Jump to content

Recommended Posts

In legatura cu quickshifter-ul, eu zic sa mai ai un pic rabdare sa se mai lase motorul si apoi ar trebui sa stii ca atunci cand schimbi in sus tre sa ai macar 6k ture.

Dpdv cric central, eu am zis pas desi am avut la 800gs. La intrebarea scut sau crashbar, eu am ales scutul AXP, daca esti interesat m-am procopsit cu 2, si nu m-am agitat prea tare sa scap de ala in plus. In opinia mea 790/890 nu au nevoie de crashbar, dar 901 are rezervorul un pic diferit. Tot asa am facut si cu filtrul K&N :).

Uitandu-ma in jur pare ca platforma asta devine foarte populara. Poate punem de un cico/bere/ciorba cand se mai incalzeste.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc @ERU!

 

In manual scria de >2000RPM. Momentan oricum o tin sub 6500 cat e rodaj. Si nu am incercat din 1->2, ci in trepte mai mari. I'll give it time!

 

Am comandat crashbar conform recomandarii lui Adrian

 

Re cico: Facem, cum nu! 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
La 28.02.2022 la 23:42, ERU a spus:

eu am ales scutul AXP, daca esti interesat

 

este cel de 790? da-mi un preț, poate ne înțelegem :)

Edited by peu
Link to comment
Share on other sites

La 01.03.2022 la 19:06, jinxy a spus:

Multumesc @ERU!

 

In manual scria de >2000RPM. Momentan oricum o tin sub 6500 cat e rodaj. Si nu am incercat din 1->2, ci in trepte mai mari. I'll give it time!

 

Am comandat crashbar conform recomandarii lui Adrian

 

Re cico: Facem, cum nu! 

 

Nu stiu ce scrie in manual sa fie sincer, dar nu prea are sens, adica sa schimbi superior la 2000 rpm e cam dubios. Mobra asta asa cum vine ea de la fabrica incepe sa traga bine de pe la 4000 rpm, si in principiu cand incepe sa traga nu schimbi imediat, de aia am scris 6000 rpm.

La 04.04.2022 la 16:47, peu a spus:

 

este cel de 790? da-mi un preț, poate ne înțelegem :)

Ti-am dat pm. 😉

Link to comment
Share on other sites

N-am avut de lucru si am mers cu un R1250GS. 

 

Acum merg cu Nordenul si plang. 

 

Motor incomparabil, la Norden e o trompeta vibratoare. La GS se aude genial, vibreaza mult mai putin, trage mai bine.

 

Diferenta suspensie de la cer la pamant. Face toti banii controlul electronic.

 

Protectie vant si egonomie -> GS clar.

 

Singurul avantaj al Norden ar fi ca intr-adevar e mai usor si mai prietenos pe offroad, in schimb se simte bicicleta pe langa GS.

Link to comment
Share on other sites

 

Acum 5 ore, jinxy a spus:

ingurul avantaj al Norden ar fi ca intr-adevar e mai usor si mai prietenos pe offroad

 

De fapt se pișă cu boltă :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...