Detari Albert Postat Ianuarie 10, 2023 Share Postat Ianuarie 10, 2023 (editat) Salut.Am o problema pe care nu o înțeleg, dețin o motocicleta de 125 mai exact un Honda cbr 125 2008 injecție (jc39). Este în stare de funcționare bună dar când o spal sau începe ploaia și ploua pe ea când o pornesc urca la relantiu normal și se opreste chiar dacă trag de accelerație sau dacă nu fac nimic.Face asta de 2-3 ori iar, după merge normal. Nu este de la umiditate sau de la frig deoarece dacă o tin acoperita merge normal și pornește instant fără probleme. Editat Ianuarie 10, 2023 de Kristian K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Ianuarie 10, 2023 Share Postat Ianuarie 10, 2023 In prima instanta verifica si curata contactele de la senzorul de cric si de pe ghidon (killswitch). Dupa ce rezolvi, revino aici si spune de la ce componenta a fost si cum ai rezolvat, ca sa ramana si pe viitor pentru cei interesati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Detari Albert Postat Ianuarie 10, 2023 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2023 (editat) La mine senzorul de cric este doar când îl bag în viteza și nu am killswitch. Editat Ianuarie 10, 2023 de Kristian K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Ianuarie 10, 2023 Share Postat Ianuarie 10, 2023 Motocicleta ta nu vine din fabrica cu killswitch, sau il ai scos de pe exemplarul tau? Incearca sa te exprimi mai clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Detari Albert Postat Ianuarie 10, 2023 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2023 Motocicleta mea vine fără killswitch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brapp SV Postat Ianuarie 12, 2023 Share Postat Ianuarie 12, 2023 O problema similara am avut si eu la SV-ul meu pe injectie. Pe scurt, pe uscat functiona normal, dar daca il spalam chiar si cu furtunul fara presiune imi facea figuri. Murea la relantiu, scutura rau la turatii joase, scotea fum negru, consuma mult si persista cateva zile bune pana ce se usca. Problema era la senzorul TPS, cumva intra apa in el si in zona cel mai des utilizata a pozitiei acceleratiei, senzorul indica parametrii total gresiti, astfel nu facea corect amestecul. Dupa cum am inteles, la tine trece dupa cateva incercari, dar daca nu mai sti ce sa verifici nu ar strica sa masori TPS-ul. Si nu uita sa il masori prima data pe uscat si doar dupa pe ud, astfel vei stii daca intradevar acela este defect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Ianuarie 12, 2023 Share Postat Ianuarie 12, 2023 tps-ul n-are treaba cu amestecul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 12, 2023 Share Postat Ianuarie 12, 2023 Acum 10 minute, MotoS Garage a spus: tps-ul n-are treaba cu amestecul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Ianuarie 14, 2023 Share Postat Ianuarie 14, 2023 On 1/12/2023 at 8:37 PM, GoodKat said: E pus la misto acolo. in cazul de fata aproape ca da! este un sistem rudimentar de injectie, nu confunda cu ce gasesti la masini sau motoarele mai cu staif! in cazul asta regleaza doar avansul si atat! turatiaxdeschiderea clapetei. daca il scoti de pe clapeta apogeul tehnologiei, cebereuldeunudooshcinci va functiona la fel de prost cum functiona si nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.