Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

Acum 5 minute, Adrian M. a spus:

Piata moto din Romania este cam mneh. Se vand putine unitati noi, si cele mai multe sunt BMW, de departe. Asta fiindca nu vorbim de dealeri, ci de producator cu showroom. Kawasaki , doar importator si dealer. 

La Ducati ai moto de test de exemplu.

Si Yamaha-dar nu doar anumite modele.

Honda, au avut anul asta prin vara, mai toata gama-via Honda Nord si Motorteam-inclusiv GOldwing. Cel putin asa s-au laudat.

Suzuki, n-au fost niciodata foarte prezenti.

KTM au disparut si reaparut acum, via atvrom si ath moto, plus alti dealeri. Greu cu moto de teste, dar tot am prins pentru 20 min un 1290.

Triumph a intrat de 1 an, si are moto de teste-este reprezentant oficial, cu service, in spate fiind un dealer multimarca foarte mare-motoboom. 

 

Cheia  este practic capacitatea financiara-trebuie investit in moto de test...

 

Sa cumperi la orb este horror. Stiu ca zic, ca asa am cumparat versysul. N-am gresit cu el, este foarte misto, daaaar, daca as fi putut sa merg cu el o ora, cred ca ma gandeam de doua ori daca sa l iau sau nu in varianta standard-cred ca l luam versiunea full, cu suspensia electronica-fiindca varianta standard, reglata pt mine, este cam inalta. Pe s nu am avut problema asta-am mers dupa, cu a unui pink, si am vazut cum e.

 

La Honda au mintit nu au avut nimic la test, nu de alta dar am incercat eu din nou cu Goldwing. Deci s-au laudat doar pe hartie 

 

Problema asta cu motoarele la test nu e numai la noi, si prin State se plang ca la fel nu sunt si nu le dau la test (ma refer la astea japoneze) spre deosebire de HD, BMW unde te duci testezi, mergi , vezi , probezi etc 

 

Ahh si eu ca si tine tot in orb am luat Versys-ul si nu imi pare rau, dar mare greseala nu mai repet scheme de genul asta. Si ideal ar fi de testat pe durata unui weekend ca sa vezi cu adevarat care e treaba cu motoreta respectiva 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 minut, SenorPink a spus:

La Honda au mintit nu au avut nimic la test, nu de alta dar am incercat eu din nou cu Goldwing. Deci s-au laudat doar pe hartie 

 

pff, de kkao.

Clar, urmatoarea doar pe probate:))) Noroc ca deja 2 din 3 le-am testat-putin , ce i drept, dar tot mi-am facut o idee.

Sa vedem si nr 3....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, SenorPink said:

Pai astea sunt toate lansarile lor de acum din toamna - lansari de marketing. Singura autentica a fost a Multi V4 si  aia a fost

 

Nu chiar. În cele 4 evenimente rămase vor prezenta cel puțin 3 modele cu adevărat noi: Streetfighter V2, Multistrada V4 "Pikes Peak" (sau cum i-or zice) și DesertX.

 

image.thumb.png.a8f9c4498060dd02cc277370429c7502.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun Desert X de acord e noua

 

Dar Multi V4 Pikes Peak e doar o alta aroma a Multi V4 prezentata deja


Streetfighter V2 nu au deja? Sau doar V4-le e in oferta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, SenorPink said:

Dar Multi V4 Pikes Peak e doar o alta aroma a Multi V4 prezentata deja

 

Da și nu. E o versiune destul de diferită încât să fie model de sine stătător. E în categorie cu Tracer 9, S1000XR, Versys, etc.

Multistrada V4 prezentată anul trecut se bate cu GS (sau cel puțin așa ar vrea Ducati).

 

10 minutes ago, SenorPink said:

Streetfighter V2 nu au deja? Sau doar V4-le e in oferta?

 

Streetfighter cu motor V2 nu mai există din 2015 când au oprit producția de SF848.

 

image.thumb.png.8cb7889883b9b3e900a3035b8131c158.png

 

Modelul nou va fi practic o versiune decarenată al actualului Panigale V2.

