Sari la conținut

Probleme Honda Forza 350, 2023-2024


Postări Recomandate

În iunie 2023 am cumpărat o Forza 350, 0 km.

 

Până în martie 2024 am avut următoarele probleme:

1. Capacul din plastic ce închide compartimentul bușonului de la rezervor a rămas blocat pe poziția închis. Mare bucurie când ești la peco, nu mai ai benzină, iar capacul refuză să se deschidă. Norocul meu a fost ca m-a prins cu unghiile netăiate.

M-am prezentat la

dealer unde problema a fost remediata… cu cutterul !!! Remediată e un fel de a spune pt ca oricum a mai rămas blocată dar, în urma unor lovituri repetate în capac, acesta se deschide.

2. Curând mi s-a întâmplat de 2 ori să aibă simptomatica de lipsă alimentare/scânteie după plecarea de pe loc. Mai detaliat: după ce parcurg o distanță scurtă, respectiv după ce cuplează ambreiajul, când dau demaraj, merge ca și cum ar fi benzina pe terminate și mai trage ceva de pe fundul rezervorului. Adică merge din inerție 2-3 secunde până când reintră în forță.

3. Toba de eșapament a început să ruginească !! Și nu un punct izolat.

4. Când trec prin cea mai mică groapă/denivelare, scuterul scoate un zgomot de-ți dă senzația ca se rupe în mijlocul străzii. “Așa face el. N-are nimic. Dă-i în el fără grijă!” (Cam așa mi s-a recomandat de la dealer!

 

A mai întâmpinat cineva astfel de probleme?

Oare cum se va rezolva problema cu toba în garanție?

Dacă problema expusă la pct 2 este ceva izolat și mi se întâmplă o dată pe săptămână (așa mi s-a întâmplat în ultimele 2 săptămâni), oare voi fi luat în seama când voi reclama problema sau se va aștepta momentul când voi rămâne în pană și va fi nevoie de platformă ca s-o duc la service?

 

Oare am cumpărat un scuter Honda sau o chinezărie ordinară?

De menționat ca Honda Forza 350 este fabricat în Italia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Până acum au fost foarte “receptivi” la problema referitoare la blocajul capacului rezervorului pe care au rezolvat-o cu cutterul.

 

Cat de curând mă voi prezenta la dealer cu celelalte probleme expuse mai sus.

 

Dacă s-a lovit cineva de probleme de genul ăsta, poate ajuta cu un sfat la remedierea lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu sunt foarte curios despre ce dealer e vorba. poti sa ne spui te rog ? am in gand sa achizitionez si eu scuter honda, de aceea doresc sa stiu. macar pe PM te rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E primul meu post în ultimii 15-17 ani…

 

Consider ca dealerul nu a procedat corect remediind cu cutterul problema reclamata de mine.

 

Voi reclama și celelalte probleme și voi posta aici soluția oferită de dealer și atitudinea lui în legătură cu problemele apărute.

In fond și la urma urmei, faptul ca scuterul nu este ok calitativ, nu este vina dealer-ului. Ce i se poate imputa lui este o eventuala lipsa de interes față de reclamațiile clientului.

 

Cat despre a denigra marca, departe de mine acest aspect. Este al treilea scuter Honda pe care îl dețin.

 

De ce am întrebat dacă s-a mai lovit cineva de așa ceva și care a fost rezolvarea (oferită de dealer/importator)? Pentru ca o renumită marca auto oferă garanție anticoroziva 5 ani (atunci când îți vinde mașina), iar când reclami rugină apărută pe mașină îți spune ca nu e acoperită de garanție pentru ca tabla e ruginită de la exterior către interior, iar garanția este valabilă atunci când table este ruginită de la interior la exterior !!!!

 

PS: Chiar dacă îl știu pe patronul firmei/dealerului de 20 de ani, nu am nici o jenă să spun aici dacă nu au fost luate în considerare și rezolvate reclamațiile mele. Dar asta după ce voi vedea politica lui referitor la problemele mele ca și client.

Asa gândesc au la peste 45 de ani.

PPS: Honda SW-T este the best scuter ever built. Forza 350 este “o pârnaie” de scuter! L-a deranjat când i-am spus asta în fața.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, EL Ciupacabra a spus:

Problema personalului calificat si resposanbil o au cam toate service-urile in momentul asta.

Pt că toți se zgârcesc și nu vor să plătească!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am si eu unul, si nu am nici una dintre problemele semnalate de tine.

