do_it Postat Martie 7 Autor Share Postat Martie 7 Ooooooo felicitari in avans. Asteptarea e grea (asa a fost ptr mine) dar se merita din plin. Eu mi-am luat un concediu imediat dupa Paste (adica de pe 29 se intra in Paste si revin la munca abia pe 15 Apr) si pentru prima saptamana am rezervat deja hotel la Lago di Garda. Adica 4 zile voi sta in Torbole si alte 4 zile ma mut la alt hotel pe malul celalant al Lacului di Garda, in Limone Sul Garda. Am stst anul trecut in Malcesine si zona toata e un paradis mai ales pentru motociclisti. Am de gind sa fac tot ce exista traseu moto in zona ( e plin youtube de idei / exemple). Dau o fuga si pina in Venetia, Milano oricum e ca de obicei, abonat.... Lago di Como..... toate sunt in zona. Deci mai am putin si ai dau bataie (de data asta plec singur cu nu s-a potrivit concediul meu cu cel al sotiei). De la mine din Stuttgart pina la hotel la Lago di Garda sunt doar 548 km.... Am sa iau si Gopro-ul cu mine sa filmez ceva... mai vorbim. Asfalt uscat tuturor... Hakuna Matata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 7 Share Postat Martie 7 (editat) Acum 1 oră, do_it a spus: Ooooooo felicitari in avans. Asteptarea e grea (asa a fost ptr mine) dar se merita din plin. Eu mi-am luat un concediu imediat dupa Paste (adica de pe 29 se intra in Paste si revin la munca abia pe 15 Apr) si pentru prima saptamana am rezervat deja hotel la Lago di Garda. Adica 4 zile voi sta in Torbole si alte 4 zile ma mut la alt hotel pe malul celalant al Lacului di Garda, in Limone Sul Garda. Am stst anul trecut in Malcesine si zona toata e un paradis mai ales pentru motociclisti. Am de gind sa fac tot ce exista traseu moto in zona ( e plin youtube de idei / exemple). Dau o fuga si pina in Venetia, Milano oricum e ca de obicei, abonat.... Lago di Como..... toate sunt in zona. Deci mai am putin si ai dau bataie (de data asta plec singur cu nu s-a potrivit concediul meu cu cel al sotiei). De la mine din Stuttgart pina la hotel la Lago di Garda sunt doar 548 km.... Am sa iau si Gopro-ul cu mine sa filmez ceva... mai vorbim. Asfalt uscat tuturor... Hakuna Matata eu zic sa te bucuri mai mult de drumuri de munte decat sa te bagi prin milano si venetia Editat Martie 7 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 7 Share Postat Martie 7 Acum 1 oră, do_it a spus: zona toata e un paradis mai ales pentru motociclisti Dar pt scuteriști? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 7 Share Postat Martie 7 (editat) Acum 1 oră, ENEOS a spus: Dar pt scuteriști? si pentru ei…. Cilindreea conteaza mai putin ….important este unde ajungi … Editat Martie 7 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 7 Share Postat Martie 7 Acum 26 minute, ianachim a spus: Cilindreea conteaza mai putin Oricum au ajuns unele să aibă capacități de 🏍. Acum 27 minute, ianachim a spus: important este cum ajungi Fixed! Dpmdv scopul și utilitatea scuterului nu e să te bucuri de drumuri de munte virajate și să faci ture de sute/mii de km. Da, se poate și cu mobra 50, dar e pt masochiști. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Martie 9 Autor Share Postat Martie 9 La 07.03.2024 la 19:15, ianachim a spus: eu zic sa te bucuri mai mult de drumuri de munte decat sa te bagi prin milano si venetia Cred ca ai dreptate cu Milano.... am tot fost. Venetia vreau totusi sa o vad ca inca nu am ajuns pe acolo si sunt in zona. bineinteles ca nu ma duc pe autostrada spre Venetia. fac un tur si dau si prin Venetia.... La 07.03.2024 la 19:23, ENEOS a spus: Dar pt scuteriști? Am vrut sa spun prin "motociclisti" si scooteristi. Poate ca m-am exprimat gresit dar fara intentie, si eu sunt un scooterist si prefer scooter in locul motocicletei (am motivat mai sus alegerea mea). Deci no offence please. Ptr mine 2 roti inseamna aventura si libertate chiar daca sunt mari sau mici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 9 Share Postat Martie 9 La 07.03.2024 la 22:48, ENEOS a spus: Oricum au ajuns unele să aibă capacități de 🏍. Fixed! Dpmdv scopul și utilitatea scuterului nu e să te bucuri de drumuri de munte virajate și să faci ture de sute/mii de km. Da, se poate și cu mobra 50, dar e pt masochiști. de fapt e vorba de o categorie aparte. maxi scuter si scuter adv. astea sunt niste "struto camile" , faine faine. Stiu ca tie iti