Checherita Cătălin Posted January 21, 2023 Share Posted January 21, 2023 (edited) Va salut! Dețin un Kawasaki Z1000 Sx 2014,si am observat de curând ca nu se mai tureaza peste 8000, si in treapta 1, nu trage mai tare de 80,85 km, trebuie sa schimbi treapta a doua. Mentionez ca motorul merge rotund, nu mi se aprind in bord martori, nu are nici-o problemă. Dacă cineva ma poate ajuta ,mulțumesc anticipat! Motorul este la fel ca cel de pe Z1000 ! Edited January 26, 2023 by ivan pedala Eliminat "bold"! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted January 25, 2023 Share Posted January 25, 2023 (edited) La 22.01.2023 la 0:18, Checherita Cătălin a spus: Va salut! Dețin un Kawasaki Z1000 Sx 2014,si am observat de curând ca nu se mai tureaza peste 8000, si in treapta 1, nu trage mai tare de 80,85 km, trebuie sa schimbi treapta a doua. Mentionez ca motorul merge rotund, nu mi se aprind in bord martori, nu are nici-o problemă. Dacă cineva ma poate ajuta ,mulțumesc anticipat! Motorul este la fel ca cel de pe Z1000 ! Un test de presiune si volum pompa de benzina...te poate ajuta sa intelegi de unde provine problema Edited January 26, 2023 by ivan pedala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Checherita Cătălin Posted January 26, 2023 Author Share Posted January 26, 2023 Mulțumesc pentru informație! Are vreo legătură cu butonul ENGI (pornire) pe care uneori trebuie sa-l țin apăsat mult timp ca să pornească, sau sa iau degetul după care sa repet procedura de câteva ori, ca să pornească? Mulțumesc pentru amabilitate ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted January 28, 2023 Share Posted January 28, 2023 La 26.01.2023 la 11:14, Checherita Cătălin a spus: Mulțumesc pentru informație! Are vreo legătură cu butonul ENGI (pornire) pe care uneori trebuie sa-l țin apăsat mult timp ca să pornească, sau sa iau degetul după care sa repet procedura de câteva ori, ca să pornească? Mulțumesc pentru amabilitate ! Nu stiu exact de care buton vorbesti...sunt 3 contacte ingnition swtch(contactul cu cheie),kill engine(butonul rosu dupa comanda dreapta, si butonul de start care pornesti electromotorul(starterul) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Checherita Cătălin Posted January 30, 2023 Author Share Posted January 30, 2023 Butonul care pornești motorul, este pe partea dreapta sub cel rosu . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
binox Posted January 31, 2023 Share Posted January 31, 2023 Butonul ala nu e cauza lipsei de putere dar ca sa rezolvi problema cu pornirea poti sa-l dai cu un spray de contacte, chiar si cu wd40 daca nu ai spray dedicat pt contacte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Checherita Cătălin Posted February 2, 2023 Author Share Posted February 2, 2023 Am dat cu spray, doar ca nu am rezolvat problema. Mulțumesc mult ! Nu știu ce poate fii ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Ny Posted February 2, 2023 Share Posted February 2, 2023 Salut. Urmează sfatul lui TNG. Începe cu pompa, presiunea, filtrul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian M. Posted February 2, 2023 Share Posted February 2, 2023 Sfat :eu zic sa duci motocicleta la mecanic, daca nu te descurci nici cu identificarea butonului kill switch. Probleme de pornire pot fi de la buton, de la baterie, de la releu pornire sau incarcare. in primul rand. Poate fi si jeg la cric, si nu iti porneste ca nu l citeste calumea. apoi pot fi probleme de injectie, bujii, o gramada. Diagnoza nu o faci aici, cu siguranta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.