Sari la conținut

M-ar fi ajutat ABS-ul?


Ovidiu M
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 90
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

3 hours ago, Doctor X said:

Era vorba despre anvelope, nu despre plăcuțe.

Chestiune ”muzicală” de nuanțe între scrășnit, scârțâit și fluierat.

 

3 hours ago, ENEOS said:

Eu frânele le ung ca să nu scârțâie. 

Și eu, însă numai articulațiile și cablurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
La 14.04.2022 la 22:38, patrick1 a spus:

 Și e pe tambur, unde teoretic nici nu prea poate pătrunde apa :D

Nu te-ai dat suficient pe unde trebuie ca să vezi cum poți rămâne fără ferodou după doua week-enduri 😀 😉

 

 

Acum 13 ore, Lucian_M a spus:

La Neamț se folosesc produse de calitate.

IMG_20220415_160900.jpg

IMG_20220415_161135.jpg

Incearca și Ma-Fra. 

S-ar putea sa ramai surprins. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îmi e mai la îndemână să le comand pe astea. Dar dacă văd la magazinul de unde iau și ce îmi recomanzi tu, iau de probă. După 2 ani era vaselina intactă în rulmenții mari ai basculei, pe când în ceilalți era beton, iar rulmenții blocați.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, _Raul_ said:

Nu te-ai dat suficient pe unde trebuie ca să vezi cum poți rămâne fără ferodou după doua week-enduri 😀 😉

Am experimentat asta cândva numai cu bandă de ”ferodo” industrial românesc (material folosit pe macarale / poduri rulante la ridicătoare de frână). Evident, omologat ISCIR și STAS (după GOST).

Doamne-ferește!

Totuși, frâna cu saboți interiori este primul model ”ABS” (scrâșnește înainte de a se bloca) însă controlul dozării de frână îți aparține (ție, nu altora). Depinde doar de ”senzori” și ”procesor” (ai tăi, nu ai altora).

Și e protejat în carcasă (butuc) de ”atac” cu apă, praf, noroi. Doar că periodic (lucrări de întreținere) cere curățarea de praf de ”ferodo” și permutarea saboților între ei (unul are servo-efect și se uzează mai repede). Cu ocazia asta primesc și rulmenții, periodic, ceva vaselină proaspătă. 

Și tot mergee ...

 

P.S.

He, he ... dacă ar fi (azi) și lanțurile protejate de praf /noroi în carcase și cu ghidaje /glisiere din ”cauciuc”, fie acela și plastic ... ca în vremurile bune ...

 

Editat de patrick1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...