Jump to content

EICMA 2021 - 25-28 Nov - Topic pt schimbat informatii


_Raul_
 Share

Recommended Posts

Later edit:

I-am dat de cap. Revin si cu poze. 

Acum 9 minute, ENEOS a spus:

?!? 😳

🤣

Si pe mine m-a bufnit rasul. 
De schimbator. 

Ai sa-mi tuf una 😆

So, revenind: 

 

Yamaha T7 si Aprilia Tuareg: 

1.thumb.jpg.ffea3b730c7837084be67f33afd094d3.jpg IMG_1222.thumb.jpg.ba6ffc675c64763454ac872d3043bfc7.jpg IMG_1223.thumb.jpg.08b75191b373562084cb7480d7ee2b09.jpg IMG_1224.thumb.jpg.3c13919be442158f6ee3108623d8a3d3.jpg 

 

IMG_1354.thumb.jpg.1d0e2bbbd28db48282a33a3cca58ce95.jpg IMG_1349.thumb.jpg.75da1a0f4cb28870e8e150d4b64bc2fa.jpg IMG_1347.thumb.jpg.8ad02968db78e2cdd6fe85c0b9d4bc67.jpg

 

IMG_1346.thumb.jpg.b9363bcca95a9f7a9bc3f81de67066cc.jpg IMG_1353.thumb.jpg.e4d335667e35beef3b3e01da8861242c.jpg IMG_1352.thumb.jpg.0979de4ec0331bf17fbd82e89200a147.jpg IMG_1363.thumb.jpg.0f60465d821889931cfd6f92d97e8979.jpg

IMG_1225.jpg

Overview:

1.thumb.jpg.76be467ed33e11ffdbf0836075748190.jpg 1a.thumb.jpg.7b01790f69f1842d1d16e15d45cacbe2.jpg

 

Ansamblul de pe partea dreapta

2.thumb.jpg.f73238387b98bfbd0e45db5883e8613a.jpg

 

Cam care este ergonomia.

Tipii astia 2 nu ajungeau la sol (era mistoul in toi)

3.thumb.jpg.e996972a21783985e09c2465d9cd716c.jpg 4.thumb.jpg.3693c41fda2362ffd96efba410fd9057.jpg 6.thumb.jpg.f3a5e21a32a4411c860930d695272b3f.jpg 7.thumb.jpg.3ae4b4731d49fcb494d6c07d00c93d57.jpg

 

Asta ajungea pe varfuri. L-am intrebat si zicea ca are 1.82

8.thumb.jpg.ab4f66a7f95ddb2503b1e83e5b36c310.jpg

 

Nu grozav unghiul dar foarte asemanatoare ca design

9.thumb.jpg.46326693a2ba48001a6c0fcb04784c63.jpg

 

Radiatoare/latime la 900 vs 1200

10.thumb.jpg.c3f528fdd06510737269be0b90d276f7.jpg 11.thumb.jpg.995108a39c3d9b486f62c2136566de36.jpg 

 

Farul pare sa ascunda un design interesant sub folia asta

12.thumb.jpg.6bcc7333f664e195d97269c86f0c3b39.jpg

 

Si...cardanul

13.thumb.jpg.3e51c42d083024ce83a0550490ee3810.jpg 14.thumb.jpg.8e2acde01d219656ae765997076957db.jpg 14a.thumb.jpg.32ea357dfe4aec2c2c77c7ac53cfb82a.jpg 

 

Suspensia electronica

15.thumb.jpg.d8ff770fbcd3aeb232d4de289d832e6d.jpg

 

Personal imi place designul aerisit al partii frontale

16.thumb.jpg.e84327516ebb7840975ab10ece3284d6.jpg


"Faimoasele" spite (cred ca puteau putin mai mult, dar asa sunt toate rotile spitate de la ei)

17.thumb.jpg.28a7e5795f41fa183c36c5893c921266.jpg

 

Radiatorul si deflectorul de aer (mult mai pronuntat in realitate si cu un design fain; folia respectiva distorsioneaza si in realitate, dar in poze)

18.thumb.jpg.d7fbb458db482bd93b6317e05abb4d56.jpg 19.thumb.jpg.45ed4a1dcc66a82badcf62a739713098.jpg

 

@Speedy.K - uita-te la unghiurile mainilor si picioarelor. 