 

image.thumb.png.f9f2f35f9f49da58d90c4dba1030ca60.png

 

Va înlocui în gamă Monster 1200 (care a fost tras subtil pe dreapta) și va fi poziționat sub SF V4 - la fel cum este Panigale V2 față de Panigale V4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Adrian M. a spus:

Pikes peak se vrea un fel de canion carver, mult mai înțepat pe asfalt. Multi clasic, se vrea allrounder. 

Multi classic is da shyte!!! Inca ma gandesc serios sa renunt la K pentru Multi V4 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, Adrian M. said:

Pikes peak se vrea un fel de canion carver, mult mai înțepat pe asfalt. Multi clasic, se vrea allrounder. 

 

Cam așa, dar invers.

 

Multistrada V4 actuală înlocuiește practic "Multistrada enduro"

 

image.thumb.png.526eae0f93ceb56318c129b9e4a22b1b.png

 

Ceea ce vor prezenta acum va înlocui "Multistrada clasică" (un sport-touring de asfalt)

 

image.thumb.png.6ab029f4619931ed0f094d9bb66b83f2.png

 

44 minutes ago, SenorPink said:

Bun Desert X de acord e noua

 

Dacă o iei ad literam, nici ăsta nu va fi model nou, ci un Hypermotard cu alte roți și plastice :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, PzKpfW a spus:

 

Cam așa, dar invers.

Pai si eu ce am zis? :))))

Am zis ca PIkes peak e canion carver, adica jucarie dedicata de asfalt, evident, sport touring. 

Multi clasic, V4, vrea sa fie allrounder, adica sa acopere si asfalt si boscheti, cum aveau inainte separat enduro.

Cred ca difera si configuratia  jantelor, probabil pikes va veni cu 17-asa ar face sens.

 

1 oră în urmă, SenorPink a spus:

Multi classic is da shyte!!! Inca ma gandesc serios sa renunt la K pentru Multi V4 

mai da l in spanac, 25 k :)))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Adrian M. a spus:

ceeeeeeeeee:)))))))))))))))))))

pe site e 27 var full de full......

enorm oricum pt o motocicleta...

27k e varianta full de plecare. Daca incepi sa pui pachetele pe ea si niste optiuni (nu accesorii, ci optionale ne deucem lejer spre 30k)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, SenorPink a spus:

27k e varianta full de plecare. Daca incepi sa pui pachetele pe ea si niste optiuni (nu accesorii, ci optionale ne deucem lejer spre 30k)

 

pai ce pachete, nu vine cu toate pe ea? pe bune, iti mai cer bani separat pentru ele, cum face ktm? vrei qs , scoti banu, vrei suspensia ajustata mai precis, scoti banu si tot asa? dar la ktm pretul e de 18k de plecare, nu 27.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Adrian M. a spus:

pai ce pachete, nu vine cu toate pe ea? pe bune, iti mai cer bani separat pentru ele, cum face ktm? vrei qs , scoti banu, vrei suspensia ajustata mai precis, scoti banu si tot asa? dar la ktm pretul e de 18k de plecare, nu 27.....

Ducati Multistrada V4 S Full - pret pornire 26590 euro si acum urmeaza:

 

1. Pachet Enduro - 1190 Euro (scut moror, protectie radiator, crash bar, talpa cric, proiectoare led)

2. Pachet urban - 618.80 Euro (top case, tank bag, priza usb)

pretu nou dupa pachete: 28505 euro la care mai adaugam zubehor: 

 

3. kit alarma - 345.10 ca trebuie la o motoreta d-asta 

4. alimentare keyless pentru buson rezervor ca nah trebuie la motoreta d-asta - 261.80 euro

5. RDC - 156.32 euro 

6. sa incalzita - 238 euro

 

Pret total: 29507 euro

 

Am pus toate astea ca sa fie 1 la 1 cu GSA la dotari cu toate optionalele. Si nu am pus toba Akrapovic si nu stiu ce ambreiaj de curse sau alte minuni. 

 

PS: astea sunt preturile de la Ducati Deutschland ca ei au configurator full si cu pret si cu tot ce trebuie. 