plac "vacile" dar nici astea nu s deloc de lepadat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Martie 9 Share Postat Martie 9 La 07.03.2024 la 22:48, ENEOS a spus: Oricum au ajuns unele să aibă capacități de 🏍. Fixed! Dpmdv scopul și utilitatea scuterului nu e să te bucuri de drumuri de munte virajate și să faci ture de sute/mii de km. Da, se poate și cu mobra 50, dar e pt masochiști. Cu astea mari (TMAX, Forza 750, X-ADV posibil sa nu te poți ține după ele pe curbe daca sunt pe mana cui trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 9 Share Postat Martie 9 Mda, păi mi-e că nu m-aș putea ține pe curbe după vreun crasquez nici dacă eu aș fi pe cel mai tare supermoto și el pe vreun Shadow de 125! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingineru Postat Martie 9 Share Postat Martie 9 (editat) După cum se poate citi anterior, urmăream de mai mult timp acest model și m-am hotărât să-l cumpăr, inclusiv după experiența povestită aici. Dar....nu a fost să fie. O să scriu totuși de ce, chiar dacă poluez topicul, poate experiența este utilă și altora. Am comandat agregatul la dealer, a sosit, i-am făcut recepția, m-am urcat pe el și am plecat. Numai că după câteva sute de metri am remarcat că nu schimbă vitezele, nici automat, nici în modul manual, iar ca să fie tacâmul complet a sărit chiar și din treapta 1 în "no man's land", în nici o treaptă adică. Și ca să fie și mai interesant, momentul cu pricina a fost pe urcarea unui pod rutier aglomerat din nordul Bucureștiului . Nu vreți să știți cum treceau toți pe lângă mine în timp ce mă lăsam ușor în vale cu spatele, în față nu aveam nici o șansă să urc pe lângă agregat și apoi să și cobor podul. Fiind posesor de Honda AT, cunosc exact cum și ce fel este cu schimbarea vitezelor la DCT. După niște discuții (penibile) telefonice pe tema schimbatului vitezelor, băieții de la dealer au venit și m-au preluat și au șurubărit la agregat.....aproape o săptămână fără să-i de-a de cap. Mi se pare de neacceptat să vinzi un motor nou, fără să verifici funcționalitatea deplină, măcar 1km "după blocuri". Sau măcar pe stander să vezi dacă schimbă vitezele, fiind un agregat mai special cu schimbare automată. Pilda ar fi că la Hondele cu DCT luate de noi, nu strică să vă asigurați că schimbă vitezele, înainte să plecați cu ele de la dealer. După aproape o săptămână am ajuns la concluzia că oricât aș încerca, nu m-aș simți în siguranță tehnică pe agregatul respectiv și am cerut banii înapoi și i-am și primit. Editat Martie 9 de ingineru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Martie 9 Share Postat Martie 9 Inedita experienta. Ai aflat ulterior ce se intamplase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 9 Share Postat Martie 9 1 oră în urmă, ingineru a spus: După cum se poate citi anterior, urmăream de mai mult timp acest model și m-am hotărât să-l cumpăr, inclusiv după experiența povestită aici. Dar....nu a fost să fie. O să scriu totuși de ce, chiar dacă poluez topicul, poate experiența este utilă și altora. Am comandat agregatul la dealer, a sosit, i-am făcut recepția, m-am urcat pe el și am plecat. Numai că după câteva sute de metri am remarcat că nu schimbă vitezele, nici automat, nici în modul manual, iar ca să fie tacâmul complet a sărit chiar și din treapta 1 în "no man's land", în nici o treaptă adică. Și ca să fie și mai interesant, momentul cu pricina a fost pe urcarea unui pod rutier aglomerat din nordul Bucureștiului . Nu vreți să știți cum treceau toți pe lângă mine în timp ce mă lăsam ușor în vale cu spatele, în față nu aveam nici o șansă să urc pe lângă agregat și apoi să și cobor podul. Fiind posesor de Honda AT, cunosc exact cum și ce fel este cu schimbarea vitezelor la DCT. După niște discuții (penibile) telefonice pe tema schimbatului vitezelor, băieții de la dealer au venit și m-au preluat și au șurubărit la agregat.....aproape o săptămână fără să-i de-a de cap. Mi se pare de neacceptat să vinzi un motor nou, fără să verifici funcționalitatea deplină, măcar 1km "după blocuri". Sau măcar pe stander să vezi dacă schimbă vitezele, fiind un agregat mai special cu schimbare automată. Pilda ar fi că la Hondele cu DCT luate de noi, nu strică să vă asigurați că schimbă vitezele, înainte să plecați cu ele de la dealer. După aproape o săptămână am