@Adrian M. Poza asta o stiai? Eu acum am dat peste ea - https://www.motociclismo.it/nuova-triumph-tiger-1200-2022-prime-foto-senza-camuffamento-79258

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, _Raul_ a spus:

 Cu placere. 

Din pacate, compul ce il am cu mine nu are mufa pt descarcat pozele. 

Ma reinventez la ora asta cu un sistem de operare pe care il iubesc maxim si, cu ceva noroc, poate reusesc sa dau jos cele cateva sute de poze. 

Daca nu, cand revin acasa. 

 

 

@Adrian M. La fel, fara poze ar fi cam anost. 

Scurt pe doi, din memorie: 

- Nu mai este monobrat, pe partea dreapta are niste tije de stabilizare ce actioneaza ca un fel de brat drept al basculei(nu sunt inginer, deci ia-o ca o exprimare de non-inginer :) )

- Seamana f tare cu un Tiger 900 pe aminoacizi, respectiv este (mult) mai discreta fata de modelul anterior. 

- Imi este teama ca nu va fi atat de confortabila ca cea anterioara (in top 3 confort pt mine) fiindca saua nu mai este atat de imensa. Suficient de mare insa.

- Ventilatoarele sunt laterale, in carene, tridentul esapamentelor este super vizibil

- Cel mai altfel mi s-a parut sistemul de cardan (personal nu am mai vazut asa ceva) si anume este un L pronuntat. Ai o caseta cilindrica ce iese din motor undeva in spatele si deasupra pedalei de ambreiaj, in care se cupleaza la 90 de grade bratul p-zis al transmisiei. Nu pot sa zic ca este hidos sau superb. Doar altceva. 

- Era (asemeni multor modele noi la editia asta) expusa intr-un spatiu inchis. Am ajuns acolo la inchiderea programului, era aproape gol si erau o gasca de amici de la clubul Triumph Italia. Oamenii se stiau cu expozantul si au trecut peste cabluri si au urcat pe ea. Am facut suficiente poze cu telefonul de serviciu. Fiindca il folosesc doar la iesirile cu moto pe post de camera foto, nema reflex sa car dupa mine si laptop de serviciu 😒😏🤐

 

Ms oricum😁 asa imi pare si mie, un tiger 900 pe steroizi. Dar asta si promit, mai suplu decat versiunea anterioara si mai performant. Cardanul e ceva dezvoltat din cel de la gtr, cu multilink. Pare f interesant, si ar anula cumva backslashul specific cardanului.

Ramane de vazut. Saua pare totusi mare, mai mare decat la 900. Si pe 900 e ok, probat un pic. 

Cand poti, pozeeee😁

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, Adrian M. a spus:

Ms oricum😁 asa imi pare si mie, un tiger 900 pe steroizi. Dar asta si promit, mai suplu decat versiunea anterioara si mai performant. Cardanul e ceva dezvoltat din cel de la gtr, cu multilink. Pare f interesant, si ar anula cumva backslashul specific cardanului.

Ramane de vazut. Saua pare totusi mare, mai mare decat la 900. Si pe 900 e ok, probat un pic. 

Cand poti, pozeeee😁

 

Mie imi pare ca acei suporti pe care stau motocicletele le ridica un 2-3cm fara de sol. Plus ca din ce imi dau seama, nici nu permit compresie adecvata a suspensiei. Probabil, fara suporti se castiga lejer 5 cm. 

In rest motocicleta e frumoasa, in genul un AT mai touring.

image.thumb.png.b7c085521664731ffef23699f0b382ff.png

Nu imi dau seama, cel marcat cu rosu este rezervorului cu lichid pentru suspensia adaptiva spate? Daca da, proasta pozitionare si urat (zici ca e pompa de bicicleta).

Extrem de proasta pozitionare, chiar si cu protectii suplimentare, eu vad riscul ca un case lateral, sa-l rupa/sparga chiar si la o cadere de pe loc. 

 

Dar in mare pare o motocicleta ok, iar daca pretul va fi competitiv si performatele precum cele anuntate, nu vad sa aiba probleme la vanzari. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 minut, cuki a spus:

 

Mie imi pare ca acei suporti pe care stau motocicletele le ridica un 2-3cm fara de sol. Plus ca din ce imi dau seama, nici nu permit compresie adecvata a suspensiei. Probabil, fara suporti se castiga lejer 5 cm. 

