Sari la conținut

V2 mare , cu ghidon si sub 7500€.


Vizitator goe 75
 Share

Postări Recomandate

Vizitator _Raul_
Acum 48 minute, Kristian K a spus:

V2-ul ce l-am avut si m-o impresionat,o fost Aprilia Shiver 750 SL. :)

Prima data cand ai zis de Shiver m-am gandit involuntar la Mana si al ei DCT. Greseala mea.

Mană care era atat de anemica incat facea Moto Guzzi-urile sa para si ele motociclete.

Shiver-ul insa pare interesant ca putere si cuplu si clar mult peste GT.

 

M-am mai uitat rapid pe net si de fapt Monsterurile de 1200 nu sunt cu mult peste buget. Nu am condus insa si nu as sti sa zic daca is vreo smecherie sau nu. Clar as merge pe unul negru, mi se par mai sick & slick.

 

M-am uitat azi dimineata pe net si dupa MT10 (la fel, nu am condus, dar unii pe care ii cred zic ca is dementa). Din pacate, sar rau din pret.

 

Si fiindca tot l-ai mentionat, l-as buzari pe doctor si i-as expune si lui problema. Nu l-am mai vazut de ceva timp pe forum si nu stiu daca stie de topicul asta au ba.

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 113
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

3 hours ago, SenorPink said:

Tuono!

 

Problema la Tuono V4 (la asta pari să te referi) este lipsa cuplului nesimțit pe care-l oferă un V2 mare. Și faptul că e urât - dar aici sunt subiectiv. În rest este o super motocicletă: șasiu, frâne, poziție, sunet... Și fiind de fapt o semi-carenată ajută și la protecția la vânt.

 

1 hour ago, goe 75 said:

Azi m-am documentat despre Streetfighter 1098 si intradevar este interesant .

 

Ca idee, a vândut un amic unul anul trecut pe la 7000. Alb, vreo 20.000km și cu o nebunie de evacure. S-a mai schimbat piața de atunci, dar oricum.

 

2 hours ago, _Raul_ said:

M-am mai uitat rapid pe net si de fapt Monsterurile de 1200 nu sunt cu mult peste buget. Nu am condus insa si nu as sti sa zic daca is vreo smecherie sau nu. Clar as merge pe unul negru, mi se par mai sick & slick.

 

Deși este mai vechi și are motor mai mic, SF 1098 este peste M1200. E capabil și Monster-ul, dar e motocicletă de om căsătorit cu burtă care iese la tură cu pretenii când primește voie de la nevastă. SF-ul e huligan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Dap, in loc sa dorm m-am gandit la optiuni ...

 

O sa scot din ecuatie si pe SDR 1290 , pentru ca acum, chiar si cu un mic bust la buget ,  nu mi-as permite decat gen 1 ... si datorita unor experiente din trecut, am eu o pasarica impotriva suspensiei spate pe direct. Cand o sa mai scada pretul la generatia cu linc , o sa-l consider din nou.

 

Cei patru apostoli au fot trei , Aprilia si Ducati.

 

Acum :

 

Aprilia o vad ca pe optiunea " pasi marunti"

 

Ducati , optiunea de la tzatza direct la bodega .

 

Ambele sunt slabe ca putere in comparatie cu ce am avut in trecut si miarul actual . Ma refer la caracter , civilizatie , dimensiuni, practicalitate...

 

Alagerea rationala ar fi Aprilia .

Emotional , Ducati all the way ...chiar daca pana a fost mentionat de colegul @PzKpfW nici macar nu se inregistrase pe retina modelul asta ...probabil pentru ca arata de mai multi bani decat aveam in buzunar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

 

Problema la Tuono V4 (la asta pari să te referi) este lipsa cuplului nesimțit pe care-l oferă un V2 mare. Și faptul că e urât - dar aici sunt subiectiv. În rest este o super motocicletă: șasiu, frâne, poziție, sunet... Și fiind de fapt o semi-carenată ajută și la protecția la vânt.

