Rober92ft Postat Martie 10 Share Postat Martie 10 Salutare grup, Recent am achizitionat motocicleta mai sus mentionata, ma poate ajuta cineva cu un sfat, cum as cupea sa o cobor ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CarolAlexandru Postat Martie 11 Share Postat Martie 11 Salut, in general majoritatea motocicletelor au un dog bone pentru asta. Vezi daca gasesti pe modelul tau pe internetul mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 11 Share Postat Martie 11 Combinat cu coborarea din amortizoarele fata. Da' intreb si eu: dilema asta n-ar fi trebuit sa o ai inainte sa cumperi mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 11 Share Postat Martie 11 Salut, ai mai multe variante: Prima, kit spate fata , schimbi arcuri: https://www.xparts.net/en/rear-lowering-kit-30mm-hyperpro-for-yamaha-fz6-2004-2009 https://www.xparts.net/en/front-lowering-kit-30mm-hyperpro-for-yamaha-fz6-/-fazer-2004-2011 Avantaje-pui arcuri noi, faci o revizie si la furca, dai un refresh la suspensie. Contra:scump tare. Varianta a 2-a: cumperi o piesa, care schimba pozitia de fixare amortizor spate, practic il coboara. Gasesti de 25-30 mm. Lowering link sau lowering kit. Plin pe internetul mare. De exemplu: https://www.genialmotor.it/en/faster96-lowering-kit-25mm-for-yamaha-fz6-naked-2004-2006-244415.html Atentie, la V2 trebuie coborata si fata, se face din prinderea furcii. Ca sa ai motocicleta la nivel, nu ridicata de fata vs spate. Atentie iar, la ambele variante, e posibil sa ai probleme cu cricul-va sta mai dreapta, cricul fiind prea lung. Solutia-iei un alt cric OEM din dezmembrari, pe care l tai, scurtezi, sudezi talpa la loc. Sau iei un cric aftermarket, reglabil. Daca nici asa nu i suficient, mai poti lua si o sa coborata-iar, scumpa. In oricare varianta, manevra se face la mecanic, nu pe internet.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 12 Share Postat Martie 12 Acum 18 ore, Adrian M. a spus: Atentie, la V2 trebuie coborata si fata De ce doar la 2 și la 1 nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Martie 12 Share Postat Martie 12 Modifica saua. La FZ6 chiar ai de unde sa iei si nu te complici cu modificatul ciclisticii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 12 Share Postat Martie 12 Acum 1 oră, ENEOS a spus: De ce doar la 2 și la 1 nu? La v1 i-am dat un kit de coborare suspensie, FATA-SPATE. Adica si pe fata inlocuieste arcurile. Si atunci nu mai reglezi din prindere furca, deja e aliniata-vezi linkurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rober92ft Postat Martie 12 Autor Share Postat Martie 12 Salutare, Multumesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.