exista cabine de testare antigen la fata locului, contra cost

Acces in Italia:

M-am uitat pe site-ul Ministerului Sanatatii din Italia - link Ministero della SaluteRomania este pe lista C (tarile sunt impartite in 5 categorii/liste de access, de la A la E).

Se intra in Italia cu (regula standard intre tarile UE): certificat de vaccinare, certificat de recuperare, PCR/antigen 48h.

 

Din experienta anilor trecuti: 

* Am luat cazare la 2 sau 3 statii de tren de salon. Zona este una de expozitii/industriala, nu sunt n cazari la poarta salonului. Este un hotel in incinta dar preturile sunt pentru expozanti, prohibitive.

Salonul este conectat cu magistralele de tren si metrou, statia fiind la intrarea in complexul expozitional. 

 

* Nu va bateti capul cu inchiriat masini. Cazare cu parcare poate gasiti (poate), dar la salon nu mi-as bate capul cu nebunia si 1000% nu este gratis.

Plus ca experienta din metrou, cand mergi spre intrare cu valurile acelea de sute de pasionati moto, este dincolo de cuvinte. Bilete la metrou/tren luati de la automate sau de la ghisee (in statiile de tren mai mici) 

 

* Cea mai buna aplicatie de transport public in Milano, din experienta mea, este CityMapper 

 

* Bautura si mancare se gasesc acolo dar, pentru cei cu diete, preferinte, etc, bine de stiut ca in anii trecuti nu a oprit nimeni la intrare mancarea sau bautura (trec gentile si gecile prin scanner).

 

* Luati-va geci light/tehnice sau deloc. Deloc funny sa tarai dupa tine o geaca grea 10-12 ore pe zi.

 

* Sa aveti cu voi un rucsac, pentru pliante. Toti fabricantii importanti din lume sunt acolo iar pliantele sunt de multe ori cataloage cu produsele lor, in care aveti toate modelele, toate schemele de culori neexpuse si la expozitie, etc 

 

* Este un salon unde nu se probeaza aproape nimic (mici exceptii la Arai si HJC in fiecare an) si se vand ff putine lucruri (sunt niste standuri pt fabricanti din tari noname, care vand ceva poliester, piele eco si alte cele - nimic relevant; nu as cumpara/recomanda)

 

* Expozitia, daca va fi ca in anii trecuti, este imensa. In fiecare an am stat 2 zile lumina acolo, de dimineata pana la icnhidere. Vorbim de minim 8 ore pe zi. Ideal sa veniti 3 zile daca vreti sa bifati totul in detaliu - joi, vineri si sambata. 

Lasati-va deci "franele de mana" acasa, imbracati-va si incaltati-va lejer, ca pentru mers n mii de pasi + incalecat si descalecat zeci de motoare zilnic (nu stiu daca vor mai da voie anul acesta). 

 

* Luati-va powerbank sau aparat foto mic, dedicat. Telefonul nu rezista o zi intreaga la atatea poze. 

 

* Daca sunteti cu partenere (sau vin dupa voi la finalul zilei) si vreti sa mergeti la restaurante/tratorii faine din zona (nu fast food sau supermarket, desi nimic rau nici la astea), faceti-va rezervare.

Sunt ori pline ochi cu localnici seara ori o sa va citeasca ca sunteti romani si va zic ca trebuie sa vina rezervarile desi restaurantul este gol. 

 

Eu am luat deja biletele de avion, sunt f ieftine din locatiile ce au linii low cost catre Milano. 

Ganditi-va sa plecati cu rucsaci cat mai goi sau sa luati o geanta de cabina (pliante, cataloage, reviste ce le mai cumparati de pe la standurile de presa, etc)

 

Daca imi mai aduc aminte chestii utile clar postez.

Daca vreti voi sa intrebati ceva, oricand, cu placere, daca stiu. 

 

 

 

 

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Iulian, nu am stat niciodata duminica. A fost mereu ziua mea de retur. 

Sambata s-a simtit evident ca este mai multa lume decat vineri, dar nu ceva sa zici ca nu mai vin vreodata.  

Presupun doar ca fiind tara catolica (duminica nu creste nici iarba) si de familisti ar fi sanse sa fie liniste duminica. 

Pe de alta parte, parca nu as lasa pe ultima zi, fiindca imi place si sa simt vibe-ul ala dat de lansari, lume multa. Plus ca nu stiu cum/cand incep sa stranga standurile. 

Ce pot sa iti spun sigur este ca o zi nu este de ajuns sa vizitezi. Daca va fi ca in anii trecuti.

Doua zile full imi ajungeau, dar tras de dimineata pana seara. Si treceam fluierand pe langa chinezi (piese, accesorii) si tot ce inseamna Asia (echipamente, anvelope).

Anul asta merg trei zile (JVS) ca sa stiu o treaba si sa fiu relax, sa apuc sa casc gura si la evenimentele de pe afara (moto electrice, motocross, stunt, etc)

Daca ajungi mai devreme, nu lasa pe a doua zi. 

