Jump to content

Dnepr MT-10 se accelerează singur


Korn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mulțumesc de răspuns Trial. La asta nu mă așteptam. Se complică treaba.... O să pun sa verific arcurile la supape sa vad cat de slabe sunt și dacă e joc la supape. Nu am un atelier de specialitate în zona deci singura varianta ar fi recondiționarea la stadiul original. O să încerc să atașez iar filmulețul.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Doar ce am văzut un filmuleț cu un ural la care împingea arcurile cu degetele. O să caut ceva arcuri de DR650 și ceva carburatoare japoneze. Am găsit niște mikuni pe net. Sa vad ce dimensiuni au, poate le iau. Par a fi din seria VM. Legat de ghiduri ... .  Arcurile de la DR650 s-au potrivit la fix sau au trebuit modificate? Merci de sfaturi si te țin la curent. 

Edited by Korn
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, patrick1 said:

Nici eu nu pot vedea /auzi filmulețul, însă după cum arată axul roții spate ... numai oțel-carbon nu e.

 

 

On 8/26/2022 at 8:37 AM, ubord said:

...un cilindru, apoi si al doilea ..aprindere prastie....diferente de avans...carburatie proasta...Apoi poate si supape ,ghiduri....

Aprinderea este schimbata(electronica). M-am jucat la aprindere, am dat ceva avans și merge bine. Cilindru de pe stânga cred că rămâne fara benzină de aia se accelerează singur. Am desfăcut caneaua de tot dar nu este nimic stricat. Mă gândesc să obturez o ieșire de la canea și să pun un T pe cealaltă sa meargă la ambele carburatoare si așa elimin problema ori direct o alta canea da nu știu care se potrivește. 

Carburatorul de pe dreapta nu închide cum trebuie și curge benzina pe jos după un timp. Nu cred că are rost sa renovez carburatoarele. Le scot și le pun in vitrina. 

Mă apuc de schimbat carburatoarele și vedem de acolo. O să caut și ceva arcuri de DR650 sa fie acolo. 

Recunoaște cineva carburatoare din poza? Sunt mikuni. Nu se știe de la ce motoreta sunt. 

Screenshot_20220827-093324.thumb.png.e5005d612480bf794b9c3b0132884b67.png

Link to comment
Share on other sites

Salutam initiativa!

Este clar: are defectul stricat.

Eu personal nu as mai cauta in galeata ta Mikuniki...cumpara doua bucati PZ32 soc manual fabricate ieri.

Costa obraznic de putin si te vei bucura de ele pana la momentul OMEGA.

Treaba cu arcul bila si pastila....rabdare si tutun, 

Daca in urmatorii 10 ani psihicul nu va ceda si vei ramane consecvent inseamna ca sunteti facuti unul pentru altul. Intre tinp vei capata si abilitati de diapazon si boxer stereo efect 

In privinta propunerii Kraz-ului, este buna. Intra pe epiesa sau oricare site online de piese, gasesti toate dimensiunile supapelor posibile si imposibile si ghidurile aferente. 

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, m72story said:

Salutam initiativa!

Este clar: are defectul stricat.

Eu personal nu as mai cauta in galeata ta Mikuniki...cumpara doua bucati PZ32 soc manual fabricate ieri.

Costa obraznic de putin si te vei bucura de ele pana la momentul OMEGA.

Treaba cu arcul bila si pastila....rabdare si tutun, 

Daca in urmatorii 10 ani psihicul nu va ceda si vei ramane consecvent inseamna ca sunteti facuti unul pentru altul. Intre tinp vei capata si abilitati de diapazon si boxer stereo efect 

In privinta propunerii Kraz-ului, este buna. Intra pe epiesa sau oricare site online de piese, gasesti toate dimensiunile supapelor posibile si imposibile si ghidurile aferente. 

