Sari la conținut

Dnepr MT-10 se accelerează singur


Korn
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 232
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, Korn said:

După înmatriculare am făcut o tura și bujia de pe stânga unde este compresia slabă s-a afumat după 300de metri. Am decis sa schimb carburantoarele mikuni cu cele PZ32 pentru că la mikuni scotea ceva fum negru. Cu pz-urile nu mai scoate fum dar nici nu mai pornește din prima. Poate din a 15 a pedală. Cuiele in carburator sunt puse la jumătate și jiglioarele sunt cele cu care a venit. Știe cineva ce jiglioarele trebuie sa am?

 

Tocmai ce adaptez si eu niste PZ30 pe M72-ul meu, le-am montat aseara si le-am facut cablurile dar inca nu am pornit motorul pt ca mai am mici chestii de rezolvat. In mod normal PZ30 si 32 ar trebui sa mearga direct cu setarile din fabrica dar te anunt dupa ce le probez pe ale mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 minutes ago, mobiletron said:

 

Tocmai ce adaptez si eu niste PZ30 pe M72-ul meu, le-am montat aseara si le-am facut cablurile dar inca nu am pornit motorul pt ca mai am mici chestii de rezolvat. In mod normal PZ30 si 32 ar trebui sa mearga direct cu setarile din fabrica dar te anunt dupa ce le probez pe ale mele.

Ok. Merci

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun revenit Korn.,si felicitari pentru staruinta.Cum spunea colegu' mai sus,Intai sa-i ai motric in parametrii,dupa care poti seta aprindere/carburi.Sa schimbi Neaparat bobina inductie care ti-a venit cu aprinderea!Pz ul tre sa presteze bine asa cum vine,ca jigloare.;ac dozaj la mijloc,surovul amestec desfacut 0 tura/juma,ca pct de plecare;ambel plutitoare camere nivel la aceeasi pozitie.Tre sa porneasca usor la rece.Cu platini o lua la prima carja,electronica 2/3..Cum ti s-au potrivit pe prezoanele chiulasa?Ai putea dubla garnitura aia,fara o bariera termica adecvata,la cald se modifica relantiul;cel putin la mine.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, turanoid said:

Bun revenit Korn.,si felicitari pentru staruinta.Cum spunea colegu' mai sus,Intai sa-i ai motric in parametrii,dupa care poti seta aprindere/carburi.Sa schimbi Neaparat bobina inductie care ti-a venit cu aprinderea!Pz ul tre sa presteze bine asa cum vine,ca jigloare.;ac dozaj la mijloc,surovul amestec desfacut 0 tura/juma,ca pct de plecare;ambel plutitoare camere nivel la aceeasi pozitie.Tre sa porneasca usor la rece.Cu platini o lua la prima carja,electronica 2/3..Cum ti s-au potrivit pe prezoanele chiulasa?Ai putea dubla garnitura aia,fara o bariera termica adecvata,la cald se modifica relantiul;cel putin la mine.

 

 

Merge bine și se aude bine. Al meu trebuie sa îl țin din accelerație altfel moare. Șuruburile de aer erau la o tura jumate din fabrica. Am reușit să îl fac să stea la relanti după ce se încălzește dar apoi tot moare bateria. Trebuie sa vad ce e cu încărcarea sau alta baterie. Asta e cam bătrână 

Garnitura de la carburatoare e destul de consistenta. Poate mai comand încă două. Astea au fost cele mai groase care le aveau. Au câțiva milimetri. Atașez poza. O sa mai verific odată șurubul de amestec și plutitoarele. Văd că la tine merge fara soc. La mine nu am nici o șansă fara soc. 

Nu am înțeles treaba cu prezoanele la chiulasă. Cred că sunt ok. Un prezon e cam stramb dar în rest ok cred. 

1383209968_IMG_20230710_2141563232.thumb.jpg.49c28fe3589b695651e2941ff7aa3753.jpg

 

Editat de Korn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, mobiletron a spus:

 

Tocmai ce adaptez si eu niste PZ30 pe M72-ul meu, le-am montat aseara si le-am facut cablurile dar inca nu am pornit motorul pt ca mai am mici chestii de rezolvat. In mod normal PZ30 si 32 ar trebui sa mearga direct cu setarile din fabrica dar te anunt dupa ce le probez pe ale mele.

 

Acum 19 ore, mobiletron a spus:

 

Tocmai ce adaptez si eu niste PZ30 pe M72-ul meu, le-am montat aseara si le-am facut cablurile dar inca nu am pornit motorul pt ca mai am mici chestii de rezolvat. In mod normal PZ30 si 32 ar trebui sa mearga direct cu setarile din fabrica dar te anunt dupa ce le probez pe ale mele.

