do_it Posted September 13 Share Posted September 13 (edited) Salutare. Mi-am spus ca nu mai intru la magazine moto, si totusi nu am rezistat si am cumparat din nou... De data asta, alegerea a fost dificila ptr ca intre Honda Forza 750 si Yamaha Tmax 560 banii nu mai erau un motiv de selectie (amindoua se invirt cam pe la acelasi pret). La Yamaha trebuia sa stept din Martie pina in Mai si la Honda am asteptat din Martie pina in 30 August... ultimile 2 foto cu Kilometraj cind am ridicat-o ( 1 km ) si dupa 3 zile cind am fost la prima revizie (999 km ). Am gasit si comparatie pe net, ma gindesc ca vor fi interesati sa vada si asta. Abia astept ziua de Vineri... plec pina la Milano si revin Luni.... va spun cum s-a comportat... Ptr cei interesati, un comparativ... 66111890_YamahaTMAXvsHondaX-ADV_DRAGRACE_4K.mp4 Edited September 13 by do_it Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escanor Posted September 13 Share Posted September 13 Nice sunt curios de reviewul tau. Solo sau cu pasagera? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
do_it Posted September 13 Author Share Posted September 13 Plec cu sotia... deci vom fi 2 persoane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lup69 Posted September 13 Share Posted September 13 S-o stapanesti sanatos si asfalt uscat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
warlock Posted September 14 Share Posted September 14 Salut, eu sunt curios de ce ai ales scuterica-big-engine-moto-wannabe si nu nc750dct! Sa va bucurati de scuterica! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escanor Posted September 14 Share Posted September 14 arata mai bine scuterica decat NC ala care nu inspira nimic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
do_it Posted September 14 Author Share Posted September 14 Salutare... Multumesc de urari si motivul ptr care am ales "aceasta forma" este latura practica; nu vreau sa renunt la spatiul de sub sa, la faptul ca am de ales unde sa tin picioarele (mai ales la drum lung conteaza). Pozitia de scooter imi place (chestie de preferinta) si majoritatea timpului conduc in oras si imprejurimi. Adica daca vreau sa ajung in zona aeroportului (Sud de ex.) ptr ca eu stau in Zuffenhausen, linga fabrica Porsche, in Nord-ul orasului, ca sa evit nebunia din oras, ies pe autostrada citeva minute si chiar daca se intimpla sa fie STAU nu ma afecteaza prea tare (he he he sunt sofer de camion si STAU este a doua mea casa... ). ar fi fost suficient ceva mai mic si mai practic ( dupa ce am incercat majoritatea capacitatilor cil., cred ca cea mai indicata clasa ar fi undeva pe la 300 ccm raport putere si practibilitate, spatiu, dimensiuni... nu degeaba nemtii numeste aceasta clasa de cil. "goldene mitte" ). De ce am luat 750 ccm ? e un fel de "doua in una". recomand sa face-ti un test cu Honda NC 750 DCT, X-ADV, Forza 750. Cutia DCT este exceptionala mai ales ca acum este la a 3-a generatie. Pina acum am un consum mediu de 3,8% l/km. si cind un prieten de grup scooter de aici (Antonio) care are Forza 750 ne spunea, multi (inclusiv eu) credeam ca minte. Ptr comparatie, fostul meu SYM MAXSYM 508 consuma mediu 4,5-5 %. Sunt curios cum va fi la un drum de 600 km (cu opririle necesare ptr benzina, wc,...) Maine plec.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
warlock Posted September 14 Share Posted September 14 Acum 8 minute, do_it a spus: latura practica; am intuit cumva asta Acum 8 minute, do_it a spus: spatiul de sub sa Acum 9 minute, do_it a spus: consum mediu de 3,8% l/km belea. eu la cruisym 300 am pana acum 3.3-3.7 pentru ultimele 3 plinuri ( abia am in total ~1400km) Timp bun sa aveti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