Era bine de știut de carburatoare acum câteva ore. Acum le am comandat pe cele mikuni. Încep cu ălea și vedem ce iese. Nu mai iau altele chiar acum că mi- o iau pe coajă 😆. Nu prea am înțeles ce ai vrut să zici cu krazul. Să cumpăr piese de kraz să pun pe ea? Aveti puțină răbdare cu mine că sunt începător

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, patrick1 said:

image.thumb.png.e85551fe97b0f156b81e5f6c9619d8e1.png

Așa este aprinderea mea. Posibil sa fie defecta? Hmmm. Stroboscop nu am deci nu am cum sa verific. La asta nu m-am gândit. Vad că pot fi diverse probleme dar parcă treaba cu aprinderea are sens. Nu am ținut-o pornită prea mult cu aprinderea veche deci nu știu să zic daca aia era ok dar nu îmi aduc aminte să se se fi turat așa. O să încerc să învârt miezul ăla din aluminiu sa vad daca ajuta la ceva. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, Korn a spus:

Era bine de știut de carburatoare acum câteva ore. Acum le am comandat pe cele mikuni. Încep cu ălea și vedem ce iese. Nu mai iau altele chiar acum că mi- o iau pe coajă 😆. Nu prea am înțeles ce ai vrut să zici cu krazul. Să cumpăr piese de kraz să pun pe ea? Aveti puțină răbdare cu mine că sunt începător

Kraz-ul este Nicu cu un Kraz la avatar 😁.

In privinta relatiei in curand doamna va constientiza ca relatia voastra a trecut de la o relatie in doi la una in trei: Femeia, barbatul si Niprul.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, m72story said:

Kraz-ul este Nicu cu un Kraz la avatar 😁.

In privinta relatiei in curand doamna va constientiza ca relatia voastra a trecut de la o relatie in doi la una in trei: Femeia, barbatul si Niprul.

Femeia cunoaște relația. Nu sunt la prima relație dar asta e cea mai serioasa 😆😆

3 hours ago, patrick1 said:

Dacă axul roții din spate (oțel tratat termic prin cementare-carburare sau fier-beton ?!) poate rugini în halul acela (din poză) te poți aștepta la orice ...

La aprindere sunt 2 reglaje critice, interdependente:

 1. Distanța rotor-cititor (rotor-”trigger coil”), zecimi de mm, leră.

2. Poziția (unghiul) de avans, grade, stroboscop sau ”ureche”.

 

Echivalent cu deschiderea la platine /profilul camei și unghiul de avans, unde prima (deschiderea platinei) influențează unghiul de avans și dar și unghiul Dwell.

Aici, unghiul Dwell (timpul de închidere /tranzistor pentru acumulare de energie magnetică necesară scânteii în bobina de aprindere) este comandat electronic de un circuit integrat specializat.

Avansul (la relanti) depinde de unghiul platoului cu găuri ovale dar și de întrefierul rotor-trigger coil.

La turații mai mari, amplitudinea și viteza de creștere a ”rampei” semnalului de comandă (semi-sinusoidă impuls) este mult peste pragul de declanșare al trigger-ului și nu mai contează poziția (în timp = unghi) a raportului amplitudine /prag de declanșare.

Mno ... asta poți vedea numai cu un osciloscop cu dublu spot, cu o trasă pe semnalul bobinei trigger și cu altă trasă pe primarul bobinei de inducție unde vezi decalajul (= avans variabil). E mai delicat și nici la îndemâna oricui :(

 

Oricum, băieții de la Boyer-Bransden (/Norton) au preferat un rotor cu un singur magnet rotitor și două bobine cititor, înseriate, versiune-soluție tehnică (englezească) la care nu depinzi notabil de câmpul și poziția (posibil diferite) a 2 magneți diferiți.

image.thumb.png.d5549bd6dccf434bfc685a93759470f0.png

Nici de votcă :D

 

 

 

 

Mulțumesc pentru informații. Distanta dintre rotor și cititor este reglata cum trebuie. Legat de poziția unghiului de avans, acum mă ocup de ea. Am comandat un stroboscop și o sa vad ce iese. Am un osciloscop dar este un singur canal. Cumnatul meu are unul de doua canale dar nu crede ca o sa investesc atât timp pentru reglare. Săptămâna viitoare îmi vine stroboscopul și să vedem dacă iese ceva.