In rest motocicleta e frumoasa, in genul un AT mai touring.

image.thumb.png.b7c085521664731ffef23699f0b382ff.png

Nu imi dau seama, cel marcat cu rosu este rezervorului cu lichid pentru suspensia adaptiva spate? Daca da, proasta pozitionare si urat (zici ca e pompa de bicicleta).

Extrem de proasta pozitionare, chiar si cu protectii suplimentare, eu vad riscul ca un case lateral, sa-l rupa/sparga chiar si la o cadere de pe loc. 

 

Dar in mare pare o motocicleta ok, iar daca pretul va fi competitiv si performatele precum cele anuntate, nu vad sa aiba probleme la vanzari. 

Unde ai citit de preturi?  Ca eu n am gasit nimic. Si da, e curioasa chestia aia de pe spate, cred ca e temporara pe prototip. Ca si faza cu cablu ambreiaj, dar si rezervor lichid pe ghidon😁

Link to comment
Share on other sites

Acum 37 minute, Adrian M. a spus:

Unde ai citit de preturi?  Ca eu n am gasit nimic. Si da, e curioasa chestia aia de pe spate, cred ca e temporara pe prototip. Ca si faza cu cablu ambreiaj, dar si rezervor lichid pe ghidon😁

 

Nu am citit niciunde, ma bazez pe "statistica" preturiilor pentru modelele noi, care deregula nu depasesc 10% peste modelul vechi. 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, Adrian M. a spus:

 Cardanul e ceva dezvoltat din cel de la gtr. 

Cand poti, pozeeee😁

Dap, corect, nu știam unde l-am mai văzut. 

 

Pai sunt mai sus :) (poze). Mi-a luat vreo ora dar le-am dat de cap. 

 

Acum 1 oră, cuki a spus:

 

Mie imi pare ca acei suporti pe care stau motocicletele le ridica un 2-3cm fara de sol. Plus ca din ce imi dau seama, nici nu permit compresie adecvata a suspensiei. Probabil, fara suporti se castiga lejer 5 cm. 

 

image.thumb.png.b7c085521664731ffef23699f0b382ff.png

Nu imi dau seama, cel marcat cu rosu este rezervorului cu lichid pentru suspensia adaptiva spate? Daca da, proasta pozitionare si urat (zici ca e pompa de bicicleta).

Extrem de proasta pozitionare, chiar si cu protectii suplimentare, eu vad riscul ca un case lateral, sa-l rupa/sparga chiar si la o cădere... 

Ceva de genul asta înclin sa cred ca au spus și italienii - ca este dispusa într-o maniera ce o face sa stea puțin mai sus. Dar omul a vorbit cam prea repede și complex, în limba lui, și nu am vrut sa insist cu întrebări de "what do you do how how". Personal nu am văzut un suport central/etc care sa ridice cumva motorul. 

 

Da, este rezervorul suspensiei și am mai văzut asemenea rezervoare ca mărime și amplasare laterala. Nu mai știu pe unde, dar am mai văzut. 

Pe de alta parte, motocicleta se vede ca nu este în faza finala și ca unele componente sunt înca în faza de funcționalitate, nu și stilizate. 

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Acum 10 minute, _Raul_ a spus:

Dap, corect, nu știam unde l-am mai văzut. 

 

Pai sunt mai sus :) (poze). Mi-a luat vreo ora dar le-am dat de cap. 

 

SCuze, eram de pe telefon si nu vazusem. Ms, mi-am facut o idee. Cred ca e mai supla decat a mea in partea din fata, not bad.

Nenea ala de era pe ea, asa la ochi, cam ce inaltime avea? ma refer la cel cu burta :))))

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 minute, Adrian M. a spus:

SCuze, eram de pe telefon si nu vazusem. Ms, mi-am facut o idee. Cred ca e mai supla decat a mea in partea din fata, not bad.

Nenea ala de era pe ea, asa la ochi, cam ce inaltime avea? ma refer la cel cu burta :))))

 

Da, mult mai supla frontal decât Versys-ul. Îl știu, m-am dat cu el. Dar in carena de Versys este și mai "la adăpost". 

Aia primii 2, bărboși și cu investiții mai bune deasupra centurii, unul chel și altul ba, erau pe la un 1.70 - 1.75.

Al treilea, slim skiny, la 1.82.

