Sari la conținut

Pierdere de ulei peste noapte.


PuNkT
 Share

Postări Recomandate

Salut, am ajuns si eu aici din nevoie pentru raspunsuri,poate cineva a patit la fel.

Situatia este urmatoarea,acum 3 saptamani mi-am cumparat un suzuki gs500 din 1994 ,motorul ok,statea la relanti fara shock samd. L-am adus la garajul unui prieten (eu inca nu am permis) pentru schimb de cateva consumabile,si am ajuns la discul de pe roata spate,am dat roata jos acum cateva zile,si eu am pornit motorul aproape in fiecare zi pentru aprox 5 min ,si niciodata nu a curs nimic.Aseara cand mai curatam ceva pe la el,am vrut sa il pornesc dar suna innecacios,am zis ca s-o fi indundat,am scos bujiile,le-am curatat si am dat sa il pornesc dar nu mai aveam baterie. Am lasat-o asa pentru moment (era destul de tarziu) si m-am gandit sa revin azi la ea,cand am ajuns,pe jos o balta de ulei,dar nu o balta normala,arata ca si cum ar fi proscat cu presiune,deoaece a sarit mult si prin dreapta,si prin stanga,pe centru find mai gol deoarece a blocat cadrul.

Daca aveti idee de ce s-ar fi putut intampla,as aprecia mult,va las si niste poze mai jos.

IMG-20231004-WA0017.jpg

IMG-20231004-WA0021.jpg

IMG-20231004-WA0022.jpg

Editat de PuNkT
Adaugare poze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand nu mai porni motorul pentru cateva minute, asa omori bateria si o descarci.

Legat de ulei, poate fi orice,de la un furtun plesnit la altele mai grave, verifica daca poti pe unde pierde.

 

 

Editat de Supa La Plic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, Supa La Plic a spus:

In primul rand nu mai porni motorul pentru cateva minute, asa omori bateria si o descarci.

Legat de ulei, poate fi orice,de la un furtun plesnit la altele mai grave, verifica daca poti pe unde pierde.

 

 

De pornit,am incercat doar atunci sa il pornesc,de vreo 3 ori maxim 4 secunde ,iar de verificat pe unde curge,cred ca am vazut,dar ajung azi la garaj si mai verific,din ce cred eu,ar fi garnitura aceea de la stator,peste tot era putin iesita,numai acolo nu,si acolo unde era iesita se rupea doar daca impingean putin cu degetul,deci cred ca e coapta, dar nu stiu cum ar fi putut sa cedeze,cu motorul rece ,peste noapte,si sa arunce ulei asa departe.Revin cu mai multe detalii mai tarziu.

Update : Uleiul miroase puternic a benzina,de asemenea ia foc instant..

M-am gandit ca poate a curs benzina in baie, a facut presiune de la gaze si a cedat garnitura?🤷‍♂️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Patti la fel cu o Yamaha xbr 1200 am unui prieten (imi to mean motoreta in garajul lui) si-mi zice hai s-o porno si pe asta ca n-am mai pornit-o de cativa ani ..

Asadar,goes to si baterie de masina, si am chinuit-o cu pornirea - mergea foarte inecacios,scotea si fum

Zic,ii scoate bujiile si madam motorul sa respite pana ne intoarcem cu altele noi

Zis si facut,

la intoarcere l-am mai invarti fara banii (si classic cu degetul la chiuluasa pana ramanem curat)  Montag bujiile noi - bumb- porneste !!

We tureaza mai bine,inca scoate cum si tot cam inecacios

We incalzeste si zic hai sa-i dau sa-l 'curaț' ..

Cand i-am dat gaz - ulei peste tot,balta ca la tractor

Cauza - anicul meu a lasat in banii astia robinetul pe deschis,toata benzin s-a scris in motor,si pe langa segmenti la vale pana in abia de ulei (motorul s-a unplug practice cu benzina) 

Cand l-am turta a Sunday uleiul amestecat cu benzin pe furtunul de epurator in filtru de are si de acolo  s-a borât  prin toate officials.