M-am apucat și am întors miezul de aluminiu de la aprindere și a fost mai rău că înainte. L-am pus înapoi și e mult mai ok dar reglajul la carburatoare e jalnic. In special cel de pe dreapta. Scoate un fum negru și mi-a afumat bujia până nu a mai dat scânteie.  Am făcut și niste poze sa vedeți cum a fost făcută treabă din pila și de ce gradele la avans sunt fix pix. Aștept stroboscopul și carburatoarele. IMG_20220827_221313497.thumb.jpg.ed7e2c07d7b1e97abd24c19e7219f993.jpgIMG_20220827_221405289.thumb.jpg.10e47e230246562eab1a246d86f094ec.jpgIMG_20220827_221416405.thumb.jpg.a3731778ddf659434d51349e4db3c7e2.jpg

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Korn said:

Carburatorul de pe dreapta nu închide cum trebuie și curge benzina pe jos după un timp. Nu cred că are rost sa renovez carburatoarele. Le scot și le pun in vitrina. 

 

Carburile astea rusesti sunt destul de greu de pus la punct dar se pot face, problema e ca nu merita pentru ca muncesti foarte mult pana ajungi la rezultate bune. Cum in cazul tau nu este vorba de o restaurare cel mai bine e sa pui carburatoare moderne care sunt mult mai bine facute si care o data reglate asa raman. Mie mi-a dat de furca niste K65 cu umplerea bazinului, cand era prea putina benzina, cand era prea multa si curgeau desi aveam garnituri noi pt cuiul pontou. A trebuit sa gasesc pozitia corecta a lamelei de la plutitoare de asa natura incat sa inchida corect dar sa nu permita nici blocarea plutitoarelor. Deci se poate dar nu merita efortul, eu am fost nevoit sa fac asa pentru ca trebuia neaparat sa pun acele carburatoare pentru originalitate. Mai jos carburi de suzuki gs500:

 

 

 

14 hours ago, patrick1 said:

Dacă axul roții din spate (oțel tratat termic prin cementare-carburare sau fier-beton ?!) poate rugini în halul acela (din poză) te poți aștepta la orice ...

 

Posibil sa nu fie axul original, se gasesc la Gaspar axe noi pentru roti dar sunt din material mai slab decat cele original, posibil de aici sa-i fi aparut rugina.

Edited by mobiletron
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mobiletron said:

 

Carburile astea rusesti sunt destul de greu de pus la punct dar se pot face, problema e ca nu merita pentru ca muncesti foarte mult pana ajungi la rezultate bune. Cum in cazul tau nu este vorba de o restaurare cel mai bine e sa pui carburatoare moderne care sunt mult mai bine facute si care o data reglate asa raman. Mie mi-a dat de furca niste K65 cu umplerea bazinului, cand era prea putina benzina, cand era prea multa si curgeau desi aveam garnituri noi pt cuiul pontou. A trebuit sa gasesc pozitia corecta a lamelei de la plutitoare de asa natura incat sa inchida corect dar sa nu permita nici blocarea plutitoarelor. Deci se poate dar nu merita efortul, eu am fost nevoit sa fac asa pentru ca trebuia neaparat sa pun acele carburatoare pentru originalitate. Mai jos carburi de suzuki gs500:

 

 

 

 

Posibil sa nu fie axul original, se gasesc la Gaspar axe noi pentru roti dar sunt din material mai slab decat cele original, posibil de aici sa-i fi aparut rugina.

Salut. Eu am un K62 pe stânga și un K63 pe dreapta. Cel de pe stânga pare că este într-o stare mai buna dar tot nu se merita sa le renovez. Cel puțin nu acum. Deocamdată trebuie înmatriculata fiindcă are acte de Lituania și trebuie să ajungă până la ITP și înapoi. Fiind veterana va trebui sa arate cat de cat "originala" deci nu vreau sa pun carburatoare de GS500 că alea sunt cu membrana. Cele de GT550 de care zice colegul Trial par mai ok de aia le-am ales. Tobele originale le am și o sa le schimb daca va fi nevoie dar sper sa nu. Este in funcție de cei de la ITP.

