Sari la conținut

Dnepr MT-10 se accelerează singur


Korn
 Share

Postări Recomandate

Am pus cei doi segmenți din poză. Cel plat la mijloc iar cel teșit in partea de jos cu scrisul spre chiulasă. Așa mi-a spus și vânzătorul că unul e de ajuns. Celălalt uzat încă era în toleranța. 

Editat de Korn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 232
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

24 minutes ago, pinnochio said:

Trebuia sa-i schimbi pe toti.Asa se face.Cu scrisu TOP spre chiulasă.Atentie la fante,sa nu fie suprapuse.Imparti circumferinta pistonului in trei,

I-am schimbat pe toți mai puțin unul 😁. Fantele nu sunt suprapuse. O sa ii dau câteva pedale mai târziu sa vad ce zice. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

45 minutes ago, turanoid said:

Ai pipait cu lera fantele alea,nu?sub 0,25mm te pot fenta;0,3 ideal.

Vorbim de fantele de la segmenți sau de care fante? Cred că e mai mult de 0.3 daca vorbești de alea de la segmenți. Cred că vreun 0.5. Nu am avut nici cu ce sa masor cilindrul. Are ceva uzura deci nu mai este chiar de 78mm.

Editat de Korn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, pinnochio said:

Nahhh...l-ai pornit? 

Da și nu 😆

A mers un zece minute dar se făcuse târziu plus că face presiune in blocul motor. Asta a inceput după ce am scos segmenții vechi, i-am măsurat și i-am pus la loc sa nu intre mizerie in motor. Am incercat sa îl mai pornesc și pistonul care îl desfăcusem doar dădea care un rateu din când în când. Mai mult aer ieșea pe țeavă. 

Am zis că e de la segmenti. Acum am pus segmenții cei noi și face la fel. Fâsâie peste tot. In general pe la gumele de la țevile care duc in chiulasă. 

Am desfăcut capacul de la aprindere că sa ajustez avansul și scuipă ulei cu presiune pe gaura de la capac de mânjește de ulei apărătoarea de la roată. Acum sincer sa zic după ce am scos capacul și ieșea aerul din bloc, o luat-o din loc și pistonul nou renovat. 

M-am gândit că e de la filtru de ulei și am desfăcut iar filtru și i-am schimbat și garnitura aia conica de la șurub care ține filtru. Totul pare in regula. Am pus tot la loc și face la fel.

Nu înțeleg de unde sa fie pentru că am făcut mai multe în același timp si anume: ulei gros (20w50), baia scoasă și curățată plus țeava de la pompa de ulei pusă la loc că era slabă, filtru de ulei scos și curățat, segmenții schimbați, garnitura de chiulasa de cupru schimbată, garnitura de la cilindru schimbata, valvele ajustate... 

Editat de Korn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa un test simplu.Baga-i presiune de aer prin locasul bujiei.Pistonul sa fie pe punctul superior,cu supapele inchise.Faci treaba asta la fiecare cilindru.Posibil sa ai cilindrii ovalizati,sau chiar o fisura pe undeva.Dupa testu asta o sa afli care cilindru e bolnav.Atentie,trebe sa blochezi cumva vibrochenu,altfel presiunea aerului va impinge pistonu in jos,si nu mai poti face testu.Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

38 minutes ago, pinnochio said:

Fa un test simplu.Baga-i presiune de aer prin locasul bujiei.Pistonul sa fie pe punctul superior,cu supapele inchise.Faci treaba asta la fiecare cilindru.Posibil sa ai cilindrii ovalizati,sau chiar o fisura pe undeva.Dupa testu asta o sa afli care cilindru e bolnav.Atentie,trebe sa blochezi cumva vibrochenu,altfel presiunea aerului va impinge pistonu in jos,si nu mai poti face testu.Spor!

Mulțumesc de sfat. Posibil să am un cilindru ovalizat. Când am scos segmenții vechi, se vedea că erau uzati doar pe două părți opuse una de alta. Cred că segmenții aia erau formați după cilindru de aia nu aveam probleme. O sa fac testul de etanșeitate când ajung acasă. Acum mă duc la muncă. 

