Detari Albert Posted January 10 Share Posted January 10 (edited) Salut.Am o problema pe care nu o înțeleg, dețin o motocicleta de 125 mai exact un Honda cbr 125 2008 injecție (jc39). Este în stare de funcționare bună dar când o spal sau începe ploaia și ploua pe ea când o pornesc urca la relantiu normal și se opreste chiar dacă trag de accelerație sau dacă nu fac nimic.Face asta de 2-3 ori iar, după merge normal. Nu este de la umiditate sau de la frig deoarece dacă o tin acoperita merge normal și pornește instant fără probleme. Edited January 10 by Kristian K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TETEA. Posted January 10 Share Posted January 10 In prima instanta verifica si curata contactele de la senzorul de cric si de pe ghidon (killswitch). Dupa ce rezolvi, revino aici si spune de la ce componenta a fost si cum ai rezolvat, ca sa ramana si pe viitor pentru cei interesati. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detari Albert Posted January 10 Author Share Posted January 10 (edited) La mine senzorul de cric este doar când îl bag în viteza și nu am killswitch. Edited January 10 by Kristian K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TETEA. Posted January 10 Share Posted January 10 Motocicleta ta nu vine din fabrica cu killswitch, sau il ai scos de pe exemplarul tau? Incearca sa te exprimi mai clar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detari Albert Posted January 10 Author Share Posted January 10 Motocicleta mea vine fără killswitch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brapp SV Posted January 12 Share Posted January 12 O problema similara am avut si eu la SV-ul meu pe injectie. Pe scurt, pe uscat functiona normal, dar daca il spalam chiar si cu furtunul fara presiune imi facea figuri. Murea la relantiu, scutura rau la turatii joase, scotea fum negru, consuma mult si persista cateva zile bune pana ce se usca. Problema era la senzorul TPS, cumva intra apa in el si in zona cel mai des utilizata a pozitiei acceleratiei, senzorul indica parametrii total gresiti, astfel nu facea corect amestecul. Dupa cum am inteles, la tine trece dupa cateva incercari, dar daca nu mai sti ce sa verifici nu ar strica sa masori TPS-ul. Si nu uita sa il masori prima data pe uscat si doar dupa pe ud, astfel vei stii daca intradevar acela este defect. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotoS Garage Posted January 12 Share Posted January 12 tps-ul n-are treaba cu amestecul... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted January 12 Share Posted January 12 Acum 10 minute, MotoS Garage a spus: tps-ul n-are treaba cu amestecul... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoodKat Posted January 12 Share Posted January 12 Acum 18 minute, MotoS Garage a spus: tps-ul n-are treaba cu amestecul... E pus la misto acolo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotoS Garage Posted January 14 Share Posted January 14 On 1/12/2023 at 8:37 PM, GoodKat said: E pus la misto acolo. in cazul de fata aproape ca da! este un sistem rudimentar de injectie, nu confunda cu ce gasesti la masini sau motoarele mai cu staif! in cazul asta regleaza doar avansul si atat! turatiaxdeschiderea clapetei. daca il scoti de pe clapeta apogeul tehnologiei, cebereuldeunudooshcinci va functiona la fel de prost cum functiona si nou... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoodKat Posted January 14 Share Posted January 14 Acum 17 minute, MotoS Garage a spus: in cazul de fata aproape ca da! este un sistem rudimentar de injectie, nu confunda cu ce gasesti la masini sau motoarele mai cu staif! in cazul asta regleaza doar avansul si atat! turatiaxdeschiderea clapetei. daca il scoti de pe clapeta apogeul tehnologiei, cebereuldeunudooshcinci va functiona la fel de prost cum functiona si nou... Nu stiu cum este la CBR 125 insa la SV 650, TPS-ul era relativ sensibil la reglaje, adica nu facea doar ce ai mentionat tu legat de CBR 125. Nu am avut ocazia sa lucrez la asa ceva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.