Editat de SenorPink
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, SenorPink a spus:

Ducati Multistrada V4 S Full - pret pornire 26590 euro si acum urmeaza:

 

1. Pachet Enduro - 1190 Euro (scut moror, protectie radiator, crash bar, talpa cric, proiectoare led)

2. Pachet urban - 618.80 Euro (top case, tank bag, priza usb)

pretu nou dupa pachete: 28505 euro la care mai adaugam zubehor: 

 

3. kit alarma - 345.10 ca trebuie la o motoreta d-asta 

4. alimentare keyless pentru buson rezervor ca nah trebuie la motoreta d-asta - 261.80 euro

5. RDC - 156.32 euro 

6. sa incalzita - 238 euro

 

Pret total: 29507 euro

 

Am pus toate astea ca sa fie 1 la 1 cu GSA la dotari cu toate optionalele. Si nu am pus toba Akrapovic si nu stiu ce ambreiaj de curse sau alte minuni. 

mda. Sa fie sanatoasa. Not for me. Cand oi castiga 8k euro pe luna, poate. Sau pe marte :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Adrian M. a spus:

mda. Sa fie sanatoasa. Not for me. Cand oi castiga 8k euro pe luna, poate. Sau pe marte :))))

Saauuu faci asa (ca asta fac si eu): astepti sa isi ia un inceptor cu bani una d-asta, sa mearga 1 luna - doua, sa se sperie un pic de ea si sa o puna la vanzare. 

 

Dupa aia vii tu si o iei cu juma' de pret si bingo!! 

 

(Am voie sa visez nu?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 minutes ago, Adrian M. said:

Multi clasic

 

La asta mă refeream. Multistrada "clasică" pentru mine este un sport touring, indiferent de numele pe care le folosesc acum.

 

1 minute ago, Adrian M. said:

dar la ktm pretul e de 18k de plecare, nu 27.....

 

Multi V4 pleacă de pe la 19 mii și ceva. Indiferent de versiune, un 1250GS echipat similar e cu 1000-1500 mai ieftin dar nu dispune de tehnologii precum radarul. Sunt sigur că începând de anul viitor când va apărea modelul nou cu radar, prețurile vor fi echivalente.

 

Avantajul la BMW și KTM este că toate opționalele se pot lua individual. Ducati au 2-3 nivele de echipare și basta. În rest și mie mi se par exorbitante prețurile acestor modele. Dar dacă se vând înseamnă că există cerere.

 

5 minutes ago, SenorPink said:

Ducati Multistrada V4 S Full - pret pornire 26590 euro si acum urmeaza:

 

Astea sunt prețuri oficiale care nu reprezintă aproape niciodată prețul plătit la final. Există oferte, pachete, discount-uri, etc. O cunoștință și-a luat Mts V4S la prețul de listă dar a primit toate opționalele listate de tine (mai puțin alarma) cadou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, PzKpfW a spus:

 

Astea sunt prețuri oficiale care nu reprezintă aproape niciodată prețul plătit la final. Există oferte, pachete, discount-uri, etc. O cunoștință și-a luat Mts V4S la prețul de listă dar a primit toate opționalele listate de tine (mai puțin alarma) cadou.

Ca la locul faptei negociezi, primesti niste cadouri...da asa e, dar preturile astea sunt macar ca referinta si punct de plecare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, cuki said:

Strategia sanatoasa este sa afisezi un pret mic, ca potentialul cumparator sa devina curios, sa vina poate la dealer, sa faca un test drive...incepi munca de convigere la nevasta etc.

Vezi exemplu GS...care e branduit la 15-16k, dar absolut nimeni nu da atata pe el, ci mai spre 18-20 sau chiar peste.

 

Invers este prosteala dpdmv, iar eu inteleg reducerea "masiva", ca nu se vand  iar ei incearca sa-si scoata parleleala pe spatele tau. 

 

Depinde de strategia de vânzări. Poate fi așa cum spui tu. Sau invers: atragi potențialul cumpărător în showroom cu un preț de bază mic, dar îl dezamăgești când îi arăți că ceea ce vrea el costă de fapt cu 20-25% mai mult. Dincolo, prețul ți-e pus în vedere de la început iar eventualele discount-uri sau pachete cadou te pot face să te simți privilegiat și să bagi mână în buzunar.