 

 

Pai V4-le s-ar vrea undeva intre V2 si L4, cuplu de V2 fara atatea vibratii si cu, sa-i spunem, rafinamentul unui L4. Cel putin asa zice teoria, eu unul nu am mers pe Tuono, am mers doar pe Ducati Multi V4 asta noua si mi-au zburat chilotii in mers, singura motoreta dupa care mi-ar fi greu sa ma tin cu K1600-le. Dar asta e, astept un incepator cu multi bani care sa isi ia una si dupa sa o vand ala juma de pret 🐷

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Deci ...chiar nu stiu . Daca mi-ar depinde viata acum.de o alegere rapida , as arunca o moneda in sus .

In lumea reala mai depinde si ce apare disponibil pe piata , in timp util.

 

 

 

 

Din ce am aflat pana acum despre SF1098 , singurul mare semn de intrebare ar fi daca as putea sa-i tolerez tendinta de "galopare" la turatii mici, de care se plang mai toti proprietarii.

Din cate am inteles problema este destul de serioasa incat il cam transorma intr-o jucarie pura . Nu te astepti la asa ceva sa fie chiar motor de oras ... dar se pare ca la asta chiar nu vrei sa mergi prin oras cu el pentru ca e prea enervant si lipsit de gratie la viteze mici, de oras .

Daca aveam toate tiglele pe casa nu il consideram ca o optiune deloc din motivul asta ...mai ales ca plecasem de la ideea sa caut ceva mai civilizat decat sportivele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, SenorPink said:

Pai V4-le s-ar vrea undeva intre V2 si L4, cuplu de V2 fara atatea vibratii si cu, sa-i spunem, rafinamentul unui L4.

 

Pe hârtie, da. În practică este însă mult mai apropiat în comportament de un 4 în linie decât de un V2. Are ceva mai mult cuplu în ture joase, dar e destul de marginal. Nu se compară cu "șutul în fund" pe care ți-l oferă un V2 de peste 1L.

 

4 hours ago, goe 75 said:

si datorita unor experiente din trecut, am eu o pasarica impotriva suspensiei spate pe direct. Cand o sa mai scada pretul la generatia cu linc , o sa-l consider din nou.

 

Nu cred că ar trebui să fie un element limitativ asta cu suspensia spate. Da, e ceva din secolul trecut, dar pentru genul ăsta de motocicletă nu este o problemă. Este golăneală pură, nu te interesează stabilitatea aia fină din curbă sau faptul că se ridică de față la orice accelerare. Din contră, aș zice. Dar fiecare cu preferințele lui.

 

Oricum, doar 3.0 are link pe spate, deci 2020+.

 

3 hours ago, goe 75 said:

Din ce am aflat pana acum despre SF1098 , singurul mare semn de intrebare ar fi daca as putea sa-i tolerez tendinta de "galopare" la turatii mici, de care se plang mai toti proprietarii.

Din cate am inteles problema este destul de serioasa incat il cam transorma intr-o jucarie pura . Nu te astepti la asa ceva sa fie chiar motor de oras ... dar se pare ca la asta chiar nu vrei sa mergi prin oras cu el pentru ca e prea enervant si lipsit de gratie la viteze mici, de oras .

Daca aveam toate tiglele pe casa nu il consideram ca o optiune deloc din motivul asta ...mai ales ca plecasem de la ideea sa caut ceva mai civilizat decat sportivele...

 

Cu sacadatul în ture joase te confrunți pe orice V2. Singurele excepții pe care le-am observat: Testastretta DVT de la Ducati și ultima generație de LC8 de la KTM. Dar ce cauți tu nu sunt motociclete de mers printre mașini la ora de vârf ca să ajungă să te deranjeze sacadatul la 2-3000 ture. Iar dacă te deranjează ceva la mersul încet pe SF nu asta va fi, ci maneta de ambreiaj care-ți va rupe mâna după 10min de mers prin trafic.

 

Ai spus că vrei deva distractiv. Dacă vrei ceva civilizat, Honda Hornet și topic închis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, goe 75 said:

Din ce am aflat pana acum despre SF1098 , singurul mare semn de intrebare ar fi daca as putea sa-i tolerez tendinta de "galopare" la turatii mici, de care se plang mai toti proprietarii.

Din cate am inteles problema este destul de serioasa incat il cam transorma intr-o jucarie pura . Nu te astepti la asa ceva sa fie chiar motor de oras ... dar se pare ca la asta chiar nu vrei sa mergi prin oras cu el pentru ca e prea enervant si lipsit de gratie la viteze mici, de oras .