ajuns la concluzia că oricât aș încerca, nu m-aș simți în siguranță tehnică pe agregatul respectiv și am cerut banii înapoi și i-am și primit. salutare de curiozitate, ce dealer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Martie 9 Share Postat Martie 9 Acum 4 minute, ianachim a spus: salutare de curiozitate, ce dealer? Honda Nord -"pod rutier în nordul Bucureștiului". Probabil a fost o lămâie, eu am avut ATAS cu DCT și a fost impecabil DCT-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingineru Postat Martie 9 Share Postat Martie 9 (editat) Acum 23 minute, enopul a spus: Inedita experienta. Ai aflat ulterior ce se intamplase? M-am mulțumit că am primit banii înapoi, la faza asta nu am ce să repoșez dealerului, a fost foarte prompt și foarte rapid. Am înțeles că a fost trimisă înapoi la Honda. Acum 6 minute, LionEl a spus: Honda Nord -"pod rutier în nordul Bucureștiului". Probabil a fost o lămâie, eu am avut ATAS cu DCT și a fost impecabil DCT-ul. Nu este Honda Nord! Nu e vorba de nici o lămâie, am scris că sunt posesor de Honda AT CRF 1000 DCT de mai bine de 3 ani. La fel de mulțumit sunt de DCT, mi se pare cutia de viteze totală pentru moto, ăsta a fost unul din motivele de am ales Forza 750. Dar la Forza de am comandat-o....a fost o pocnitoare, nu mai zic mirosul de plastic încins, deși am mers doar câteva sute metri. Editat Martie 9 de ingineru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Martie 9 Share Postat Martie 9 Chiar acum, ingineru a spus: M-am mulțumit că am primit banii înapoi, la faza asta nu am ce să repoșez dealerului, a fost foarte prompt și foarte rapid. Am înțeles că a fost trimisă înapoi la Honda. Nu este Honda Nord! Nu e vorba de nici o lămâie, am scris că sunt posesor de Honda AT DCT de mai bine de 3 ani. Pai tocmai ai prins lămâie că altfel nu ar fi fost nici un stres și te bucurai și acum de ea. Și banii înapoi este un rezultat pozitiv și normal așa că........ Din păcate se mai întâmplă și ghinioane. Bine că s-a terminat cu bine și fără vreun incident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingineru Postat Martie 9 Share Postat Martie 9 Chiar acum, LionEl a spus: Pai tocmai ai prins lămâie că altfel nu ar fi fost nici un stres și te bucurai și acum de ea. Și banii înapoi este un rezultat pozitiv și normal așa că........ Din păcate se mai întâmplă și ghinioane. Bine că s-a terminat cu bine și fără vreun incident. Credeam că lămâie=începător :), scuze. Da, așa este, pe partea cu banii nu am ce să reproșez, a fost impecabil, deși pe zona tehnică am avut oarece divergențe că nu țineam morțiș să indice zero km pe bord. Dealerul a susținut că majoritatea cumpărătorilor insistă să aibă zero km pe bord când se urcă pe ea și de asta nu au dat o tură măcar în curte cu ea. Îmi amintesc că CRF-ul avea câțiva km când l-am luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Martie 9 Share Postat Martie 9 Acum 19 minute, ingineru a spus: Credeam că lămâie=începător :), scuze. Da, așa este, pe partea cu banii nu am ce să reproșez, a fost impecabil, deși pe zona tehnică am avut oarece divergențe că nu țineam morțiș să indice zero km pe bord. Dealerul a susținut că majoritatea cumpărătorilor insistă să aibă zero km pe bord când se urcă pe ea și de asta nu au dat o tură măcar în curte cu ea. Îmi amintesc că CRF-ul avea câțiva km când l-am luat. Da lămâie m-am referit la produs nu la tine că ai zis că ai Africana deci știi cum ar trebui sa meargă Bine că ai rezolvat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingineru Postat Martie 9 Share Postat Martie 9 (editat) Acum 44 minute, ianachim a spus: salutare de curiozitate, ce dealer? Motoboom. Livrează prin intermediul Triumph, care se află la câteva sute de metri de Honda Nord. În afară de divergența pe tema celor zero km la vânzare, comportamentul Motoboom a fost impecabil față de mine, cel mai probabil a fost un defect de fabricație și am înțeles perfect situația. Am avut mai multe mașini noi și trei moto noi și nici una nu a avut zero km la cumpărare, credeam că este un "must have" să te asiguri la vânzare că...."merge". Întâmplarea m-a făcut să nu mai cumpăr Forza 750, deși DCT-ul este ceva de vis pentru moto. Chiar dacă am poluat topicul (și îmi cer scuze), postarea mea se vrea doar un semnal de alarmă la verificarea mobrei la