Dupa cum.i-am spus si in privat standardul(095) este subdinensionat pt sv. Eu am 1,15 sa nu caleze la peste  trei sferturi deschis gazul

Daca mergeti pe culoare bujii deschisa la un motor cu racire deficitara avand im vedere timpurile actuale, veti umfla pistoane si in final topi, vorba batranului: Mergi pe piese sau pe benzina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, m72story said:

 

Dupa cum.i-am spus si in privat standardul(095) este subdinensionat pt sv. Eu am 1,15 sa nu caleze la peste  trei sferturi deschis gazul

Daca mergeti pe culoare bujii deschisa la un motor cu racire deficitara avand im vedere timpurile actuale, veti umfla pistoane si in final topi, vorba batranului: Mergi pe piese sau pe benzina?

Mulțumesc de sfat. O sa le schimb sau rectific

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Nguyen a spus:

 

Vara, o tzara de ulei 2T poate ajuta la scaderea temperaturii de lucru.

Adaosul de ulei in benzina  are ca efect depunerea de calamina pe supape. Pentru a corecta cifra octanica a combustibilului am facut si eu in cazul M-ului diverse experinente, pana la 75 procente motorina M-ul merge cu motorul cald, din pacate detonatiile apar si pentru a-ti da seama de ele trebuie sa asculti motorul, fara intercom si heavymetal in urechi.

Personal as recomanda pentru o racire cat mai buna a pistonului a se merge pe amestec bogat si avans cat mai mic posibil

Inlocuitorii plumbului care se vand astazi ar putea ti o solutie in a stabiliza, a cirecta putin diluantul care ni-l vand la pompa.

Motocicletele noi prevad ca la 5 ani sa le schimbam toata instalatia de cauciuc de pe allmentare, combustibilul este mult prea agresiv pentru a mai rezista ceva la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, m72story a spus:

pentru o racire cat mai buna a pistonului a se merge pe amestec bogat si avans cat mai mic posibil

Avansul mic duce la creșterea temperaturii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, m72story said:

Dupa cum.i-am spus si in privat standardul(095) este subdinensionat pt sv. Eu am 1,15 sa nu caleze la peste  trei sferturi deschis gazul

Daca mergeti pe culoare bujii deschisa la un motor cu racire deficitara avand im vedere timpurile actuale, veti umfla pistoane si in final topi, vorba batranului: Mergi pe piese sau pe benzina?

 

Da, o sa vad si eu care e treaba. Deocamdata trebuie sa schimb bobina de inductie pt ca cea pe care o am acum e pentru 12V si nu prea face treaba pe 6V. Dupa ce schimb bobina o sa pot vedea cum merg PZ30-urile pe motorul meu care are si capacitatea marita (780cmc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, ENEOS a spus:

Avansul mic duce la creșterea temperaturii.

Avansul mic face ca  timpul  necesar arderii sa fie mai scurt in camera de ardere, este posibil ca sa continue pe evacuare, poate pierzi putin insa insesizabil dpdv al randamentului dar castigi dpdv al temperaturii pistonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit segmenții dar nu am reușit să îi schimb și nici sa scot jiglioarele pentru că a fost furtuna. Så vad cum e vremea azi. Am primit un set cu doi segmenți de ulei la fel. Cei vechi erau de doua feluri. Vânzătorul a zis că ăștia sunt mai buni. Cum fac rodajul? Ceva sfaturi? Atașez o poza. Mulțumesc anticipat 

IMG_20230808_064923666.thumb.jpg.30b7650747f9dd4d9027bd8a12581331.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai intai il lasi in ralanti sa mearga 10-15 minute ( pana la temperatura de lucru), daca constati ca nu se opreste mergi pe racoare in ture din ce in ce mai lungi.

In tot acest timp orice modificare in comportamentul motorului tragi pe dreapta si pauza de.....ce vrei tu.

Daca ai pompa originala de ulei vezi ca sunt deficiente pe debit in ture mici, era bine una de M67, are debit mai mare. 

 

Daca pistoanele sunt bune si ai o toleranta de minim 6 sutimi va fi bine, altfel  demontezi si corectezi pistonul

Si nu face greseala pe care o fac multi:  nu merge subturat. Alterneaza reprizele, astfel ii dai ulei iar fara ulei viata este pustiu si span

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, m72story said:

Mai intai il lasi in ralanti sa mearga 10-15 minute ( pana la temperatura de lucru), daca constati ca nu se opreste mergi pe racoare in ture din ce in ce mai lungi.

In tot acest timp orice modificare in comportamentul motorului tragi pe dreapta si pauza de.....ce vrei tu.

Daca ai pompa originala de ulei vezi ca sunt deficiente pe debit in ture mici, era bine una de M67, are debit mai mare. 

 

Nu știu ce pompa are dar bănuiesc că cea originala din 76. Am pus ulei 20w50 și becul sta stins și la relanti. Înainte de a curata filtrul de ulei și baia, băgasem un 10W40 de "curățare" și becul statea aprins până pe la o mie și ceva de ture. Acum e ok zic eu însă nu prea vine ulei la tachetii de pe stânga (la pistonul care l-am desfăcut). Au pus silicon peste tot inclusiv la cele două gume de la cele două țevi care duc la tacheți. Am curățat tot dar acum curge ulei pe la una din ele. Posibil asta sa fie problema insa mi se pare destul de puțin ulei. Am desfăcut capacul de la chiulasă de pe dreapta și are ulei cat trebuie. La ce trebuie sa mă uit când schimb acum segmenții? Au vreo cătare gumele alea sau tijele?

