Jump to content

Honda Forza 750 Travel Edition


do_it
 Share

Recommended Posts

Salutare. Mi-am spus ca nu mai intru la magazine moto, si totusi nu am rezistat si am cumparat din nou... De data asta, alegerea a fost dificila ptr ca intre Honda Forza 750 si Yamaha Tmax 560 banii nu mai erau un motiv de selectie (amindoua se invirt cam pe la acelasi pret). La Yamaha trebuia sa stept din Martie pina in Mai si la Honda am asteptat din Martie pina in 30 August... ultimile 2 foto cu Kilometraj cind am ridicat-o ( 1 km ) si dupa 3 zile cind am fost la prima revizie (999 km ). Am gasit si comparatie pe net, ma gindesc ca vor fi interesati sa vada si asta. Abia astept ziua de Vineri... plec pina la Milano si revin Luni.... va spun cum s-a comportat... 

20230901_182526.jpg

20230901_182502.jpg

20230831_165153.jpg

20230831_165158.jpg

20230902_130940.jpg

20230831_181841.jpg

20230903_182435.jpg

Ptr cei interesati, un comparativ...

Edited by do_it
Link to comment
Share on other sites

Salutare... Multumesc de urari si motivul ptr care am ales "aceasta forma" este latura practica; nu vreau sa renunt la spatiul de sub sa, la faptul ca am de ales unde sa tin picioarele (mai ales la drum lung conteaza). Pozitia de scooter imi place (chestie de preferinta) si majoritatea timpului conduc in oras si imprejurimi. Adica daca vreau sa ajung in zona aeroportului (Sud de ex.) ptr ca eu stau in Zuffenhausen, linga fabrica Porsche, in Nord-ul orasului, ca sa evit nebunia din oras, ies pe autostrada citeva minute si chiar daca se intimpla sa fie STAU nu ma afecteaza prea tare (he he he sunt sofer de camion si STAU este a doua mea casa...😃 ). ar fi fost suficient ceva mai mic si mai practic ( dupa ce am incercat majoritatea capacitatilor cil., cred ca cea mai indicata clasa ar fi undeva pe la 300 ccm raport putere si practibilitate, spatiu, dimensiuni... nu degeaba nemtii numeste aceasta clasa de cil. "goldene mitte" ). De ce am luat 750 ccm ? e un fel de "doua in una". recomand sa face-ti un test cu Honda NC 750 DCT, X-ADV, Forza 750. Cutia DCT este exceptionala mai ales ca acum este la a 3-a generatie. Pina acum am un consum mediu de 3,8% l/km. si cind un prieten de grup scooter de aici (Antonio) care are Forza 750 ne spunea, multi (inclusiv eu) credeam ca minte.

Ptr comparatie, fostul meu SYM MAXSYM 508 consuma mediu 4,5-5 %. Sunt curios cum va fi la un drum de 600 km (cu opririle necesare ptr benzina, wc,...) Maine plec.... 

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 minute, do_it a spus:

latura practica;

am intuit cumva asta

Acum 8 minute, do_it a spus:

spatiul de sub sa

 

Acum 9 minute, do_it a spus:

consum mediu de 3,8% l/km

belea. eu la cruisym 300 am pana acum 3.3-3.7 pentru ultimele 3 plinuri ( abia am in total ~1400km)

 

Timp bun sa aveti! 

Link to comment
Share on other sites

Multumesc. La mine atita arata si am calculat cum se mai spune in popor, "babeste", la pompa, de la plin la urmatorul plin si am calculat;  a reiesit valori diferite de la 3.6 % la 3,9 %. Sa vad dupa ce fac turul asta fiind incarcat bine (2 persoane + bagaje) cit o sa fie, desi nu ptr consum am ales acest model. Pe site official Honda ei declara un consum de 3,6 % 

( Benzinverbrauch (Liter pro 100 km (Honda Messwerte gem. WMTC)3,6L/100km ) Info sit official cu date tehnice:

https://www.honda.de/motorcycles/range/scooter/forza-750/specifications.html#

Vreau sa repet faptul ca DSC face diferenta.... merita toti banii. Era sa uit, desi Sym Maxsym 508 TL care l-am avut (223 kg), iar Honda Froza are 235 kg, se pare ca centrul de greutate la Forza este mai jos proiectat pentru ca o aranjez in garaj si parcari mult mai usor. Inca ma mai uit la ea dupa ce o parchez sa vad cit de mult plastic are ptr ca, prin comparatie, la mana se simte mai usoara si clar, mai sigura la manevrat. Inca ceva info ptr cine este interesat: mi-am cumparat si casti noi: Schubert C3Pro (modular helm) si sotiei Caberg Duke II (modular Helm). Nu eram sigur daca intra sub sa. Fiecare incape la fix, deci ma bucur ca o casca poate fi depozitata sub sa, cealanta binenteles va intra in TopBox. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 21 ore, GoodKat a spus:

NMax 155

Crusym 300, asta am eu pana acum. consumul ala mai mic corespunde unei iesiri de 200 km din Bucuresti.

image.thumb.png.febf9c1daf7e1c579e460c9d08ea969a.png

eu tin alimentarile la spritmonitor inca din 2009, si la motociclete avute anterior. dar ma opresc aici, sa nu stricam topicul.

 

Acum 20 ore, do_it a spus:

o casca poate fi depozitata

e bine si asa. 

 

Acum 20 ore, do_it a spus:

2 persoane + bagaje

Vreme buna sa aveti in plimbari! 

Link to comment
Share on other sites

Multumesc @warlock sper sa fie vreme buna... La tine in tabel mi se par general, consumuri normale; am avut Kymco Downtown 350 si cam tot aceleasi consumuri erau. Eu cred ca e un consum de 3.5 - 4 % e normal ptr 300 ccm daca nu il forjezi... Nu prea stiu ce bagaje sa iau ptr 3 zile... nu am neaparata nevoie de side koffer dar sigur sotia mai cumpara cite ceva si e bine sa fie extra spatiu.

Ma va deranja putin la filtering ptr ca  vor fi ceva STAU pe drum si nu am de gind sa stau pe loc 😁. Deja tunelul San Gotthard este inchis pentru ca s-a prabusit o mica placa din tavan; inca nu stiu cind il vor redeschide. Oricum de obicei merg pe cealanta varianta San Bernardino, mai serpuita, cu tunele mai mici dar mai multe (frumos ptr motor)

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, do_it said:

tunelul San Gotthard este inchis pentru ca s-a prabusit o mica placa din tavan; inca nu stiu cind il vor redeschide.

E posibil sa ma insel, dar parca trebuia sa fie redeschis traficului saptamana trecuta.

Spor la kilometri si sa ai vreme frumoasa si drumuri bune! 

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 minute, Microbec a spus:

E posibil sa ma insel, dar parca trebuia sa fie redeschis traficului saptamana trecuta.

Spor la kilometri si sa ai vreme frumoasa si drumuri bune! 

Multumesc... impachetez si vad ca se aduna ceva cind sotia nu vrea sa renunte la una, la alta... 😁

Link to comment
Share on other sites

Acum 23 ore, GoodKat a spus:



Nu stiu cum scoateti consumurile astea ca eu pe NMax 155 scot 3 - 3.1 la pompa.

la drum intins cu Majesty 400 consum 3.1-3.2 la viteze legale. Cand merg in oras se duce la 5% pt ca merg mult mai zbuciumat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...