Daca aveam toate tiglele pe casa nu il consideram ca o optiune deloc din motivul asta ...mai ales ca plecasem de la ideea sa caut ceva mai civilizat decat sportivele...

Se corecteaza lejer cu -1 pe fata si +2 pe spate iar apoi daca ai chef, un tune ecu si e racheta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cu ambreiajul se rezolva "ieftin" prin schimbarea cilindrului receptor cu unul mai mare. Sincer, eu m-am obisnuit asa, in general setez maneta maxim in fata (am degete lungi) si debreierea e mult mai scurta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu @adidas - te obișnuiești. Mai ales dacă-ți place motoreta, nici nu te mai interesează. Dar la început faci febră musculară. Așa e la toate Ducati-urile cu ambreiaj uscat.

Cilindrul receptor schimbat ajută într-adevăr (costă cam 150€), dar nu se va simți niciodată ca un ambreiaj pe cablu.

 

59 minutes ago, goe 75 said:

Cum ar fi un S4R in comparatie?

 

Altă motocicletă. Motorul e similar, dar se simte că e mai slab (mă refer la S4r Testastretta). Pe partea de șasiu e altceva, Monster-ul e mai relaxat. SF se simte ca o sportivă decarenată.

 

17 hours ago, PzKpfW said:

E capabil și Monster-ul, dar e motocicletă de om căsătorit cu burtă care iese la tură cu pretenii când primește voie de la nevastă.

 

Vorbeam despre M1200, dar se aplică și la S4r. Și nu glumesc la partea cu burta.

 

9 hours ago, goe 75 said:

Ambele sunt slabe ca putere in comparatie cu ce am avut in trecut si miarul actual

 

Nu te lua după cifrele din cărți și după puterea de vârf. Puterea max îți dă top speed, ceea ce este irelevant pe un naked de pe care te suflă vântul la peste 180. La distracție contează disponibilitatea puterii și cuplul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Dap. Nu era decat o observatie generala , ca fapt divers. Am intalnit cateva RSV din era v2 la circuit si am vazut exact de ce sunt capabile . In ziua de azi nu mai sunt chiar asa impresionante.

Cu naked-uri am mers cu tone , dar toate masini de cusut . Nu mi-au placut niciodata . Vedem daca o sa-mi placa in configuratia asta.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva mai slim, rar, diferit si deosebit in peisajul moto.

Bimota DB6 1100 Delirio.

https://www.mobile.de/ro/Motocicletă/Bimota-DB6-1100-Delirio/vhc:motorbike,srt:year,sro:asc,mke:3400,mld:delirio/pg:vipmotorbike/335396224.html

 

S-ar putea sa ziceti ca "nu are putere" dar are cuplu din scurt (ceea ce conteaza) pe naked ce sare de 120-130km/h, cel putin pe drumurile publice este bataie de joc. Nu spun asta in calitate de "sfant". Conteaza prezenta motorului dupa cum a zis Pzkpfw, nu puterea pe rosu, pe serpentine sau in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, Bigfoot said:

Bimota DB6 1100 Delirio.

 

Nejustificat de scumpă și de rară pentru ceea ce este de fapt un Monster S2R 1000 modificat. E mișto și motorul ăla, dar mai repede versiunea de 1100cc de pe Hypermotard sau Monster 1100. Foarte orientat pe cuplu și sună superb. Dar puțin prea moale pe partea de power, chiar și pentru un naked. De luat în considerare totuși (Hyper/Monster 1100).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Dintotdeauna am fost super ultra fascinat de Ducati , asa ca urmatoarea este doar o gluma:

 

Ducati, 100% italian , dar suspectez ca primul manager de vanzari a fost spaniol , pentru ca a stiut din prima ca daca fluturi un ceva rosu , atragi atentia oricarui bou.

 

 

Acum se vede de ce am esuat in cariera de stand up.

 

 

Motivul principal care m-a determint sa pun Tuono pe un locul unu de la inceputul acestei runde de cercetari , a fost ca mi-a placut foarte mult ce am vazut in mai multe iesiri in care a fost si @paulynos. Ma refer strict la motoreta . Faptul ca si el arata bine e pentru alt forum.