Știu cam sărit se la subiectul inițial dar se pare că nimic nu e simplu. Schimbi una se strica alta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca discutam de MT uita de detaliul cu pompa, am crezut ca ai k-750.

Sunt atat de multi producatori de segmenti ca nu stiu fiecare ce semne a mai dat.

Vezi daca cel de-al doilea are buza de raclare....

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, m72story said:

Daca discutam de MT uita de detaliul cu pompa, am crezut ca ai k-750.

Sunt atat de multi producatori de segmenti ca nu stiu fiecare ce semne a mai dat.

Vezi daca cel de-al doilea are buza de raclare....

 

Ce e aia buza de raclare? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ubord a spus:

Gina Pistol , sau Daniela Crudu au buza de raclare....Trebuie sa cauti furnizorul...

Aici este alt calcul, se foloseste o camera de ardere variabila iar pistonul este monosegment, Practic ai un singur element care rezista la foc, face si comprimare functie de presiunea din camera de ardere si aduna si uleiul, normele actuale se pare ca nu iti mai permit sa o iei pe ulei.

....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, ubord said:

Gina Pistol , sau Daniela Crudu au buza de raclare....Trebuie sa cauti furnizorul...

Cred că Gina Pistol și Daniela Crudu au buza de cal 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, ,,raclare"...asta-i neologism,hipstereala;in Analele clasice de rep./intr. scrie clar de budzele rectale,care daca presteaza prea agresiv sau neperpendicular pe supr.cilindrului,strica honoierea,ovalizeaza prematur alezajul,etc.La dnepr macar ovalizarea are loc doar pe o jumatate longitudinala,cealalta jumatate balacindu-se-n oloj.

 

Korn,incercasem sa-ntreb cum ti s-au nimerit gaurile prindere pz32 cu prezoanele chiulasa.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 minutes ago, turanoid said:

Ei, ,,raclare"...asta-i neologism,hipstereala;in Analele clasice de rep./intr. scrie clar de budzele rectale,care daca presteaza prea agresiv sau neperpendicular pe supr.cilindrului,strica honoierea,ovalizeaza prematur alezajul,etc.La dnepr macar ovalizarea are loc doar pe o jumatate longitudinala,cealalta jumatate balacindu-se-n oloj.

 

Korn,incercasem sa-ntreb cum ti s-au nimerit gaurile prindere pz32 cu prezoanele chiulasa.

 

Scuze. Am omis întrebarea. Le-am lărgit și lungit de le-a luat dracu'. Am ajuns la 2-3 mm de margine. Se pare că la tine e la fel după câte văd în video.

16915930969898027917762905645698.thumb.jpg.2a5db21bf8065168c299054532ad3351.jpg

Editat de Korn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neindicat de marit gaurile alea,la cat si ce material avem acolo...grija la strans;ti-ar fi buna o garnitura cat mai rigida sub carb acum;oloj pe prezoane , sa beneficiezi de bun simt,la strans.Eu am pus prezoane M6 excentric pe alea de 8 din chiulasa.Hai cu pornitu' ca acus vine 23 august!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

27 minutes ago, turanoid said:

Neindicat de marit gaurile alea,la cat si ce material avem acolo...grija la strans;ti-ar fi buna o garnitura cat mai rigida sub carb acum;oloj pe prezoane , sa beneficiezi de bun simt,la strans.Eu am pus prezoane M6 excentric pe alea de 8 din chiulasa.Hai cu pornitu' ca acus vine 23 august!

Găurile originale erau prea mici de aia le-am mai mărit că sa intre pe prezonul de 8. Mai mult am lungit găurile. Erau mai bune niste prezoane de 6 dar....

Garnitura e destulă de rigida că e groasa. Cred că bag un rachiu sa-mi fac curaj și mă apuc de schimbat segmenții 😁

Deci am băut rachiul și m-am apucat de desfăcut însă am dat de o alta problema. Cred că e vorba de buzele anale despre care se vorbea  😂. Segmentul din dreapta e cel vechi iar cel din stânga cel nou. Cel nou și găozar are o catare sa înțeleg. Cu partea mai tesita spre chiulasa. Poate cineva să mă ajute?

Deci am băut rachiul și m-am apucat de desfăcut însă am dat de o alta problema. Cred că e vorba de buzele anale despre care se vorbea 😂. Segmentul din dreapta e cel vechi iar cel din stânga cel nou. Cel nou și găozar are o catare sa înțeleg. Cu partea mai tesita spre chiulasa. Poate cineva să mă ajute?

IMG_20230809_195818809.thumb.jpg.edd13843c5d9da91f89113dd2a814485.jpg

1 hour ago, Korn said:

 

Scrie și 'TOP' pe una din părți. Pe partea teșită IMG_20230809_200845566.thumb.jpg.8ad3aceb09d6f5c99a0d05da0e2809ec.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...