Si jumatate de zi tot este mai bine in plus, dpmdv. 

Sau,  daca ajungi prea tarziu vineri, mergi si sambata si duminica. Nu ai ce pierde.

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Sambata e mai bine.

 

Singura corectura fata de lista postata de @_Raul_ e ca sunt diverse promotii in timpul expozitiei, de exemplu mi-am luat un Garmin la vreo 75% din pretul obisnuit, ba a mai si venit cu niste chestii utile bonus. E bine sa ai ceva loc extra in bagaje la intoarcere, poti gasi ceva interesant, dar depinde de ce anume cauti.

 

Duminica spre final lumea incepe sa stranga, deci daca mergi doar o zi e bine sa prinzi una full.

Link to comment
Share on other sites

Asa ma gandeam si eu, ca duminica este mai la "risc". O sa ajung vineri in a doua parte a zilei asa ca prefer sa stau la o bere undeva si sa incep de sambata dimineata in forta. 

Doua zile nu cred ca o sa am cum, desi am legat cu liberele de pe 30 si 01 dec. Nu vin doar pt salon, incerc sa impusc doi iepuri... De 2-3 ani incerc sa ajung si momentan vreau sa imi fac o parere, sa stiu la ce ma astept la anul cand as mai schimba din echipament.

Nu am luat si extra bagaj, dar sigur nu plec cu mana goala. Am inceput cautarile pentru alte incaltari, poate si altele..sincer, sper sa nu gasesc:))

 

Vad ca se intra si cu certificat Covid, nu doar test molecular sau antigen. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

După câteva săptămâni dickensiene în Varșovia ma felicit ca mi-am luat ochelarii de soare. Este o vreme și un soare de vis în Bergamo. 

Cum stăteam la o țigară, ma abordează un romanas și îmi cere o țigară. 

Prilej sa îl întreb cum e treaba cu certificatele în Italia. 

L-a bufnit rasul. 

Ah, da, sa spun ca nu m-a întrebat nimeni de certificat deși azi noapte ma dădeam peste cap cu aplicații poloneze oficiale ca să îmi generez certificat? 

Nu am plecat niciodată la risc, dar asa a fost cam în 90% din călătoriile mele din mai 2020 încoace. 

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Nu m-a întrebat nimeni nimic. 

Am recunoscut coridorul de la ieșirea din aeroport și am rămas tablou. 

Passenger formul mi-a luat 10-15 minute aseară dar mai aveau sa îmi ceara secventa ADN acolo. Nu m-a întrebat nimeni nici de ala, dar, cum spuneam mai sus, fă-l mai bine, ca sa nu ai discuții. 

Nu stiu dacă sunt mai atenți la anumite curse sau nu (=dacă au dat skip la avionul meu). 

 

In fiecare an am ales sa stau în Rho. Sunt la o stație de metrou și este o suburbie super linistita. 

 

Vremea a fost superba la sosire, 14 grade cu soare, se simțea mai degrabă a 18/20.

Acum sunt la cămașă, pulovăr & geaca subtire cu puf. Nici o treaba. Mi-am luat o "foaie" de ploaie (geaca de ploaie subțire, gen membrana), fiindcă anunță ploi în următoarele 3 zile. Nu am vrut sa îmi bat capul cu umbrela, fiindcă am numai mari acasă. 

 

Maine sunt acolo de la prima ora. Întreabă orice vrei sa știi, aici sau pe pm. 

Link to comment
Share on other sites

Geaca cu puf la temperaturilw alea?!

Rogu-te, fa-mi un "catar": sui-te pe Tuareg si zi-mi si mie cum se sta, mai enduro, ca pe T7, sau mai touring, mai adanc, ca pe Africana. Sunt convins ca la noi o sa apara tarziu, avand in vedere reprezentarea slaba Aprilia si as vrea sa-mi fac o idee.

Merci.

Link to comment
Share on other sites

A, nu, nu :))) , nu am fost precis: geaca cu puf din aia de design, de o faci cât mingea de tenis când o împachetezi, strat de 5 cm grosime, primavara/toamna, sa fie ușor de motolit în bagaje. 

Rezolvam cu Aprilia, asta sa fie ultima problema. 

Link to comment
Share on other sites

Acum intre noi fie vorba, le călăresc mereu cu placere pe toate :))).

Dar, ca idee, când m-am urcat pe V4S a fost ceva de genul whadaaa ffuksake fuck? Ghidonul era cam prea jos și prea spre mine pt gustul meu. Dar, pe curbe... 

 

La 187 și picioroangele mele pe doua motociclete nu am pus talpa jos - 640 Adventure și 950 Super Enduro. Dar, clar, rezolvam. 

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Acum 22 ore, Speedy.K a spus:

Rogu-te, fa-mi un "catar": sui-te pe Tuareg si zi-mi si mie cum se sta, mai enduro, ca pe T7, sau mai touring, mai adanc, ca pe Africana. Sunt convins ca la noi o sa apara tarziu, avand in vedere reprezentarea slaba Aprilia si as vrea sa-mi fac o idee.