do_it Posted September 14 Author Share Posted September 14 Multumesc. La mine atita arata si am calculat cum se mai spune in popor, "babeste", la pompa, de la plin la urmatorul plin si am calculat; a reiesit valori diferite de la 3.6 % la 3,9 %. Sa vad dupa ce fac turul asta fiind incarcat bine (2 persoane + bagaje) cit o sa fie, desi nu ptr consum am ales acest model. Pe site official Honda ei declara un consum de 3,6 % ( Benzinverbrauch (Liter pro 100 km (Honda Messwerte gem. WMTC)3,6L/100km ) Info sit official cu date tehnice: https://www.honda.de/motorcycles/range/scooter/forza-750/specifications.html# Vreau sa repet faptul ca DSC face diferenta.... merita toti banii. Era sa uit, desi Sym Maxsym 508 TL care l-am avut (223 kg), iar Honda Froza are 235 kg, se pare ca centrul de greutate la Forza este mai jos proiectat pentru ca o aranjez in garaj si parcari mult mai usor. Inca ma mai uit la ea dupa ce o parchez sa vad cit de mult plastic are ptr ca, prin comparatie, la mana se simte mai usoara si clar, mai sigura la manevrat. Inca ceva info ptr cine este interesat: mi-am cumparat si casti noi: Schubert C3Pro (modular helm) si sotiei Caberg Duke II (modular Helm). Nu eram sigur daca intra sub sa. Fiecare incape la fix, deci ma bucur ca o casca poate fi depozitata sub sa, cealanta binenteles va intra in TopBox. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
warlock Posted September 15 Share Posted September 15 Acum 21 ore, GoodKat a spus: NMax 155 Crusym 300, asta am eu pana acum. consumul ala mai mic corespunde unei iesiri de 200 km din Bucuresti. eu tin alimentarile la spritmonitor inca din 2009, si la motociclete avute anterior. dar ma opresc aici, sa nu stricam topicul. Acum 20 ore, do_it a spus: o casca poate fi depozitata e bine si asa. Acum 20 ore, do_it a spus: 2 persoane + bagaje Vreme buna sa aveti in plimbari! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
do_it Posted September 15 Author Share Posted September 15 Multumesc @warlock sper sa fie vreme buna... La tine in tabel mi se par general, consumuri normale; am avut Kymco Downtown 350 si cam tot aceleasi consumuri erau. Eu cred ca e un consum de 3.5 - 4 % e normal ptr 300 ccm daca nu il forjezi... Nu prea stiu ce bagaje sa iau ptr 3 zile... nu am neaparata nevoie de side koffer dar sigur sotia mai cumpara cite ceva si e bine sa fie extra spatiu. Ma va deranja putin la filtering ptr ca vor fi ceva STAU pe drum si nu am de gind sa stau pe loc . Deja tunelul San Gotthard este inchis pentru ca s-a prabusit o mica placa din tavan; inca nu stiu cind il vor redeschide. Oricum de obicei merg pe cealanta varianta San Bernardino, mai serpuita, cu tunele mai mici dar mai multe (frumos ptr motor) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Microbec Posted September 15 Share Posted September 15 41 minutes ago, do_it said: tunelul San Gotthard este inchis pentru ca s-a prabusit o mica placa din tavan; inca nu stiu cind il vor redeschide. E posibil sa ma insel, dar parca trebuia sa fie redeschis traficului saptamana trecuta. Spor la kilometri si sa ai vreme frumoasa si drumuri bune! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
do_it Posted September 15 Author Share Posted September 15 Acum 10 minute, Microbec a spus: E posibil sa ma insel, dar parca trebuia sa fie redeschis traficului saptamana trecuta. Spor la kilometri si sa ai vreme frumoasa si drumuri bune! Multumesc... impachetez si vad ca se aduna ceva cind sotia nu vrea sa renunte la una, la alta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted September 15 Share Posted September 15 Acum 23 ore, GoodKat a spus: Nu stiu cum scoateti consumurile astea ca eu pe NMax 155 scot 3 - 3.1 la pompa. la drum intins cu Majesty 400 consum 3.1-3.2 la viteze legale. Cand merg in oras se duce la 5% pt ca merg mult mai zbuciumat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.