 

Ne-am luat de cap,dupa ce ne trecut  ..  Am inceput a face ce n-am facut de la bun inceput ..

Verificat novel ulei

Atata benzin din rezervor (cat a mai ramas)

Schimb ulei si filtru (inclusiv aer)

Kit reparatie carburatoare

Galeriile de admisie de guma - noi

 

Si dupa isprava asta au urmat placute frana si rulmenti bascula spate,si mai tarziu chit de lant apoi la scurta vreme s-a bucurat altul de ea ..

Faina fu ..  xjr 1200 Kenny Roberts edition ..

 

 

Pe scurt,

vezi cum stai cu oloiu,verifica pe unde-ti lipseste si pe unde-ti salasuieste ..

 

Cauzele pot fi multe,gradina e mare ..

 

Succes !!

✌✌😎

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.10.2023 la 13:47, PuNkT a spus:

 

Update : Uleiul miroase puternic a benzina,de asemenea ia foc instant..

M-am gandit ca poate a curs benzina in baie, a facut presiune de la gaze si a cedat garnitura?🤷‍♂️

Pornirea repetata la rece timp de cateva minute,mai ales la modelele mai vechi "spala"cilindri pe interior cu benzina nearsa din cauza ca motorul in cateva minute de functionare si mai ales  la turatie de ralanti nu apuca sa se incalzeasca .

Acea benzina se duce in baia de ulei.

Din cate am vazut pe Google este motor cu carburator,posibil sa-i dea un amestec foarte bogat la pornire si excesul de benzina sa curga in baia de ulei.

Daca ai benzina in ulei,sigur a facut presiune,dar normal trebuie sa aiba undeva o supapa sau un furtun prin care sa iasa presiunea si gazele din carter pt ca si uleiul face putina presiune.

Daca uleiul e compromis trebuie schimbat urgent cu tot cu filtru,bine ar fi sa faci si o spalare a motorului dar asta inseamna sa bagi si sa arunci vreo 2 litri de ulei proaspat. 

 

PS:"aripioarele"alea de sub baia de ulei trebuie sa fie curate,pt ca au rolul de a raci uleiul,mai ales ca este motor racit cu aer !!

Editat de ALEX-CRUISER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ar putea sa nu fie grav,ii dau o curatare buna,ii scot uleiul, ii bag niste ulei varsat sa ii curat baia,dupa ii fac plinul de ulei,pornesc robinetul de benzina si pornesc motorul? Si in legatura cu scurgerea,undeva intre capacul de la stator si capacul de la pinioane se afla o gaura sa zic asa de acolo pare sa fi curs:

Screenshot_2023-10-07-10-02-18-773_com.miui.gallery.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, PuNkT a spus:

Deci ar putea sa nu fie grav,ii dau o curatare buna,ii scot uleiul, ii bag niste ulei varsat sa ii curat baia,dupa ii fac plinul de ulei,pornesc robinetul de benzina si pornesc motorul? Si in legatura cu scurgerea,undeva intre capacul de la stator si capacul de la pinioane se afla o gaura sa zic asa de acolo pare sa fi curs:

Screenshot_2023-10-07-10-02-18-773_com.miui.gallery.jpg

Trebuie sa bagi acelasi fel de ulei care vei baga si la schimbul final,motorul trebuie pornit cateva minute,la nivel minim ca sa si traga pompa ulei,sa scoata uleiul compromis din tot motorul ,dupa care se scurge si se baga ulei proaspat conform specificatiilor producatorului.

Schimbi si filtrul de ulei neaparat !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, ENEOS a spus:

Mă, ție ți-o fi curs benzină din carburator/oare!

Mai mult ca sigur are probleme cu robinetul dar si cu cuiele pointo si a inundat motorul.

 

@PuNkT Schimba uleiul si filtrul. Cumpara un ulei mai ieftin cu care vei merge mai putin. 

Inainte verifica robinetul de benzina si ideal ar fi sa faci o curatare, verificare si reglaj de carburatie.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...