Checherita Cătălin Postat Ianuarie 21, 2023 Share Postat Ianuarie 21, 2023 (editat) Va salut! Dețin un Kawasaki Z1000 Sx 2014,si am observat de curând ca nu se mai tureaza peste 8000, si in treapta 1, nu trage mai tare de 80,85 km, trebuie sa schimbi treapta a doua. Mentionez ca motorul merge rotund, nu mi se aprind in bord martori, nu are nici-o problemă. Dacă cineva ma poate ajuta ,mulțumesc anticipat! Motorul este la fel ca cel de pe Z1000 ! Editat Ianuarie 26, 2023 de ivan pedala Eliminat "bold"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 25, 2023 Share Postat Ianuarie 25, 2023 (editat) La 22.01.2023 la 0:18, Checherita Cătălin a spus: Va salut! Dețin un Kawasaki Z1000 Sx 2014,si am observat de curând ca nu se mai tureaza peste 8000, si in treapta 1, nu trage mai tare de 80,85 km, trebuie sa schimbi treapta a doua. Mentionez ca motorul merge rotund, nu mi se aprind in bord martori, nu are nici-o problemă. Dacă cineva ma poate ajuta ,mulțumesc anticipat! Motorul este la fel ca cel de pe Z1000 ! Un test de presiune si volum pompa de benzina...te poate ajuta sa intelegi de unde provine problema Editat Ianuarie 26, 2023 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Checherita Cătălin Postat Ianuarie 26, 2023 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2023 Mulțumesc pentru informație! Are vreo legătură cu butonul ENGI (pornire) pe care uneori trebuie sa-l țin apăsat mult timp ca să pornească, sau sa iau degetul după care sa repet procedura de câteva ori, ca să pornească? Mulțumesc pentru amabilitate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 28, 2023 Share Postat Ianuarie 28, 2023 La 26.01.2023 la 11:14, Checherita Cătălin a spus: Mulțumesc pentru informație! Are vreo legătură cu butonul ENGI (pornire) pe care uneori trebuie sa-l țin apăsat mult timp ca să pornească, sau sa iau degetul după care sa repet procedura de câteva ori, ca să pornească? Mulțumesc pentru amabilitate ! Nu stiu exact de care buton vorbesti...sunt 3 contacte ingnition swtch(contactul cu cheie),kill engine(butonul rosu dupa comanda dreapta, si butonul de start care pornesti electromotorul(starterul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Checherita Cătălin Postat Ianuarie 30, 2023 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2023 Butonul care pornești motorul, este pe partea dreapta sub cel rosu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 31, 2023 Share Postat Ianuarie 31, 2023 Butonul ala nu e cauza lipsei de putere dar ca sa rezolvi problema cu pornirea poti sa-l dai cu un spray de contacte, chiar si cu wd40 daca nu ai spray dedicat pt contacte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Checherita Cătălin Postat Februarie 2, 2023 Autor Share Postat Februarie 2, 2023 Am dat cu spray, doar ca nu am rezolvat problema. Mulțumesc mult ! Nu știu ce poate fii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Ny Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 Salut. Urmează sfatul lui TNG. Începe cu pompa, presiunea, filtrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 Sfat :eu zic sa duci motocicleta la mecanic, daca nu te descurci nici cu identificarea butonului kill switch. Probleme de pornire pot fi de la buton, de la baterie, de la releu pornire sau incarcare. in primul rand. Poate fi si jeg la cric, si nu iti porneste ca nu l citeste calumea. apoi pot fi probleme de injectie, bujii, o gramada. Diagnoza nu o faci aici, cu siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.