cumpărare, chiar dacă este nouă, iar cei zero km....nu înseamnă mare lucru, din experiențele anterioare eu unul nici nu credeam că se poate cumpăra un vehicul cu zero km pe bord - asta chiar avea zero km când m-am urcat pe ea. Editat Martie 9 de ingineru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 10 Share Postat Martie 10 (editat) Acum 7 ore, ingineru a spus: mai multe mașini noi și trei moto noi și nici una nu a avut zero km la cumpărare Eu știam că mașinile cel puțin vin cu computerul de bord într-un așa numit mod logistic care permite aducerea kilometrajului la 0 cu instrumentul de diagnoză tocmai pt a putea fi predate clienților afișând 0 km! În modul ăsta mai multe funcții sunt inactive pt a nu descărca bateria în perioada de staționare, iar kilometrajul permite "ștergerea" câtorva km (maxim 30 sau cam așa ceva), rulajul de pe platforma fabricii, încărcat/descărcat, manevre și un scurt test la dealer, d'astea, nu rulaj de sute de km. Editat Martie 10 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 10 Share Postat Martie 10 Peugeot, Citroen și Fiat aveau cu siguranță acest mod logistic! Drept că nu mai sunt acum la curent, poate l-or fi eliminat. Km se contorizau, dar cu testerul se putea aduce bordul la 0 o singură dată și dacă nu se adunaseră peste un anumit nr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingineru Postat Martie 10 Share Postat Martie 10 Acum 41 minute, EL Ciupacabra a spus: Quality controlul este exclusiv in sarcina producatorului. Se fac niste teste la finalul liniei de asamblare, au proceduri specifice pentru asta, proceduri care incearca sa acopere niste scenarii prestabilite. Dealerul nu poate face asa ceva si nici nu e recomandat sa o faca in jurul blocului sau pe sosea. Cu siguranță că exemplarul în discuție nu avea voie să părăsească fabrica și ajungă pe stradă. Undeva controlul calității pentru acel exemplar a eșuat. Acum 41 minute, EL Ciupacabra a spus: Ma bucur ca ti-au returnat banii. Asa era si normal. Da, aici nu au fost probleme de nici un fel. Am apreciat că au încercat să facă tot posibilul și mi-au dat de ales dacă vreau banii înapoi sau se continuă investigația chiar de la început. Inițial am crezut că este vorba de vreun senzor/mufă sau ceva de genul dereglat la transport și îmi doream mult mobra asta. Apoi, după câteva zile, când am văzut că nu se lasă dovedită....am zis pas. Psihologic vorbind, la o motocicletă nouă să se înceapă cu un service intens....n-aș mai fi putut să am încredere deplină în ea la drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Martie 10 Share Postat Martie 10 Motoboom are ceva ciudat legat de Honda cel putin, la programul rabla nu participa cu Honda, au la vanzare modele ce nu le vezi la ceilalti dealeri si nici nu apar in lista dealeri Honda. Cumva e ciudat si ca ti au dat banii inapoi pt ca un dealer oficial nu o facea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 10 Share Postat Martie 10 Acum 6 ore, enopul a spus: un dealer oficial nu o facea Nu fi așa sigur! 1. Dacă achiziția e pe p.f. și s-a stricat în primele 48h îl strângi de oo pt că e obligat prin lege! Pe p.j. e mai greu pt că nu se bagă anpc ( ) dar există și așa posibilități. 2. Honda are politica ghiocelului față de clienți, mașini cu probleme știu 100% că au luat înapoi și au restituit . Motoboom presupun că e sub-dealer al vreunuia de afară, iar ăla înregistrează vânzările în sistemul Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Martie 23 Autor Share Postat Martie 23 Salutare tuturor revin cu ceva noutati; Inca un pic si plec in vacanta, doar ca dupa ce am vorbit cu vecinul meu care are (avea) un Suzuki Burgmann 400, s-a hotarit si a schimbat jucaria. Si-a luat si el Honda Forza 750 dar pe culoarea Rosie. Ar fi vrut sa vina cu mine in vacanta cu Forza lui sa "fim doi" dar e inca in rodaj. Ptr. comparatie, pun o poza cu H. Forza lui pe culoarea Rosie (Candy Chromosphere Red) si una cu a mea pe culoare Blue Jeans (Matt Jeans Blue Matallic)... ce parere aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Martie 23 Share Postat Martie 23 Parerea me e ca black 2024 da cel mai bine Dar strict intre cele 2, in realitate albastru da mai bine, in poze rosu. Rosu ala nu e chiar rosu ala frumos, e asa bon bon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.