ENEOS Postat Aprilie 15, 2022 Share Postat Aprilie 15, 2022 Eu frânele le ung ca să nu scârțâie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 15, 2022 Share Postat Aprilie 15, 2022 Acum 26 minute, ENEOS a spus: Eu frânele le ung ca să nu scârțâie. Cu zama de varza? Parca face bine, asa am auzit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Aprilie 15, 2022 Share Postat Aprilie 15, 2022 Acum 26 minute, ENEOS a spus: Eu frânele discurile de frână le ung ca să nu scârțâie. Fixed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Aprilie 15, 2022 Share Postat Aprilie 15, 2022 Ungerea discurilor de frina este indicata pt. maximizarea rezultatului inainte de a intra pe autostrada ...... cercetatorii britanici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Aprilie 15, 2022 Share Postat Aprilie 15, 2022 3 hours ago, Doctor X said: Era vorba despre anvelope, nu despre plăcuțe. Chestiune ”muzicală” de nuanțe între scrășnit, scârțâit și fluierat. 3 hours ago, ENEOS said: Eu frânele le ung ca să nu scârțâie. Și eu, însă numai articulațiile și cablurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 15, 2022 Share Postat Aprilie 15, 2022 Acum 8 ore, Doctor X a spus: Fixed. Greșit! Plăcuțele le ung, pt că sunt mai mici și consum mai puțină vaselină, e scumpă asta cu cupru pt frâne! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 15, 2022 Share Postat Aprilie 15, 2022 Merge aia ieftină de rulmenți, la cutie mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 15, 2022 Share Postat Aprilie 15, 2022 (editat) , nu ne jucăm cu frânele, folosim doar ce e mai bun (nu ca la Neamț )! Editat Aprilie 15, 2022 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 15, 2022 Share Postat Aprilie 15, 2022 La Neamț se folosesc produse de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 16, 2022 Share Postat Aprilie 16, 2022 (editat) La 14.04.2022 la 22:38, patrick1 a spus: Și e pe tambur, unde teoretic nici nu prea poate pătrunde apa Nu te-ai dat suficient pe unde trebuie ca să vezi cum poți rămâne fără ferodou după doua week-enduri Acum 13 ore, Lucian_M a spus: La Neamț se folosesc produse de calitate. Incearca și Ma-Fra. S-ar putea sa ramai surprins. Editat Aprilie 16, 2022 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 16, 2022 Share Postat Aprilie 16, 2022 Îmi e mai la îndemână să le comand pe astea. Dar dacă văd la magazinul de unde iau și ce îmi recomanzi tu, iau de probă. După 2 ani era vaselina intactă în rulmenții mari ai basculei, pe când în ceilalți era beton, iar rulmenții blocați. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 16, 2022 Share Postat Aprilie 16, 2022 O sa iau și eu vaselina din aia, am mai citit despre ea pe unde ai mai postat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 16, 2022 Share Postat Aprilie 16, 2022 La noi in zonă e de la 17 lei, mi-am mai luat un tub, că n-am chef să aștept o săptămână până vine și nici nu dau comandă prin curier, că nu face marfa cât transportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Aprilie 16, 2022 Share Postat Aprilie 16, 2022 (editat) 8 hours ago, _Raul_ said: Nu te-ai dat suficient pe unde trebuie ca să vezi cum poți rămâne fără ferodou după doua week-enduri Am experimentat asta cândva numai cu bandă de ”ferodo” industrial românesc (material folosit pe macarale / poduri rulante la ridicătoare de frână). Evident, omologat ISCIR și STAS (după GOST). Doamne-ferește! Totuși, frâna cu saboți interiori este primul model ”ABS” (scrâșnește înainte de a se bloca) însă controlul dozării de frână îți aparține (ție, nu altora). Depinde doar de ”senzori” și ”procesor” (ai tăi, nu ai altora). Și e protejat în carcasă (butuc) de ”atac” cu apă, praf, noroi. Doar că periodic (lucrări de întreținere) cere curățarea de praf de ”ferodo” și permutarea saboților între ei (unul are servo-efect și se uzează mai repede). Cu ocazia asta primesc și rulmenții, periodic, ceva vaselină proaspătă. Și tot mergee ... P.S. He, he ... dacă ar fi (azi) și lanțurile protejate de praf /noroi în carcase și cu ghidaje /glisiere din ”cauciuc”, fie acela și plastic ... ca în vremurile bune ... Editat Aprilie 16, 2022 de patrick1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 16, 2022 Share Postat Aprilie 16, 2022 Nu avea Jawa 350 protecția aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Aprilie 16, 2022 Share Postat Aprilie 16, 2022 (editat) Avea. Editat Aprilie 16, 2022 de patrick1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.