Am comandat niște scule de măsurat o să vină luni. Anul trecut  am mai achiziționat un MT10-36 dar mai mult pentru a da că el e cam rupt în poponeata dar o să încerc să scot un cilindru și să văd cum arată. Poate am noroc și nu trebuie să mai comand alt cilindru că nu mai am nici bani și nici răbdare. În cel mai rău caz o să pun segmenții vechi și mă dau cu el până la iarnă. După aia mă apuc să i pun motorul dieselScreenshot_20230811-074016.thumb.png.53e890a0572c42bb3983d99cbb4d6eb7.png

1 hour ago, Korn said:

poponeata

😂 Scrisesem poponeata dar....

 

1 hour ago, Korn said:

Scrisesem poponeata dar..

Nu  te lasă să ai tu să scrii prostii 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Korn a spus:

În cel mai rău caz o să pun segmenții vechi

Oricum n-o să meargă odată ce i-ai scos și schimbat poziția!

Atâta muncă în zadar pt că n-ai făcut niște măsurători înainte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, ENEOS said:

Oricum n-o să meargă odată ce i-ai scos și schimbat poziția!

Atâta muncă în zadar pt că n-ai făcut niște măsurători înainte...

Și dacă făceam ce rezolvam? Nu tot trebuia să cumpăr tot de la un capăt la altul? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 minutes ago, ENEOS said:

Știai cum stai și măcar nu montai tot pe cilindri nasoi.

Nu aveam scule de măsurat. Abia am comandat. Când am pus segmenții in cilindru sa vad uzura nu se vedea vreo fanta nimic, dar bănuiesc că nu se vede ovalitatea la ochi. 

Problema nu e de montare și demontare. Problema că nu e ușor să găsesc piese prin zonă și dacă comand tot durează și acum trece vara. 

 

Editat de Korn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Just now, ENEOS said:

Se mai vede lumină printre segment și suprafața cilindrului uneori când ovalitatea e gogonată. 

Da. Posibil

Am vb cu cineva de un cilindru. Sa vad ce găsește. Mă sună mai târziu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indubitabil primesti -lumina din lumina-printre segment si alezaj cand iti besesc gazele in carter in halul in care descrii.Ai centrat segmentul,cu fusta pistonului,in momentul vizionarii eclipsei ?

La dnepr se baga varful slapului stang intre fusta pistonului si cilindru,se invarte circular,vezi unde strange,unde ti-a scapat printre...Daca a luat catelu slapu',se poate incerca cu lera;

Nici alora de baga pistoane de lemn,in vederea comercializarii unui,, clasic,,nu le sufla buhaiu' asa.

Zici ca ai avea supapa gaze carter pe invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

17 minutes ago, turanoid said:

Indubitabil primesti -lumina din lumina-printre segment si alezaj cand iti besesc gazele in carter in halul in care descrii.Ai centrat segmentul,cu fusta pistonului,in momentul vizionarii eclipsei ?

La dnepr se baga varful slapului stang intre fusta pistonului si cilindru,se invarte circular,vezi unde strange,unde ti-a scapat printre...Daca a luat catelu slapu',se poate incerca cu lera;

Nici alora de baga pistoane de lemn,in vederea comercializarii unui,, clasic,,nu le sufla buhaiu' asa.

Zici ca ai avea supapa gaze carter pe invers.

🤣🤣 Am ras un sfert de oră,,🤣

Am mai sărit măsurătorile din cauza entuziasmului că o să am motor care merge. Segmentul a fost centrat dar nu am băgat șlapul sa vad ce e acolo 🤣. Îl mai desfac azi o data și îl iau la măsurat cum trebuie. O sa pun sa masor și segmentul in cilindru și pistonul in cilindru. 

O sa bag aer înspre supapa de la carter sa vad daca ține. Nu bag mana in foc că o fi in regulă. La ce am văzut acum nu mă mai mira nimic. 

Cred că s-a mai discutat pe forum dar daca nu e cu supărare îmi spune cineva unde trebuie sa fie îmbinarea de la segmentul de foc? Următorii segmenți se pun la 120° dar primul? Unii spun că nu spre bujie, alții că nu spre evacuare, alții că nu în jos. A mai rămas spre admisie. Nu știu ce să zic...

Acum i-am pus pe cei de compresie la ora 2:30 și 9:30

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

27 minutes ago, ENEOS said:

Da' mult ti-a trebuit,  7 ore pt niște amărâți de segmenți! :crack:

🤣🤣

Am găsit un cilindru. Îl iau maine dimineață. Vedem ce iese in weekend. Cred că nu mai desfac nimic azi. Ieri am rectificat și jiglioarele. Scria 110 pe ele dar unul cred că era de 90-100 maxim. Le-am făcut de 1.15. 