Ca idee, mi-a ramas si mie o data blocat capacul de la buson. Vezi ca se intampla de la actionare incorecta, plus combinatie keyless plus buton selector. Vezi ca desi o pui pe pozitia de deshis, nu trece selectorul complet si nu iti da voie sa o deschizi. mai da  o tura pe o alta pozitie si revino inapoi, problem solved.

 

Legat de rugina-rugineste toba sau cot/teava legatura? Ca toba ma indoiesc ca rugineste. Ia pune o poza. Daca vorbim de intermediara, e perfect normal sa faca fenomenul de oxidare termica-toate fac asta, fie moto fie scuter.  Ca nu i tratata ceramic.

Ai montat topcase? ca ala troncane binisor cand treci peste denivelari. Are sistemul de fixare cu tolerante cam mari. Rezolvi foarte usor cu niste fasii de cauciuc bine plasate. 

Mai troncane si din suspensie, si e perfect normal. Are suspensie meh, simpla, cursa mica , roti mici. Nu i scuter de trecut peste gropi si denivelari in conditii de confort. Daca doreai asa ceva iti luai unul cu roti mai mari, de tipul piaggio beverly sau honda sh300. Nu are nici pe dracu, dar te zdruncina mai tare. Aia e.

 

Ca idee, eu nu mai calc niciodata pe la Honda Nord-Pipera. Am doua honda, scuterul si rebelul sotiei, am trecut pe la ei o data cu ele, nu mai vreau , multumesc. preturi nesimtit de nesimtite, si abodarea a la BMW.... cu nasul pe sus.

Anul asta am facut revizia la scuter la motorteam, a fost totul rapid si ok, cat au facut revizia am facut si un testride , am lasat si niste bani pe o geaca noua :)))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Adrian M. a spus:

la motorteam, a fost totul rapid si ok, cat au facut revizia am facut si un testride , am lasat si niste bani pe o geaca noua

Mă mir, acolo de când intri se uită la tine de parcă le-ai cere bani...

Chiar acum, EL Ciupacabra a spus:

A spune ca "toti se zgarcesc" e cam mult, dar da, sunt si unii care se zgarcesc. Renault, de exemplu, nu se zgarceste deloc, chiar deloc as spune, si au si ei probleme.

Bine, dorelismul e în floare si într-adevăr e greu de găsit oameni, cei care au ceva în cap s-au reorientat și sunt fie pe cont propriu fie în alte domenii, iar școlile... 🤦‍♂️

Renault România în nici un caz, poate vreun dealer să plătească mai bine, dar eu unul nu-l știu. :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Mă mir, acolo de când intri se uită la tine de parcă le-ai cere bani...

 

Poate pe tine te cunosc altfel :))))))))))

 

Eu am mai fost pe acolo ,am mai cumparat si intrecut un costum clover, casti, manusi, mereu am negociat si mi-au dat pret bun.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 55 minute, EL Ciupacabra a spus:

:)) Si eu sunt tot pe-acolo ..

da, dar tu i iei BMW in mai. deci ai un agajator bun :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

Mă mir, acolo de când intri se uită la tine de parcă le-ai cere bani...

 


Eu m-am dus de mai multe ori si de fiecare data au fost super ok cu mine, desi nu de fiecare data am cumparat ceva. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, ENEOS a spus:

Mă mir, acolo de când intri se uită la tine de parcă le-ai cere bani...

 

Acum ce vrei si tu… se uita si ei la om si dupa ce vad se comporta hihihi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda Nord sunt vanzatori de masini, nu de mobre. A, ca au si mobre in showroom, asta e altceva, dar ei nu sunt dealer sau service moto.

Pe de alta parte problemele aparute in garantie se pot solutiona la orice service autorizat Honda. Garantia nu e data de dealer, ci de Honda. Ca fiecare dealer incearca sa scape de garantiile unitatilor vandute de altii, e adevarat. Dar ai tot dreptul sa te duci sa-ti rezolvi garantia la un alt service autorizat Honda.

Greseala ta a fost ca ai acceptat prima carpeala in garantie. Daca te duceai in post garantie cu capacul ala iti spuneau ca piesa se inlocuieste, nu se repara. Si-ti luau o gramada de bani. Asa trebuia sa le spui si tu in garantie cand i-ai vazut cu cutterul pe piesa, mie-mi schimbati ce e defect, nu-mi peticiti defectiunea.

 

Acum 7 ore, EL Ciupacabra a spus:

:)) Si eu sunt tot pe-acolo ..


Haha, stai sa ai nevoi in garantie la Bavaria sa vezi circoteca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti cei care vand moto sau auto,”le moare vaca” cand te duci cu vreo problema la garantie.