Stiu ca aia avea motorul v4 si sunt diferente considerabile ...dar mi-a nazarit ideea ca ar trebui sa fie aproape la fel de tolerabila de mers prin oras si la fel de distractiva in afara.

 

 

Fascinatia cu Ducati probabil ca inca nu s-a materializat cu o achizitie , pentru ca nu am cunoscut in viata reala niciun ducatist si pentru ca pentru multa vreme mi s-au parut si mult prea scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cochetezi cu circuitul, ar trebui sa-l stii pe Denis (a avut forumul SBZ.ro), el a avut Tuono si ar putea sa-ti dea un input corect.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, goe 75 said:

(...) a fost ca mi-a placut foarte mult ce am vazut in mai multe iesiri in care a fost si @paulynos. Ma refer strict la motoreta . Faptul ca si el arata bine e pentru alt forum.
(...) Fascinatia cu Ducati probabil ca inca nu s-a materializat cu o achizitie , pentru ca nu am cunoscut in viata reala niciun ducatist

 

Paul a avut cel puțin 4 Ducati-uri (M620, M900, 1098, 848).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Știi vorba aia cu datul de cioburi? 

Asta s-a vândut cu fix 2 ore înainte sa ajung aici. 3000 de km, 10.5k Eu

Pisici, chiar as fi vrut sa îți dau un pont bun

20211216_150418.thumb.jpg.b587ef5115e27dc96fb2b294cc9ee87c.jpg 20211216_150449.thumb.jpg.4dd7b47f9cd1808d1d02283522658425.jpg

 

Sincer îmi pare rău. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22 minutes ago, _Raul_ said:

Asta s-a vândut cu fix 2 ore înainte sa ajung aici. 3000 de km, 10.5k Eu

 

Mențin părerea că un Streetfighter 1098 este mai mișto (pentru ce vrea OP) decât ăsta - chiar dacă e "R". Și e și mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.12.2021 la 18:28, goe 75 a spus:

 

 

1 Ramane Tuono

 

 

Tuono V2 are fun factor gârlă, este o motocicletă senzațională, trage că un tanc în orice treaptă și de la orice viteză dar toată distracția vine cu niște costuri bombă.

 

Prima și cea mai costisitoare este statorul și volanta, dacă nu vrei să schimbi în disperare statoare și relee trebuie să faci upgrade la stator și volantă, deloc ieftine și greu de găsit.

 

Ambreiajul electromotorului are și ăsta prostul obicei să se strice, o altă bubă destul de costisitoare, schimbarea lui necesită o presă specială pentru a putea scoate volanta.

 

La cald au prostul obicei să pornească greu, instalația este subdimensionată și necesită un upgrade al cablurilor și releului de pornire.

 

Cilindrul receptor al ambreiajului are prostul obicei să curgă, un update aftermarket este undeva la 100€.

Vâscozitate uleiul recomandată de producător este 15w50, când uleiul este rece... este dezastru găsirea neutrului, o să îți rupă piciorul. Problema se poate ameliora cu un jiglor de dimensiune mai mică ce face ca o cantitate mai mică de ulei să ajungă la ambreiaj, ameliorează problema dar nu garantează nimeni că o rezolvă.

 

Clapetele de accelerație sunt situate pe un singur ax, "reglarea clapetelor" se face prin două șuruburi de aer bypass, necesită analizor de gaze pentru a egala nivelul de CO2 pentru fiecare cilindru conform manualului, nu-i chiar floare la ureche pentru că trebuie să găsești balansul între valorile de CO2 și valorile vacuumului specificate în manual, dacă nu sunt făcute cum trebuie o să meargă destul de urât în regimul 1500-4500 rpm.

 

Rezervorul de plastic nu prea este bun prieten cu etanolul din benzină, se deformează, apar bule pe sub vopsea.

 

Cablajul pompei de benzină are în componență o porcărie de design ce implică niște rășină, etanolul din benzină macină rășină aia iar benzina ajunge la contactele dintre instalația exterioară și cea interioară. Dacă ai noroc să găsești pe în Europa 80-100€ sau 150-200$ în America, o porcărie de cablu.

 

Cricul, o altă tâmpenie made in Italy, dacă nu vrei că și cea mai mică pală de vânt să o trântească pe jos, trebuie să faci upgrade la cric, de la Honda 100€.