Daca cele de GT550 nu merg, atunci voi lua doua PZ32 de care zice colegul M72story.

1 minute ago, Korn said:

 

 

Edited by Korn
Link to comment
Share on other sites

K62, K63 si K65 sunt cam acelasi lucru, mici diferente. Daca au uzuri mari le pui cam greu la punct, practic trebuie sa cumperi kit-uri de reparatie si de acolo sa incepi surubareala dar asa cum am spus mai sus merita efortul doar pentru motive de originalitate.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, mobiletron said:

K62, K63 si K65 sunt cam acelasi lucru, mici diferente. Daca au uzuri mari le pui cam greu la punct, practic trebuie sa cumperi kit-uri de reparatie si de acolo sa incepi surubareala dar asa cum am spus mai sus merita efortul doar pentru motive de originalitate.

Citisem că sunt apropiate ca și construcție dar și ca probleme 😆. Le păstrez in vitrina poate vor fi de folosință peste 20-30 de ani când voi avea una in stare originala. A mea este un mixt de comuniste așa că nu se merita. Daca este sa o aduc la starea inițială am multe de făcut, inclusiv sa ii schimb farul și bordul iar cel de MT-10 nu îmi place.

2 hours ago, Trial said:

...

Carburatoarele provin de pe Suzuki GT 550 (3 cilindrii - 2 timpi)

Am avut si eu,unul

l-am dat unui amic (de proba) sa-l puna pe Simson

A fost multumit,zice el

dar a vandut apoi Simsonul  cu tot cu 'proba' mea ..  🤠

Pare că se potrivesc și la GT380? Poate alte jiglioare. Aștept să văd în ce stare sunt. Ar trebui sa apara pe marți, miercuri. Atașez poze când le am. Mulțumesc de ajutor. 

9 hours ago, patrick1 said:

👍

Cum ziceam ... dacă ar fi fost simetric construit nu ar fi trebui să simți mare deosebire prin inversarea rotorului magnetic (miezul de aluminiu). Altfel, în asimetrie este posibil ca la unul dintre cilindri să fie avansul corect iar la celălalt nu (decalat), sau invers.

Nu este nici o simetrie dar din cate am înțeles motoarele boxer au aprinderea în același timp deci nu am nevoie de cele două bucăți de fier de pe rotor. Trebuie sa am grija numai uneia. Cealaltă bucata de fier da o scânteie "falsa". Am presupus corect? 

Link to comment
Share on other sites

Acum 20 minute, Korn a spus:

Citisem că sunt apropiate ca și construcție dar și ca probleme 😆. Le păstrez in vitrina poate vor fi de folosință peste 20-30 de ani când voi avea una in stare originala. A mea este un mixt de comuniste așa că nu se merita. Daca este sa o aduc la starea inițială am multe de făcut, inclusiv sa ii schimb farul și bordul iar cel de MT-10 nu îmi place.

Pare că se potrivesc și la GT380? Poate alte jiglioare. Aștept să văd în ce stare sunt. Ar trebui sa apara pe marți, miercuri. Atașez poze când le am. Mulțumesc de ajutor. 

Nu este nici o simetrie dar din cate am înțeles motoarele boxer au aprinderea în același timp deci nu am nevoie de cele două bucăți de fier de pe rotor. Trebuie sa am grija numai uneia. Cealaltă bucata de fier da o scânteie "falsa". Am presupus corect? 

Nu.

Pentru ca momentul tau este pe axa cu came ai nevoie de ambele. Vei avea o scanteie reziduala pentru ca un cilindru este pe foc iar altul in balans.

Din ceew ce iki aduc amibte k65 a fost pentru Nipre. K63, k62 pentru alte fumigene sovietice.

Desi par identice diferentele sunt mari dpdv constructiv, au alte tuburi venturi.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, m72story said:

Nu.

Pentru ca momentul tau este pe axa cu came ai nevoie de ambele. Vei avea o scanteie reziduala pentru ca un cilindru este pe foc iar altul in balans.

Am înțeles. Am crezut că au aprinderea simultan însă se pare că nu. Atunci e nasoala treaba daca bucățile de fier nu sunt atașate simetric. 