 

@iulianserban:

Antigen, dacă ai nevoie, este 21 de euro lângă porțile de la intrare.

O varianta mai buna dpmdv (mai liniștit, calm și mai ieftin) - la farmacie.

Am făcut in dimineața asta, costa 15 euro si îți generează certificat european pe loc. 

Nu știu cum e treaba la salon. Daca trebuie și antigen chiar dacă ești vaccinat. Eu nu sunt, asa ca mi-am scos oricum. Vezi și tu regulile de acces de pe site. Nu mai știu din memorie ce și cum. 

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

La 26.11.2021 la 18:17, Speedy.K a spus:

Raul, cum ti s-a parut ca inaltime la sa Tuaregul fata de Africana si T7? Stiu teoria cu cm, dar forma seii poate schimba multe. 

Pe T7 (deși garda mult sub 790/890 Adv R - etalonul meu de garda serioasa în categoria asta) stau pe pingele. 

La AT 1100 sunt exact la fix, nici nu ma chinui sa pun talpa, nici nu flexez. 

La Aprilia stau cu toată talpa jos și mai ceva loc de "flexat" :).

Nu au șei nici f late cât sa ma facă paranteza si sa nu ajung jos, dar nici scânduri de hatlrd enduro. Toate cam prin aceeași bucătărie.

Testate in seara asta din nou toate trei, ca să îți răspund pertinent. 

Subsemnatul 1.87 și craci lungi. 

In picioare, cel mai bine stau ancorat în rezervor pe Aprilia.

Locul 2, destul de asemănătoare - AT. După care T7.

Yamaha, cand pot zice ca m-am ancorat în ea bine, sunt deja cu fabrica de bucurii pe busonul rezervorului. Deci nu chiar ok dpmdv. Păreri de expoziție, bineînțeles.  În mers nu știu cum o fi dinamica, dar nu cred ca f mult diferita. 

 

Ți-am făcut poze și cu poziția mea în sa +  poziția unor alți plătitori de bilete și în șaua AT-ului. 

Când prind timp (nu vreau sa promit nimic) le pun toate în paralel, ca să vezi concret ergonomia. 

 

Unghiul mainilor si al picioarelor in pozitia sezut 

1.thumb.jpg.9d3d276cc3ddcf85f55f13320c420d42.jpg 2.thumb.jpg.8495b6f81534530e4603a68bb30a0ecb.jpg 

 

3.thumb.jpg.8e2c0fb05ed3e664d616c4eb69c7b35b.jpg  4.thumb.jpg.22d856cdf9d392e820d179f0608c82e1.jpg 

 

5.thumb.jpg.a9fa45e3fd89aabf3a93ef8bf9560629.jpg 6.thumb.jpg.fba9a7f7c900e5d0506fc29f068adcf8.jpg  7.thumb.jpg.d8246a81d5989ef47dd84202e5bd50f6.jpg

 

 

Pozitia in sa

1.thumb.jpg.b69204ea863c4b3c8f1d64affa243a89.jpg 2.thumb.jpg.a866e7a3dcac9629e462396d2b16e5d8.jpg 3.thumb.jpg.04ca36ca15f8ae7a47d7115c6f7f7987.jpg

 

La Aprilia rezervorul te bocheaza cel mai repede (ca sa nu aluneci in fata). La Honda cam la fel, diferenta infima. 

La T7 te opresti cand nu te mai poti cracana mai mult si cand bijuteriile regale sunt pe busonul de la rezervor.

Pentru cei care nu se stiu cu strans mobra intre picioare la mers in scarite as pune paduri de cauciuc pe lateralele rezervorului (One Design aveau unele f faine expuse)

 

 

Mie unul profilul parbrizului de la Tuareg mi-a adus aminte de carena de ETV 1000 Caponord prima generatie.

x.thumb.jpg.3783b4c729dc4198b6237d0175e5d9d6.jpg

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Acum 29 minute, Speedy.K a spus:

Beton! Pare ca e exact ce-mi trebuie.

Cca pe la jumatatea lui Decembrie ar trebui sa apara la dealer in Bucuresti. M-am abonat la newsletter, cum vine cum ma duc sa ma cocot. 

Sa traiesti!

 

Multumesc frumos! 

Sper sa fie si pt tine asa cum le-am vazut si eu. Spor la testat si innoit. 

 

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...