 

Senzorul de la cric, o altă tâmpenie, original în jurul a 80-100 de Euro, sau faci că mine, AliExpress 10€.

 

Rulmenții de la "dog bones", dacă nu sunt întreținuți, intră apă, ruginesc, se blochează și produc uzură bucșelor de și plăcilor de aluminiu. Kit de reparație undeva la 150€. Aici trebuie să inspectezi bine urechea de pe basculă de unde se prinde toată articulația amortizorului, la unele motocilete s-au mai produs fisuri.

 

Instalația electrică mai reprezintă un minus dar sincer eu nu am avut probleme cu Aprilia mea.

 

 Cam astea sunt bubele V2-urilor de la Aprilia, fie că vorbim de Falco, Mile sau Tuono, generațiile 1 și 2, personal mi-a plăcut mult motorul ăsta dar prețul pieselor și mai ales că multe din ele se găsesc greu și doar pe comandă unde trebuie să aștepți și câte 2-3 săptămâni pentru o piesă banală (aici vorbesc de Marea Britanie, în România nu știu cum ea cu piesele pentru ele) și service-ul specializat pentru Aprilia care era la 200 de km de mine m-au făcut să renunț la a mea. 

 

Screenshot_2021-12-16-21-40-45-14_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Screenshot_2021-12-16-21-41-55-06_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Screenshot_2021-12-16-21-41-13-69_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, claudeel said:

La cald au prostul obicei să pornească greu, instalația este subdimensionată și necesită un upgrade al cablurilor și releului de pornire.

 

Asta e problemă generală la V2-urile mari. Și la Ducati e la fel - inclusiv partea cu cablurile subdimensionate. Dar se schimbă.

 

Oricum, cu o Aprilia de acum 15 ani, te aștepți să ai ceva probleme :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, PzKpfW a spus:

 

Asta e problemă generală la V2-urile mari. Și la Ducati e la fel - inclusiv partea cu cablurile subdimensionate. Dar se schimbă.

 

Oricum, cu o Aprilia de acum 15 ani, te aștepți să ai ceva probleme :) 

Corect și asta! Eu am rămas puțin dezamăgit de Aprilia pentru că probleme astea au venit de la primele generații și nici măcar nu s-au sinchisit să amelioreze din ele la generația a doua. De V4 nici nu mai vorbesc. Urmăresc postările service-ului Aprilia de care am făcut referire și pur și simplu rămâi praf să vezi motoare de V4 cu supapele varză, mulți care au avut probleme chiar și după doar 1500 de km, jocurile erau pur și simplu inexistente, cutii ce agață, motocilete care se accelerează singure, probleme la quickshifter, pinioane din cutie distruse etc. Regret că am vândut-o, sunt fan Aprilia, îmi place enorm și generația V4 dar pentru bugetul meu în caz de reparații....nu-i de mine! 😅

IMG_20211216_231541.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 2 ore, claudeel a spus:

 

Tuono V2 are fun factor gârlă, este o motocicletă senzațională, trage că un tanc în orice treaptă și de la orice viteză dar toată distracția vine cu niște costuri bombă

 

Super postare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
On 12/15/2021 at 1:18 PM, PzKpfW said:

 

Paul a avut cel puțin 4 Ducati-uri (M620, M900, 1098, 848).

 

Stiu , dar acum se ma califica drept ducatist doar daca isi modifica scuterul sa-i puna ambreiaj uscat.

 

Dap , trebuia sa-l stresez mai mult pe tema Ducati.

On 12/15/2021 at 9:45 AM, adidas said:

Daca cochetezi cu circuitul, ar trebui sa-l stii pe Denis (a avut forumul SBZ.ro), el a avut Tuono si ar putea sa-ti dea un input corect.

 

 

Dap, l-am cunoscut . Un tip fenomenal. O sa ma uit prin tel sa vad daca mai am numarul lui ... dar colegul @claudeel m-a pus pe ganduri serios.

Chiar am de rumegat factorul costuri .

Daca sunt tot pe acolo , atunci Aprilica nu prea mai face sens.

 

Am crezut ca daca evit modelul care scapa supape , nu e chiar asa full italian ca un Duc.

 

 

@claudeel

 

Multam fain tare pentru info.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...