Va țin la curent 

Mulțumesc tuturor de ajutor. Cred că mi-aș fi pierdut răbdarea fara ajutorul vostru, deja am inceput sa dau rateuri. Îți trebuie răbdare să o scoți la capăt.

m72story - ți-am ascultat sfatul și acum pornește fara șoc. Cred că e mai bine acum. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indiferent de fusul orar ales,segmentii o iau aiurea in sens invers acelor de ceasornic...n-o sa-i gasesti cum i-ai pus.La dnepr dupa 5000 rot/min,segmentii se schimba intre ei in alezajul ala elipsoidal..Asa ca fi creativ;in afara de-a avea fantele suprapuse, liniare cu boltul,si-n jos,..de ex.,roackerii dnepristi puneau in pentagrama inversa.;la Intalnire ajungeau cu segmentii tunsi chilug,aliniati frumos cu gaura din capu'pistonului.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Korn a spus:

🤣🤣

Am găsit un cilindru. Îl iau maine dimineață. Vedem ce iese in weekend. Cred că nu mai desfac nimic azi. Ieri am rectificat și jiglioarele. Scria 110 pe ele dar unul cred că era de 90-100 maxim. Le-am făcut de 1.15. 

Va țin la curent 

Mulțumesc tuturor de ajutor. Cred că mi-aș fi pierdut răbdarea fara ajutorul vostru, deja am inceput sa dau rateuri. Îți trebuie răbdare să o scoți la capăt.

m72story - ți-am ascultat sfatul și acum pornește fara șoc. Cred că e mai bine acum. 

De unde esti matale?

Esti sigur ca ai montat distribuitorul de gaze corect? Vexi ca este diferenta intre Ural si Nipran. Daca iti presurizeaza blocul motor ....este o posibilitate

Editat de m72story
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, m72story said:

De unde esti matale?

De loc din Galați dar strămutat in Danemarca 

25 minutes ago, turanoid said:

Indiferent de fusul orar ales,segmentii o iau aiurea in sens invers acelor de ceasornic...n-o sa-i gasesti cum i-ai pus.La dnepr dupa 5000 rot/min,segmentii se schimba intre ei in alezajul ala elipsoidal..Asa ca fi creativ;in afara de-a avea fantele suprapuse, liniare cu boltul,si-n jos,..de ex.,roackerii dnepristi puneau in pentagrama inversa.;la Intalnire ajungeau cu segmentii tunsi chilug,aliniati frumos cu gaura din capu'pistonului.

 

 

🤣🤣🤣 Asta e noua seria de la Blair witch.

Dai banda inapoi sa vezi ce ai făcut la întâlnire și vezi cum ți se aliniază segmenții cu gaura din piston 🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Korn a spus:

De loc din Galați dar strămutat in Danemarca 

Deci nu esri in drumul meu.

Treaba cu ovalizarea cilindrilor....privesti in zare cu niste segmenti noi si daca ai o latura nu inchide pe circumferinta ai treaba la alezare sau cumperi cilindrii noi din Uctaina cu 100 euro.

Daca la inceput nu faci treaba buna nici sa nu ai pretentia sa mearga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 minutes ago, m72story said:

Deci nu esri in drumul meu.

Treaba cu ovalizarea cilindrilor....privesti in zare cu niste segmenti noi si daca ai o latura nu inchide pe circumferinta ai treaba la alezare sau cumperi cilindrii noi din Uctaina cu 100 euro.

Daca la inceput nu faci treaba buna nici sa nu ai pretentia sa mearga.

De obicei fac treabă bună dar am zis că merge sa îl târâi vara asta fara sa fac o renovare totală. Se pare totuși că cei care vând "clasicele" le dau după ce rămân fara sârmă sa le mai lege tablele. Asta a fost adus din Lituania. Am crezut că e mai breaz și nu necesită atâta muncă, astfel mai puneam ceva și luam unul mai bun. Evident m-am înșelat. Când l-am luat pornea și am crezut că dacă pornește e și bun....

Al doilea nipru este un Mt10-36 și e adus din Rusia. Asta e cu adevărat distrus. O sa fac un topic vreodată daca este cineva interesat dar asta nu prea curând. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...