Merci.

Se sta touring in ea. Ce vezi de la ghidon este f asemănător cu AT, stai și simți cam la fel, cu precizarea ca s-ar putea sa fii și mai coborât în ea fata de AT. 

Mai frumoasa decât Tenere ca design (subiectiv, bineînțeles), se vede mana italienilor și atenția la detalii, dar nu pare fragila.

Este mai civilizata, urbana, de strada/turism de om normal, nu tine sa inspire trasee de masochist ca T7-le, designul farului ori îți place ori îl urasti, calitate a finisajelor f bună/ergonomica/umana (specifica grupului Piaggio).

Rezervorul este f sus si are un design pronunțat de U, în care te proptesti bine când stai în picioare, Ești f protejat de el vs rezervorul de T7 ce are un profil V pe care ai tendința sa fii mai mobil fata/spate. 

La Tenere, deși am 1.87 și garda nu este f înaltă, stau cu talpa jumătate pe sol. 

Aprilia părea sa aibă aceeași garda la sol dar stăteam lejer cu tălpile pe sol. 

 

Prin carena frontala de A. vezi cam tot, fiind transparenta. Mai bine ca la T7.

Bordul este TFT color la A. și părea sa aibă multe info. Nu te puteai plimba prin meniu și recunosc ca nu am fost atent ce info are acolo. 

 

Scurt pe 2 - mai posh/urbana/eleganta (avea niște scheme de culori f faine, pe lime și un rosu spre magenta parca). 

Singura chestie ce mi-a părut ușor discutabila era pompa de apa cam expusa pe stanga, dar sigur vor apărea accesorii. 

 

O sa revin cu poze (le am în celalalt telefon) din care sa vezi cum stăteau oamenii pe fiecare dintre ele. 

 

Dacă am scapat ceva, întreabă. Mai merg și mâine la ei la stand. 

Acum 22 ore, Adrian M. a spus:

Sui te rog si pe tigerul 1200?😁 Si sa urmaresti te rog pozitia, maini, ghidon, genunchi, posterior. Si cum ajungi jos😁

Mulțumesc anticipat! 

Nu am uitat. 

La fel, revin mai târziu cu impresii și poze. Vine trenul acum. 

Link to comment
Share on other sites

Merci mult de tot. Exact diferentele astea ma interesau, de poztie, de adancime a seii fata de rezervor si de cam cat touring fata de cat enduro. Deci merita un efort pentru un test. Abia astept. S-ar putea sa fie exact ce trebuie.

Merci inca o data!

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 minute, Speedy.K a spus:

Merci mult de tot. Exact diferentele astea ma interesau, de poztie, de adancime a seii fata de rezervor si de cam cat touring fata de cat enduro. Deci merita un efort pentru un test. Abia astept. S-ar putea sa fie exact ce trebuie.

Merci inca o data!

 Cu placere. 

Din pacate, compul ce il am cu mine nu are mufa pt descarcat pozele. 

Ma reinventez la ora asta cu un sistem de operare pe care il iubesc maxim si, cu ceva noroc, poate reusesc sa dau jos cele cateva sute de poze. 

Daca nu, cand revin acasa. 

 

 

@Adrian M. La fel, fara poze ar fi cam anost. 

Scurt pe doi, din memorie: 

- Nu mai este monobrat, pe partea dreapta are niste tije de stabilizare ce actioneaza ca un fel de brat drept al basculei(nu sunt inginer, deci ia-o ca o exprimare de non-inginer :) )

- Seamana f tare cu un Tiger 900 pe aminoacizi, respectiv este (mult) mai discreta fata de modelul anterior. 

- Imi este teama ca nu va fi atat de confortabila ca cea anterioara (in top 3 confort pt mine) fiindca saua nu mai este atat de imensa. Suficient de mare insa.

- Ventilatoarele sunt laterale, in carene, tridentul esapamentelor este super vizibil

- Cel mai altfel mi s-a parut sistemul de cardan (personal nu am mai vazut asa ceva) si anume este un L pronuntat. Ai o caseta cilindrica ce iese din motor undeva in spatele si deasupra pedalei de ambreiaj, in care se cupleaza la 90 de grade bratul p-zis al transmisiei. Nu pot sa zic ca este hidos sau superb. Doar altceva. 

- Era (asemeni multor modele noi la editia asta) expusa intr-un spatiu inchis. Am ajuns acolo la inchiderea programului, era aproape gol si erau o gasca de amici de la clubul Triumph Italia. Oamenii se stiau cu expozantul si au trecut peste cabluri si au urcat pe ea. Am facut suficiente poze cu telefonul de serviciu. Fiindca il folosesc doar la iesirile cu moto pe post de camera foto, nema reflex sa car dupa mine si laptop de serviciu 😒😏🤐

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...