La Iveco,de exemplu furtunele de cauciuc nu au decat un an garantie.

Restul componentelor au 2 ani,dar garantia poate fi anulata din cauza folosirii unor lichide necorespunzatoare…..no comment.

Editat de ALEX-CRUISER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai să spun la ce m-am gândit când am deschis acest topic (asta pt ca mi-ai ridicat mingea la fileu): faza cu eșapamentul ruginit va fi pusă în cârca mea pe motiv ca am spălat scuterul la spălătorie unde apa/soluțiile de curățat conțin solvenți.

 

După cum am spus, după ce voi merge la dealer, voi posta aici cum vor fi rezolvate problemele scuterului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Kawasaki10 a spus:

Hai să spun la ce m-am gândit când am deschis acest topic (asta pt ca mi-ai ridicat mingea la fileu): faza cu eșapamentul ruginit va fi pusă în cârca mea pe motiv ca am spălat scuterul la spălătorie unde apa/soluțiile de curățat conțin solvenți.

 

După cum am spus, după ce voi merge la dealer, voi posta aici cum vor fi rezolvate problemele scuterului.

 

Tot n-are voie sa rugineasca atat de repede ca doar nu o tii in baie de saruri. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi pune și poză cu toba, voi inspecta și galeria ca să văd dacă sunt probleme și pe acolo.

 

Nu am făcut acest lucru întrucât sunt plecat în delegație, iar când fac poză, aș vrea să fie spălat scuterul ca să fie mai vizibilă problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zi mai asa. e clar acum. nu l mai spala :))

glumesc insa obiectiv vorbind nu cred ca e ceva iesit din comun la tine ci asa "face toate"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate problemele trebuiesc semnalate în scris pe contractul de reparație când mergi la service. Altfel îți iei o mare _UE! La fel și tot ce fac ei, inclusiv ajustatul cu cuterul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Kawasaki10 a spus:

Voi pune și poză cu toba, voi inspecta și galeria ca să văd dacă sunt probleme și pe acolo.

 

Nu am făcut acest lucru întrucât sunt plecat în delegație, iar când fac poză, aș vrea să fie spălat scuterul ca să fie mai vizibilă problema.

Noi intrebam ceva clar, tu raspunzi ca o sa pui tu poza.

Cum e pana la urma, rugina pe toba sau pe galerie? Ca nu i un raspuns greu de dat.

incep sa cred ca doar bagi batul prin gard de fapt.....

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian M: Nu îmi e felul să intru în polemici. Dar, dacă ai fi citit ultimul meu post, ți-ai fi dat seama ca nu am inspectat galeria și ca voi pune mai multe detalii și o poză cu toba după ce voi verifica intreaga evacuare.

 

Ca tu mă cerți pentru “lipsa mea de operativitate”, să-mi fie

cu iertare dar am spus ca sunt într-o delegație și ca voi răspunde după ce voi spăla scuterul si-l voi inspecta.

Conștiința mea bătrână, de peste 45 de ani, mă împiedică să las serviciul, să mă întorc din delegație ca să pun poză cu rugina de pe toba.

 

Si ca sa fiu în asentimentul ideii tale critice: eu întrebasem dacă s-a mai lovit cineva de probleme de genul asta la un scuter nou, însă nimeni nu mi-a răspuns.

 

No offence pentru ceilalți participanți la topic!

 

Va doresc o zi bună tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am spus ca fac și asta voi face.

Eu întrebasem doar pentru a vedea dacă e o problemă generală la modelul ăsta de scuter (calitatea slabă) sau dacă eu sunt un caz izolat.

Mi-am luat Honda pt ca am mai avut 2 înainte. Dar mă miră calitatea slaba a ceea ce am acum.

Îmi iau în calcul să-l vând și să-mi iau altceva.

Cat despre politica garanției, mulți dintre noi știm foarte bine cum funcționează treburile, iar topicul este prea scurt și nu este timp pt astfel de dezbateri.

 

Ca și “Stan Pățitul” în ceea ce privește Honda, vă spun ca am cerut prim mail la Honda Europa să-mi comunice de ce nu pot monta alarma pe scuter sau care sunt condițiile montării unei alarme, dacă este permis acest lucru (alarmă omologată în service autorizat. Asta pt ca dealerul nu montează alarme dar mi-a atras atenția ca, dacă montez alarma, pierd garanția).

A trecut mai mult de un an și nu am primit răspuns.

În consecință am urmat sfatul dealerului. I-am făcut casco.

 

 

 

 

Cam așa arată…

IMG_0711.jpeg

IMG_0712.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...