Sari la conținut

frana de mana trike


cedrik
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Cum sunt praf in mecnica auto/moto... si`mi da cu virgula de fiecare data, am nevoie de ajutorul cuiva care se pricepe sa faca ceva din genul pozelor de mai jos. Adaptarea a fost facuta ptr un Can Am Spyder F3 Semi Auto (avand frana doar de picior, link pe toate 3 roti)

 

"master cylinder is from a 2009 Suzuki Vstrom. The slave is a Dorman clutch slave from a Nissan pick up (CS37680). Total cost in parts about $200. Hand machined lower mount and upper master clamp around the throttle collar!" (cum piesa de la nissan nu cred ca o gasesc, poate imi dati alta idee,)

 

ps: e strict mecanic tot sau e si ceva electric pe sistemul asta? (ma gandesc ca daca e doar mecanic, merge pe ideea de plug&play, ceea ce m`ar avantaja)

122025591_10164183482395253_4638154354905375038_n.jpg

122003754_10164183482880253_5058889768724355664_n.jpg

122002731_10164183482405253_6805744240749189841_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@MotoS GaragePt ca mi.ar fi mai usor in oras decat la picior, consider eu.. avand in vedere ca cea dupa exemplu de mai sus a fost 200$ nu ma deranjeaza vs aceeasi frana care cost normal 1325+ taxe de import.

@patrick1sunt anti mecanica.. dupa cum arata in poza atasata e mecanic.. ce se intampla mai departe.. nu cred ca e pe baza de scripeti actionarea franei

Screenshot_20220820-211355_Firefox.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai deaia am intrebat daca poate careva face asa ceva, ca a fi interesat sa cumpar unul.. si ca sa.i mai raspund odata lui @MotoS Garage.. spyderul are 5 pozitii de adaptare a franei (de picior) care se face prin schimbarea unei tije. Eu am 193, nevasta-mea are 168.. ptr ea pozitia 5 e prea departe, si ar prefera pozitia 3 sau 4. Asa ca frana de mana impaca si boul si capra 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Nguyen a spus:

 

Trebuia sa postezi pe forum auto, can am nu e motocicleta, deci nu esti motociclist.

 In uk este la categoria motociclete (tri-ciclu).. la fel ca si cele cu motor de ford/vw sau chiar modificate cele clasice. Ba chiar iti trebuie categoria A sa o conduci. La noi legislatia te lasa sa o conduci cu B.ul.. eu unu o consider moto nu auto. La tine tot ce are 3 roti e auto? Sau doar cele cu 2 fata 1 spate?

Editat de cedrik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.08.2022 la 16:35, cedrik a spus:

Eu am 193, nevasta-mea are 168.. ptr ea pozitia 5 e prea departe, si ar prefera pozitia 3 sau 4

 

Acum 3 minute, ENEOS a spus:

E tricicletă, dă-o draq, nu 🏍️

Și tot nu ne-ai lămurit de ce vrei frână de mână... 

 diferenta intre pozitia 3 vs 5(vezi gif), si efectiv ma simt mai sigur cu frana de mana(chiar daca se leaga tot de frana de picior). tricicleta, motoricleta cu 3 roti.. 2 roti ajutatoare.. oricum ai da.o tot ca moto se incadreaza. Triglide si goldwing sunt tot pe 3. (Da.. asta se poate numi si "reverse trike")

100214-2015-can-am-spyder-ufit-animated.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, pinnochio a spus:

Ar merge circuit hidraulic,ambreaj auto.Cineva îndemânatic,o adapteaza rapid.

Nu aș alege varianta cu cabluri,scripeți.E rudimentar,primitiv.Nu e fiabil,nici nu arată bine pe Trike.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, patrick1 a spus:

Numai cu oarece pedală auto fixată bine pe ghidon :D

Chestiune de pârghie, cursă, volum hidraulic ...

Parcă au ăștia de la KTM ceva pompă pentru ambreiaj cu care mai bagă și ulei în motor din când în când :P

 

Ma gandeam ca totul e mult mai decent decat atata complicare.. din primul post, explicatia e destul de simpla, si probabil trebuie doar adaptat putin. Cei care au cunostinte de mecanica moto pot sa.si dea seama unde si cum sa adapteze.(pe mine ma bate rau asta cu slave si master) uite un model de frana ptr "tricicleta" de touring... intre f3/s si RT difera doar adaptorul de prindere din cauza floorboard-urilor.(in poza pare plug and play 5 min craft) 

Screenshot_20220824-063429_Firefox.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adică un sistem hidraulic independent care să acționeze mecanic pompă hidraulică originală?!? 🤦‍♂️ :moron:

Neștiind configurația pompei acționate de pedală nu pot propune o soluție, dacă ar fi pe un singur circuit s-ar putea înseria o altă pompă așa cum se face la frâna de mână hidraulică a mașinilor de curse. Bine, din alea există duble, dar pompă moto dublu circuit acționată de manetă eu unul n-am văzut.

Oricum apare problema omologării, în caz de doamne ferește probabil e tevatură mare cu modificări ale sistemului de frânare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, patrick1 a spus:

Mno ... și îți trebuie un furtun hidraulic sertizat la lungimea (atipică) adecvată ghidon - pedală, oarece pârghii de adaptare bine dimensionate ca forțe și deplasări, articulații, un sistem de prindere sigur, plus un cilindru hidraulic ”slave” de diametru /cursă adecvat aplicației, aerisibil.

Materiale, dimensionări, prelucrări, ”surprize”. Nu e chiar așa de simplu cum pare la prima vedere ...

Însă nici imposibil.

presupuneam ca nu e simplu, ca altfel furam frana de bicicleta si o legam la tricicleta.... intrebam daca e si cineva pe zona capabil sa faca asa ceva, sau cunoaste un mecanic foarte bun care poate face (indiferent de oras.. vaslui satu mare au timisoara)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...