Link to comment
Share on other sites

A imcerca sa faci un boxer sa mearga corect si echilibrat cu doua carburi diferite este sortit esecului...vorbim.degeaba

Acum 1 minut, Korn a spus:

Am înțeles. Am crezut că au aprinderea simultan însă se pare că nu. Atunci e nasoala treaba daca bucățile de fier nu sunt atașate simetric. 

Pai nu este originala? Care este motivul pentru care nu ar fi simetrice?

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, m72story said:

A imcerca sa faci un boxer sa mearga corect si echilibrat cu doua carburi diferite este sortit esecului...vorbim.degeaba

Crezi că un furtun între cele două galerii ar ajuta? Am mai citit că ar ajuta. A incercat cineva? Atașez o poza sa vezi despre ce e vorba. Daca vorbești de K62 și K63 ... Nu știu cât sunt de diferite. Oricum plănuiesc să le schimb că nu știu ce jiglioare sunt puse în ele. Screenshot_20220828-085943.thumb.png.e03742fa945fee246b2bdd7b3f752e6e.png

Edited by Korn
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, m72story said:

A imcerca sa faci un boxer sa mearga corect si echilibrat cu doua carburi diferite este sortit esecului...vorbim.degeaba

Pai nu este originala? Care este motivul pentru care nu ar fi simetrice?

Motivul este votca 😆Făcute pe genunchi.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 minut, Korn a spus:

Crezi că un furtun între cele două galerii ar ajuta? Am mai citit că ar ajuta. A incercat cineva? Atașez o poza sa vezi despre ce e vorba. Screenshot_20220828-085943.thumb.png.e03742fa945fee246b2bdd7b3f752e6e.png

Asta e un detalia la care nu ai ajuns. Aici discutam de basic ...

Schimba bobina aia cu una de Alfa. Bobinele rusesti sunt proaste. Arunca carburile (K.63 62 ) si ia doua pz32, si ma voi pomeni de bine

Acum 1 minut, Korn a spus:

Motivul este votca 😆Făcute pe genunchi.

Aprinderea la care facem referire este de secolul 21, are un circuit integrat in ea si o harta de avans cu o corectie ....nu e cazul sa vorbesti urat despre un lucru bun.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, m72story said:

Supozitia ta ce are la baza?

Folosim in grupul nostru pe 6 nipre si un M (al meu) acest midel de aprindere de peste 6 ani cu succes

Colegii au sugerat că ar fi o problema acolo iar motorul se accelerează singur. Nu știu exact daca asta este cauza dar colegii au sugerat asta. De asta am inceput discuția. Sa vad unde este problema. Nu eu am sugerat. 

8 minutes ago, m72story said:

Asta e un detalia la care nu ai ajuns. Aici discutam de basic ...

Schimba bobina aia cu una de Alfa. Bobinele rusesti sunt proaste. Arunca carburile (K.63 62 ) si ia doua pz32, si ma voi pomeni de bine

Aprinderea la care facem referire este de secolul 21, are un circuit integrat in ea si o harta de avans cu o corectie ....nu e cazul sa vorbesti urat despre un lucru bun.

Era o gluma. Se pare că tu vorbești urat de "lucrurile bune". Abia ce ai scris că sunt proaste. Sunt proaste sau bune?

Link to comment
Share on other sites

Eu iti spun sa schimbi bobina 

402093548574 cu asa ceva.

Cauza accelerarii nu e BI insa este o operatiune care trebuie facuta.

Da jos robinetele alea carora rusii le spun carburi si monteaza ceva simplu, fara vacumuri si altele. Daca procedura de montare este corecta  va fi bine.

Link to comment
Share on other sites

Just now, m72story said:

Eu iti spun sa schimbi bobina 

402093548574 cu asa ceva.

Cauza accelerarii nu e BI insa este o operatiune care trebuie facuta.

Da jos robinetele alea carora rusii le spun carburi si monteaza ceva simplu, fara vacumuri si altele. Daca procedura de montare este corecta  va fi bine.