 

Asta e la nivel teoretic. La nivel practic, să fim serioși, cei care cumpără astfel de motociclete (1250GS, Multistrada V4, 1290 Adv) nu o fac o alegere rațională și nu o iau pe una în defavoarea celorlalte pentru că e mai ieftină.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, PzKpfW a spus:

 

Asta e la nivel teoretic. La nivel practic, să fim serioși, cei care cumpără astfel de motociclete (1250GS, Multistrada V4, 1290 Adv) nu o fac o alegere rațională și nu o iau pe una în defavoarea celorlalte pentru că e mai ieftină.

Da si nu prea. Uite cazul meu, am moto la vanzare, mai am ceva in cont. Mai ca merge luat un gs cu niste optionale, pana in 20k-fac un credit pe diferenta si aia e. Dar V4 e muuuuult prea scump, similar echipat, din ce observ.

1290 e la fel, la indemana. Dar mi-a trecut, cand vad ca la unguri e mai ieftin cu 1000 euro, ca unde am vorbit au zis ca sa uit de garantie extinsa, etc etc etc. Deci a ramas doar gsu in lista, plus ceva ce se promite a fi interesant-ramane de vazut.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Adrian M. a spus:

Da si nu prea. Uite cazul meu, am moto la vanzare, mai am ceva in cont. Mai ca merge luat un gs cu niste optionale, pana in 20k-fac un credit pe diferenta si aia e. Dar V4 e muuuuult prea scump, similar echipat, din ce observ.

1290 e la fel, la indemana. Dar mi-a trecut, cand vad ca la unguri e mai ieftin cu 1000 euro, ca unde am vorbit au zis ca sa uit de garantie extinsa, etc etc etc. Deci a ramas doar gsu in lista, plus ceva ce se promite a fi interesant-ramane de vazut.

 

Ia de la unguri fara stres! Mie imi pare rau acum ca nu am luat masina de la unguri, era la acelasi pret cu a mea dar versiunea si mai echipata, iar ca sa exemplific:

 

La noi la Honda Asko erau doua variante de Civic Executive: Varianta A - Acoperis panoramic de sticla dar cutie manuala de viteze si Varianta B - piele, automata dar fara acoepris de sticla. Ambele la aceeasi bani. La unguri Executive se gawsea si in varianta C - acoperis de sticla, automata si cu piele si la aceeasi bani la care era la noi cu discount de rabla auto. Doar ca mi-a fost lene sa ma duc pana la Budapesta 🙄😑

Nu mai repet inca o data treaba asta daca gasesc preturi asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, SenorPink a spus:

Ia de la unguri fara stres! Mie imi pare rau acum ca nu am luat masina de la unguri, era la acelasi pret cu a mea dar versiunea si mai echipata, iar ca sa exemplific:

 

La noi la Honda Asko erau doua variante de Civic Executive: Varianta A - Acoperis panoramic de sticla dar cutie manuala de viteze si Varianta B - piele, automata dar fara acoepris de sticla. Ambele la aceeasi bani. La unguri Executive se gawsea si in varianta C - acoperis de sticla, automata si cu piele si la aceeasi bani la care era la noi cu discount de rabla auto. Doar ca mi-a fost lene sa ma duc pana la Budapesta 🙄😑

Nu mai repet inca o data treaba asta daca gasesc preturi asa

piei ispita, n-auzi ca nu vreu ktm :)))

evident, pentru 1k, iei autocaru sau trenu pana la budapesta, si gata. vii pe moto, numa bine faci revizia cand ajungi :P

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, Adrian M. a spus:

piei ispita, n-auzi ca nu vreu ktm :)))

evident, pentru 1k, iei autocaru sau trenu pana la budapesta, si gata. vii pe moto, numa bine faci revizia cand ajungi :P

 

Pentru 1k mergi cu mine in spate si ne intoarcem in excursie inapoi (nu imi dai mie 1k, mie imi dai un Schnaps :)) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...