Pai asta incerc sa fac. Cum am mai scris, am "comandat" niste mikuni fara vacum și le voi monta cat de curând posibil. Daca problema persistă atunci mă voi uita și la aprindere. Am comandat și un stroboscop ca sa pun aprinderea la punct. Nu am mai incercat dar poate mă poate ajuta cineva la momentul respectiv. Daca nici așa nu merge atunci mă uit la aprinderea în sine. Poate rotorul este de vina sau poate bobina. Rămâne de văzut. 

P.S Era o gluma legata de aprindere. Daca credeam că este proasta nu o mai cumpăram. Acum nu însemna că toate sunt bune. Unele mai pot avea probleme. Rămâne de văzut.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, patrick1 said:

Nu! Greșit.

Doar la motoare boxer în 2T este aprindere în același timp (ca la MZ BK 350) și vei avea 1 singur magnet rotitor în rotor.

La tine există o singură bobină de inducție cu 2 ieșiri (2 fișe) și bujii în serie, la motor în 4T unde scânteia se produce din 2 în 2 rotații complete pentru fiecare cilindru (cu scânteie pierdută pe cilindrul opus - în ”balans” cum bine zice @m72story).

În consecință ai 2 magneți rotitori, care dacă nu sunt simetrici (intensitate de câmp magnetic, poziție) nu vor genera scântei simetrice ca unghi de aprindere (și nu ai niciun control /reglaj la asta /poziție, câmp).

Mno, pentru cei nepretențioși ... merge cumva și așa :)

Alții aveau 2 platine /1 camă excentrică mecanic la care avansul de aprindere și unghiul Dwell se putea regla separat și precis pe fiecare cilindru (la cehi) :D

 

P.S.

Și cu bujie poziționată central în chiulasă (nu lateral) pentru a se putea folosi la reglaje o reducție cu micrometru comparator și reglaj la zecime de mm a distanței de avans de aprindere (fără stroboscop).

Mno ... motoare și motoare ...

Bine de știut. Mulțumesc pentru informații.

6 hours ago, patrick1 said:

(din link)

Type III Ignition (1998)

 

”The washer "keying" the rotor to the camshaft can wear over time, allowing play in the rotor. The engine will run poorly (backfiring, running on one side better than other, poor performance). Riders need to check for security of the rotor’s steel slugs and the magnets.

 

image.thumb.png.6448e3297a19951823792985339d708d.png

Unde pretinsul ”microprocesor” (din reclamă) controlează doar unghiul Dwell și atât.

 

Ai scris într-un posta anterior că: "Echivalent cu deschiderea la platine /profilul camei și unghiul de avans, unde prima (deschiderea platinei) influențează unghiul de avans și dar și unghiul Dwell.

 

Aici, unghiul Dwell (timpul de închidere /tranzistor pentru acumulare de energie magnetică necesară scânteii în bobina de aprindere) este comandat electronic de un circuit integrat specializat."

Asta însemna că circuitul ăla schimba momentul in care bobina este încărcată. Adică tot un fel de avans nu? Daca bobina este încărcată mai devreme și scânteia la bujie va fi mai devreme. Nu? 

16 minutes ago, Korn said:

Bine de știut. Mulțumesc pentru informații.

Ai scris într-un posta anterior că: "Echivalent cu deschiderea la platine /profilul camei și unghiul de avans, unde prima (deschiderea platinei) influențează unghiul de avans și dar și unghiul Dwell.

 

Aici, unghiul Dwell (timpul de închidere /tranzistor pentru acumulare de energie magnetică necesară scânteii în bobina de aprindere) este comandat electronic de un circuit integrat specializat."

Asta însemna că circuitul ăla schimba momentul in care bobina este încărcată. Adică tot un fel de avans nu? Daca bobina este încărcată mai devreme și scânteia la bujie va fi mai devreme. Nu? Ori daca nu poți controla momentul in care descarci bobina(la acest circuit integrat de care zici și pe care îl am eu), atunci ce rost mai are sa mai schimbi momentul când o încarci? Avansul electronic, de care duc lipsa, comanda momentul in care se descarcă bobina iar Dwell comanda momentul in care se încarcă. Degeaba ai unul fara celălalt. Nu? 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...